Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3.271 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb een verzameling van hd wallpapers. ze werken goed totdat ik avg 8.5 heb geinstalleerd. ik kreeg nu wel mijn wallpapers,maar zowel aan de linker als de rechter uiteinden van mijn scherm(zo'n 25%) bestaat uit groen vlakje! wat moet ik doen om mijn oude format hd walpapers goed af te beelden weer als achtergrond. ik wisel wallpaper 1 per week.
Laatste reactie door bambi1515, -
Wallie-card
door gamefreaks- 1 reactie
- 3,3k weergaven
weet iemand waar als je misschien gratis walliecard nummers kunt weghalen
Laatste reactie door Tim., -
wallie-code
door Famousx- 5 reacties
- 5,3k weergaven
weet iemand misschien hoe je een goede walliecardcode kan vinden?
Laatste reactie door Robin, -
Hallo. Ik zoek hulp bij het volgende. Mijn scherm is 1280x800 en ik wil graag foto's op het juiste formaat aanpassen. Bestaat er een programma die daar een oplossing voor heeft. M.a.w als ik een foto van normaal formaat opblaas kloppen de verhoudingen niet meer. Weet iemand van het bestaan van zo'n foto bewerkings programma af? Alvast mijn dank voor de hulp..
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 690 weergaven
Een beveiligingsonderzoeker van MalwareTech heeft een killswitch gevonden in de Wana Decrypt0r 2.0-ransomware die op vrijdag zich als een lopend vuurtje over heel de wereld verspreidde. Een domeinnaamregistratie ten koste van tien dollar bleek de sleutel. De onderzoeker achter het Twitteraccount van MalwareTech was door de code van de ransomware heen aan het grasduinen en ontdekte de regel waar staat dat de ransomware contact zoekt met een domeinnaam bestaande uit een wirwar van tekens. Dit domein was niet geregistreerd en de onderzoeker besloot het op zijn naam te zetten. Volgens The Guardian kostte dat een tientje. Daarna pas bleek dat dit de killswitch was waardoo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Wanneer waarschuwing weg?
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Wanneer gaat je waarschuwing weg?
Laatste reactie door Duken, -
warez en torrentz
door Gast gijsje- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Kan iemand me hier wat meer info over geven?
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik zat op de site van warhawk te kijken en klikte op download toen zag ik dat je papieren vliegtuigen kon downloaden dus ik klik dus op een tank en wilde hem downloaden maar hij kan niet worden gedownload :'( :'( kan iemand mij hier bij helpen want mijn broertje (10) is helemaal gek van warhawk kan iemand mij hierbij helpen?
Laatste reactie door eddd3, -
- 19 reacties
- 5,7k weergaven
Hoi Vraagje tussen door wat houden die sterretje's nu eigenlijk in onder mijn naam. De ene heeft er 1 en de ander meerderen. Heeft dat een betekenis ? yvon
-
Wat betekent deze opmerking precies?
door Gast h.vanlieshout- 2 reacties
- 4,2k weergaven
Behalve lid van dit forum ben ik ook lid van VRAGENFORUM. Dit forum wilde ik gisteren bezoeken. Maar ik kreeg alleen de volgende opmerking te lezen: This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Het forum was verder onbereikbaar. Ik bergrijp dat er zoiets als een schorsing is uitgevoerd. Maar verder weet ik niets.Hebben jullie een idee?
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
beste mensen als ik een een game heb gedownload zit er meestal wel een 'kladblok'bij met wat je moet doen; bij dit geval staat er: [autorun] open=Autorun.exe Icon=shift2u.exe Name=SHIFT 2 UNLEASHED maar wat ik me afvraag is wat houdt Icon in? moet je dat ook openen ofzo? alvast bedankt.!
-
Wat is "mounten"?
door Fish- 4 reacties
- 17,5k weergaven
Een vraag, Wat is mounten, en hoe doe ik dat (welk prog e.d.)? Ik heb het opgezocht in de begrippenlijst van deze site, maar daar staat het niet tussen (misscchien een idee voor de admins om eraan toe te voegen ). Bedankt,
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Veel verschillende meningen, ben benieuwd wat jullie er van vinden ^-^! Kan misschien besluitend zijn voor mensen die een console aan willen gaan schaffen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
wat is de nieuwste r4ds firmware?
Laatste reactie door Cédric., -
Wat is dit?
door Erwin..- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Wie weet wat dat is ... Greatz erwin..
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik zie vaak de woorden "Copyright Troll" voorbij komen in artikelen, maar ik weet niet precies wat dit is of inhoud. Kan iemand mij hier uitleg over geven?
Laatste reactie door Byte, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb hypercma geprobeerd maar hij geeft steeds foutmeldingen. weet iemand een goeie screen capture?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Heey, Ik wil graag leren programmeren van programma's maar ik weet niet met welke taal ik moet beginnen. Ik heb nog nooit met programmeertaal gewerkt maar ik wil het heel erg graag leren ! O0 Dus ik wil vragen aan jullie want de meeste van jullie weten wel hoe je moet programmeren en hebben het ooit geleerd en moesten voor het eerst met programmeertaal werken dus jullie weten veel meer en hebben veel meer ervaring. Please Help Me :'( Alvast Bedankt!
Laatste reactie door iKaos, -
Wat is het effect van Artikel 13/17 op piraterij-gerichte Torrent- en Streaming-sites?
door Gast Drifter- 2 reacties
- 460 weergaven
Deze week keurde het EU-parlement de definitieve tekst van de auteursrechtrichtlijn goed, wat inhoudt dat door gebruikers geüploade content sites, zoals YouTube, licentierechten met rechthebbenden moeten aangaan om aansprakelijkheid te voorkomen. Maar hoe beïnvloedt dat piraterij-gerichte torrent en streaming sites? Nadat het Europees Parlement artikel 13 had bestempeld (artikel 17 in de definitieve tekst), begonnen sommige media te speculeren dat dit het einde betekent van The Pirate Bay, 'piraat' streaming sites en 'piraat' Kodi addons. Het auteursrecht is complex, zoals de recente controverses over de auteursrechtrichtlijn duidelijk hebben onderstreept, maar …
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Is oktober warm en fijn, het zal een scherpe winter zijn; maar is hij nat en koel, 't is van een zachte winter 't voorgevoel.. Downloaden wij meer of minder richting Halloween? Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de tiende maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand September? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.80% daarva…
Laatste reactie door William1, -
- 5 reacties
- 8,8k weergaven
He, wij zijn bezig met een project voor school en willen weten wat een gemiddelde verkoper per uur, maand of jaar verdient bij de mediamarkt. Je hoeft geen exacte bedragen te noemen, want het gaat vooral om een indicatie. Alvast bedankt
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 3 reacties
- 771 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders? Welke series worden er het meest gedownload? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jou buurman binnen? Dit maandelijkse overzicht van augustus staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft een internet verbinding thuis en 0.64% daarvan gebruikt dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag op films (86%) en seks (5%) neemt toe. Het downloaden van muziek, software en games (allen 3%) neemt juist af. Meest gedownloade films - augustus 2017: Baywatch…
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 0 reacties
- 476 weergaven
December is de laatste maand van het jaar met gezellige feestdagen en voor vele zelfs een kerstvakantie. Downloaden wij nog een beetje in deze drukke maand van het jaar? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de twaalfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.97% daarvan gebruikt di…
- 0 reacties
- 847 weergaven
Januari is de eerste maand van het nieuwe jaar en die is alweer voorbij. Buiten sneeuwt het maar binnen is het warm; downloaden wij nog een beetje in deze koude maand ? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de eerste maand van 2019? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 1.07% daarvan gebruikt dit o…
- 0 reacties
- 727 weergaven
Als de bomen voor de tweede keer bloeien, gaat de winter zich met ons tot mei bemoeien. En het was weer een zachte november dus we hebben weer lekker kunnen downloaden. Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de elfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand November? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.93% daarvan gebruikt dit om…
Laatste reactie door William1,