Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 824 weergaven
Hallo jonges! ik ben opzoek naar filmopnames of camera lessen ik ga binnen kort beginen met het opnemen van clips ect of movies maken bij lan partys en meer dingen maar kan ik ergens lessen vinden op youtube of een programma downloaden dat ik kan van leren... O0 Voorbeelden: Mvg Punani Design
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 9. Deze week staat ‘Tower Heist’ bovenaan, gevolgd door ‘Hugo’. ‘The Adventures of Tintin’ maakt de top drie compleet. Week 9 zijn er 3 nieuwkomers in ons overzicht. Tower Heist is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 20 – 2013. Deze week staat ‘Iron Man 3’ bovenaan, gevolgd door ‘A Good Day to Die Hard’. ‘Warm Bodies’ maakt de top drie compleet. Week 20 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Parker is voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 14 – 2015. Deze week staat ‘Taken 3’ bovenaan, gevolgd door ‘Interstellar’. ‘Last Knights’ maakt de top drie compleet. Week 14 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Taken 3 is voor de eerste keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Met GemistDownloader is het voor iedereen mogelijk om gemiste televisie-uitzendingen van de grote Nederlandse en Belgische aanbieders te downloaden. Hierdoor wordt het mogelijk om een uitzending te bewaren op je computer, zodat je er later nog eens naar terug kunt kijken. Maar je kunt een uitzending ook direct omzetten in een video die op je op jouw telefoon of televisie kunt afspelen. Ook kun je een gedownloade uitzending op een dvd/cd branden, of op een usb-stick zetten, zodat je de uitzending makkelijk kunt meenemen of bewaren voor later. Daarnaast is GemistDownloader handig voor Nederlanders en Belgen in het buitenland, omdat een gedownloade uitzending niet voor…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
De 8Bitdo SF30 Pro controller is een Bluetooth controller met een old-school jasje welke primair gemaakt is voor de Nintendo switch maar ook prima werkt op Windows, Android, MacOS en meer. De controller ziet en voelt als de ouderwetse Super Nintendo controller maar bevat toch alle mogelijkheden welke een hedendaagse controller moet hebben, zoals de 4 schouderknoppen, twee knuppeltjes en rumble. De controller is te koop op moment van schrijven voor maar 35 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de pr…
- 0 reacties
- 514 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 6 maart tot 12 maart. Deze week staat de film ‘Fantastic Beasts and Where to Find Them’ bovenaan, gevolgd door ‘Passengers’ en ‘Arrival’ maakt de top drie compleet. Week 10, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fantastic Beasts and Where to Find Them is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma…
- 0 reacties
- 414 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 28 augustus tot 3 september. Deze week staat de film ‘Hitman’s Bodyguard’ bovenaan, gevolgd door ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ en ‘Baywatch’ maakt de top drie compleet. Week 35 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hitman’s Bodyguard is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb een probleem met het uitpakken van sub-tcom bestanden. Ik heb precies hetzelfde als in dit topic: http://ipb.quicksilverscreen.com/index.php?showtopic=126030&pid=614336&st=0entry614336 Weet hier mischien iemand hoe dit moet? mvg rubenrijst
Laatste reactie door rubenrijst, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Een paar dagen geleden verscheen de film “The Inner Room” op BitTorrent. Waar sommige filmproducenten dat als een bedreiging zien, is voor producent Mark Diestler precies het tegenovergestelde. Al maanden was hij aan het wachten tot piraten de film op zouden pakken, en nu de film uit is ziet hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 577 weergaven
De Costa Ricaanse filmdistributeur Romaly heeft een originele manier bedacht om piraterij tegen te gaan. De distributeur heeft een neptorrentsite ontwikkeld waarop geen illegale filmtorrents staan, maar waar downloaders wel de mogelijkheid krijgen om twee gratis bioscooptickets aan te vragen. De website LegalTorrents.net is gemodelleerd naar KickassTorrents, en bevat torrentfiles met titels als The Great Wall, Split en Fifty Shades Darker. Als die bestanden worden gedownload, krijgt de downloader niet de film te zien maar de trailer van de film, plus een filmpje die uitlegt hoe schadelijk piraterij is voor de filmindustrie. Daarnaast kan via een emailadres twee grati…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35591.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15355.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo,, Ik heb net sims2 voor de computer gedownload met untorrent en gebrand met imgburn. Hij doet het helemaal goed DEZE pc.. Alleen wil ik hem op een andere pc spelen,, (mijn eigen pc) . Dus deed ik de cd-rom in de pc alleen nu zegt hij dat ik cd/dvd 1 moet plaatsen :geheim: Dat snap ik dus niet want op de pc waar die dus gedownload en alles is doet hij het wel direct! Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit probleem kan oplossen??! Alvast bedankt!! Greetszz : Nataliee
Laatste reactie door nataliee, -
Geen geluid
door E7691- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Nee, Ik kreeg er geen CD-rom bij. Ik weet niet hoe mijn ingebouwde geluid's....... heet. Kan ik dat opzoeken ? Xx
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 501 weergaven
Winkeliers of horecaeigenaren kunnen niet aansprakelijk worden gesteld wanneer gebruikers van hun gratis wifinetwerk auteursrecht schenden door bijvoorbeeld het uploaden van een film. Dat concludeert althans advocaat-generaal Maciej Szpunar van het Europese Hof van Justitie. De conclusie van een advocaat-generaal is niet bindend, maar wordt wel vaak grotendeels overgenomen door de rechters. De zaak draait om een bedrijf in licht- en geluidstechniek in de buurt van München, dat gratis wifi aanbiedt. In 2010 werd via dat netwerk illegaal muziek aangeboden waar Sony over de rechten van beschikt. Desondanks kan de aanbieder van gratis wifi wel via…
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Veel mensen denken dat Popcorn Time een aantal jaar geleden is gestopt. Dat klopt, alleen hebben de beheerders van het streaming video platform het script van Popcorn Time met de hele wereld gedeeld. Dankzij dat script, zijn er vele mensen die hun eigen Popcorn Time dienst hebben opgezet. Vandaag de dag zijn er dus vele verschillende apps, maar er zijn slechts 2 versies die echt goed zijn. In dit artikel nemen wij popcorn-time.to als voorbeeld, maar popcorntime.sh/nl werkt bijna hetzelfde en is ook uitstekend. Hoe werkt Popcorn Time? Als je de app hebt geinstalleerd, kan je direct beginnen. Je zoekt naar een film of serie en zet eventueel ondertiteling aan. Je mo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
InePro Hack
door Gast- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Wij hebben op school het systeem InePro. Hier hebben we dan ook cards van. Hiermee betalen we de printkosten/automaten etc. Na het topic over de OV kaarten doorgespit te hebben ben ik niet heel veel wijzer geworden... Ik weet wel dat ik zo een ontvanger moet kopen, maar welke? En welke dump/software heb ik nodig? Thanks alvast
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De Nederlandse Piratenpartij geeft geen gehoor aan een sommatie van Stichting BREIN om een reverse proxy naar de torrentsite The Pirate Bay offline te halen. Een nieuwe rechtszaak dreigt. De Piratenpartij weigert een proxydienst voor The Pirate Bay (TPB) offline te halen na een sommatie van Stichting BREIN. Nadat Ziggo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2015. Deze week staat ‘Furious 7’ bovenaan, gevolgd door ‘Taken 3’. ‘Interstellar’ maakt de top drie compleet. Week 15 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Furious 7 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 475 weergaven
De laatste week van het jaar en de top 10 meest gedownloade films van 25 december tot 31 december. Deze week staat de film ‘Justice League’ bovenaan, gevolgd door ‘It’ en ‘Kingsman: The Golden Circle’ maakt de top drie compleet. Week 52 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Justice League is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan v…
- 0 reacties
- 694 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 25 juni tot 1 juli. Deze week staat de film ‘Rampage’ bovenaan, gevolgd door ‘Ready Player One’ en ‘Escape Plan 2: Hades’ maakt de top drie compleet. Week 26 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Rampage is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Down…
- 0 reacties
- 828 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 31. Deze week staat ‘Battleship’ weer bovenaan, gevolgd door ‘The Hunger Games’. ‘American Reunion’ maakt de top drie compleet. Week 31 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht. Battleship is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 878 weergaven
De zomerse top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 29 – 2013. Deze week staat ‘G.I. Joe: Retaliation’ bovenaan, gevolgd door ‘Oblivion’. ‘Fast and Furious 6’ maakt de top drie compleet. Week 29 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. G.I. Joe: Retaliation is voor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,