Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.299 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Het programma heet panda antivirus platinum internet security 2007 en tussen haakjes staat er ook 11.00.02 achter. Ik heb op de sites die gegeven zijn gekeken maar daar kon ik niks vinden of deed het 't niet. Zou iemand me kunnen helpen?
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39917.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Bestuurslid Jochem Gerrits van Buma/Stemra gebruikt zijn functie om geld op te strijken van auteursrechten die nog uitbetaald moeten worden. Gerrits is naast bestuurslid van de rechtenorganisatie ook de eigenaar van muziekuitgever High Fashion Music en heeft aangeboden om in die hoedanigheid een claim van componist Melchior Rietveldt op Buma/Stemra [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
me oude tv is de deur uit dus wil ik een nieuwe gaan kopen. maar dan wil ik ook meteen iets hebben waarmee ik films van af me pc op me tv kan kijken zodat ik geen dvd speler meer nodig heb. maar wat heb je daar allemaal voor nodig (weet nog niet welke tv ik ga kopen)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 4,9k weergaven
Heey mensen, Ik heb een spelletje gedownload van 1,6 GB maar ik heb geen USB die dat kan dragen. En ik heb heel veel gedownload en meestal worden .EXE of .ISO bestanden in gedeelt in kleine Rar bestanden Bijv. Rar.1, Rar.2, Rar.3 enzo... En ik dacht dat ik het wel op zo'n manier kan over brengen in kleine deeltjes. Maar ik weet niet hoe dat moet dus ik wil jullie hulp vragen om mij te helpen met mijn probleem. :redface: :'( Alvast Bedankt!! O0
Laatste reactie door tonyshask, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Tristan Pol houdt de Piratebay-proxy Kuiken.co online, ondanks een verbod van Brein. De boete van een andere proxy lopen ook door, waardoor de teller op 2 ton staat. “Maar Stichting BREIN krijgt toch geen cent!” BREIN en Tristan zetten hun wederzijdse oorlog door. Tristen legt alle verboden en boetes naast [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 617 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 26 december tot 31 december 2016. Deze week staat de film ‘Deepwater Horizon’ bovenaan, gevolgd door ‘Rogue One: A Star Wars Story’ en ‘The Magnificent Seven’ maakt de top drie compleet. Week 52, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Deepwater Horizon is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via h…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 410 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 3 juli tot 9 juli. Deze week staat de film ‘Kong: Skull Island’ bovenaan, gevolgd door ‘Wonder Woman’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet. Week 17 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Kong: Skull Island is voor de zesde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBi…
Hoe heeft Coco Gauff de Amerikaanse jongeren geïnspireerd met haar overwinning in de French Open?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 924 weergaven
Forumdiscussie: Coco Gauff’s Triomf en Haar Boodschap aan de Wereld Gebruiker: SportFan1985 Waarom is Coco Gauff zo belangrijk voor de rest van de wereld? Wat maakt haar overwinning zo speciaal? Expert: TennisLiefhebber99 Hey SportFan1985! Goede vraag! Coco Gauff is niet alleen een geweldige tennisspeelster, maar ze is ook een symbool van hoop voor veel mensen, vooral in de Verenigde Staten. Haar overwinning op de Franse Open laat zien dat je kunt terugkomen, zelfs als je het moeilijk hebt. Ze heeft het niet alleen gedaan voor haarzelf, maar ook voor al die jonge mensen die zich misschien niet gesteund voelen. Neem haar woorden in de persconferentie: ze zei dat ze h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik zoek op i watch en zo naar serie's die ik wil herbekijken nu wil ik iets herbekijken maar hij zegt can not creat a directshow player wat moet ik doen ?
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33685.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo beste mensen, ik lees al een paar dagen mee en vind het echt een te gekke forum! mijn vraag is hoe kan ik de bestanden dat in recuva zitten naar freeraser overplaatsen, zodat ze ook werkelijk verwijderd zijn? lieve groet, sarah
Laatste reactie door Sarah1989, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Oh boy. We hebben door de jaren al veel hilarische damagecontrol voorbij zien komen. Maar dit slaat alles. Buma/Stemra heeft gereageerd op het bericht over het downloaden. In een notendop snel even het verhaal: Volgens de website youhavedownloaded.com zijn er met IP-nummers van de auteursrechtenorganisatie torrents gedownload. Het ANP pikte het verhaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 36 – 2013. Deze week staat ‘World War Z’ bovenaan, gevolgd door ‘Now You See Me’. ‘We’re The Millers’ maakt de top drie compleet. Week 36 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. World War Z is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 301 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 10 juni tot 16 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Pokémon Detective Pikachu’ en ‘Captain Marvel’ maakt de top drie weer compleet. Week 25 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downl…
- 0 reacties
- 378 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 18 november tot 24 november. Deze week staat de film ‘Angel Has Fallen’ bovenaan, gevolgd door ‘Joker’ en ‘Gemini Man’ maakt de top drie weer compleet. Week 47 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Angel Has Fallen is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij h…
- 0 reacties
- 922 weergaven
Forumdiscussie: Libema Open 2025: Draws, Dates, History & All You Need To Know Gebruiker: TennisFan98 Hey allemaal! Ik heb gehoord over het Libema Open in 2025, maar ik weet niet precies wat het is. Kunnen jullie me vertellen wat de datums zijn en hoe het werkt? Dankje! Expert: TennisGuru Hey TennisFan98! Super toffe vraag! Het Libema Open is een belangrijk tennistoernooi dat plaatsvindt in Nederland. Het is een deel van de ATP (voor mannen) en WTA (voor vrouwen) tours, wat betekent dat je veel toppers kunt zien spelen. Datums: Het toernooi vindt normaal gesproken plaats in juni, en in 2025 is het van 5 tot 11 juni. De exacte datums kunnen soms iets veranderen,…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
gedownloade bestandjes 0 bytes
door Gast elvis68- 0 reacties
- 3k weergaven
ik heb met grabit allerlei dingen geprobeerd te downloaden maar hij download met een snelheid van meer dan 4000kb/s en als ik ze dan daarna bekijk zijn ze allemaal 0bytes
-
- 0 reacties
- 791 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 50. Deze week staat ‘The Inbetweeners Movie’ bovenaan, gevolgd door ‘Cowboys and Aliens’. ‘Warrior’ maakt de top drie compleet. Week 50 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Inbetweeners Movie is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 8 – 2015. Deze week staat ‘The Hunger Games: Mockingjay – Part 1’ bovenaan, gevolgd door ‘Birdman’. ‘Big Hero 6’ maakt de top drie compleet. Week 8 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Hunger Games: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 363 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 april tot 15 april. Deze week staat de film ‘The Commuter’ bovenaan, gevolgd door ‘12 Strong’ en ‘Maze Runner: The Death Cure’ maakt de top drie compleet. Week 15 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Commuter is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorre…
- 0 reacties
- 818 weergaven
Afgelopen week heeft het Tribler-team van de TU Delft een nieuwe versie van hun Bittorrent-client uitgebracht. Versie 5.5 heeft onder andere een wiki-functie voor de kanalen, zodat iedereen bijvoorbeeld de beschrijving van de torrents kan aanpassen. De grootste aanpassingen bij Tribler 5.5 betreffen de kanalen. Deze bevatten nu comments, playlists en een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 806 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 19 – 2014. Deze week staat ‘RoboCop’ bovenaan, gevolgd door ‘The Monuments Men’. ‘Jack Ryan: Shadow Recruit’ maakt de top drie compleet. Week 19 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. RoboCop is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 4 juli. tot 10 juli 2016. Deze week staat de film ‘Batman v Superman: Dawn of Justice’ bovenaan, gevolgd door ‘Independence Day: Resurgence’ en ‘Finding Dory’ maakt de top drie compleet. Week 27, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Batman v Superman: Dawn of Justice is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze fi…
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19497.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,