Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo dukenaars, Ik wil al een tijdje de app Whatsapp installeren. Dat lukt dan ook en na de installatie moet je je mobiel nummer verificeren. Dus ik toets mijn nummer in en Whatsapp gaat mij een sms sturen waarmee ik dan kan verificeren. Maar spijtig genoeg krijg ik die sms niet, maar er word wel btg afgeschreven. Zou iemand misschien verder kunnen helpen? Ik heb de nieuwste versie, en al een paar keer reinstall. Besturingssysteem: Android Alvast vriendelijk dank, Thijs Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 4,1k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om mijn Samsung galaxy 5 te flashen en er een custom rom op te zetten. Ik heb alleen nog een paar vragen en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden: - Ik twijfel nog welke custom rom ik er op zal zetten: CyanogenMod 9, CyanogenMod 10, CyanogenMod 10.1 of nog een andere. Ik wil natuurlijk het liefst de nieuwste versie van android, maar misschien raden jullie mij toch iets anders aan? Omdat er bijvoorbeeld een rom is die sneller is, of gewoon lekkerder werkt? -Als ik bijvoorbeeld CyanogenMod 9 op mijn Android zet, dan draait mijn telefoon Android 4.0.3. Betekent dit dan ook dat ik vanaf dat moment apps kan downloaden die voor Android 4+ zijn, wat nu…
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 19 reacties
- 4,1k weergaven
Hey! Als ik mijn pc wil opstarten (XP) Dan blijft hij heel lang hangen op dit scherm. En als dat dan klaar is blijf hij nog hangen bij mijn bureaublad. Nu zou je kunnen zeggen dat ik te weinig geheugen heb, not dus. Heb er 4gb in zitten. Een virus lijkt me klein, want mijn virus scanner scant gewoon elke dag. Ik heb er 2 hardeschijven in zitten de ene is bijna vol, kan het daar aan liggen? Wat ook kan is dat mijn 4gb niet 100% wordt benut omdat ik een 32bits xp erop heb zitten??? Pc specs: Moederbord: Asus p5k-e CPU: Intelcore 2 Duo E6750 Videokaart: Nvidia GeForce 8600GTS (256mb) Geuheugen: 2x 2gb Farid
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 4,1k weergaven
Waarschijnlijk kennen jullie de serie psych wel? Zoja Shawn heeft daar een iphone 3 of 4 backcase cover waar psych opstaat. iemand enig idee of je custom cover's kunt laten maken hier in nederland waar ik dat erop kan laten zetten? Alvast bedankt.
Laatste reactie door ferrariking, -
Toetsenbord f-toetsen
door Gast roosje65- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb een toetsenboard van windows op de zwarte markt gekocht. Er zitten allemaal verschillende handige knopjes op enz, allemaal handig enzo. Maar mijn probleem zit het in de f-toetsen... Ze reageren niet goed. Bij bijv. een fraps (proggiej waarmee je op je pc scherm het spel filmt zeg maar) moet je op f9 drukken om het te laten beginnen met opnemen. En zo zijn er nog een paar dingen met die f-toetsen waar ik nu even niet op kom. Weten jullie waar het aan kan liggen? Moet ik het toetsenboard opnieuw installeren ofzo? Ik hoor het graag :laugh: greetz, ne0n
-
- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb vandaag een nieuwe Blu-ray speler gekocht van Samsung. Alleen kom ik er dus net achter dat ik helemaal geen dvd's kan afspelen via de usb opening met een harde schijf. Ik kan wel de Video_TS in stukjes openen maar niet in 1 geheel afspelen en in stukjes verdwijnt je ondertiteling. Weet iemand misschien andere formaten die ik kan downloaden via Spotnet, die wel af te spelen zijn via de usb aansluiting? Groete, Milan
Laatste reactie door ferrariking, -
- 12 reacties
- 4,1k weergaven
Halloa, Ik heb een probleem, mijn C: Schijf zit de hele tijd vol en ik heb wel andere schijven waar nog plek zat is. Kan ik dmv een foefje wat van mijn andere schijven naar de C: schijf ''verplaatsen''. Op mijn C: schijf staat dus mijn Windows 7 64 Bit - Enterprise Alvast bedankt, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
Intern Geheugen
door Gast ocram- 8 reacties
- 4,1k weergaven
Ik ben van plan om binnenkort 512mb geheugen erbij te kopen. Alleen vroeg ik me af hoe belangrijk het is dat ze van hetzelfde merk zijn. Ik heb nu 512 mb ddr 400Mhz hynix geheugen, maar bij de meeste pc zaken verkopen ze die niet. Kan ik die gewoon combineren met bijv. een Corsair module ? Ik heb op een aantal websites gelezen dat je PC daardoor instabiel kon worden, merk je daar veel van. ? Wat moet ik doen ;P Bedankt
-
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb sinds gisteren een probleem met het opstarten van mijn pc. Ik krijg direct de melding monitor going to sleep. De computer start wel normaal op, aan het geluid te horen. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar heb nog geen oplossing: - Ander beeldscherm - Andere kabel - Andere videokaart Aan deze punten ligt het in ieder geval niet. Iemand enig idee waaraan het kan liggen?
Laatste reactie door steffris, -
- 5 reacties
- 4k weergaven
Ik zal beginnen met het uitleggen van wat anders eerst. De hardeschijf is opgedeeld in partities. En... Donderdag had ik nadat ik mijn computer ging afsluiten werden opeens windows updates geinstalleerd (Windows . Na de updates startte mijn computer niet meer op. Windows is geinstalleerd op mijn SSD by the way. Ik kreeg het laad scherm en daarna bleef het gewoon zwart. Nou goed ik had windows dus maar opnieuw geinstalleerd. Dat was ik sowieso al van plan. Alles deed het weer. Nieuwe versie van windows, 8.1 zit er nu op. Vandaag had ik de computer nog gebruikt. Ik kom net thuis en start dus mijn computer even op om wat dingen te doen op internet. Krijg ik een melding in me…
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 4k weergaven
Heeft iemand ervaring of tips net betrekking tot het kopen van een tablet op bijvoorbeeld dx.com? Ik zat zelf te denken aan zoiets: http://www.dx.com/p/...91#.VSF8ol3RZTc
Laatste reactie door snor1991, -
Laptop Gezocht
door Freddytje- 22 reacties
- 4k weergaven
He lui, Ik ben op zoek naar een goedkope laptop (zo goedkoop mogelijk eigenlijk aangezien ik ook al een mooie game PC heb) Budget eigenlijk geen idee, sowieso wel onder de 500 euro. + 15,6 inch scherm Merken, geen verstand van mbt laptops. Maakt dus niks uit. Wat wil ik er mee doen? - PhotoShop en dat is wel het zwaarste denk ik dan. Voor de rest gewoon internetten, Word etc. Thanks. Gr, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 17 reacties
- 4k weergaven
Het idee is heel simpel iedere week kan je 1 APP posten wat jou beste APP is die je die week heb gedownload. Het is niet de bedoeling dat je alleen de naam post maar ook een omschrijving wat het is en eventueel wat plaatjes of filmpje Het is dus niet de bedoeling dat je zoiets als dit post: angrybirds is leuk Mij APP van de week is miren browser Miren Browser is een nieuwe, snelle browser voor Android waarmee je o.a snel naar je favoriete websites kan gaan en tussen tabbladen kunt wisselen. Miren browser heeft de volgende functies: - Snel met tabs surfen - Volledig vertaald in het Nederlands - Slimme full-screen modus, om het hele scherm te benutten - Onde…
Laatste reactie door IfElse, -
dvd brander
door predator- 10 reacties
- 4k weergaven
hallo ik heb een dvd brander die 4xbrand maar ga ik branden met nero of dvd shrink dan kan het alleen maar branden met 16x en als ik 16x brand dan kan mijn dvd speler dat niet lezen wat kan ik daar aan doen? thnx
Laatste reactie door predator, -
GamePC 800 euro
door DjangoV- 20 reacties
- 4k weergaven
Ik wil graag een game PC kopen. Ik heb na aanleiding van dit topic http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30554.0 deze pc samengesteld: http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B88569%5D=1&product%5B83542%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B91417%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B71286%5D=1&product%5B939%5D=1&product%5B94646%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B219782%5D=1 Ik ga ook nog een monitor erbij kopen (samsung t200). Ik wil graag een kant en klaar systeem ontvangen en wil er voor de rest niks aan ver…
Laatste reactie door Bart', -
- 5 reacties
- 4k weergaven
Hi, Ik zou graag mijn iPod Touch 3G jailbreaken. De software is iPod2,1_3.1.3_7E18_Restore Ik heb al Google volledig afgezocht maar ik vind het maar niet. Kan iemand me helpen ? Xx
Laatste reactie door mrchrisftw, -
Top-end PC
door iOrale- 17 reacties
- 4k weergaven
Hi, ik heb geld gespaard, en wil dus een vreselijk snelle PC. Wat ik ervan vraag is veel, erg veel. Ik wil 3ds max erop laten lopen, maar dan met enorm veel iterations op een klein object wat dus sowieso veel vraagt van een standaard top-end PC, hierboven op wil ik tijdens het renderen van high-subdivisional surface objects ook een aantal spellen kunnen spelen, tegelijk dus met meerdere schermen. Ook wil ik alles op het hoogste detail kunnen spelen voor de komende 10 jaar. De kast moet er enorm goed uit zien. Ook fan controllers en al dat spul is een must. Ik heb 20.000 euro uit te geven, dus maak er maar iets moois van.
Laatste reactie door Robin, -
- 13 reacties
- 4k weergaven
Hallo Users van duken, Op dit moment hebben wij thuis nog een pc staan, maar omdat we over willen op een laptop wil ik eens kijken wat jullie mij zoal kunnen aanraden. ik ben vandaag bij een mediamarkt aan kijken geweest en heb ook wat informatie opgevraagd maar ben ook benieuwd naar jullie meningen en ideeen. Ik wil graag een laptop van tussen de 500 a 850 euro. Wil er graag fotografie bewerking op doen en videobewerking en als spelletje speel ik eigenlijk alleen nog maar roller coaster tycoon dus het hoef niet een game pc te zijn. Liefst wil ik er een dvd/cd brander op hebben maar is niet noodzakelijk want heb eventueel een externe dvd/cd bra…
Laatste reactie door JPV, -
auto adjustment
door Gast wendybunt1989- 3 reacties
- 4k weergaven
normaal gebruik je deze funtie bij een tft om hem auto matisch in te laten stellen maar of me tft nu op hol is geslagen ofsow ik weet het niet maar hij blijft het continu doen zonder dat ik op die knop druk :S weet niet wat het is ligt niet aan drivers want hij zit op kvm en op me server heb ik t ook denk egt dat het aan het scherm zelf ligt wie kent dit probleeem of is me scherm gewoon rot nu :S
Laatste reactie door Duken, -
Headset kopen
door Gast darkne0n- 4 reacties
- 4k weergaven
Ja mensen, ik wil een andere headset. Doordat mijn draad zo lang is, is het tussen het wiel van me burostoel gekomen en een beetje gescheurt op bepaalde plekken maar nergens helemaal... Ook werden mijn vrienden op teamspeak de hele tijd gek van mijn echo. Geen idee hoe het komt, maar als ik dan die channel leavede dan was de echo meteen weg. Dat zal dan waarschijnlijk ook aan mijn headset liggen.. Dus nu ben ik op zoek naar een headset, met microfoon en stereo geluid, waarmee je goed kan gamen en muziek kan luisteren. ( het liefst wil ik een band aan de bovenkant van me hoofd, anders zit ie over me oren heen en dat zit niet lekker ) Dus weten jullie een han…
Laatste reactie door Duken, -
Externe Hard Disk
door Gast ocram- 7 reacties
- 4k weergaven
Ik heb zojuist een nieuwe externe harde schijf gekocht (320gig) alleen nou vroeg ik mij af, als ik een programma op die harde schijf instaleer kan ik hem dan loskopelen en op een andere computer dat programma weer draaien ? Zijn er daarvoor geen bestanden nodig die op mijn interne harde schijf staan ? alvast bedankt, hehe (mss domme vraag, maar ik vroeg het mij gewoon af, omdat ik binnenkort mijn interne schijf ga formateren)
-
- 3 reacties
- 4k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een laptop voor dagelijks gebruik (word, excel, powerpoint, internet zoals youtube enz.). De maat moet 15,6 inch zijn omdat ik hem vaker mee naar school moet nemen. Ook wil ik er graag League of Legends op kunnen spelen, zonder lagg te hebben. Het bedrag dat ik wil uitgeven is maximaal 600 euro. Dit lijkt me een redelijke prijs. Ik hoop dat iemand me kan helpen. P.S. : Zelf had ik deze al gezien, graag jullie mening hierover. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
Laptop wordt te heet
door Gast angel_creek- 10 reacties
- 4k weergaven
Zodra ik iets speel waarbij je een aardige videokaart nodig hebt etc... Dan word mijn laptop zo heet dat hij uitvalt... Vandaag had ik zelfs 80graden gehaald. En ik snap niks van speedfan... Iemand een oplossing. De fan draait het zelfde als bij niet gebruiken altijd.
Laatste reactie door Cédric., -
Pc start telkens opnieuw op?
door Gast darkne0n- 9 reacties
- 4k weergaven
yo luitjes, ik heb weer eens een probleem met mijn pc. :-[ Als ik mijn computer opstart, en hij bij het buroblad is en bijna helemaal klaar is met laden van de programma's, dan start hij ineens opnieuw op, en dan hetzelfde liedje, en dan start ie weer opnieuw op enz. Als ik mijn computer in veilige modus start, heb ik nergens last van.. Wete jullie mschien iets ertegen ofzo? greetz, ne0n
