Spring naar bijdragen

TV-tuner


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal.

Ik heb sinds enkele dagen een een LCD tv van Samsung met een aansluiting voor me laptop. Ik heb er ook Digitenne bij van KPN. (tuner zit ingebouwd in me tv, dus ik heb geen externe digitenne-tuner)

Nu wil ik via me laptop tv-programma's opnemen.  Ik heb Vista Premium met Windows media centre.

Nu ben ik er al achter gekomen dat ik een ingebouwde of externe tv tuner moet hebben. Helaas heb ik dit niet. Iemand een idee wat ik nodig heb hiervoor. Zijn er toevallig complete sets incl. afstandbediening??

Alvast bedankt!!

Greetz Rémon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Is allemaal wel mogelijk maar je hebt er wat spulletjes voor nodig zie; http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=200922

Het beste kun je dus met je laptop onder je arm naar een speciaalzaak en je probleem voorleggen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

een dvd met harde schijf zal toch ook niet meer zo duur zijn?  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...