Spring naar bijdragen

Nieuwe laptop


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik ben morgen jarig en wil een nieuwe laptop kopen.

Ik verwacht een budget van maximaal 700 euro te hebben.

Nu zag ik bij paradigit.nl deze laptop:

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021955

Mijn zorgen liggen echter bij de processor en de video kaart.

Is de processor überhaupt wel goed?

En kan de video kaart spellen als FIFA 10, COD 4.2, NFS Shift, GTA IV aan? (op medium, dus niet very high)

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350
  • Reacties 39
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heej,

Voor een laptop met deze prijs is de hd4570 en de AMD x2 volgens mij bijna het beste wat je kan krijgen.

Maar weet je zeker dat je een laptop wilt hebben, want voor dat geld kun je een veel betere pc samenstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Jaaa, gescheiden ouders. En mn vader wil ook zien dat ik er plezier van heb  O0

Maar kan ik deze spellen op ong medium draaien?

Fifa 10

CoD 6 MW 2

GTA IV

NFS Shift

en andere nieuwe spellen?

Het hoeft echt geen very high te zijn (kan zo'n kaart toch niet)

Maar medium zou fijn zijn!!

En kan deze laptop ook een tijdje mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké mijn ouders zijn ook gescheiden, dus ik snap het wel een beetje. :D

Maar om te weten of die games kunnen draaien op die videokaart moet je de reactie van tom even afwachten.

Ik heb een laptop met ongeveer vergelijkbare componenten en hij zal zeker een tijd meegaan, maar ik heb dus de aangegeven games nog niet uitgetest op die laptop daarom kan ik je daar geen antwoord op geven.

EDIT:

Ik heb even wat onderzoek naar de videokaart/processor vericht, en als het goed is moet hij de games die jij aan gegeven hebt wel kunnen draaien, als ik tenminste de bronnen op internet mag geloven.

Maar ik denk dat tom of jfk voor 700 euro of minder wel een betere laptop kan aangeven, ik kan zo snel even niet vinden welke laptop voor dit budget het beste is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt trouwens voor het snelle reageren.

Welke spellen heb jij getest met goed resultaat???

Ik hoor graag wat van je ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Lees mijn edit ook nog even.

Maar ik heb eigenlijk geen spellen getest met de laptop, omdat deze dus bij mijn moeder staat, en het niet mijn eigen is, en de spellen die ik speel(al game ik bijna nooit) die speel ik bij mijn vader op een gewone pc.

Maar zoals ik al zei hiervoor kun je beter de reactie van iemand anders afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

In principe is dat een prima notebook. Ik zou alleen even kijken of ik hem ergens anders goedkoper zou kunnen krijgen. Zelf zou ik deze nemen: de GPU is net even iets sterker, de CPU is een stuk sneller. Het is een notebook uit dezelfde serie als die jij zelf voorstelt, alleen dan een Intel variant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ah, Fijn, de man die er alles van weet helpt  ;D

In mijn eerdere posts heb ik een aantal spellen genoemd, en mijn vraag in het algemeen is of ik die spellen kan draaien op medium (misschien high)  ?

Graag ook uitleggen waarom, dan leer ik er ook weer wat van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Daar valt niet heel veel aan uit te leggen, ben ik bang. Fifa mag absoluut geen probleem zijn, ook niet op de allerhoogste settings. Dat spel vraagt gewoon niet veel van je GPU (dus de videochip) en vrijwel niks van de CPU. GTA 4 is lastiger te bepalen, ik heb namelijk geen ervaring met die GPU en ik heb er ook nog niet veel van opgezocht. Mocht jij dat wel willen doen, zoek dan naar "benchmarks GT 120M". Sites als Tomshardware en Anandtech zijn altijd wel goed. Vaak maken die gebruik van bepaalde programmaatjes (benchmarktools, zie hieronder) en games om de prestaties van de GPU te bepalen.

Een aantal scores van de nVidia GT120M, de GPU in de notebook die ik je aanraad, zijn hier terug te vinden. Voor GPU benchmarks wordt vaak 3D Mark gebruikt. Op basis van zo'n score kun je ongeveer bepalen of je pc een spel wel of niet kan trekken. Als je een ruwe schatting wilt of de pc waar je op dat moment op werkt een bepaald spel wel aankan, kijk dan op www.srtest.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Begrijp ik het goed als ik uit dat 3DMark als conclusie trek dat ik dit pas kan gebruiken als ik de laptop heb?

En de benchmarks zijn de specifications van die videokaart.

Die laptop die je me hebt aangeraden ga ik zeker overwegen!!

Bedankt voor het reageren (en het mij behoorlijk gerust stellen) op die 2 spellen. Vooral FIFA is fijn om te horen aangezien ik een fanatiek voetbal fan ben ;-)

Wat zal het spel Call of Duty Modern Warfare 2 van mijn laptop eisen? Zou hij het trekken?

Erg bedankt voor het helpen!!!!!


Post samenvoeging: november 25, 2009, 18:21:34 pm

Ik heb deze minimum&recommended specs gevonden voor GTA IV

Minimum System Requirements

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

Dan kijk ik toch naar de processor en de video kaart..

Gaat dat lukken?

Dit is trouwens voor COD:

OS: Windows Vista/XP

Processor: AMD 64 3200+ or Intel Pentium 4 3.0Ghz or better

Memory: 16 GB free hard drive space / 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (Vista)

Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB Nvidia Geforce 6600GT / ATI Radeon 1600XT or better

Dit zal wel recommended zijn??

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, 3D Mark benchmarkscores kun je gewoon opzoeken, zoals je ziet op de site die ik net linkte. www.srtest.com is een live test waarbij je pc doorzocht wordt op hardware, dan gematcht wordt met de database en dan komt er een conclusie uit: kan je pc het spel wel of niet trekken. 3D Mark is een programma, dus mocht je letterlijk de scores van jouw pc willen zien, moet je dat programma downloaden en installeren.

Het wikipedia-artikel over benchmarks moet je echt even doorlezen, daar zie je dat dat scores zijn om een artikel met een ander artikel te kunnen vergelijken. Zo wordt dat ook in de hardwarewereld toegepast.

CoD MW zal hij misschien kunnen trekken, alleen durf ik je niet te zeggen op welke settings. Een 3DMark06 score van 5300 is niet hoog en niet laag. De CPU komt dan ook om de hoek kijken en een T6600 zal je wel wat helpen. Maar goed, verwacht geen gamelaptop voor 650 euro. Dat bedrag is gemiddeld en daar zijn de prestaties ook naar. Als je CoD MW volledig wilt benutten, zul je naar het dubbele bedrag nodig hebben of naar een gewone pc van een euro of 750 moeten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oké

Maar conclusie, die laptop die jij net linkte is een prima laptop waarmee ik een hele tijd mee op weg kan?

Als ik Modern Warfare 2 niet trek ga ik wel naar 5 of 4. Whatever  ;)

Echt heeeeeeel erg bedankt voor al je hulp!

Ik hoop dat ik hiermee een heel eind op weg kan.

Nog maar een paar uurtjes en dan ben k jarig  :peace: :peace:

Dus ik hoop dat het een mooi verjaardags cadeau gaat worden.

Groeten!


Post samenvoeging: november 25, 2009, 19:23:13 pm

[move]Trouwens[/move]

Mocht ik na mijn verjaardag meer geld te besteden hebben, dan meld ik dat en kijken we maar of we nog iets anders kunnen vinden toch??

Tenzij je me zat bent natuurlijk xD

[glow=red,2,300]Groeten[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met die notebook kun je prima van alles doen. Verwacht alleen geen desktopvervanger, dat haalt hij gewoon niet. Tenzij je zin hebt om nog 300 tot 500 euro aan je budget toe te voegen, zie ik niet in waarom je nu een andere notebook zou moeten kiezen. Dat geld zou ik er ook niet bij leggen, qua prijs/prestatie zit je nu heel hoog in de boom. Dit is dus gewoon één van de beste notebooks voor het budget wat je hebt. Windows 7 is ook mooi meegenomen. Het enige nadeel, wat ik zelf vind dan, is de grootte. 17 inch of groter is niet echt goed mobiel, maar ik verwacht dat dat geen probleem is?

In ieder geval alvast gefeliciteerd. :P Vraag gerust verder, we zijn toch bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt!!  ;D

Ach tja...

Ik weet niet of ik nog meer geld krijg dan verwacht voor mijn verjaardag

Maar ik verwacht na zondag in totaal het geld te hebben voor die laptop die jij aanbood. Dan komt er nog wat bij voor het feest met mijn moeder en broertje samen en dan kan ik rond de 750 uitkomen.

Maar moet ook wat overhouden voor tijdens-school-naar-de-supermarkt-gaan activiteiten en andere dingen.

Want moet ook nog een scanner&printer, game muis, draadloos toetsenbord (het toetsenbord omdat ik , aangezien het een 17 inch scherm is, ook vanaf mijn bed wil kunnen msn'en zonder de laptop op mijn schoot te nemen.

Als ik je een persoonlijke vraag mag stellen, ga jij als baan (omdat ik zie dat je 18 bent)  iets met computers doen?  Ik ben namelijk morgen 15 en ik wil graag games gaan ontwerpen als beroep later, maar weet jij wat voor dingen ik in mijn profiel zou moeten kiezen om daar iets mee te kunnen doen?

Never mind als je er niets van af weet ;)

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Voor een goede game-muis en een aanvaardbaar game-toetsenbord zou ik toch wel zo'n 100 euro uittrekken. Dan heb je iets in de trant van een Logitech G11 en een Razer Deathadder, wat best goed werkt. Tweedehands kun je die dingen ook gemakkelijk kopen, kijk eens in de Tweakers V&A (vraag en aanbod) sectie.

Als je mijn profiel bekijkt, zie je dat er een link staat naar www.kano-ict.nl. Dat is ons (ik, samen met een vriend van mij) bedrijf in hardware, netwerken en andere pc oplossingen. In het dagelijks leven studeer ik geneeskunde aan de Leidse Universiteit, tweede jaar alweer. Wat dat betreft doe ik dus niks met computers. Ik weet niet wat jij voor opleiding aan het doen bent, maar volgens mij kun je met vmbo al naar het Grafisch Lyceum en als ik het goed heb is dat een instituut waar je games en andere programma's leert schrijven. Als je vwo doet, is universitaire Informatica een mogelijkheid, maar dat is voornamelijk wiskunde en het lijkt me niet gek als ik dan zeg dat je een profiel moet hebben met na, sk en wis. Het oude Natuur en Techniekprofiel dus. Voor HBO Informatica is ongeveer hetzelfde nodig, maar dan op havoniveau. Dan leer je weer wat meer in de praktijk en dat zit volgens mij tussen het Grafisch Lyceum en Informatica op de uni in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nou, ik die eigenlijk (als we het heel precies gaan bekijken)

Gymnasium Tweetalig Onderwijs.

Dus de helft van mijn vakken in het engels + latijn en grieks.

Nu zijn wiskunde en natuurkunde niet mijn beste vakken. ( veel moeite voor goede cijfers)

Dus ik wil eigenlijk wiskunde A gaan kiezen en niet B ;)

Morgen heb ik 'decaandag'  dan gaan we het hebben over profielkeuze.

(Wie mocht er weer een half uur met een duizend kilo tas boodschappen op de fiets zitten?  :s)

maar over die game muis+toetsenbord.

100 euro  ???

Ik weet niet hoe je zo'n ding noemt, maar ik wil zo'n muis gaan kopen waar zeg maar je hand bij wijze van spreken zo in past (Zie => http://www.hardware.info/images/articles/mxrev_010930_550.jpg )

Maar die kosten geen 50 euro neem ik aan?

En zo'n toetsenbord, als ie maar draadloos is (beetje lange afstand).

Ook nog wat vragen over die pc die jij aanbood

Ik zag dat er een cam bij zat, fijn.

Zit er bluetooth ingebouwd? (handig voor mobiele telefoon)

Ook wil ik graag goede speakers. (ik zat te kijken bij jouw systeem en daar zag ik een paar hele mooie, hoeveel kosten die ongeveer)

Groeten..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Prijs van logitech x-230 staat erbij, maar die kosten dus zo rond de 30-40 euro. Voor 65 euro heb je het zelfde setje met 5 boxjes en 1 subwoofer. Dit is de x-530.

Dit laatste setje heb ik ook en d'r komt genoeg geluid uit vind ik zelf.

En tom bedoelt met dat je voor 100 euro muis en toetsenbord hebt die goed geschikt zijn voor het gamen. Je hebt ook wel een stuk goedkopere muizen/toetsenborden, maar die zijn kwalitief veel slechter, en ook veel minder precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Jaa dat snap ik.

Maar het geld groeit me niet op de rug (helaas  :'()

Haha,

Maar we raken onderhand wat offtopic, maar dat kan soms ook wel gezellig zijn ;)

Groeten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik ben het ook helemaal met je eens, ik ga ook geen 100 euro uitgeven aan mijn toetsenbord + muis, maar dit is wat wij(in dit geval tom) jou aanraden. Maar als je niet echt een gamer bent is een razer muis / en een g11/g15 toetsenbord ook niet echt nodig volgens mij, dus dat moet je maar even voor jezelf beslissen.

En over die offtopic, maakt mij verder niet uit, maar om over zulke dingen kun je beter even een nieuw topic ergens starten, of gewoon in de huiskamer een topic opzoeken waar dit wel bij past. Maar dat maakt verder niet uit er is nog niks over gezegd dus je mag van mij gewoon door praten over zulke dingen, alleen ik weet natuurlijk niet wat anderen hiervan vinden, het is alleen een beetje onoverzichtelijk misschien. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Haha.

Als ik een gymnasium diploma haal en ik zwem in het geld (de meeste dromen zijn bedrog... )

dan koop ik al die dingen wel, Hahaha.

Maar met alle respect, want het is slechts aanraden.

[move]Ik vind het best wel leuk dat ik morgen jarig ben[/move]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Op het moment van spreken kost die muis 49,90 euro inclusief verzending bij CdRomLand, de goedkoopste in de pricewatch (pw.tweakers.net). Hoe bedoel je een redelijke schatting. ;) 't Is de Logitech MX Revolution, als je dat nog wilt weten. Je zou eventueel ook de Logitech MX 518 kunnen bekijken, dat is een rasechte gamersmuis die altijd zeer populair is geweest. Een draadloos toetsenbord heb je wel nodig met je wensen, maar gamen in bed zou ik niet aanraden. :P Een Logitech Wave is dus prima, die zou zo'n 30 euro moeten kosten. Of dat is de draadloze versie, dat weet ik ook even niet. Al met al ben je onder de 100 euro dus wel klaar, maar dan heb je geen echt gamesetje met programmeerbare toetsen en alles.

In notebooks zit tegenwoordig standaard Bluetooth. 2.0 dan wel 2.1, dat maakt niet echt uit. Van de webcam moet je niet veel verwachten, 't is een beetje standaard dingetje altijd. In een 17" notebook zitten meestal nog wel aardige speakers, maar als je echt een uitbereidingssetje wilt, zou ik voor de Logitech X-230 gaan. Die heb je ook in mijn systeem zien staan. Volgens mij is die nu al 5 jaar op de markt, de introductieprijs was 40 euro en dat kost 'ie nu nog steeds. Dat geeft al wel wat aan, denk ik.

Ander onderwerp. :P Als ik jou was, zou ik het profiel nemen in de richting van het beroep wat je ook echt wilt doen, het maakt even niet uit wat dat is. Ik weet niet wat voor jou veel moeite en goede cijfers zijn, maar zessen hebben mij ook gebracht waar ik nu ben: ingeloot voor geneeskunde en na bijna anderhalf jaar nog steeds al mijn studiepunten op zak. Sterker nog, wat extra moeite is vaak helemaal niet erg. Als je tweetalig onderwijs aankunt en dan ook nog met Latijn en/of Grieks bij de gemeenschappelijke vakken, heb je het echt wel in je mars. Zelf heb ik Latijn in mijn vrije deel gehad, dus ik weet ongeveer waar ik over spreek. Wees niet bang voor vakken, als je je best doet lukt het zeker wel. Heeft het je interesse niet, dan is het wat anders. Tegen je zin moet je geen vakken gaan volgen, maar uiteindelijk zul je toch altijd wel iets oninteressants overhouden. Dat is nu eenmaal het nadeel van de middelbare school.

O, ik zou er voor het gemak niet vanuit gaan dat je scheppen met geld gaat verdienen. Het kan zomaar eens anders lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Jij bent echt 'klant'vriendelijk ;D :friends:

Ik heb je toegevoegd als vriend btw ;)

Weer even ontopic,

Zullen we even een 'offerte' maken die uitkomt op ong. 750 euro incl btw?

Offtopic,

Die tip heb ik al vaak gehoord haha,

Het lijkt mij leuk om voetbal games te gaan maken (dus niet iets zelf beginnen maar het allerliefst bij FIFA aansluiten!) of leraar op een bassischool, dat zit in de familie, haha. Maar ik ga dat niet als eerste keus doen. Misschien als ik mijn FIFA avontuur zat ben ;)

Ach, ik had een 9 voor latijn die 2x meetelt dus ik heb mn cijfer weer opgehaald :peace:   Maarja, ik zit pas in de derde. Heb dit jaar tweetalig onderwijs examen en uitwisseling naar centebury.


Post samenvoeging: november 25, 2009, 20:30:09 pm

O, ik zou er voor het gemak niet vanuit gaan dat je scheppen met geld gaat verdienen. Het kan zomaar eens anders lopen...

Als je goed kijkt zie je dat ik erbij schreef; (de meeste dromen zijn bedrog ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je mag me altijd geld overmaken, maar ik ga er nu niet met mijn bedrijf tussen zitten. ;) Je mag lekker zelf bij 4launch bestellen. De link staat nog steeds in mijn eerste antwoord. Het is alleen een kwestie van een account aanmaken, dat ding in je winkelmandje plaatsen, bestellen en betalen (eventueel met iDeal).

Mag ik je trouwens één tip geven? Probeer zoiets als het ontwerpen van games als hobby te nemen. Ik neem niet aan dat je nu gymnasium doet om later naar het Grafysch Lyceum (MBO) te gaan. Is er niets anders wat je graag zou willen doen, of heb je anders nog een idee welke richting je graag op zou gaan? Het lijkt me dat je daar nog wel over na hebt gedacht de afgelopen tijd, anders zou je morgen wel heel onvoorbereid naar zo'n dag toe gaan. Basisschoolleraar is trouwens helemaal geen gekke gedachte, want er is sinds twee jaar een universitaire opleiding aan Universiteit Utrecht waar je in drie jaar zowel de bachelor onderwijskunde als een soort PABO diploma kunt halen. Met die dingen op zak kun je nog een heleboel kanten op en ik weet zeker dat veel scholen op zoek zijn naar een leraar met iets extra's, bijvoorbeeld een universitaire studie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Haha, ik bedoelde meer zoiets van, Ik zoek een laptop, game muis, draadloos toetsenbord, speakers, scanner voor een totaal van sjaa 750-800 euro. En dan wat links opzoeken ( het liefst bij 1 bedrijf) en dan even een lijstje maken.

Jou geld overmaken, hoe kom je erbij :-[   :P:D

Haha ;)

Ik dacht dat er behoorlijk wat te verdienen valt met het ontwerpen van games.

Toen ik nog n jochie was (computers zijn al heel lang mijn passie) zei ik altijd heel stoer; Ik wil Bill Gates van zn stoel schoppen. daarmee wil ik zeggen; Naar microsoft gaan lijkt me ook wel wat. Maar dat is een grote stap waar ik niets van af weet.

Edit:

Er lezen behoorlijk veel mensen mee met dit topic zeg :P

geinteresseerd in ons diepgaande gesprek over van alles en nog wat, haha ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Een offerte maken is "iemand een aanbod doen". Ik doe jou zelf geen zakelijk aanbod, hoewel je er wel om vroeg, letterlijk. ;) Bij één bedrijf ben je waarschijnlijk duurder uit dan als je het spreidt, want de enige winkel waar die notebook leverbaar is, is bij 4launch. Ik zou even verder kijken dan dat. Trouwens, als ik naar een klant ga en al deze dingen vertel, schrijf ik toch echt op dat ik een uur bezig ben geweest en dat neem ik ook zeker mee in mijn berekening. Wat dat betreft ben je me best geld schuldig hoor. :)

Btw, de enigen die geld verdienen met games zijn de eigenaren en directeuren, als je daar in dienst bent verdien je niet echt veel. Behalve als je extreem goed bent in je werk natuurlijk, of je moet geluk hebben. Een eigen bedrijf kan ook altijd, maar dan moet je een verdomd goed idee hebben waar je mee bezig bent. Daarom zeg ik: maak er eerst eens een hobby van en kijk even verder voor een, mijn excuses voor het denegrerende, echt beroep wat bij je kunnen past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...