Spring naar bijdragen

lacie hdd bluescreen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik heb net mijn nieuwe hdd binnengekregen

http://www.bol.com/nl/p/computer/lacie-grand-hard-drive-3-5-inch-1tb-usb-2-0/1003004007446627/index.html

nu heb ik deze op ntfs gezet en even gekeken of die kopieert, zichtbaar is etc.

kleine bestanden kopieren lukt maar als ik bijvoorbeeld 3 films wil kopieren dan krijg ik een bluescreen. opnieuw opstarten, opnieuw proberen en t zelfde probleem.

al op de site van lacie gekeken, geen drivers o.i.d

google brengt me ook niets wijzer

enige hoop over: duken.nl :P

wat er in de bluescreen staat kan ik helaas niet zien (te snel is het nml voorbij)

wel zie ik het volgende:

Probleemhandtekening:

  Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

  Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1

  Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

  BCCode: d1

  BCP1: 00000000

  BCP2: 00000002

  BCP3: 00000000

  BCP4: 8BBDE279

  OS Version: 6_1_7600

  Service Pack: 0_0

  Product: 256_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

  C:\Windows\Minidump\041610-24679-01.dmp

  C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\WER-40123-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

  C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

mss dat iemand weet wat de oplossing is??

thanks


Post samenvoeging: april 16, 2010, 23:02:43

het volgende staat ook in de bluescreen

Driver irql not less of equal 

al wezen zoeken maar niets kunnen vinden.

ik heb een samsung NP-R610 laptop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

zoveel genieën hier, en niemand die t weet :P

iig, nog iets wat me opvalt, heb m net geformateerd naar exfat ipv ntfs en dit doet die wel. maar nu kan ik dus alsnog geen grote iso's kopieren :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kopieer je van de Laptop naar externe HD?

Wat gebeurt er als je van laptop HD naar laptop HD in andere map kopieert? En wat als je een ISO op de externe HD hebt staan en deze kopieer je naar een andere map op je extrene HD? Speelt het dan ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik krijg dus geeneens een iso op mn hdd. dan is die bijna klaar met kopieren en dan bluescreen :S en dit is altijd bij een redelijk aantal mb's.

een aantal muzieknr en plaatjes gaat goed maar groter dan 1gb gaat mis

en ik kopieer idd van laptop naar hdd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Maar kan je eens kijken of je wat data op je externe HD kan krijgen? Al zijn het een 100 tal bestanden van 10 MB. Dan kan je deze even heen en weer kopieeren op je Externe HD om na te gaan of hij dan wel goed blijft lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

heb het gedaan zoals je zij. ik kan gewoon heen en weer kopiëren. ik heb nu wel een oplossing gevonden, maar helemaal optimaal is die niet.

de schijf kan ik formateren als ntfs of exfat.  ik ging er vanuit dat exfat gewoon fat32 was. dit moest ik dus niet hebben omdat ik natuurlijk bestanden heb van 4gb en groter. dus ik heb m op ntfs gezet. dat werkte dus elke keer niet.

uiteindelijk toch exfat geprobeerd en kon zowaar een bestand groter dan 1gb kopieren. Toen heb ik een game gepakt van 5.7 gb wat in 1e instantie niet werkte en nu deed die t stom genoeg wel. mss dat dit komt omdat de schijf nu meerdere keren al geformateerd is maar dat weet ik niet

ik nog eens goed gegoogled naar exfat en bleek dat dit een soort 'opvolger' is van fat32. er zit ook hier nog steeds een limiet aan maximale bestandsgroote maar deze grote is dermate groot dat ik nog nooit een bestand van dit formaat heb gehad.

het werkt dus nu, nu alleen hopen dat ik nooit zulke grote bestanden tegenkom want dan heb ik wel een fuckupje :P

oplossingen uiteraard nog steeds welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...