Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 137 weergaven
Advocaat-generaal Saugmandsgaard Øe adviseert het EU-Hof van Justitie dat YouTube niet verplicht is om de e-mail en IP-adressen van illegale gebruikers over te dragen. Het advies concludeert dat de EU-wetgeving niet vereist dat aanbieders meer dan de namen en postadressen van de inbreukmakers overhandigen. De definitieve uitspraak, die nog moet worden uitgevaardigd, zal waarschijnlijk een cruciaal precedent scheppen voor soortgelijke gevallen. YouTube-gebruikers uploaden elke maand miljoenen uren aan video's. Zoals bij elke door gebruikers gegenereerde content platforms, omvat dit ook content die inbreuk maakt op het auteursrecht. Dit misbruik is een doorn in het oog…
-
- 3 reacties
- 715 weergaven
TorrenFreak meldt dat YouTube doorgaat met het aanpakken van websites en diensten die mensen toestaat video’s te downloaden. De website TubeNinja kreeg volgens TorrenFreak het bericht direct te moeten stoppen met alle activiteiten. Mocht de website dat niet doen, zou YouTube de website voor de rechter willen slepen. De pogingen van YouTube om het downloaden van video’s tegen te gaan komen naar het schijnt voort uit boze muzieklabels. Op de grootste videosite van de wereld staan talloze muziekvideo’s, die allemaal heel eenvoudig gedownload kunnen worden. Die externe diensten moeten dus aangepakt worden en dat is precies waar YouTube zich op dit moment mee bezig houdt. …
Laatste reactie door Trizomu, -
Youtube probleem
door Nigel- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Als ik youtube filmpje kijkt dan zie ik roze ruis er door heen. kan iemand helpen?
Laatste reactie door Nigel, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Is het mogelijk om de suggesties die je bij een YouTube filmpje krijgt te veranderen? Ik heb een aantal filmpjes geüpload en nu wil ik dat je alleen die filmpjes die ik geüpload heb te zien krijgt.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Bron: http://downloadfilmpjes.nl/geluid-downloaden/youtube-verbiedt-downloaden-videos/ Google bindt dus de strijd aan met dergelijke converteerwebsites. Dat kon nog wel eens leuk gaan worden dan, want er zijn nogal wat van die diensten. Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
-
- 16 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, sinds kort werkt youtube niet Op firefox. Op IE werkt hij wel. Ik krijg de melding: an error occurred please try again later Wat moet ik doen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door jelmer11, -
Heey Ik heb nog vet veel Yu-Gi-Oh Kaarten waaronder paar super rares! Alleen die wil ik graag verkopen ! Weet iemand misschien een site of verkoop forum waar ik me kaarten kwijt kan ? Alvast bedankt! :zwaai: Niels
Laatste reactie door tepro, -
- 7 reacties
- 1.8k weergaven
hey, hallo weet iemand een plek in z-limburg waar je een zaal kunt huren en dan met een stel vrienden kunt overnachten ( nou ja lol maken ) de zaal is al genoeg, luchtbedden en eten-drinken zorgen we zelf voor! groet Niro
Laatste reactie door niro, -
ziet cd niet
door IRUAL- 11 reacties
- 3.3k weergaven
hallo\' ik heb 10 cdtjes gekocht voorgedrukt met tribals maar bij 8 van deze cd ziet de comp ze niet 2 kon ik er gewoon mee branden maar bij deze krijg ik steeds de melding dat ik een beschrijfbaar media in moet voeren is hier iets aan te doen of zijn ze nu gewoon leuk om te hebben (hahaha) maar niets aan te doen hoop dat iemand hier iets weet :blush:
Laatste reactie door IRUAL, -
ziet DVD niet
door Gast benniekoppie- 8 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb dus een probleem: ik heb keurig alles gedaan wat er hier stond met bittorent heb ik BLACK voor de ps2 gedownload eindelijk was die klaar en het uitpakken naar een iso bestand ging ook allemaal goed maar nu komt het probleem, ik heb een paar DVD-R gekocht en geen een wil mijn computer herkennen dus toen heb ik ze ingeruild voor een paar DVD+R nou precies hetzelfde ik heb ook nog +RW geprobeerd maar die pakt die ook niet, in de handleiding staat dat deze computer gewoon dvd\'s kan branden van + en - formaat, kan iemand mij helpen? mvg Koen
-
- 19 reacties
- 2.5k weergaven
Ziggo en Xs4all moeten The Pirate Bay blokkeren. Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten in een bodemprocedure die door Stichting Brein was aangespannen. Een eerder kort geding over dezelfde zaak werd nog door Brein verloren. Xs4all en Ziggo moeten nu de ip-adressen en domeinnamen van The Pirate Bay [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Bart', -
- 7 reacties
- 813 weergaven
Internetproviders Ziggo en Xs4all moeten downloadsite The Pirate Bay binnen tien dagen blokkeren. Dat heeft de rechtbank in Den Haag geoordeeld. Stichting Brein, dat opkomt voor de houders van auteursrechten, had in een kort geding een verbod geëist en krijgt nu gelijk. Op The Pirate Bay kunnen bezoekers heel eenvoudig illegaal films, series, muziek en games downloaden. De website is een van de meest bezochte websites van Nederland. Op de Alexa-lijst van populairste websites staat The Pirate Bay op plaats 39. Beide providers moeten van de rechter de IP-adressen blokkeren, net als in andere EU-lidstaten het geval is. Het gaat om vier adressen en ruim honderd dome…
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Ziggo heeft afgelopen nacht op last van de rechter een filter geactiveerd waardoor The Pirate Bay door zijn abonnees niet langer direct is op te vragen. Xs4all zal voor de deadline van 1 februari ook overgaan tot het blokkeren van de torrentsite. Ziggo laat op zijn website weten dat de blokkade in [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 758 weergaven
BREIN maakte gisteren een nieuw plan bekend om illegale downloaders aan te pakken. De piraterijbestrijder geeft IP-adressen van accounts waarop illegale content is gedownload door aan internetserviceproviders (isp's). "Zij kunnen dan de accounthouder een waarschuwing sturen dat er via dat account inbreuk gemaakt wordt", vertelde BREIN-directeur Tim Kuik in BNR Digitaal. "In de leveringsvoorwaarden staat dat ze je op de hoogte moeten brengen van illegale activiteiten. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft aanbevolen om afspraken te maken met de isp's over de verwerking van die persoonsgegevens. Want we willen niet de identiteit hebben van die gebruikers." Verschi…
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 1.9k weergaven
Ziggo is niet van plan om mirrors van The Pirate Bay te blokkeren als Stichting Brein daarom vraagt. Xs4all weet nog niet wat het in dat geval doet. Op het internet zijn verschillende alternatieven verschenen om The Pirate Bay toch te bereiken. Dinsdag en woensdag hebben Xs4all en Ziggo The [...] Het volledige artikel bekijken
-
Ziggo stopt met nieuwsgroepen
door Gast Drifter- 22 reacties
- 790 weergaven
Ziggo stopt met usenet (dat wil zeggen: het zelf aanbieden van nieuwsgroepen) omdat te weinig klanten er gebruik van maken. “Op zich goed nieuws”, zegt BREIN directeur Tim Kuik. Het is immers algemeen bekend dat Usenet al jaren één groot piratenhol is. Gebruikers nemen meestal een betaald abonnement bij een commerciële usenet provider. Dat kan nog steeds. Ziggo geeft (helaas) een paar voorbeelden waar gebruikers naartoe kunnen en vertelt er ook bij waarom gebruikers dat zouden willen. “Met nieuwsgroepen kun je heel gemakkelijk bestanden downloaden, zoals films, series en muziek. Nieuwsgroepen bevinden zich namelijk niet op het wereldwijde web, maar op een eigen net…
Laatste reactie door vuurvogel76, -
- 25 reacties
- 6.6k weergaven
Ziggo gaat per 1 april de snelheden van haar abonnementen wederom verhogen. Het gaat ditmaal om één internet abonnement dat sneller wordt en twee Alles-in-1 abonnementen die omhoog gaan. Het verschil in snelheid met de ADSL-providers wordt hierdoor een flink stuk groter. Ziggo verhoogde vorig jaar ook al de snelheden van zijn abonnementen, kennelijk heeft dit een positief effect gaat want de kabelprovider kiest er nu opnieuw voor om de snelheden verder op te voeren. Om te beginnen gaat het Internet Z2 abonnement omhoog in snelheid van 15 Mbps down en 2,5 Mbps up naar 30 Mbps down en 3 Mbps up. Dat is dus een verdubbeling van de downloadsnelheid! De overige twee snelhe…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Een paar weken geleden heeft de rechter besloten dat Ziggo en XS4ALL de toegang tot internetadressen en domeinnamen van The Pirate Bay moeten blokkeren voor hun abonnees. Dit gebeurde in een rechtszaak die Stichting BREIN had aangespannen tegen Ziggo en XS4ALL. Inmiddels heeft BREIN ook andere providers gesommeerd The Pirate Bay te [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1k weergaven
Wanneer Windows 10 zijn eerste kaarsje uitblaast, vervalt het aanbod om gratis te upgraden.Toch zijn er nog enkele manieren die je een gratis kopie opleveren. Het is bijna gedaan met gratis te upgraden naar Windows 10. Op 29 juli blaast Microsofts laatste besturingssysteem ooit’ zijn eerste kaarsje uit, wat betekent dat iedereen die daarna nog wenst over te stappen, het volle pond zal moeten betalen. De prijs bedraagt 119 dollar, en waarschijnlijk zal dat in euro hetzelfde getal blijven. Wie toch een kopie van Windows 10 wenst te reserveren – om ooit in een verre toekomst alsnog te upgraden – kan dat. Howtogeek heeft twee manieren gevonden waarop het mogelijk is. In …
- 46 reacties
- 7k weergaven
Het nieuwste speeltje van Google: Page Speed Service Met deze dienst wil Google websites en daardoor het internet een stuk sneller gaan maken. Google geeft aan gemiddeld een website 25 tot 60% sneller te kunnen laden als je gebruik maakt van hun Page Speed Service. Mensen houden niet van wachten Een van de grootste ergernissen online is het wachten tot een website pagina geladen is. Duurt een website te lang, dan zijn we al weer vertrokken naar de concurrent. Er is gewoon niks zo vervelend als te moeten wachten, ook al hebben we het hier over secondes. Google Page Speed Service in het kort Kort samengevat, Google haalt je website op, optimaliseert deze en slaat…
Laatste reactie door Thijs., -
zoekbalkje weg endownload
door Gast john.b- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hoi de balk in ie is weg bij me pa mijn vraag is hoe kan ik die terughalen zodat huj weer gewoon een adress in kan typen...en ik heb wel eens gehoord dat je ergens iets kan plaatsen en dat iemand met een code??????het daar weer vandaan kan halen<een soort postvak>zoja waar kan ik dat vinden
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
weet niet of het mogelijk is maar loop tegen het volgende probleem aan: ik moet wat info van een persoon opzoeken. Deze info staat op mijn pc in een map. In deze map bevinden zich bijvoorbeeld 20 ppt en .doc bestanden. nu moet ik deze dus allemaal gaan openen om vervolgens via CTR F de naam in te typen en zo de info te vinden. dit gaat dus echt een eeuwigheid duren. Kun je ook vanuit de verkenner van windows een zoekopdracht versturen zodat automatisch de juiste file overblijft waar de naam in vermeld wordt? thanks
Laatste reactie door svenholtman, -
zone alarm
door evissu- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hoi als ik probeer zone alarm pro of zone alarm internet security probeer te instaleren komt er dit foutmelding: setup is unable to log into the truefactor service. install cannot without logging into the truefactor service. please use the service manager to shutdown the truefactor service and then restart the installer program. wie weet wat ik moet dan
Laatste reactie door evissu, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik weet niet waar ik dit moet posten dus doe ik het maar hier. ik heb net zone alarm pro gedownload, nu is mijn vraag: - wat zijn de beste instellingen. - hoe kan ik het meeste uit bittornado halen. dat laatste vind ik het belangrijkste.
Laatste reactie door martijn0, -
zwart scherm
door Jeroen- 6 reacties
- 3.2k weergaven
hey. Eergisteren had kaspersky geupdate en toen stond er dat de key niet geldig was blablabla. Ik had dus kaspersky verwijdert en had avira virusscanner maar geinstalleert want daar had ik nog een installer van. Toen liep mijn pc vast en moest ik eventjes de powerknop 5 sec inhouden en toen de pc opnieuw opstarten. Toen starte ik heb opnieuw op en ik kreeg gewoon het windows xp laad stuk en toen werd het beeld zwart en kon je niks meer. Toen heb ik het even in veilige modus geprobeert maar dat werkte ook niet. Op dezelfde pc staat ook vista, en die doet het wel normaal ??? En ik weet trouwens zeker dat ik kaspersky goed heb verwijdert enzo.
Laatste reactie door Jeroen,