Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
heey , mijn vriend heeft een pc die opeens uit viel met een klein knallend geluid erbij. de stroom op de 1 etage van zijn huis viel uit (waar de pc zat). en er kwam best wel veel rook uit de voeding en stonk ook een beetje. telkens als hij de pc aan deed kwam ging de stroom weer uit. dus hij ging naar 2 winkels en vroeg om hulp. de ene zei je moet je moederbord vervangen de andere zei het is je voeding die je moet vervangen. wat moet hij nu vervangen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fritzel, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Kan je ook programma's opslagen op een externe harde schijf? Want op mijn interne harde schijf is nog maar 8 gigabyte vrij.
Laatste reactie door Botjeman, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, ik heb sinds kort een hdmi-kabel om mijn laptop met mijn tv te verbinden dit lukt allemaal wel maar ik heb nu 2 ''verschillende'' schermen en niet op mijn tv hetzelfde als op mijn laptop maar op mijn laptop mijn bureaublad enz. maar op de tv kan ik gewoon dingen heen slepen door met de muis helemaal naar rechts te gaan en dan verschijnt het op mijn tv. hoe kan ik er voor zorgen dat ik 2 dezelfde schermen krijg dus als ik op mijn laptop zit ik precies hetzelfde zie als op de tv. ook heb ik nog een probleempje met het geluid, als ik een film kijk op de tv gaat het geluid nog gewoon via de laptop en niet via de tv. Hoe krijg ik het geluid op de tv? Alvast bedank…
Laatste reactie door koetjeboe0, -
- 15 reacties
- 2,4k weergaven
heey mensen, ik ben opzoek voor een laptop voor me studie mijn budget is 700-900 euro ik kan door de bomen het bos niet meer zien dus daarom vraag ik jullie hulp of jullie nog een goeie laptop weten ik had zelf al deze uitgekozen weet niet of hij zijn prijs waardig is http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/basket.aspx?itemtype=CFG&s=dhs&l=nl&cs=nldhs1&c=nl&&details=false
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb hier een Samsung jet s8000, ik heb er al route 66 op staan maar als ik de extra functies wil gebruiken staat er dat ik een voucher code moet invullen, heeft iemand hier zo'n code? Ik zag al dat er een topic hier over was die is alweer een lange tijd gesloten. Alvast bedankt ,Wous
Laatste reactie door Wous, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
ik was laatst aan het kijken hoe email op me mobiel werkt maar daar voor moet je eerst gegevens invullen alleen weet ik niet welke, heb namelijk nog nooit email gestuurd/ontvangen met me mob. ik heb een nokia 6300 met een myfaves 20 abonnement van t-mobile het email aders wat ik daar voor wil gebruiken is een @live.nl adres
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
okee mischien een hele domme vraag maar zit er over te twijfelen om een AMD/ATI HD 4850 te kopen maar nu zijn deze allemaal PCI-E x16 2.0 maar ik heb een normale PCI-E x16 slot is dit erg en verlies ik hier veel performance mee en nog een klein vraagje ik heb een E6600 CPU kan die deze kaart bijbenen want anders heb iker nog steeds niks aan Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
hoi iederen. IK heb net een nieuwe die inelkaar is gezet. En als ik er een kwartier achter zit worde de proccesors 49.5 graden en als ik achteraan me pc (waar met video kaart zit) aanraak dan is het daar echt heel warm. Net dat ik me vingersd niet brand. Is er miss een progamma dat ik kan zien hoe warm me video kaart word? WAnt ik erger me er aan! Bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb vandaag mijn computer opgestart, maar de kwaliteit van het beeld is verschrikkelijk slecht. Vooral bij tekst is dit zichtbaar. Ik heb helemaal niks veranderd aan het systeem waardoor dat dit veroorzaakt kon worden, dus het is echt geheel op zichzelf begonnen. Mijn monitor is de Iiyama E2473HDS-B1, mijn grafische kaart is de Radeon HD6950 niet unlocked. De videokaart zit met de monitor verbonden via HDMI. Ik heb de AMD driver geherinstalleerd (eerst oude verwijderd, heropgestart, nieuwe geïnstalleerd, heropgestart), geen succes. Dit is echt zwaar storend. Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb dit vroeger ook al gehad, toen heb ik mijn SSD geformatterd en Windows geïn…
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hee allemaal, Ik heb net een nieuwe headset gekocht met microfoon. Speedlink TUBE STEREO PC HEADSET. Het is een headset met 2 pluggetjes, een groene en een roze. Ik heb deze achter in mijn pc in het groene en roze gaatje gedaan. Naar mijn inziens doe ik het tot zover goed. Ik kan verder nergens zien of hij aangesloten is en als ik iets wil opnemen lukt dit ook niet. Wie weet wat er fout is? Help me alsjeblieft. Groetjes
Laatste reactie door Timtam89, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hoofdvragen ik heb een budget van 1000 tot 1500 ik wil hem graag gebruiken om te gamen. Ik wil er graag 2 beeldschermen op kunnen aansluiten het liefst een via HDMI Ik wil hem zelf in elkaar zetten Randapparatuur Ik hoef geen randapparatuur verder. Overige vragen Ik maak gebruik van draadloos netwerk. de router waar ik gebruik van maak is een linksys wrt160nv2 Ik ben niet van plan om te gaan overclocken m-ATX en ATX ik heb hier geen voorkeur bij. zoals al in de titel van het topic staat wil ik graag i7 erin hebben liggen. dat was het wel denk ik. Als er nog vragen over zijn vraag maar raak.
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hee, ik weet niet of ik dit op de goede plek heb staan, alvast sorry als hij ergens anders hoort te staan. Al een hele poos heb ik vanaf national geographic geen zenders op mijn televisie. Dan zegt hij ; Weak or no signal. Check the antenna cable connections. Tot en met national geographic doen ze het gewoon. Hoe kan ik dit verhelpen ? Ik heb ook al eens op internet gezocht maar daar kon ik niets van wijs maken. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door Deeeemy, -
Internetten met blackberry 8900 curve
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Mijn zusje heeft gisteren een blackberry curve 8900 gekocht bij de t-mobile shop, deze heeft ook wifi, ik heb ons netwerk erin gezet, maar ik weet niet hoe ik verbinding kan maken, je kunt nergens op verbinden durkken, en ik weet ook niet hoe ik weet of je via wifi op het internet(wordt anders wel erg duur), weet iemand hoe je dit op kunt lossen en wat je precies moet doen? Bvd, Niels
Laatste reactie door Releases, -
15 pin to usb
door Freddytje- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hee, Ik heb een nieuw moederbord, maar daar zit geen 15 pin connector op. Weet iemand waar ik een 15 pin to usb kan vinden? Of misschien heeft een van jullie er zelf wel eentje. Het gaat dus om 15 pin (daar kan ik een racing wheel op aansluiten) en die dan gewoon achter in mijn computer (via usb) stoppen.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 10 reacties
- 2,3k weergaven
mijn broer wil de Asus G71GX-7T007J kope. maar hij vroeg zich af of zijn video kaart een beetje alle spellen kon draaien. het gaat om deze video kaart nVIDIA GeForce GTX260M. graag meer hier over mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Als ik een héél klein beetje gewicht op mijn spatiebalk toets zet, maakt hij een vaag geluidje. Soms harder dan andere keren. Ik hoef de toets niet persé in te drukken. Bij een beetje gewicht maakt hij het geluid al. Wat kan ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
hoi, ik heb problemen met mijn pc. tijdens het opstarten geeft hij een fout aan, krijg dan keuze menu of ik windows gewoon wil starten of in veilige modus. als ik op gewoon windows starten klik dan krijg ik het windows-laad-menu en dan wordt het zwart en blijft het zwart. dit is niet altijd, gister nog zonder problemen pc aangezet en vervolgens af kunnen sluiten, zonder ook maar iets veranderd te hebben. iemand ideeen??? alvast bedankt
Laatste reactie door rouffio, -
windows media center
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ey weet iemand waar ik windows media center kan downloaden en dan ook gelijk de serials erbij
Laatste reactie door maxke006, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Een maat van mij wil nu ook is een Game PC aanschaffen: Budget - 1000 euro Wat moet er in - Alles om goed mee te gamen Overclocken - Denk het niet Randapparatuur - Nee Kast - Maakt niet zoveel uit, maar het liefst wel een mooie kast. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Vragen staat vrij Regards, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 11 reacties
- 2,3k weergaven
hallo allemaal ik heb pas geleden eeen nieuwe pc gekochten (helemaal zelf gebouwd) ik heb er 3 strippen van elk 2 gb in gedaan (totaal dus 6gb) nu kijk ik bij systeem eigenschappen een daar blijk dat hij maar 3 gb ziet ze worden alle drie volledig onderstuunt ze zijn ook aleemaal van kingston iemand een oplossing>? ik zou er zeer blij mee zijn (kingston is nogal duur ) alvast bedankt!! O0
Laatste reactie door wmaster, -
Nieuwe videokaart?
door k00tj3- 14 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb nu een pc gehaald maar wil videokaart vervangen de specs zijn: Intel Core 2 Qaud CPU Q8200 @ 2,33Ghz 3gb werkgeheugen Nvidea 9300 kan ik hierin een 9800GTX+ erin stoppen? Mvg. Ko Smits
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
mogge, ik heb een vraagje, ik heb van een vriend een (redelijk oude geloof ik) iBook g4 gekregen. Heb totaal geen ervaring met mac enzo, dus ik zou graag gewoon windows XP erop installeren. Mijn vraag is dus, is dit mogelijk? thnx in advance
Laatste reactie door Bart., -
- 16 reacties
- 2,3k weergaven
Hi, Ik heb een vga uitgang. Ik heb daar een adapter voor gekocht en nu heb ik een dvi uitgang en van DVI heb ik een kabel naar HDMI. Maar als dat allemaal aangesloten is,, heb ik geen beeld op mijn tv. Hij geeft geen signaal door, Hoe kan ik mijn pc instellen om beeld door te geven naar mijn TV ? Thx, xx Post samenvoeging: juni 02, 2010, 15:29:48 Ik heb gezien in mijn instellingen van mijn pc (beelscherm enzo) dat mijn PC mijn TV vind, maar hij zegt het hij een monitor is in plaats van een TV. Ik heb mobile intel 915gm gms express chipset family driver Dus normaal zou hij een TV moeten vinden, maar hij zegt een Monitor,, Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik nu …
Laatste reactie door E7691, -
Headphones [MP3]
door Cédric.- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Hey, Ik ben al een maand op zoek naar een paar headphones voor mijn MP3. Eerst had ik iFrogz dj style in het gedacht. Maar tot vandaag toe, zag ik Skullcandy. Ik weet niet wat ik van skullcandy moet geloven want ik vind zowel goede reviews als slechte. Maar ik stelde me vragen bij spec's. Ik zie staan 18-20k Hz = is dit goed ? Of moet het lager of hoger zijn voor betere kwaliteit ? Ik had deze in gedachten : http://www.skullcandy.com/shop/hesh-white-black.html + http://www.skullcandy.com/shop/agent-black.html + http://ifrogz.com/proddetail.php?prod=EPDJStyle Welke is qua geluid/bass het beste ? Of raden jullie me andere aan.. ? Alvast bedankt ! :…
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hoi, is cpu=kloksnelheid?
Laatste reactie door bambi1515,
