Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik had hem net uitgezet en in t schermpie stond: shutting down. toen sloot ik hem ondertussen aan op de pc. maar nu staat hij al meer dan een halfuur op shutting down. Waarom? en hoe gaat hij uit?
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Zoozoo, Was even op een Xbox ombouw site aan 't downloaden, moet je kijken wat ik tegen kom.. We zijn beroemd.. Edit: De link voor een duidelijk plaatje: http://img408.imageshack.us/img408/791/duken123sh0.jpg
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb een gesprek buiten opgenomen en heb het op de computer gezet maar kwam een AMR. bestand uit. Die heb ik omgezet naar WAV. zodat ik in windows media player kan luisteren. Ik hoor nu haast niks alleen de wind en zo :'( is er misschien en manier om het geluid van het gesprek beter te maken? ???
Laatste reactie door 'Robin, -
wave file
door Gast totoblauw- 6 reacties
- 2.5k weergaven
Hey ff vraagje k heb net iets opgenomen met music maker en vervolgens als wave opgeslagen maar die bestand is 44 MB, ligt het aan de wave bestand (zijn die bestanden altijd zo groot ofzo)???
-
- 2 reacties
- 730 weergaven
Het mag niet, maar Nederlanders blijven gewoon doorgaan met het illegaal downloaden. Dat blijkt uit een enquete van DVJ Insights, in opdracht van RTL Nieuws. Pas als er boetes uitgedeeld gaan worden, zegt een groot deel van de downloaders te stoppen. Downloaden is sinds 2014 verboden in Nederland, maar daar lijken veel mensen geen boodschap aan te hebben. 14 procent downloadt nog altijd series, films en tv-programma's. Van de Nederlanders tot 34 jaar zegt zelfs een kwart nog illegaal series en films te kijken. De belangrijkste redenen: Downloaden wel moeilijker Het downloaden neemt nog altijd niet af, weet Tim Kuik van stichting Brein. "We zien geen dali…
Laatste reactie door William1, -
halllo, ik heb een vraagje vorig jaar heb ik mijn camera gekocht een samsung sc-dx103. ik wil hem nu eigenlijk gewoon als webcam gebruiken maar helaas herkent de computer hem niet. hij heeft geen cd mee gekregen maar ik kan ook de drivers van de webcam helaas niet vinden. Ik kan mij herinneren dat ik hem ooit wel als webcam heb gebruikt maar ik zou geen idee meer hebben hoe ik het toen voor elkaar kreeg. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. groetjes eddd3
Laatste reactie door eddd3, -
WEBCAM 'BEVRIEST
door nyqytha- 18 reacties
- 5.9k weergaven
:-\'Ik zit met een probleem en kom er zelf niet uit geen idee of het in dit forum geplaatst kan worden zo niet wilt u het voor mij op de juiste plaats zetten? ik heb een nieuwe webcam geïnstalleerd met de laatste updaten software echter zodra ik hem gebruik bevriest het beeld na een paar seconden opnieuw aanklikken werkt even maar ik ben net een piepshow wat doe ik of mijn PC fout HELP
Laatste reactie door nyqytha, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo ik heb een nieuwe laptop gehaald met ingebouwde crystal eye camera. ( Acer 7540G met windows 7 ) Vanaf het 1e moment dat ik hem wil starten op msn, valt hij direct na het laden al uit. Dit heb ik bij iedereen. Bij vrienden van me valt hij ook direct uit. Is er dan iets mis met de instellingen of met windows live messenger ? Groet
-
- 2 reacties
- 4.8k weergaven
Hallo, Iemand heeft me gevraagd hoe hij een kaart van de http://www.anubisrealitycards.nl/ voor de webcam speciaal kan laten zien. Ik ben toen dus naar de site gegaan en op het voorproefje geklikt. Het werkt goed. Alleen heb ik er een standaard webcam in mijn laptop zitten. En hij moet er een losse usb op aansluiten. En die website "filmt" volgensmij met je standaard camera. Hoe kan ik bij hem de webcam instellen als standaard camera? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
ik zoek een Gratis FTP site om ef met Dreamweaver te klooien iemand..? of is er een andere manier..?
Laatste reactie door candesco, -
- 43 reacties
- 4.9k weergaven
Lieve leden, We ondervinden problemen met de webserver. De website is erg traag in gebruik en valt zelfs af en toe weg. .... we wachten af. ....
Laatste reactie door Wous, -
Website maken
door eD.winn- 9 reacties
- 4.3k weergaven
Hoe maak een website zoals deze: http://www.oneblood.nl..t O0 Alvast bedankt ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 4.4k weergaven
Hoooi iedereen Ik heb een weddenschap met een vriend van me, als ik de schoolwebsite 15 minuten plat kan leggen, (Hebben het eerst gevraagd aan het bestuur en de afdelingsleiders enzo. en dat mocht na veel zeuren ;D) Maar hoe zou ik de website plat kunnen leggen voor maar een kwartiertje ongeveer, Weet iemand hoe?? Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 12 reacties
- 1.2k weergaven
Een populaire site voor het omzetten van YouTube-muziekvideo's naar mp3-formaat, genaamd YouTube-MP3, wordt volgens TorrentFreak offline gehaald als onderdeel van een schikking met een belangenbehartiger van Amerikaanse platenmaatschappijen. De website YouTube-MP3.org is vooralsnog online, maar het converteren van een video naar een mp3-bestand werkt niet. Volgens TorrentFreak heeft de website een schikking getroffen met belangenorganisatie RIAA, waarbij ook een niet nader genoemd bedrag zou zijn betaald. Hiermee wordt de in 2016 door verschillende platenmaatschappijen en de RIAA gestarte rechtszaak tegen de website beëindigd. De belangenorganisatie noemde de w…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Weer melding van windows niet legaal
door Gast darkne0n- 5 reacties
- 5.1k weergaven
Jah, k heb weer de melding dat mijn windows niet legaal is... Toch heb ik de tool van duken gebruikt daartegen, maar het is weer teruggekomen :-[ weet iemand hoe wat en waarom?
-
Weer terug!
door Razor- 5 reacties
- 3.2k weergaven
Ik was lange tijd inactief op het forum maar vanaf nu zal ik weer terug een beetje meer actief zijn :cool2: MVG, Razor.
Laatste reactie door Eagles, -
weet iemand
door totalyduzz- 8 reacties
- 2.9k weergaven
weet iemand hoe je de directories van de kopieren naar functie kan aanpassen dat zou wel handig zijn,, aangezien ik alles eerst naloop voordat het verder mijn pc binnen komt screenshot voor duidelijkheid wel slechte kwaliteit maarja kan ik ook niks aan doen duidelijker zien: http://i63.photobucket.com/albums/h130/totalyduzz/tijdelijk.jpg?t=1171919308
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
weet iemand een goed subtitle programaatje?
Laatste reactie door mr_smokalot, -
WEET IEMAND HET?
door Gast Holtslag- 1 reactie
- 3.2k weergaven
hej allemaal ik ben nieuw hier en sta al gelijk klaar met een vraag : Weet iemand waar ik Farcry kan downloaden alvast bedankt En of Half life 2?
-
- 20 reacties
- 4.5k weergaven
Hallo, ik heb een paar problemen met me pc. eerst even wat informatie over mijn pc: Het is een pentium 4 3Ghgz, 512MB werkgeheugen, XFX Geforce 7600GT 256MB video kaart, Windows XP professional... Normaal is de pc wel snel enzo maar als ik wil opnemen met microfoon (voice clip bij MSN) dan loopt hij helemaal vast en moet ik hem aan de achterkant uit zetten. MSN 8.0 kan ik er niet opzetten want dan loopt hij ook vast (heb nu 6) maar dat hoort hij wel gewoon makkelijk aan te kunnen. En als ik NFS Carbon aan het spelen ben, dan doet hij het perfect en dan ineens na 30 minuten sluit hij zichzelf af. Als ik Rollercoaster tycoon 3 op wil starten dan word het beeld zwart …
Laatste reactie door Michiel, -
welk 3d programma
door Tim.- 1 reactie
- 2.3k weergaven
nou ik ben al een tijdje bezig met 3d moddelen maar wat is nou de beste die ik zou kunnen gebruiken wel met script een gratis of een goeie download
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hello, Sinds ik een ouwe landrover heb gekocht heb ik een boel video's verzamelt. De computer word een beetje traag, en dus wil ik formatteren. De video's op CD zetten vind ik eigenlijk een beetje makkelijk, dus ik wil ze graag op een dvd zetten. Elk stukje film moet zijn eigen titel krijgen, en die lijst moet in een DVD menu komen. Ik heb bij mijn PC Pinnacle Studio 8 gekregen, maar daar snap ik echt heel weinig van, vooral het maken van de menu's is lastig. Kortom; Veel video's in een lijst in een DVD-menu. In de toekomst wil ik misschien ook eens experimenteren met achtergrondgeluid en monteren. Wie weet welk programma ik moet hebben ? Pinnacle 10 misschien ?…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Geachte leden: Wat liever te gebruiken,Internet Explorer 7 of Fire Fox Mozilla??(Ik ben nog geen gevorderde,een middenklasser.) Ik had het even geinstalleerd maar had veel problemen met verschillende dingen,B.V:dat je een andere Java moet installeren enz,mijn hotmail via msn postvak in deed het niet meer schakelde niet door enz. Vr,Gr.thecorman. Hopende op een goed verloop van deze aanvraag.
Laatste reactie door JForce, -
welke film is nog zeer goed
door Gast abdel_e- 21 reacties
- 6.5k weergaven
hoi ik wil nog eens wat films afhalen maar weet niet direct welke zouden jullie kunne zegge welke films goed zijn? gr
-
- 0 reacties
- 81 weergaven
We zitten nu al een paar weken in de lockdown door het Corona virus. Dat betekend dat we allemaal binnen zitten en de videodiensten als Netflix en Disney+ veel worden bekeken om de tijd binnen wat prettiger te maken. Los van de videodiensten zijn we ook weer meer aan het downloaden en opzoek te gaan naar content welke nog niet beschikbaar is op de videoplatformen. Maar wat is er eigenlijk de afgelopen periode met de lockdown het meest gedownload? Onderstaand is een overzicht welke films en series wij Nederlanders het meest hebben gedownload de afgelopen 4 weken. De lijst op opgesteld met de data van iknowwhatyoudownload.com. Hier worden de statistieken van het torre…
Laatste reactie door William1,