Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler met radio functie erop die redelijk wat zender goed kan ontvangen. Hij hoeft niet echt heel veel geheugen te hebben 4GB ofzo is al zat. Het is puur bedoelt om op het werk af en toe even wat afleiding te hebben door muziek en naar de radio te kunnen luisteren. Hij hoeft dus niet aan echt veel eisen te voldoen, maar ik zie zelf door de bomen het bos eigenlijk niet meer. Weet iemand waar ik echt op zou moeten letten of welke mp3 speler hier goed voor zou zijn?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Hej, ik heb een kabeltje gekocht om de tv te verbinden met mn pc. Maar nadat ik het heb aangesloten, en volgens mij heb ik alles aangesloten. Maar nu komt het probleem; als ik de pc opnieuw opstart heb ik wel beeld op de tv, maar niet op de pc, maar echter als windows opstart schakelt het beeld over naar de computer, en heb ik geen beeld meer op mn tv... Kan iemand me helpen? alast bedankt
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 5 reacties
- 7,9k weergaven
Hallo, ik heb sinds kort osmand op mijn android zodat ik ook op de fiets navigatie heb. Ik wil de app graag offline gebruiken. Maar nu moet ik de kaarten van Nederland nog installeren op mijn android. Ik kan de kaarten op de pc downloaden vanaf hier: http://code.google.com/p/osmand/downloads/list Maar hoe installeer ik ze dan? Alvast bedankt. PS: Als iemand een betere of een andere offline fiets navigator voor nederland op android weet hoor ik dat ook graag.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 5 reacties
- 6,7k weergaven
goedennacht, mensen, Ik heb net een microfoon in mijn laptop gevonden... maar, hij doet ht natuurlijk niet. Hoe moet ik dit configureren? ik heb bij control panel-> sound, speech and audio devices naar de input van de MIC gezocht, maar die balk was grijs.. betekend dat dat hij hem niet herkent..? of wat moet ik doen? Groet'n Jon
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Helleu, Ik heb het gevoel dat mijn moederboard niet helemaal lekker loopt. In het begin waren er enkele drivers zoals die van de videokaart niet geinstaleerd. Ik denk dat er nog meerdere niet geinstaleerd zijn. Ik heb begrepen dat er sites zijn waar je voor jouw moederboard een chipset (?) kan downloaden, oid. Volgens everest heb ik een Acer F80M-2. Wie o wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
hallo! Het wil me maar niet lukken om mijn samsung galaxy s te updaten. ik heb het al verschillende keren geprobeerd en wordt er een beetje gek van. telkens krijg ik de melding: deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt. ik heb nog android versie 2.2. heb ook al op internet gezocht maar vind geen oplossingen. ook al eens met the phonehouse gebeld, maar wordt niet geholpen omdat de telefoon via andere wijze besteld is. wie kan me wel helpen? bedankt. Post samenvoeging: november 09, 2011, 16:52:15 krijg nu vort: uw apparaat ondersteunt geen software updates via kies. zit er ergens een instelling verborgen die ik moet veranderen? heb inmiddels alles gepr…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Hardeschijf
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, ik heb een hardeschijf van 160 gig maar bij computer staat er 147 gig hoe kan dit?
Laatste reactie door Tom, -
Intel of Amd?
door Tim.- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zat dus even op azerty te kijken en toen kwam ik dit tegen De intel I7 (quadcore) http://azerty.nl/8-912-97107/processor-1-x-intel-core-i7-i7-920-2-66-ghz-lga1366-socket-l3-8-mb-doos.html en even later AMD black edition (ook quadcore) http://azerty.nl/8-1127-210544/amd-black-edition-processor-1-x-amd-phenom-ii-x4-955-3-2-ghz-socket-am3-l3-6-mb-box.html Welke is nou beter want ik zou op de kloksnelheid afgaan en prijs en dan lijkt de amd beter maar misschien is dat niet zo Zou iemand mij dat uit kunnen leggen welke beter is? Tim.
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 5k weergaven
heey iedereen. Ik wil een iphone gaan kopen, maar wat m'n vraag is: dat als je een iphone kloon koopt of je hem dan nog kan verbinden met itunes en apps downloaden etc.. want als dat niet kan wil ik de 'officiële'. Als iemand toevallig een iphone verkoopt? dan zou die een pm naar mij toe mogen sturen :angel: Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik heb een ipod touch 32gb en heb net een aantal nieuwe nummers muziek gedownload (gewoon mp3 bestanden), en heb ze al in de itunes bibliotheek staan, maar nu wil ik ze ook op mijn ipod hebben. dus druk ik op synchroniseren (logisch :), maar na het synchroniseren staan de nummers niet op mijn ipod (maar nog wel op mijn pc). ik heb de instellingen volgens mij gewoon goed staan (zie afbeeldingen bijlage), maar dat weet ik niet zeker want ik ben niet zo goed in apple :-| kan iemand mij helpen? mvg rowinesli [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb net mijn nieuwe hdd binnengekregen http://www.bol.com/nl/p/computer/lacie-grand-hard-drive-3-5-inch-1tb-usb-2-0/1003004007446627/index.html nu heb ik deze op ntfs gezet en even gekeken of die kopieert, zichtbaar is etc. kleine bestanden kopieren lukt maar als ik bijvoorbeeld 3 films wil kopieren dan krijg ik een bluescreen. opnieuw opstarten, opnieuw proberen en t zelfde probleem. al op de site van lacie gekeken, geen drivers o.i.d google brengt me ook niets wijzer enige hoop over: duken.nl wat er in de bluescreen staat kan ik helaas niet zien (te snel is het nml voorbij) wel zie ik het volgende: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van pro…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben op zoek naar een TV kaart voor in mijn PC. Het probleem is dat ik een Slimline PC heb van 26 cm x 10 cm. Het gaat om een Acer Aspre X3200. Weet iemand waar ik zo'n kaart kan en kopen en wat het me gaat kosten? Het klopt toch dat ik dan geen TV kabel meer nodig heb om tv te kijken!?
Laatste reactie door Tim., -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
hey Ik ben van plan een nieuw PC LCD scherm te kopen. Mijn huidig scherm is een Acer P223WB 22" HD Ready. Ik snap dat allemaal niet met die contrast en responstijd dus vraag ik het hier even. Het nieuwe scherm moet groter zijn dan 22", liefst zelf 24". Het scherm moet gebruikt worden om PS3 te spelen en Digitale TV dus zeker Full HD! Ik wil een mooi scherm die goede beelden afgeeft en moet rond de €215 liggen liefst. Alvast Bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
Goede boxen
door martijn1- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Ik wil boxen gaan kopen voor de ipad die ik binnekort ga kopen. Maar ik weet niet welke boxen goed zijn, de logitech z515 lijken me goed, maar ik zie bij reviews dat het geluid slecht is. Ik luister vooral house en hardstyle muziek, dus ik zou graag willen dat de boxen dat geluid aankunnen, en mooi en zuiver laat klinken, en de boxen moet hard gezet kunnen worden en dan nog steeds een zuiver geluid geven. Mijn budget is ongever 100 - 150€ en als het echt moet 200€. Het merk maakt mij niks uit. Martijn1
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo de gezamenlijke computer van beneden heeft kuren hij valt steeds spontaan uit in 1 keer helmaal uit. Dit heeft hij al 1 week maar eerst ging hij gewoon weer aan als je op de power knop drukte maar nu moet je eerst de aansluiting van de voeding op het moederbord los trekken en weer vast doen en dan gaat hij weer. Weet iemand misschien wat dit is?? MVG, De Gebruiker Post samenvoeging: juni 20, 2010, 23:18:42 Ik heb inmiddels een andere truc gevonden om hem weer aan te krijgen door de power knop in te houden en dan los en dan weer in drukken dan gaat hij weer aan. Dus d8 ik aan een virus ofsow maar me virusscanner kon niks vinden dus is het dan het moederbord?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Wij zijn op zoek naar een beeldscherm voor onze PC. wij zijn geen gamers. hooguit een kaartspel. welke kunnen jullie ons adviseren? bedankt vast.
Laatste reactie door William1, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik ga een nokia 5800 kopen maar.. ik wil dat alles erbij zit. Dit : * Battery (BL-5J) * Mains Charger (AC- * Software CD * Music Headset (HS-45) * Audio Adapter (AD-54) * TV Out Cable (CA-75U) * Data Cable (CA-101) * Carrying Case (CAP-306) * 8GB microSDHC Memory Card (MU-43) * Desktop Holder (DT-29) * Plectrum Stylus & Wrist Strap (CP-309) * Extra stylus * User Manual & Quick Start Guide en ik denk dat dat er allemaal niet bij zit als je em ergens koop zoals bol.com of ergens anders en waar zit dit er wel bij ?
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, is er een app om het geluid wat anders uit de box van mijn telefoon komt op te nemen? Dus niet de mic? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Erwin., -
hp s3020.be
door rubio- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo wie kan er mij helpen en zeggen welke videokaart van geforce 9000 serie er in mijne pc past alvast bedankt
Laatste reactie door rubio, -
- 5 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Ik probeer mijn Samsung Galaxy S3 (een GT-I9300 in dit geval) met Android 4.3 te rooten. Talloze handleidingen gevolgd, niets lijkt te werken. Begin er depressief van te worden. Vanuit Odin3 zie ik de drivers van Samsung niet, weet ook niet wat ik verder nog aan drivers moet installeren. Developer settings staan aan. Wat is de beste manier om dat :angry: ding te rooten? Groetjes, B@fman
Laatste reactie door B@fman, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb een tijdje geleden een sensor gekocht die zowel temperatuur als vochtigheid kan meten. Dit is het dus: http://www.telec.nl/component/option,com_phpshop/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,52777/Itemid,27/ En op de volgende website is de software te downloaden. Officiele site: http://www.allnet.de/downloads.php?produkt=ALL3300/ALL3318 Nu werkt dit met een serieel en moet je instellen welke com je gebruikt. dit gaat van 1 tot 16. Op mijn oude computer werkt dit via de serieel en als ik deze op com1 zet. Nu heb ik een tijde terug een nieuwe laptop gekocht met vista en zonder serieel. Daarom heb ik het volgen…
Laatste reactie door TimVanBrantegem, -
- 5 reacties
- 4,9k weergaven
Hello, Ik heb nog geen 3 maand geleden een nieuwe laptop gekocht van HP, met modelnummer: g7-1250sb en tot hiertoe werkte hij behoorlijk. Van de een op de andere moment gisteren is de muis beginnen haperen en het scherm reageert sloom. Ook wanneer ik muziek wil afspelen maakt het erg rare geluiden. Net of er schuilt een buitenaards wezen in! Als ik nu de stroomkabel aansluit, dan heeft hij het niet. Enkel wanneer hij zonder lader draait, flipt hij! Heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen? Zou dit aan de hardware liggen? Of geraakt dit opgelost met systeemherstel? Met vriendelijke groeten Ben
Laatste reactie door ferrariking, -
- 5 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Op internet heb ik gelezen dat er voor de ''Samsung Galaxy S2'' firmware 2.3.5 is maar als ik via kies kijk is er geen update mogelijk.
Laatste reactie door PCgamer, -
- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo daar, Sinds vandaag heb ik voor het eerst mijn systeem in elkaar gezet , ik heb alleen een probleempje. Mijn Videokaart wordt niet gedetecteerd, hij laat wel beeld zien maar kan de videokaart zelf niet vinden. Eerst gebruikte ik de DVI-VGA adapter dus ik dacht dat het daar aan zou kunnen liggen, toen gebruikte ik de HDMI kabel naar me tv en daar was het hetzelfde liedje. De laatst geupdate drivers van AMD Catalyst zijn ook gedownload. Ik had zo vermoeden dat het aan de voeding zou kunnen liggen, ik heb 430 watt voeding van Corsair maar dit weet ik niet zeker, de afgever bij Azerty zei dat het geen punt zou zijn en hier ook op de forum. Als ik op GPU-z kijk krijg i…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben aan het kijken naar een nieuwe PC. Mijn vorige is al iets van 8 jaar oud. Wel sinds 2010 een nieuwe laptop, maar die is te licht om HD-video te bewerken. Dat is dan ook het belangrijkste wat ik met de nieuwe PC wil doen. Daarnaast wil ik ook foto's bewerken en af en toe gamen. Ik vind het belangrijk dat ik een PC koop waar ik voorlopig mee vooruit kan, zodat ik ook de komende jaren gewoon games en software kan kopen die ik kan draaien. Verder vind ik het belangrijk dat ik de PC in de toekomst nog eens makkelijk kan upgraden. Budget max EUR 1.500 Zelf assembleren Randapparatuur koop ik er nog wel bij (minder van belang) Draadloos netwerk besc…
Laatste reactie door Rooo1o,
