Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.316 discussies in dit forum
-
Waarom worden er 3.000 rugzakken cadeau gedaan voor 50 jaar onafhankelijkheid van Suriname?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Vrienden van Suriname en de Rugzakkenactie Gebruiker: Timo123 Hey iedereen! Ik hoorde over die actie van de Stichting Vrienden van Suriname die 3.000 rugzakken gaat geven aan schoolkinderen. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Anna van der Meer Hoi Timo! Goede vraag. De actie van de Stichting Vrienden van Suriname is super belangrijk om een paar redenen. Ten eerste, Suriname viert dit jaar zijn vijftig jaar onafhankelijkheid. Het is dus een grote mijlpaal voor het land. Door kinderen een rugzak te geven, willen ze ervoor zorgen dat deze nieuwe generatie goed voorbereid is om naar school te gaan. En dan, die rugzakken zijn niet zo…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Stichting Brein dreigt Nederlandse sites die als proxy dienst doen voor The Pirate Bay. Abonnees van Ziggo en XS4All kunnen deze proxies gebruiken om de blokkade van de torrentsite te omzeilen. Brein heeft woensdagmiddag mails gestuurd aan beheerders van proxy-sites voor de beruchte torrentsite. Zij worden door de piraterijbestrijder gesommeerd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 25 – 2013. Deze week staat ‘The Hangover Part 3’ weer bovenaan, gevolgd door ‘Fast and Furious 6’. ‘Admission’ maakt de top drie compleet. Week 25 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Hangover Part [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 26 – 2015. Deze week staat ‘Mad Max: Fury Road’ bovenaan, gevolgd door ‘Jurassic World’. ‘Cinderella’ maakt de top drie compleet. Week 26 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Mad Max: Fury Road is voor de eerste keer de meest […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 4 januari tot 10 januari 2016. Deze week staat de film ‘The Martian’ bovenaan, gevolgd door ‘The Big Short’ en de ‘The Revenant’ maakt de top drie compleet. Week 1, 4 januari tot 10 januari zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 5 – 2014. Deze week staat ‘Thor: The Dark World’ bovenaan, gevolgd door ‘The Hunger Games: Catching Fire’. ‘Homefront’ maakt de top drie compleet. Week 5 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Thor: The Dark [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 257 weergaven
Bekende groep Reloaded hebben de vooralsnog onkraakbare kopieerbeveiligingstechniek Denuvo mogelijk onder de duim gekregen. Daarvan is online 'bewijs' opgedoken. Torrentfreak schrijft over een video van Russische origine, waarin wordt getoond hoe Rise of the Tomb Raider met crack wordt gespeeld. O.a. de bekende krakersgroep Reloaded zou erbij betrokken zijn. De crack in kwestie is echter nog niet vrijgegeven, behalve dan in de vorm van malafide .exe-bestanden die zich vóórdoen als cracks. Die beveiliging deed andere die-hard game-krakers al eens verzuchten dat deze wellicht nooit zou worden verslagen, na maanden vruchteloos te hebben gezwoegd op de game Just Ca…
Hoe hebben Arne Slot en Virgil van Dijk bijgedragen aan het eerste boek van de Rijnmond-presentator?
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben e…
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Het programma heet panda antivirus platinum internet security 2007 en tussen haakjes staat er ook 11.00.02 achter. Ik heb op de sites die gegeven zijn gekeken maar daar kon ik niks vinden of deed het 't niet. Zou iemand me kunnen helpen?
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39917.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Bestuurslid Jochem Gerrits van Buma/Stemra gebruikt zijn functie om geld op te strijken van auteursrechten die nog uitbetaald moeten worden. Gerrits is naast bestuurslid van de rechtenorganisatie ook de eigenaar van muziekuitgever High Fashion Music en heeft aangeboden om in die hoedanigheid een claim van componist Melchior Rietveldt op Buma/Stemra [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
me oude tv is de deur uit dus wil ik een nieuwe gaan kopen. maar dan wil ik ook meteen iets hebben waarmee ik films van af me pc op me tv kan kijken zodat ik geen dvd speler meer nodig heb. maar wat heb je daar allemaal voor nodig (weet nog niet welke tv ik ga kopen)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 4,9k weergaven
Heey mensen, Ik heb een spelletje gedownload van 1,6 GB maar ik heb geen USB die dat kan dragen. En ik heb heel veel gedownload en meestal worden .EXE of .ISO bestanden in gedeelt in kleine Rar bestanden Bijv. Rar.1, Rar.2, Rar.3 enzo... En ik dacht dat ik het wel op zo'n manier kan over brengen in kleine deeltjes. Maar ik weet niet hoe dat moet dus ik wil jullie hulp vragen om mij te helpen met mijn probleem. :redface: :'( Alvast Bedankt!! O0
Laatste reactie door tonyshask, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Tristan Pol houdt de Piratebay-proxy Kuiken.co online, ondanks een verbod van Brein. De boete van een andere proxy lopen ook door, waardoor de teller op 2 ton staat. “Maar Stichting BREIN krijgt toch geen cent!” BREIN en Tristan zetten hun wederzijdse oorlog door. Tristen legt alle verboden en boetes naast [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 617 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 26 december tot 31 december 2016. Deze week staat de film ‘Deepwater Horizon’ bovenaan, gevolgd door ‘Rogue One: A Star Wars Story’ en ‘The Magnificent Seven’ maakt de top drie compleet. Week 52, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Deepwater Horizon is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via h…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 410 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 3 juli tot 9 juli. Deze week staat de film ‘Kong: Skull Island’ bovenaan, gevolgd door ‘Wonder Woman’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet. Week 17 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Kong: Skull Island is voor de zesde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBi…
Laatste reactie door William1, -
Hoe heeft Coco Gauff de Amerikaanse jongeren geïnspireerd met haar overwinning in de French Open?
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Coco Gauff’s Triomf en Haar Boodschap aan de Wereld Gebruiker: SportFan1985 Waarom is Coco Gauff zo belangrijk voor de rest van de wereld? Wat maakt haar overwinning zo speciaal? Expert: TennisLiefhebber99 Hey SportFan1985! Goede vraag! Coco Gauff is niet alleen een geweldige tennisspeelster, maar ze is ook een symbool van hoop voor veel mensen, vooral in de Verenigde Staten. Haar overwinning op de Franse Open laat zien dat je kunt terugkomen, zelfs als je het moeilijk hebt. Ze heeft het niet alleen gedaan voor haarzelf, maar ook voor al die jonge mensen die zich misschien niet gesteund voelen. Neem haar woorden in de persconferentie: ze zei dat ze h…
Waarom zegt Son Heung-min vaarwel tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Newcastle in SEOUL?
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Tottenham: Son Heung-min zegt vaarwel in Newcastle-vriendschappelijk duel in Seoul Gebruiker: VoetbalFan88 Hey allemaal! Heeft iemand meer informatie over het afscheid van Son Heung-min tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Newcastle in Seoul? Expert: VoetbalNerd3000 *Hey VoetbalFan88! Ja, zeker! Son Heung-min heeft een grote rol gespeeld bij Tottenham Hotspur en zijn afscheid was echt een speciaal moment. Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd in Seoul, die op 22 juli 2023 plaatsvond, nam hij officieel afscheid van de fans. Het was een emotioneel moment, vooral omdat de wedstrijd in zijn thuisland Zuid-Korea werd gehouden. Son is al jaren e…
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik zoek op i watch en zo naar serie's die ik wil herbekijken nu wil ik iets herbekijken maar hij zegt can not creat a directshow player wat moet ik doen ?
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33685.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo beste mensen, ik lees al een paar dagen mee en vind het echt een te gekke forum! mijn vraag is hoe kan ik de bestanden dat in recuva zitten naar freeraser overplaatsen, zodat ze ook werkelijk verwijderd zijn? lieve groet, sarah
Laatste reactie door Sarah1989, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Oh boy. We hebben door de jaren al veel hilarische damagecontrol voorbij zien komen. Maar dit slaat alles. Buma/Stemra heeft gereageerd op het bericht over het downloaden. In een notendop snel even het verhaal: Volgens de website youhavedownloaded.com zijn er met IP-nummers van de auteursrechtenorganisatie torrents gedownload. Het ANP pikte het verhaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 908 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 36 – 2013. Deze week staat ‘World War Z’ bovenaan, gevolgd door ‘Now You See Me’. ‘We’re The Millers’ maakt de top drie compleet. Week 36 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. World War Z is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 301 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 10 juni tot 16 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Pokémon Detective Pikachu’ en ‘Captain Marvel’ maakt de top drie weer compleet. Week 25 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downl…
- 0 reacties
- 378 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 18 november tot 24 november. Deze week staat de film ‘Angel Has Fallen’ bovenaan, gevolgd door ‘Joker’ en ‘Gemini Man’ maakt de top drie weer compleet. Week 47 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Angel Has Fallen is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij h…
Laatste reactie door William1,