Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.309 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 988 weergaven
Hallo, In een eerder topic heb ik al gemeld dat het toetsenbord van mijn Asus Notebook vreemd doet. Ik heb nergens op gedrukt naar mijn weten, want het was zomaar zo. Goed, dit kan ik niet bewijzen, en daarom hou ik het er dan toch maar op dat ik het heb gedaan. Maar nu doet Office 07 ook vreemd. Ineens als ik mn laptop opstart en ik open Word, krijg ik ruitjespapier als achtergrond :-[ Dus ik op het internet zoeken naar een manier om dat op te lossen. Daar kwam ik erachter (dat had ik me zelf ook wel kunnen bedenken) dat het aan Normal.dotx lag. Dus ik ging ernaar zoeken, maar nee. Geen zoekresultaten. Toen kwam ik erachter dat ik verborgen bestanden zichtbaar mo…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 20 – 2014. Deze week staat ‘RoboCop’ bovenaan, gevolgd door ‘Jack Ryan: Shadow Recruit’. ‘3 Days To kill’ maakt de top drie compleet. Week 20 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. RoboCop is voor de tweede [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2014. Deze week staat ‘The Machine’ bovenaan, gevolgd door ‘Ride Along’. ‘The Nut Job’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Ride Along is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 985 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35715.0[/iurl]
- 1 volger
- 0 reacties
- 985 weergaven
Stichting Brein heeft verschillende Facebook-groepen laten verwijderen die karaokemuziek verspreidden. Wist je dat er een levendige handel is van illegale orkestbanden, beter bekend als karaokeklassiekers? Stichting Brein in ieder geval wel. Een paar dagen geleden plaatste Brein een nieuwsbericht op zijn site. Het was op een grote hoeveelheid karaokebanden gestuit die gedeeld werden via Facebook. Liefhebbers van de meezingmuziek kwamen aan hun trekken: liedjes werden geruild, weggegeven en gedeeld, veelal door middel van linkjes naar WeTransfer en Dropbox. Het was zelfs mogelijk om verzoekjes in te dienen. 'Meer dan 5000 leden' Brein wa…
- 1 reactie
- 985 weergaven
Op de blog van een ICT-Jurist kwam ik een goed artikel tegen welke erg relevant is voor op Duken.nl. Het lijkt mij dat meerdere ouders met dit vraagstuk zitten. Vandaar ook dat ik deze graag deel. Een lezer vroeg aan Arnoud: Ben ik aansprakelijk als mijn kinderen illegaal downloaden? Vanuit de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 10 reacties
- 984 weergaven
Het Europees Parlement heeft de nieuwe auteursrechtrichtlijn aangenomen. Dit omvat het algemeen betwiste artikel 13, dat in de definitieve tekst is hernoemd tot artikel 17. Pirate Party MEP Julia Reda ziet het als een "donkere dag voor internetvrijheid", maar veel auteursrechthouders zijn blij met het resultaat. Artikel 13 en artikel 11 van de auteursrechtrichtlijn, die in de definitieve tekst werden hernoemd tot artikel 17 en artikel 15, waren zeer omstreden. Tegenstanders waarschuwden herhaaldelijk dat artikel 13 zou leiden tot uploadfilters en censuur, en artikel 11 werd ingelijst als een link belasting. Tegelijkertijd hebben veel rechthebbende groepen, uitg…
-
- 0 reacties
- 983 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40581.0[/iurl]
- 0 reacties
- 983 weergaven
De Pirate Bay stopt met het default aanbieden van .torrent-files. Magnet links zijn de nieuwe standaard. “De reden hiervoor is dezelfde als altijd: magnets zijn nu goed genoeg om te gebruiken en ze zijn niet zo makkelijk te blokkeren als .torrent-files”, blogt het Pirate Bay team. “Het bespaart ook enorm op bandbreedte.” [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 983 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35835.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 13 juni. tot 19 juni 2016. Deze week staat de film ‘X-Men: Apocalypse’ bovenaan, gevolgd door ‘Warcraft’ en ‘Eye In The Sky’ maakt de top drie compleet. Week 24, zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. X-Men: Apocalypse is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het programma Popcorn Time…
- 0 reacties
- 981 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38584.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 980 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 40 – 2013. Deze week staat ‘Pacific Rim’ bovenaan, gevolgd door ‘The Internship’. ‘The Lone Ranger’ maakt de top drie compleet. Week 40 is zijn er zes nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Pacific Rim is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 978 weergaven
hallo, ik heb een jailbreak gedaan op mijn ipod touch en dat ging goed allen nu ik dat heb gedaan. kan de ipod niet meer aan doen en ik kan hem ook niet aansluiten aan de computer dan vint hij niks kan iemand mij helpen ? groet emanuel
Laatste reactie door emanuel10, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29021.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 52. Deze week staat ‘Taken 2’ bovenaan, gevolgd door ‘This Is 40’. ‘Killing Them Softly’ maakt de top drie compleet. Week 52 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Taken 2 is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 977 weergaven
Ik heb een sims 3 gedownload en geìnseteerd en toen starten ik heb op en toen zij hij dat hij niet kon vinden of het we een gale sims was hoe moet ik het nu op lossen? ps. ik heb het bij alcohl 120% het programma er in gezet. Wilt iemand mij helpen :-*
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 975 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 5. Deze week staat ‘The Girl With The Dragon Tattoo’ bovenaan, gevolgd door ‘The Rum Diary’. ‘The Descendants’ maakt de top drie compleet. Week 5 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht. The Girl With The Dragon Tattoo is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40591.0[/iurl]
- 0 reacties
- 972 weergaven
De Nederlandse Piratenpartij geeft geen gehoor aan een sommatie van Stichting BREIN om een reverse proxy naar de torrentsite The Pirate Bay offline te halen. Een nieuwe rechtszaak dreigt. De Piratenpartij weigert een proxydienst voor The Pirate Bay (TPB) offline te halen na een sommatie van Stichting BREIN. Nadat Ziggo [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 971 weergaven
Stichting BREIN sleept nu ook andere providers in een kort geding voor de rechter om een blokkade van The Pirate Bay af te dwingen. De doelwitten zijn UPC, KPN en T-Mobile. Begin deze week hebben meerdere internetproviders een dagvaarding van stichting BREIN ontvangen om op 19 april voor de rechtbank [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Hallo, Ik wil graag dat mensen een comment kunnen achterlaten op mijn website ZONDER dat ze daarvoor naar een andere pagina worden gelinkt. Dus bijvoorbeeld zoiets: http://fm.manutd.nl/content/view/2976/352/ maar dan op mijn homepage. Weet iemand hoe dit moet? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 5 reacties
- 969 weergaven
Vorige week had de Hoge Raad in Engeland besloten de toegang tot de Pirate Bay te blokkeren. De beslissing heeft het tegenovergestelde effect. Gedacht werd dat de bezoekers zouden afnemen maar nu blijkt dat The Pirate Bay 12 miljoen extra bezoekers heeft gehad! The Pirate Bay schrijf aan torrentfreak: “We moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 968 weergaven
Hallo, Weet iemand een echt goede site om een vakantiehuisje te zoeken. Dus dat je de plaats invoert, aantal personen en van wanneer tot wanneer. En vooral: Als je de prijs ziet staan dat het de echte prijs is en er niet nog 50 euro schoonmaakkosten overheen gaan. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 968 weergaven
dag beste mensen ik ben opzoek naar iemand die weer wat haakpatronen wil gaan uploaden. ik ben door me voorraad heen en zou wel heel blij worden van wat nieuwe patronen. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik zal ze gretig afnemen. greetz johan
Laatste reactie door Duken,