Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, ik heb een hele grote schijf D: en een iets grotere schijf C: maar aangezien D maar voor 5% gebruikt word wil ik wat ruimte van D naar C doen (of hoe je dat ook moet noemen) Ik heb wel iets gelezen over partitoin magic, maar ik snap er niks van. Kan het ook zonder Partition Magic of andere programma's? En hoe? Post samenvoeging: november 08, 2009, 22:09:24 pm Ik heb trouwens Windows 7 Post samenvoeging: november 09, 2009, 15:52:28 pm oke ik heb nu met Disk Manager de schijf D verkleind maar ik kan C niet vergroten:( Het ziet er nu zo uit http://i37.tinypic.com/51y2oh.png Zoals je ziet kan ik niet op Extend Volume klikken Hoe moet ik dat nou …
Laatste reactie door snor1991, -
Aanrader ! Winaso is een progje die ik reeds lange tijd gebruik en voldoende getest heb om te mogen beweren dat dit een uitmuntend prog is. Het verving bij mij zelfs Crap Cleaner. Ook uit het oog verloren zaken bij Ccleaner haalt Winaso eruit. Probeer maar. Het bevat een Register-cleaner die veilig kuist en je tevens een backup maakt. Er is ook een kuisprogje in die zowat alle rommel wegwist die in je pc zitten. Een versneller die je pc automatisch configureert en een reparatietool voor WIndows, internet en meer. http://btjunkie.org/search?query=winaso ...
Laatste reactie door bart, -
Window Media Player
door Gast angel_creek- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Mijn windows media player (Op window xp pro) heeft geen effecten enzo. Dus ik kan er niks mee... Kan iemand me helpen dit te fixen? Tyvm :-*
-
- 2 reacties
- 871 weergaven
Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld. Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit. In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was. Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worde…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Er waren al de nodige redenen om sceptisch te zijn over het gebruik van Windows 10 – het besturingssysteem wordt momenteel wereldwijd uitgerold – en er is nu een nieuwe bijgekomen: een aantal beheerders van sites (voornamelijk die waarop torrents kunnen worden gedownload) heeft besloten om geen bezoekers meer toe […] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 13 reacties
- 1.2k weergaven
Microsoft voert nogmaals meedogenloos de druk op voor Windows-gebruikers. De Windows 10-update wordt nu hoe dan ook automatisch doorgevoerd. Wegrennen heeft geen zin. Of je het nu leuk vindt of niet, Microsoft blijft nog tot 29 juli proberen om je te laten upgraden naar Windows 10. Nu die deadline steeds dichterbij komt, drijft het bovendien de druk nog wat op, zo ontdekte ExtremeTech.De reus uit Redmond wil iedereen zo snel mogelijk op Windows 10 krijgen, om een slepende ondersteuning voor Windows 7 en 8.1 te voorkomen. Verschillende acties, één resultaat Microsoft voert al een tijdje systematisch de druk op voor Windows-gebruikers. Toch konden gebruikers …
Laatste reactie door Trizomu, -
Even een vraag of Windows 7 deze is nu gratis te downloaden tot maart 2010. Als ik dit nu doe blijft dan mijn Vista er opstaan of ben ik deze dan kwijt. Kan misschien stom lijken deze vraag maar weet er niet zoveel over en ben toch nieuwsgierig naar het antwoord
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
Hi, Ik heb dus een DVD van windows 7. (gebrand met imgburn) Als ik de computer opstart kan ik ook nog op F12 drukken. Dan kan je een opstart CD/DVD,... Afspelen. Ik klik dus op DVD en hij blijft zo'n 2 min. staan op wachten op boot CD. Opeens zegt gij Geen boot-cd in station. dan verdwijnt en gij start myn Windows XP op. Bij vrienden instaleerde ik windows 7 ook. Op exact dezelfde manier en DVD en daar lukt het vanzelf. Wat moet ik doen ? Thx Xx Xx
Laatste reactie door E7691, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik heb nu al een tijdje windows 7, en het bevalt me heel erg. alleen nu zou ik het wat willen customizen. de boot veranderen, en de logon. kan dat ? alvast bedankt.
Laatste reactie door niro, -
- 2 reacties
- 7.8k weergaven
Een aantal jaar terug had ik hetzelfde probleem met windows XP en nu wederom met Windows 7. Aangezien ik in Window 7 niet de bestanden Wgatray.exe en WGalon.dll kan vinden roep ik toch maar weer de hulplijn Duken in. Heeft iemand enig idee hoe je van deze melding kan afkomen, maar wel alle updates kan blijven binnenhalen?
Laatste reactie door njitram, -
- 9 reacties
- 8.3k weergaven
Beste members, Er is een Windows 7 Transformation Pack. Het ziet er best cool uit, dus als jij hem ook wil heb ik hier 2 links. (Meld wanneer de links niet meer beschikbaar zijn) Verder weet ik niet hoe je alles installeerd, want ik installeer het niet omdat ik al genoeg met mijn PC heb gedaan. Ik weet ook niet of het je PC sloom maakt. http://rapidshare.com/files/126764898/Windows_Seven_Transformation_Pack.rar http://uploaded.to/?id=p6xlqh Het bestand is zo'n 14 MB groot. Een screenshot: Als je vragen hebt stel ze dan maar. Met vriendelijke groet, Sander O0 Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade of traagheid aan je PC. Als er een nieuwe …
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, ik zit al een tijdje met een probleem dat me echt gigantisch kwaad maakt > ik wil wat thema's installeren en ook de startbalk enzo veranderen, maar daarvoor moet je van die .dll en .exe bestandjes in je Windows map plaatsen. MAAR ik krijg dus geen toegang > Heb alles wat ik kon bedenken geprobeerd. Bij eigenschappen en dan de beveiliging aanpassen, 1 of andere Full Acces (ofzo iets) tool gedownload, nog een keer in de beveiliging gerommelt, via control panel aan de beveiliging gerommelt. HET WERKT GEWOON NIET!! Het is MIJN computer, IK heb Windows geïnstalleerd, ik ben de ENIGE user.. dan mag ik topch wel volledig toegang verwachten als ik daar om vr…
Laatste reactie door annemar1e, -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Ik zag via google dat hier ook al eens een vraag over gesteld is maar hier stond niet in wat ik moest hebben. Ik heb windows 8 voor half jaartje terug geinstalleerd op mijn laptop. Nu heb ik een PC gekocht en hier windows 8 op gezet maar hij geeft aan dat ik de productcode niet kan gebruiken omdat deze in gebruik is op mijn laptop (die ik niet meer gebruik) Is het mogelijk om deze productcode uit mijn laptop te halen zodat ik deze op mijn PC kan gebruiken? Gr. MookSe
Laatste reactie door MookSe, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Je uitleg over wat je precies wilt is niet heel duidelijk. Je wilt dat het niet meteen weg is maar alsnog in een seconde verdwijnt in het niets? Ik snap het niet helemaal. Misschien wat meer uitleg. Ik heb verder geen ervaring met Vista, maar misschien weten de andere het met wat meer uitleg. Jamie :peace:,
Laatste reactie door Farid., -
Windows foutmelding
door Gast Mauro313- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Ik was op de pc bezig met een programma. Toen ik dit wilde afsluiten ging dit traag en leek et net of hij vastliep. Ik heb toen de aan/uit knop ingedrukt gehouden en zo de pc uitgezet. Maar als ik em nu opstart geeft hij deze foutmelding: Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de pc opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: Controleer of alles nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u n…
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb probleemmet messenger kan niet aanmelden foutcode 8100030d help AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hoy ik weet geen raad meer met messenger kan me niet anmelden Foutcode80048821 of foutcode 80048823 heb alles probeert lukt niet Bedankt
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik kom zojuist op men MSN en ineens zijn al mijn contacten weg , Is dit door een hacker ? of hoe kan ik deze contacten recoveren ? iemand die mij kan helpen ?
Laatste reactie door yourick, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Beste Ik heb mij een nieuwe pc aangeschaft (HP touchsmart 600) Ik heb hem nu al enkele dagen, en msn werkte steeds zeer goed. Maar sinds gisteren zegt mijn msn dat er geen contacten online zijn. Terwijl ik mezelf ook heb toegevoegt als vriend, en bij mijn hotmail zie ik er wel veel online. Wat moet ik doen omdat te doen werken? Ik heb hem al eens gedeinstaleerd enzo maar dat werkt niet. Kan iemand me helpen? Thanks
- 13 reacties
- 2.7k weergaven
Beste, mss weet je het al , windows live messenger 9 bestaat al nou veel mensen hebben die al en ik heb hem een paar dagen geleden gedownload echt super ! O0 maar een paar dagen geleden werkte die perfect maar vandaag werkt die niet meer , ik krijg de melding dat de service niet beschikbaar is toen ik windows live messenger 8 gedownload had kreeg ik dat ook altijd maar ik moest dan een andere windows live downloaden (geen andere versie gewoon op een andere site) en die werkte perfect, maar ik zou graag terug kunnen chatten kunnen jullie me a.u.b helpen ? bedankt,
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Heeey ik heb een klein probleem met een virus!! als ik windows live messenger start dan stuurt hij iedereen een virus, iemand heeft op mij computer ook op die virus gedruk en nu heb ik Doc.exe op me computer staan en dat is een virus weet iemand misschien hoe ik deze virus kan verwijderen van me msn Doc.exe
Laatste reactie door mohammedb, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Heyy mensen, Ik zie dat mijn Windows map vol staat met rotzooi dat er niet in hoort te staan, en dat zag ik aan mijn harde schijf. 30 van de 150 gig nog vrij, terwijl de programma's die in configuratiescherm bij software staan maar 35 gig intotaal is. Dus dan klopt er iets niet. Mijn vraag is hoe kan ik de Windows map in C: een beetje opschonen? Want ik weet natuurlijk niet precies wat weg kan en wat blijven moet. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hoihoi, Mijn zusje heeft Windows Media Center op haar computer, en daar door kan ze ook bij windows (als style) windows media centre - style kiezen. Ik heb dus geen windows media centre, maar is 't toch mogelijk dat ik die style kan downloaden of zoiets? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Eagles, -
- 23 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, ik heb een nieuw account geopend op mijn pc op mijn ander (wat van mijn zus is ) stond media player op mijn nieuw staat dat ook nog maar toen ik iets wou afspelen bij media player opende hij niet ; toen wist ik dat het niet opent wie kan me helpen ? bedankt
Laatste reactie door Vico, -
Windows Media Player 11 Beta,
door Gast antigua- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Legale versie http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=a75638ef-2ed1-43db-881f-c9ff337c2e91 naar het schijnt voor de illegale versie windows..