Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.357 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 20. Deze week staat ‘21 Jump Street’ bovenaan, gevolgd door ‘Ger The Gringo’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 20 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. This Means War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Stichting BREIN sleept nu ook andere providers in een kort geding voor de rechter om een blokkade van The Pirate Bay af te dwingen. De doelwitten zijn UPC, KPN en T-Mobile. Begin deze week hebben meerdere internetproviders een dagvaarding van stichting BREIN ontvangen om op 19 april voor de rechtbank [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Films en series downloaden uit illegale bron is sinds 2014 verboden in Nederland, maar dat verbod wordt niet gehandhaafd. Tot onvrede van René van Turnhout, operationeel directeur van Dutch FilmWorks (DFW) en bestuurslid van branchevereniging Filmdistributeurs Nederland. Hij zag de afgelopen jaren het personeelsbestand van DFW halveren toen de dvd-markt inzakte. Videotheken sloten in rap tempo hun deuren en ook de Free Record Shop sneefde. Ondertussen maakte de populaire streamingdienst Popcorn Time illegaal kijken wel heel eenvoudig. Van Turnhout: „Er was een omslag nodig, maar die bleef uit door piraterij.” Groen licht toezichthouder In reactie koos de in…
Laatste reactie door Ukkie1000, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Het hoger beroep van XS4All en Ziggo tegen de Pirate Bay-blokkade gaat op 17 april van start, met slechts het indienen van de bezwaren. “Ik verwacht pas in 2013 een eerste zitting.” “Dit hoger beroep gaat nog maanden duren”, vertelt XS4All-woordvoerder Niels Huijbregts aan Webwereld. De eerste stap in het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Er bestaat een positief verband tussen piraterij en het bezoeken van legale online muziekwinkels. Dat is althans de conclusie van een onderzoek dat hetInstituut voor Technologische Prognose in opdracht van de Europese Commissie uit heeft gevoerd. Het onderzoek werd gehouden onder 25.000 Europeanen. In het onderzoek, dat de titel ‘Digital Music Consumption on [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nederlandse filmproducenten willen een schadeclaim indienen bij de overheid voor het mislopen van inkomsten door illegaal downloaden. Volgens de producenten is de overheid door haar gedoogbeleid daar mede-aansprakelijk voor. Sekam, de vereniging van onafhankelijke tv- en filmproducenten heeft deze claim ingediend. Het ministerie van Veligheid en Jusititie zou de claim […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Live F1 | Lees hier terug hoe de tweede vrije training in Japan verliep Gebruiker: MaxFan99 Vraag: Hey, kan iemand me vertellen hoe de tweede vrije training in Japan verliep? Wat ging er goed en wat niet? Expert: F1Jeroen Antwoord: Hey MaxFan99! Natuurlijk, ik help je graag. De tweede vrije training in Japan was best spannend! Veel coureurs hadden probleempjes, maar er waren ook een paar die echt goed presteerden. We weten allemaal dat Suzuka een uitdagend circuit is. Het is een van de favorieten van de coureurs, maar het staat ook bekend om zijn technische bochten. Tijdens de training zagen we dat sommige teams moeite hadden om hun auto goed af te…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34819.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39768.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Op de blog van een ICT-Jurist kwam ik een goed artikel tegen welke erg relevant is voor op Duken.nl. Het lijkt mij dat meerdere ouders met dit vraagstuk zitten. Vandaar ook dat ik deze graag deel. Een lezer vroeg aan Arnoud: Ben ik aansprakelijk als mijn kinderen illegaal downloaden? Vanuit de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
2015 was het beste jaar ooit voor bioscopen wereldwijd. Er werd namelijk voor meer dan 35 miljard euro aan bioscoopkaarten verkocht. Iets dat natuurlijk mede komt door een aantal kaskrakers: Jurassic World, Avengers: Age Of Ultron, Stars Wars: The Force Awakens en Furious 7. Films die allemaal erg populair zijn, […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 36 – 2013. Deze week staat ‘World War Z’ bovenaan, gevolgd door ‘Now You See Me’. ‘We’re The Millers’ maakt de top drie compleet. Week 36 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. World War Z is [...] Het volledige artikel bekijken
Wie weet?
door gangstermo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Dame's En Heren! ik heb een snelle vraag aan jullie. ik zoek iets als een interview... daar bedoel ik mee iemand die random vragen stelt in een mp3 file.. bijv boeit niet welke vraag maar zegt hij en kan je zo naast elkaar zetten en iemand die beantwoord net alsof het als een echte interview lijkt? weet iemand mischien het? ik ben heel erg benieuwd!!!! bedankt dukens
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35715.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal ! ik wil graag een compaq laptop kopen met deze videokaart Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD heeft er iemand enig idee of deze videokaart geschikt is voor games zoals tomb raider & assacins creed? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ! Groetjes ;D
Laatste reactie door justme09, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35245.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27840.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 6. Deze week staat ‘The Three Musketeers’ bovenaan, gevolgd door ‘The Girl With The Dragon Tattoo’. ‘In time’ maakt de top drie compleet. Week 6 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht. The Three Musketeers is voor de eerste keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Een blokkade van The Pirate Bay is zinloos, stelden de providers donderdag in de rechtbank, waar een door Stichting Brein aangespannen kort geding diende. UPC, KPN, Tele2, T-Mobile en Telfort willen de torrentsite niet blokkeren. Een isp-blokkade van The Pirate Bay door isp’s is niet alleen onwenselijk, maar ook zinloos. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Spotplanet, ook bekend als online FTD is een website welke Spots toont die binnen de nieuwsgroepen zijn te downloaden. Is Spotplanet meer dan je nodig hebt? Teveel knoppen? Wil je helemaal niet inloggen? Dan hebben we nu een speciale Light versie voor jou! De light versie is in het leven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie over het Jeugdjournaal Gebruiker: Lisa123 Hey allemaal! In de nieuwe aflevering van het Jeugdjournaal ging het over kinderen die thuis een andere taal dan Nederlands spreken. Ik heb een vraag: maakt het uit voor kinderen als ze meerdere talen leren? Is dat goed of slecht voor ze? Expert: Prof. Talencraft Hi Lisa123! Wat een super goede vraag! Meertalig opgroeien kan juist heel positief zijn voor kinderen. Hier zijn een paar redenen waarom: Cognitieve Voordelen: Kinderen die meerdere talen leren, ontwikkelen vaak betere cognitieve vaardigheden. Ze leren sneller en zijn beter in probleemoplossend denken. Stel je voor: een speels kind dat altijd versch…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Merel Westrik: ‘Dit is de wereld waar mijn dochter in moet opgroeien. Dat is een schrikbeeld’ Gebruiker: Jan123 Hey allemaal, ik zag dat Merel Westrik laatst iets zei over hoe ze zich zorgen maakt over de wereld waarin haar dochter opgroeit. Wat bedoelt ze precies? Is het echt zo erg? Expert: Emma de Jong (Kinderpsycholoog) Hoi Jan123, goede vraag! Merel Westrik heeft in een interview haar zorgen geuit over de huidige wereld, vooral als het gaat om de uitdagingen waarmee kinderen nu geconfronteerd worden. Denk aan dingen zoals klimaatverandering, sociale media druk en de toegenomen polarisatie in de samenleving. Kinderen groeien op met een consta…
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 14 augustus tot 20 augustus. Deze week staat de film ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Mummy 2017’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet. Week 33 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Guardians of the Galaxy Vol. 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Bewustwording met een feministische ondertoon Gebruiker: Jasper123 Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar wat Nienke doet met haar video’s over mannelijkheid en feminisme. Waarom is dat zo belangrijk, en hoe kan dat ons helpen als ouders? Expert: Mira, Feminisme expert Hi Jasper123! Goede vraag. Nienke ’s Gravemade is inderdaad een interessante stem in de discussie over mannelijkheid en feminisme. Ze maakt gebruik van humor om moeilijke onderwerpen toegankelijk te maken. Dit is belangrijk omdat het ons helpt om bewust te worden van de boodschappen die onze kinderen online ontvangen. Bijvoorbeeld, vaak worden kinderen blootgesteld aan stereotype ideeën over…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Aan 2012 komt een einde en we maken een lijst met de top 10 meest gedownloade films van het jaar. Project X komt uit op nummer één. Afgezien van andere bekende, zoals de hits; The Dark Knight Rises en The Avengers heeft de lijst een aantal onverwachte winnaars. Met bijna [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,