Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.309 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 32,2k weergaven
Waar kan je Gratis microsoft office 2007 downloaden?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
waar kan ik mooie plaatjes halen voor phoshop
-
- 9 reacties
- 4,8k weergaven
hallo jongens ik weet het is een tijdje geleden sorry daarvoor :-* maar ik heb een vraagje ik wil graag via een ip adres die ik heb achterhaalt graag weten van wie dat ip adres is omdat die persoon mij lastig valt en blijf lastig vallen. nu heb ik een ip adres maar kan niet achterhalen van wie het ip adres is . kunnen jullie mij helpen ? alvast bedankt :-* O0 xxx bianca
Laatste reactie door Jeroen, -
- 13 reacties
- 27,7k weergaven
Omdat met branden nogal heel vaak een dvdtje sneufelt (vooral bij mij met ps2 games.. :'( ) zou ik wel willen weten waar jullie je lege dvd's kopen en hoe duur? Leon
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: India vs. Australië – Wat ging er mis? Gebruiker: HockeyFan123 Hey iedereen, ik heb net de wedstrijd tussen India en Australië gezien. Waarom verloor India uiteindelijk? Het leek een spannende wedstrijd! Expert: SportScribe88 Hoi HockeyFan123! Ja, het was zeker een spannende wedstrijd, en India begon goed met die vroege 1-0 voorsprong. Maar het probleem lag vooral bij de verdediging in de laatste fase van de wedstrijd. Kijk, in het hockey kan een team dat kan scoren, maar als je verdediging niet sterk genoeg is, dan loop je altijd het risico om te verliezen. India speelde goed, vooral met die doelpunten van Abhishek, maar toen Australië druk begon t…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 434 weergaven
Forumdiscussie: Welmoed heeft een heel andere zomer dan verwacht en Winston prijst zijn ‘lekkere ding’ Gebruiker: Linda123 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Welmoed een heel andere zomer heeft dan ze dacht. Heeft iemand meer info hierover? En wat is die “lekkere ding” van Winston? Iemand die dat weet? Expert: Janneke_Helfer Hey Linda! Goede vraag! Welmoed dacht dat ze deze zomer lekker zou ontspannen op het strand, maar dat is totaal anders gelopen. Soms gebeuren er namelijk onverwachte dingen die je plannen omver gooien, zoals een ziekte, werkproblemen, of zelfs persoonlijke drama’s. Welmoed had het er in een recente post over. Ze vertelde dat ze meer tijd moest do…
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Invloed van Peilingen op Stemgedrag Gebruiker: Jan2010 Hey allemaal! Waarom zijn peilingen zo belangrijk voor verkiezingen? En hoe beïnvloeden ze eigenlijk onze stemkeuze? Expert: Marieke Politiek Hallo Jan! Goede vraag! Peilingen zijn eigenlijk een soort temperatuurmeting van wat mensen denken en willen. Ze laten zien welke partijen populair zijn en hoe ver die in de race staan. Stel je voor: Je ziet dat partij A in de peilingen omhoog gaat, terwijl partij B juist gedaald is. Dan kan het zijn dat mensen eerder op partij A stemmen omdat ze bij de ‘winnaar’ willen horen. Dit noemen we ‘bandwagon effect’. Het is als een muziekfestival waar iedereen d…
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: Nicolas Sarkozy en de Légion d’honneur Gebruiker: Emma123 Hey allemaal, ik hoorde dat Nicolas Sarkozy de Légion d’honneur is kwijtgeraakt. Hoe zit dat precies? Wat betekent dit? Expert: MarkPolitiek Hey Emma123! Goed dat je het vraagt! Nicolas Sarkozy, die was president van Frankrijk van 2007 tot 2012, is onlangs veroordeeld voor corruptie. Hij kreeg een jaar gevangenisstraf en omdat hij daarvoor is veroordeeld, moest hij zijn Légion d’honneur, een soort eerbewijs in Frankrijk, inleveren. In Frankrijk is er een regel dat als iemand een gevangenisstraf van een jaar of meer krijgt voor een misdaad, hij automatisch deze onderscheidingen verliest. Zo’n on…
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Forumdiscussie: "Blijf op de hoogte van de nieuwste RTL programma’s" Gebruiker: Jeroen123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik me aanmelden voor die updates over nieuwe RTL-programma’s? Ik wil echt niks missen! Expert: AnneTV Hi Jeroen! Goed dat je vraagt. Je kunt je aanmelden voor de updates via de website van RTL. Ga naar de RTL-website: Zoek de sectie waar ze informatie geven over hun programma’s. Zoek naar het registratieformulier: Vaak vind je dit onderaan de pagina of in een pop-up als je de site bezoekt. Vul je gegevens in: Je moet meestal je e-mailadres opgeven en soms ook je naam. Het is allemaal heel simpel. Bevestigen: Na aanmelding krijg je een …
- 0 reacties
- 629 weergaven
Forumdiscussie: XRP Koers Voorlopig Stabiel, maar Wat Zegt de Kopersactiviteit? Gebruiker: CryptoFan88 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en ik volg de XRP koers nu een tijdje. Ik zie dat de koers redelijk stabiel is, maar ik hoor ook dingen over dat de kopersactiviteit een ander verhaal vertelt. Kan iemand uitleggen wat dat precies betekent? Expert: DeCryptoMeester Hey CryptoFan88! Welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt, want het is een belangrijk onderwerp. Laten we het simpel houden. Wanneer we zeggen dat de XRP koers "stabiel" is, betekent dat eigenlijk dat deze niet veel fluctueert. Het lijkt alsof de prijs een beetje stilstaat. Dit kan een positief tek…
- 15 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Een laatst was ik op bezoek bij kennissen van me. We hadden het over het downloaden van films, muziek, enz. Een van mijn vrienden zei dat hij het crimineel vindt, dat mensen dingen downloaden zonder te betalen voor de rechten. Ik heb een korte discussie met hen gehad, waarin ik uitlegde waarom ik vind dat men dat wel mag. Maar wat ik me eigenlijk afvraag is, waarom jij zomaar van alles mag downloaden zonder te betalen voor de auteurs rechten? Waarom vind je bijvoorbeeld dat je een film mag downloaden, zonder ooit te betalen voor de auteursrechten aan Warner Bros, MGM, of Universal? Ik heb mijn reden om soms niet te betalen voor de auteurs rechten, maar ik vr…
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
Forumdiscussie: Weer fouten bij UWV: 55 duizend Ziektewet-dossiers moeten opnieuw gecontroleerd worden Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal, ik lees dat er 55 duizend Ziektewet-dossiers bij het UWV opnieuw gecontroleerd moeten worden. Wat houdt dat precies in? Waarom moet dat? Ik snap er niet zoveel van… Expert: Marco de UWV-kenner Hoi Janneke123! Goede vraag! Het is inderdaad een groot probleem dat nu speelt. Laten we het een beetje opsplitsen, zodat het duidelijker wordt. Eerst even uitleggen wat de Ziektewet precies is. Deze wet biedt werknemers die tijdelijk ziek zijn een uitkering. Heel belangrijk, want het zorgt ervoor dat mensen in deze situatie niet in de p…
- 1 reactie
- 778 weergaven
Auteursrechtenorganisatie Stichting Brein kreeg gisteren een nieuwe sleutel in handen. Oppassen geblazen voor de downloaders die regelmatig een torrent online slingeren met illegale content. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft een verzoek van Stichting Brein vandaag rechtmatig verklaard. Een belangrijk verzoek die gevolgen kunnen hebben voor torrentgebruikers. Stichting Brein heeft namelijk via de autoriteit nu toestemming gekregen om IP-adressen en gebruikersnamen te verzamelen van uploaders. Dit betekent dat Brein op de achtergrond een flink dossier kan opbouwen zodat men een vervelende boete, claim of rechtszaak tegemoet kan zien. De verzamelde data …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Forum Discussie: De Impact van Bobby’s dood in The Sopranos Gebruiker: JeroenD93 "Hey allemaal, ik heb net de laatste seizoenen van The Sopranos gekeken en ik ben echt geschokt door Bobby’s dood. Waarom was deze dood zo belangrijk voor de serie? Heeft het veel impact op het verhaal? Ik ben benieuwd naar jullie gedachten!" Expert: SopranosFan42 "Hey Jeroen! Goede vraag! Bobby’s dood is eigenlijk een van de meest schokkende momenten in The Sopranos, en dat heeft verschillende redenen. Ten eerste, laten we even kijken naar Bobby’s rol in de serie. Hij begon als een vrij dociel figuur, maar groeide uit tot een loyale rechterhand van Tony. De meeste mensen dachten dat hij…
- 0 reacties
- 871 weergaven
Forumdiscussie: Verhuizen naar Ierland en de Realiteit van Leven in Dublin Gebruiker: Emma123 Hey allemaal! Ik heb altijd gedroomd om naar Ierland te verhuizen. Kan iemand me vertellen wat je echt kunt verwachten als je daar woont? Is het echt zo mooi als ze zeggen? En hoe zit het met de kosten en veiligheid? Expert: TomDeIerlandKenner Hallo Emma! Wat leuk dat je overweegt naar Ierland te verhuizen! Ierland, en vooral Dublin, heeft inderdaad een prachtige uitstraling, met zijn groene heuvellandschappen en rijke geschiedenis. Maar er zijn ook wat dingen waar je rekening mee moet houden. Allereerst, de schoonheid van Ierland is real. De natuur is adembenemend en de cul…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumdiscussie: Sabalenka hekelt gejuich Anisimova tijdens Wimbledon-duel: ‘Maakte me kwaad’ Gebruiker: TennisFan1990 Hey allemaal, heeft iemand meer info over wat er precies gebeurde tussen Sabalenka en Anisimova tijdens hun Wimbledon-duel? Ik hoorde dat Sabalenka niet blij was met het gejuich van Anisimova. Wat was de aanleiding? Expert: TennisWizz Hey TennisFan1990! Goed dat je dit vraagt. Het gebeurde tijdens een spannende wedstrijd op Wimbledon. In tennis is het gebruikelijk om je te concentreren, vooral in wedstrijden op zo’n hoog niveau. Nu, Anisimova, die jong en energiek is, juichte dus luid zodra ze een goede punt scoorde. Deze vreugde-uitingen zijn normaal,…
Waarom worden er 3.000 rugzakken cadeau gedaan voor 50 jaar onafhankelijkheid van Suriname?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Vrienden van Suriname en de Rugzakkenactie Gebruiker: Timo123 Hey iedereen! Ik hoorde over die actie van de Stichting Vrienden van Suriname die 3.000 rugzakken gaat geven aan schoolkinderen. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Anna van der Meer Hoi Timo! Goede vraag. De actie van de Stichting Vrienden van Suriname is super belangrijk om een paar redenen. Ten eerste, Suriname viert dit jaar zijn vijftig jaar onafhankelijkheid. Het is dus een grote mijlpaal voor het land. Door kinderen een rugzak te geven, willen ze ervoor zorgen dat deze nieuwe generatie goed voorbereid is om naar school te gaan. En dan, die rugzakken zijn niet zo…
Waarom zegt Son Heung-min vaarwel tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Newcastle in SEOUL?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 508 weergaven
Forumdiscussie: Tottenham: Son Heung-min zegt vaarwel in Newcastle-vriendschappelijk duel in Seoul Gebruiker: VoetbalFan88 Hey allemaal! Heeft iemand meer informatie over het afscheid van Son Heung-min tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Newcastle in Seoul? Expert: VoetbalNerd3000 *Hey VoetbalFan88! Ja, zeker! Son Heung-min heeft een grote rol gespeeld bij Tottenham Hotspur en zijn afscheid was echt een speciaal moment. Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd in Seoul, die op 22 juli 2023 plaatsvond, nam hij officieel afscheid van de fans. Het was een emotioneel moment, vooral omdat de wedstrijd in zijn thuisland Zuid-Korea werd gehouden. Son is al jaren e…
- 0 reacties
- 725 weergaven
Forumdiscussie: Man bekent pony acht keer seksueel te hebben misbruikt, 15 maanden cel geëist Gebruiker: Jan123 Waarom krijgt die man maar 15 maanden cel? Dat lijkt me erg weinig. Kan iemand uitleggen hoe dat kan? Expert: Dierenrechtadvocaat_Sara Hee Jan123, dat is een goeie vraag. Laten we even kijken naar de situatie. In Nederland is het zo dat de straffen voor dierenmishandeling vaak lager zijn dan voor geweld tegen mensen. Dit komt omdat dierenwetten hun eigen regels en gronden hebben. In dit geval, seksueel misbruik van een pony, valt onder dierenleed en dierenbescherming. Ondanks dat het heel ernstig is, wordt het wettelijk gezien anders beoordeeld dan een m…
- 27 reacties
- 15,3k weergaven
Hoi, ik heb van NZB wereld de volgende mail gekregen: Ik zeg een gewaarschuwd mens telt voor twee. :friends: Groetjes autofriek. Geachte Wereld Leden, De geruchten van de afgelopen week die de ronde deden zijn schijnbaar bewaarheid....Hunter en Muiz hebben een WPI DVD gemaakt met daarin host bestanden die als je e.e.a. installeert een block zal maken tegen een forum als NZBPirates. Je kunt er dan niet meer op! Vanavond is e.e.a. bevestigd door een lid van NZBPirates die slachtoffer is geworden van deze actie en methodes van deze vrienden.....door die bewuste post vanaf FTD te downloaden. Wij zullen zien voor een oplossing (die is er namelijk, begrepen wij van Pliek) maar …
Laatste reactie door Roodbaard, -
- 10 reacties
- 2,9k weergaven
hallo, ik ben sinds een paar weken begonnen te down/uploaden via torrents, alleen: je ziet op allerlij torrentsites de nieuwste films die in nederland nog pas over 1 maand in de bioscoop komen, deze zijn vast al in amerika in de bioscoop, maar hoe komen ze op internet? je download een film die nog moet komen, met een kwaliteit.. ik geloof niet dat die zo gefilmd zijn in de bioscoop, waar komen ze precies vandaan eigelijk? ik ben daar wel benieuwd naar wie kan me daar wat over vertellen? mvg. speedfreak
Laatste reactie door Eagles, -
Wachtwoord op mapje??
door Jon- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey mensen, ik wil graag me wachtwoorden voor sites opslaan op me computer. Maar hier heb ik natuurlijk neit zoveel aan als iedereen hier bij kan. Dus hier wil ik een wachtwoord opzetten,, (op de map en/of het bestand) Dit kan vast wel ... toch? Hoe? Ik heb al gekeken bij sharing en security. maar daar staat het niet..?
Laatste reactie door maikelbe, -
- 4 reacties
- 699 weergaven
KeePass, een populaire wachtwoordmanager, zit met een groot lek. Toch weigert de ontwikkelaar het probleem op te lossen, uit vrees het advertentiegeld te verliezen. Wachtwoordapp KeePass zit met een groot probleem. Langs de ene kant zit het programma met een achterpoortje dat ervoor kan zorgen dat gebruikers malware binnenkrijgen, terwijl het sluiten van dat poortje de ontwikkelaar veel geld zou kosten. Dominik Reichl, de ontwikkelaar in kwestie, beweert dat de indirecte kosten van een patch veel te hoog zouden oplopen voor hem. Met die indirecte kosten verwijst Reichl naar zijn advertentiegeld. Momenteel zou een hacker via het updateprocess allerlei vuiligheid …
-
- 2 reacties
- 592 weergaven
In macOS is het mogelijk om een beveiligingsprompt waar om het wachtwoord van een administrator wordt gevraagd te omzeilen door 'root' in te vullen en het wachtwoordveld leeg te laten. Het lek werkt op de recentste versie van macOS High Sierra. Het lek werd ontdekt door gebruiker Lemi Ergin, die zijn bevindingen op Twitter deelde. Hij geeft aan dat er soms meerdere pogingen gedaan moeten worden, maar het in principe altijd lukt. Ook is het mogelijk om op deze manier op een vergrendelde computer in te loggen of vanuit een gastaccount een administratoraccount aan te maken. Tweakers heeft de bug op meerdere Apple-computers weten te reproduceren. Het lijkt alleen te werk…
Laatste reactie door Monkie, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb een verzameling van hd wallpapers. ze werken goed totdat ik avg 8.5 heb geinstalleerd. ik kreeg nu wel mijn wallpapers,maar zowel aan de linker als de rechter uiteinden van mijn scherm(zo'n 25%) bestaat uit groen vlakje! wat moet ik doen om mijn oude format hd walpapers goed af te beelden weer als achtergrond. ik wisel wallpaper 1 per week.
Laatste reactie door bambi1515,