Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Videokaart?
door mikey_33- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb CoD MW 2 gehaald voor mijn laptop,maar hij loopt niet vloeiend. Nu heb ik gehoord dat het aan me videokaart ligt. En er staat bij videokaart: Shader 3.0 or better 256 MB nVidia (en dan zo'n R met een rondje er om heen) GeForce TM 6600GT/ATI (en dan weer zo'n R met een rondje) Radeon TM 1600XT or better. Maar welke moet ik nu halen. Maar ik weet niet eens welke ik heb hoe kan ik dat zien ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
archos 605 wifi
door Thijs- 17 reacties
- 3k weergaven
Ik had wt vraagjes over de archos 605 wifi. 1. Heb je hier ook een speciaal programma zoals itunes voor odig om muziek op te zetten? 2. Kan je met de archos gewoon verbinding met internet maken doormiddel van een wifi netwerk 3. ik zag dat de archos op pixmania.com het goedkoopst was, weet iemand of deze site betrouwbaar is? MVG Thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb dus voor mijn vader Zwitserland gedownload voor z'n garmin maar ik heb nu een heel raar bestand en ik weet niet wat ik ermee moet doen? een screen : Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 14 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Vaak als je naar de specs van een spel kijkt zie je staan: Pentium 4 *.* Ghz Maar ik geloof dat er een verschil zit hierin tussen Pentium 4 en Dual Core Dus ik vraag me af, hoe kan je het aantal Ghz van een Pentium 4 naar het aantal Ghz van een Dual Core krijgen om een spel te runnen? Dus bvb: De processor specs van het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 zijn Pentium 4 3.2 Ghz Maar dit is toch veel minder hoog bij een Dual Core? Groeten,
Laatste reactie door VXL, -
- 11 reacties
- 6k weergaven
Heey, Ik heb gelezen dat ik steeds mijn versie van mijn BIOS moet updaten dus ik deed dat met de software die mee geleverd was bij mijn moederbord. Toen het nog nieuw was zonder die update duurde het opstarten supersnel rond de 30-40 seconden maar nu, na de update blijft hij heel lang haken bij de logo van mijn moederbord, wel 20-30 secondes lang en dan gaat hij verder met opstarten dus de hele opstart procedure duurt nu 1-2 minuten dus er is iets fout gegaan. :'( Dus mijn vraag is: Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn moederbord kan resetten naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen en versie? ( Ik haat lange opstart tijden ) Mijn moederbord is een: ASUS M4A785…
Laatste reactie door Repentance, -
Camera nokia 5530
door VXL- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Heej, Ik heb zoals sommigen misschien al wisten een paar weken geleden een nokia 5530 gekocht, nou gaat het even over de foto's die ik ermee maak. Een foto maken met een mobiel vind ik opzich niet belangrijk, omdat ik ook wel een gewone camera heb, maar bij mij is het wel heel erg lelijk, er ontstaan een soort spikkels in elke foto weer, 2 foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt zie je hieronder. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, ik heb al aan een heleboel instellingen geprutst en ook al een aantal keer gereset maar het helpt allemaal niks. Camera van nokia 5530: 3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus, LED flash Foto's heb ik even weggehaald, dit omdat er ding…
Laatste reactie door Erwin., -
Home Cinema
door los-cuentos- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Heeey Ik ben van plan een nieuw Home Cinema System te kopen. Die zou ik gebruiken voornamelijk voor muziek van mijn PC, maar ook om films te bekijken. Dus liefst min. 5.1 en een goede Bass tuurlijk Mijn maximumprijs is 250€ Alvast bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
hallo iedereen. Ik wil een game pc kopen voor 600-700euro. Nu heb ik hier een website gevonden dat je je eigen pc kan samenstellen. Ik heb niet zo heelveel verstand van die onderdelen dus kan iemand alsjeblieft een pc samenstellen? bedankt. de link: http://www.mycom.nl/CtoSystemProcessorTypes.aspx
Laatste reactie door Tom, -
Nieuwe laptop 1 2
door Ramoniazzz- 39 reacties
- 5,7k weergaven
Hallo, Ik ben morgen jarig en wil een nieuwe laptop kopen. Ik verwacht een budget van maximaal 700 euro te hebben. Nu zag ik bij paradigit.nl deze laptop: http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021955 Mijn zorgen liggen echter bij de processor en de video kaart. Is de processor überhaupt wel goed? En kan de video kaart spellen als FIFA 10, COD 4.2, NFS Shift, GTA IV aan? (op medium, dus niet very high) Bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Zie de vraag in mijn topic. Welke moet ik nu kiezen. Archos 3 is met touch screen, dus groter beeld maar gevoeliger. Creative Zen MX is gewoon goed? :
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Voor sommige programma's (VistaGlazz) en die downloaden meestal DLL's, Dan moet ik mijn PC rebooten maar dan komt het, Nadat hij alles gecheckt heeft van mijn harde schijven dan komt er een foutmelding en als ik op enter duw dan komt er window's vista te staan, Duw ik weer op enter dan kan ik kiezen, Opstarten in veilig modus, Met oude configuratie, Normaal. Als ik normaal duw dan begin ik weer vanaf voorafaan, Oude configuratie dan kan ik het programma niet gebruiken en bij de veilig modus komen er veel te veel regels en ik wil me pc niet verkloten, Weet iemand een oplossing!
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt. [modbreak]Dit is dus echt niet de bedoeling. "ff" een topic plaatsen met: ja doe maar voor 500-600 euro een pc. Lees eerst eens het topic in dit sub-board en lees de vragen die je moet beantwoorden, dan een wat nettere startpost zodat wij er ook wat aan hebben, want op deze manier blijft het topic op slot[/modbreak]
Laatste reactie door dinges123, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
beste, ik vroeg me af of het mogelijk is om een deel van mij usb stick(500gb) om te zetten naar NTFC? want als ik mijn helle usb stick naar NTFC wil omzetten gaan alle bestanden er af, maar deze wou ik graag behouden.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 17 reacties
- 3,5k weergaven
hoi allemaal, voor mijn werk / school wil ik graag de beschikking hebben over een computer waar meerdere zware programma's (adobe cs4) tegelijk kunnen draaien en zodoende ook snel met elkaar kunnen werken. Wat is uw budget? max 850euro Welk doel heeft u met uw pc? meerdere adobe programma's tegelijk draaien, 3dmax, vue7. echt de wat zwaardere programma's. ook moeten de nieuwe games (nfsp shift, cod6 fifa10 etc) kunnen draaien Heeft u verder specifieke eisen? niet teveel herrie zodat ik m evt tijdens downloaden 's nachts aan kan laten staan zonder steeds wakker te worden v/h gebrom. Grote v/d pc maakt niet uit Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 12 reacties
- 3,3k weergaven
hallo, ik ben van plan om een multimedia harde schijf te kopen van IOMEGA. namelijk deze: http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Externe-harde-schijf/IOMEGA-Screenplay-Plus-HD-1TB/Page77.vdb?Detail=KmqaQqqaPetbbeNnT6qaMaNmQytm mijn vraag is of ik met deze harde schijf ook .mkv bestanden zou kunnen afspelen. Het is namelijk zo dat als je een blu-ray bestand download dit een .mkv bestand is. Of kan je zulk bestand gemakkelijk omzetten in avi of dergelijke zonder al te veel kwaliteitsverlies ?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 15 reacties
- 4,5k weergaven
Sinds gister middag heb ik problemen met mijn monitor, als ik foto's wil bekijken dan zie ik alleenmaar paars/roze, dit is bij elke foto zo. Ik heb een foto gemaakt van het scherm (links) dat het niet doet en het scherm (rechts) wat het wel doet http://i45.tinypic.com/eg1xc5.jpg Photoshop geeft ook een melding dat het scherm defect is. maar met mijn achtergrond foto heb ik geen problemen, die doet het gewoon Is het scherm kapot? Farid
Laatste reactie door Tom, -
Remote app
door stefjuh- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb de ipod touch 16 GB 2de generatie. Ik probeer de application remote werkend te krijgen maar dat lukt niet egt. Wat informatie over de app: De app zorgt ervoor dat je de muziek die je op je ipod heb staan via je wifi netwerk draadloos over je boxen kan afspelen. Wat moet je doen om hem werkend te krijgen: Eerst moet je kiezen bibliotheek toevoegen. Dan verschijnt er een code op je scherm van je ipod. Bij mij vind die gelijk mijn bibliotheek op mijn computer moet ik vervolgens weer de code invullen die op mijn schermpje staat. Dat lukt allemaal . Maar dan moet hij ook gaam werken. Maar zodra ik al deze stappen heb gehad kan hij mijn bibliotheek ineens n…
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 4,2k weergaven
Hallo mensen, Ik zit met een probleem: Ik wil tomtom downloaden voor op mijn blackberry 8900 maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kunnen jullie mij misschien inlichten over: - wat ik allemaal moet downloaden; - welke versie ik het beste kan downloaden; - hoe de installatie verloopt. Ik zou jullie hulp zeer op prijs stellen! Groeten Bram
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 5,2k weergaven
Zoek voor een Medion Draagbare dvd speler de MD 41691 een kabel voor in de dvd speler en de sigaretten aansteker van de auto. Dit staat op de kabel DC 12v 1,5A MWCP1 PS De zekering die erin zit is niet kapot. Bij Medion niet te krijgen meer. Hoop dat iemand een idee heeft waar ik er nog een kan kopen. Heb reeds bij dealextreme gekeken, maar aangezien mijn engels niet helemaal geweldig is, kwam ik hier niet erg ver. Alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
ik zit nu al een paar dagen met deze keuzen in me maag.. en aangezien ik morgen naar de winkel ga, heb ik graag jullia advies. htc touch pro heeft zn qwerty toetsenbord maar de hd2 heeft een geweldig goed scherm voorderest is alles redelijk gelijk. Daarom hoor ik graag jullie mening! alvast bedankt, Richard
Laatste reactie door Schaapje, -
pc voor mijn zus
door stefjuh- 19 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, Mijn zus wil ook graag een nieuwe pc. Wat is uw budget? wat het meest geschikt is niet over de 550 euro Welk doel heeft u met uw pc? (Bijvoorbeeld gamen, videobewerking of allerlei dagelijkse bezigheden zoals internetten of MSNnen.) Multimedia systeem Heeft u verder specifieke eisen? (Dient de pc extra stil te zijn of heeft u slechts plaats voor een kleine pc?) redelijke videokaart ik zat te denken aan een hd 4850 Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten verder moet er een beeldscherm bij maakt geen gebruik van draadloos netwerk gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
mijn pentium 4 is aan vervanging toe BUDGET : max rond de 650 700 euro DOEL : internetten downloaden beetje videobewerking fotobewerking SPECIFIEKE EISEN: aangezien ik een tv kaart heb en nog wel eens films kijk en opneem op de pc wil ik dat de pc daar goed geschikt voor is , ook met name vanwege omzetten opgenomen programma's naar divx. ik heb 1 harde schijf van 200gb die ik wil overzetten en eventueel 1 schijf erbij van 500gb verder hoef ik geen dvd brander, systeemkast want dat heb ik al verder heb ik nu XP op mijn pc staan en dat wil ik graag zo houden dus geen vista of windows 7 de extra vraag is nog : ik heb geen pci express dus is mijn huidige tv k…
Laatste reactie door VXL, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik had een offerte uitgedaan naar een kennis voor een pc: de eisen: - het moet goed hd films af kunnen spelen zonder dat die haperd - de kast maakt me niets uit. zo goedkoop mogelijk - geen verdere software (dat download ik) accessoires: - een 22 inch beeldscherm met minimaal 1hdmi ingang zodat ik mijn laptop erop aan kan sluiten - 1 hdmi kabel - een set boxjes (hoeft geen super geluid te zijn). Deze boxjes moeten ook een ingang hebben zodat ik mijn oordoppen erin kan doen. anders heb ik pa en ma weer boos door de herrie) toen kreeg ik het volgende terug: Het lijstje is als volgt geworden…. (zie plaatje) "Zoals je ziet heb je tamelijk veel opslag nl. 2x 750GB…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 5k weergaven
heey iedereen. Ik wil een iphone gaan kopen, maar wat m'n vraag is: dat als je een iphone kloon koopt of je hem dan nog kan verbinden met itunes en apps downloaden etc.. want als dat niet kan wil ik de 'officiële'. Als iemand toevallig een iphone verkoopt? dan zou die een pm naar mij toe mogen sturen :angel: Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Graag zou ik een iPhone willen alleen wil ik eerst graag weten wat de goedkoopste manier is om er een te krijgen. Met het buitenland heb ik geen problemen. Weet iemand iets???
Laatste reactie door Wesley,
