Jump to content

Trizomu

Moderators
  • Content Count

    1389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Trizomu last won the day on September 14

Trizomu had the most liked content!

Community Reputation

695 Support punten

3 Followers

About Trizomu

  • Rank
    Trizomu
  • Birthday 05/22/1964

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Download met
    Utorrent,
  • Browser
    Firefox 64 bits
  • Provider
    Telenet
  • Locatie
    Grassland
  • Favoriete Films
    Star Trek (alle), De 10 geboden, The Matrix (alle), Need 4 Speed, Fast & Furious
  • Luistert graag naar
    Dance, Trance, Goa, House, Techno, Jump
  • Sport
    Toogsport en bierheffen
  • Helden
    De barman/vrouw
  • Tv programma's / Series
    De 7e Dag, NCIS, Star Trek,
  • Overige Intresses
    Star Trek Online

Recent Profile Visitors

19245 profile views
  1. Nog een lekker kopje Marokkaanse thé en dan lekker slapen gaan, net naar de nieuwe Avengers en X-Men gekeken (uitstekend Nederlandstalig ondertitelt) in onze vernieuwde mediakamer. De Avengers komt traag op gang maar na een goed kwartier komt de actie erin en is een een pracht van een film, de X-Men is ook goed maar het is verwarrend als je al de andere gezien hebt. Zeker door het sterven van Raven en Jean die je dan weer in andere X-Men films ziet die zich later afspelen. Van mij zouden beide op de schaal van 10 een 8.5 krijgen.
  2. Hiervoor kan ik u verwijzen naar de volgende link
  3. Krijgt u een foutcode en zo ja welke? Misschien dat er help voor is. Maar het is ook mogelijk op te lossen door de probleemhelper die u kan vinden op het blad van Windows Update, klik op problemen oplossen en kies daarna voor Windows update onder de sectie aan de slag.
  4. Goeie zondag morgen, met een heerlijk bakje koffie in alle vroegte.
  5. Update: 01/10/2019 Vanaf de datum van installatie van de nieuwe versie 1903 heb ik via de Windows Update 4 updates aangeboden gekregen en blijkbaar heeft dit mijn probleem opgelost, hopelijk blijft het zo. Rare jongens toch bij Microsoft, één dag na installatie van nieuwe versie meteen 4 updates en het probleem is verholpen.
  6. Update: Gisteren de nieuwe versie 1903 aangeboden gekregen, wel met vertraging tegen W10 Home omdat ik met de Pro versie werk en die Windows Update ingesteld staat op Semi Annual Kanaal (wat betekend dat indien er voor mij een update is die geschikt is voor algemeen gebruik in organisaties) op de pc die als enige nog niet draait op Enterprise, alles ging goed bij het installeren en de hele dag werken. Tot, deze morgen ik opnieuw een blauw scherm of dood kreeg en dus hetzelfde voorhad als de startpost. Deze maal update de pc gewoon zonder te melden dat de nieuwe update/upgrade naar versie 1903 klaarstond. Iedereen heeft dit probleem misschien niet maar bij deze is het dus medegedeeld dat het nog steeds mogelijk is, Gemeld aan Microsoft maar nog steeds geen antwoord gekregen, verdere updates worden medegedeeld.
  7. Zelf heb ik Telenet, aan de hand van enkele afbeeldingen hoop ik u te kunnen helpen. 1- Ga naar mijn Telenet 2- kies Internet 3- Kies je thuisnetwerk 4- Onder de afbeelding van de modem klikken op de link Modem Details 5- Kies Geavanceerde Instellingen 6- eens de geavanceerde instellingen aangeklikt te hebben ziet u Netwerk in het oranje staat dat verandert u door de keuze ernaast te kiezen Hier kan u de poorten die u wil openen veranderen, eenmaal u dat gedaan heeft dient u natuurlijk wel alles op te slaan. Zoals u kan zien staat er bij mij een poort open die ik gebruik voor Utorrent. Wat heel belangrijk is is dat u goed kijkt wat er in de voorlaatste afbeelding staat bij opgelet, indien er iets misloopt dient u contact op te nemen met Telenet die dan van bij hun de modem kunnen resetten. U zal wellicht opmerken op de afbeeldingen dat er een paar dingen zijn weggehaald, maar dat zijn mijn MAC-ID's en mijn adres (om begrijpelijke redenen). Tevens ziet u dat het een Wireless Modem 3.0 (DOCSIS) betreft, maar ik werk met een LAN-verbinding en dus niet via wifi.
  8. Probleempje met de vid. , maar bedoel je dit
  9. Waar is de tijd dat we nog jong waren?
  10. Welkom op het forum, het forum dat er is om te proberen van vragen te beantwoorden en/of problemen op te lossen. U bent natuurlijk van harte welkom en kijk gerust even rond, heeft u vragen dan kan u die stellen en er zal wel steeds iemand bereid zijn deze te proberen te beantwoorden.
  11. Nou 6 uur is toch wel lang, dat jou laptop het nu weer helemaal top doet is goed en leuk voor jou. Dat wil dus zeggen dat hij nu wel degelijk de juiste update/upgrade beschikbaar had voor jou hardware, zelf werk ik niet meer zoveel met een laptop (mijn oude HP laptop is ook al bijna 9 jaar) en draait nog steeds fijn op de 1809 pro versie en die heeft de nieuwste versie nog niet aangeboden gekregen. Misschien wordt het wel even tijd om die te vervangen door een nieuwe, maar ja die werkt nog steeds naar behoren en was in die tijd toch een behoorlijke investering van om en bij de 3000€. Voornamelijk werk ik op vaste desktops waar de nieuwste versie van Windows ook nog niet is op aangeboden, dus dat is even afwachten. Maar, fijn om te horen dat de upgrade naar de nieuwste versie bij jou goed is verlopen en dat alles goed werkt.
  12. Misschien kan u hier een iets van formatie halen, Dynamics en Shopify
  13. Dit soort zaken zouden wel eens meer mensen mogen/kunnen doen, maar ja je moet natuurlijk over de nodige gelden beschikken
  14. Hmm, een lekker WARM bakje koffie op deze woensdag morgen.
  15. Ik zou voorlopig bij de versie 1809 blijven, heb ik ook maar dan W10 pro versie, tot de Mei versie zichzelf aanbied via Windows Update. Indien u er zelf zou voor kiezen om de nieuwste versie te hebben dan kunt u dit via de update assistent , hou er wel rekening mee dat indien men zo de versie installeert (wat heel goed gaat, deed het bij mij ook tot ik het probleem kreeg) er fouten zouden kunnen zijn die er zouden zijn indien het gebeurd via het gewone kanaal.
×
×
  • Create New...