Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ik ga een nokia 5800 kopen maar.. ik wil dat alles erbij zit. Dit : * Battery (BL-5J) * Mains Charger (AC- * Software CD * Music Headset (HS-45) * Audio Adapter (AD-54) * TV Out Cable (CA-75U) * Data Cable (CA-101) * Carrying Case (CAP-306) * 8GB microSDHC Memory Card (MU-43) * Desktop Holder (DT-29) * Plectrum Stylus & Wrist Strap (CP-309) * Extra stylus * User Manual & Quick Start Guide en ik denk dat dat er allemaal niet bij zit als je em ergens koop zoals bol.com of ergens anders en waar zit dit er wel bij ?
Laatste reactie door Robin, -
een nieuwe mobiel
door gkeeee- 10 reacties
- 1,9k weergaven
heey, ik ben van plan om een nieuwe mobiel te gaan kopen maar heb er niet zoveel verstand van mij gaat het om een snelle mobiel, en een mobiel waar ik leuke en goeie spellen op kan zetten . ik kan kiezen tussen: samsung s8300, Samsung S8000 Jet, Samsung SGH-F480. kennen jullie betere telefoons rond de100 euro dan hoor ik het graag. 2e handse mobiel kan ook als het maar goed eruitziet
Laatste reactie door stefjuh, -
Kop telefoon
door martijn1- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik gebruik voor het vertalen altijd een koptelefoon, maar deze is nu een beetje kapot Dus ik zoek een nieuw, hiermee bedoel ik niet zo'n kleine dopjes. Maar zo een die je op je hoofd kan zetten. Als het kan niet te duur, en ook niet te groot. Alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
Direct 3D ?
door Farid.- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo daar ben ik weer :-[ probleempje met mijn Videokaart :-[ ik wil bijv. me schermbeveiliging op 3D-Tekst zetten en dan zegt hij dit: weet iemand waar ik Direct3D kan downloaden als dit het probleem is? Farid :peace:
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
wat de titel al zeg ik ben op ziek naar een pc van 800 euro. ik wil wel graag een game pc. ik maak gebruik van draadloos internet. ik hoef geen toetsenbord of muis en beeldscherm het liefst windows 7 erop anders XP
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo Dukeners, Ik heb vandaag een nieuwe videokaart gekocht en in de pc gestopt heb, de NVidea 7600GT dit is mij ook gelukt, maar ik heb voor deze videokaart een driver/stuurprogramma nodig voor windows vista met 32 bits maar kan deze nergens op het internt vinden. Weten julliie waar je deze driver op het internet kan vinden, zou je dan zo vriendelijke willen zijn om mij een "werkende" link naar die driver te geven zodat ik hem kan downloaden?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Na formatteren heb ik geen geluid. Zéér vervelend. Ik heb een week zitten zoeken naar drivers, maar NIKS gevonden. Gwn allerlei drivers geinstalleerd, weet niet eens of het juist is. Bij geluidskaart bij Everest zegt hij => Apparaat voor digitale uitvoer. Huh?? Ook als k me muis over het gelui icoontje ga staat er APPARAAT VOOR DIGITALE UITVOER. Hoe moet ik het geluid terug maken? alvast thx mvg..
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
heey mensen ik ben opzoek naar een goed 2.1 geluid setje ik heb al wat rond gekeken en zou zo rond de 100/150 euro willen besteden ik kies voor 2.1 omdat ik gewoon weg niet genoeg ruimte heb voor meerdere speakers bass kan altijd eventueel nog op de grond zetten maar heeft iemand goeie ervaringen dan zou ik ze graag willen horen ik had zelf ook al eentje uitgezocht logitech Z-2300 deze leken me wel goed iemand ervaring? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb zelf een laptop en daarom ook niet z'n goede videokaart e.d. Maar nu hoorde ik laast dat je een videokaart op een usbtje hebt en die stop je dan in je pc en dan heb je zeg maar een betere videokaart op je pc gezet (maar dan kan je hem er ook weer afhalen). Maar me vraag is wat en hoe werkt dit nou en zijn die videokaarten dan heel goed en is het duur z'n usbtje? O ja, ik heb ee scan van me pc gemaakt en kunnen jullie dan misschien zeggen of ik een goede videokaart heb en zo? MVG [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 13 reacties
- 1,9k weergaven
Een vriend van mij heeft zijn DELL pc binnengebracht en gevraagd of ik eens ernaar zou kunnen kijken want hij heeft €50 betaald in een computerwinkel en het probleem is niet eens opgelost (wat echt een schande is!). Het probleem komt niet altijd voor en ook niet steeds op dezelfde manier daarom dat het raar is. Als ik de PC opstart doet hij: -Ofwel zie ik de laadbalk van de BIOS en valt hij opnieuw uit (moet ik de netssnoer opnieuw instoppen -Idem als hierboven maar hij start steeds opnieuw op -Hij laadt Windows en zie geen pictogrammen op het bureaublad, pc wordt opnieuw afgesloten automatisch. -Ofwel werkt hij gewoon wel. Ik heb al een BIOS reset gedaan met he…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Is het mogelijk om met mijn mobiel gratis op internet te kunnen als ik die aansluit op de pc met een usb kabel? Alvast bedankt!
Laatste reactie door TereZz, -
Mijn zoon zou graag een nieuwe computer willen kopen. Zijn buget is 700€. Het is voor huiswerk te maken en soms wel een spelletje. De computer moet wel compleet zijn (scherm,kast,klavier,enz..) Het mag ook een laptop zijn. Groetjes en alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door patjepapa, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Als ik bij canyourunit.com een spel probeer te testen dan staat er overal een vraagteken voor. Dus hij weet helemaal niks meer... Heb het in al mijn browsers geprobeerd (chrome, safari, IE, FF) en overal hetzelfde: vraagtekens! Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
dvd-kopie
door felix1324117326- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, heb een kopie gemaakt van een fillm met dvd fab platinium en dvd shrink. op mijn pc speelt de film perfect af ;doch op mijn dvd speler begint de film van ongeveer het midden van de film te spelen!Weet iemand hier raad mee?? dankbij voorbaat!!
Laatste reactie door felix1324117326, -
Ervaringen met de Nokia E7?
door Gast franswon- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben van plan om mijn Nokia E71 (is 2 jaar oud nu) te vervangen door de Nokia E7, heeft hier iemand al ervaringen mee. Graag hoor ik die dan. Bedankt alvast.
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Zit er over na te denken een gaming headset te kopen. En zit te denken om de Logitech G35 te kopen. Nu is mijn vraag: Iemand die deze heeft? Zoja; Is het geluid goed bij bijvoorbeeld MW3? Dus hoor je alles, zoals voetstappen enz.? Als je muziek aan hebt staan, is het geluid dan nog steeds goed? En is de microfoon goed? Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Laatste reactie door Farid., -
Geen BEELD
door Ivannah- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Allemaal Probleem met mijn werk computer, bij het opstarten van de computer verschijnt er geen beeld, ik heb toen de VIDEOKAART weggehaald en geplaatst op een ander computer, hij doet het prima, bedoelend dat ik wel beeld zie, de vraag is: ligt het probleem aan de moederbord of elders, wat moet in dit geval gebeuren. ik heb de memorykaart weggehaald, weer geplaast geen oplossing. wie kan mij a.u.b. helpen Dank u alvast.
Laatste reactie door marcov, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik downloade daarnet EVGA Precision, speelde wat met de tools en dan drukte ik op APPLY nu zie ik zo allemaal zwart/witte streepjes op mijn scherm die bewegen enzo.. Ze noemen het distort denk ik? Wtf moet ik nu doen? Videokaart kapot? :geheim: :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een systeem waar ik mijn computers op aansluit, een server. echter lijkt mij het ook handig als ik films kan kijken op mijn televisies vanaf de server, ik wil dus meer dan 1 tv er op aansluiten. Weet iemand een betaalbaar systeem voor mij? http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_03AVI/04_MMPLAY/productdetails/10023048/AC_Ryan_Playon!HD_1_5TB_Network_Mediaplayer/ACR_PV73100_1_5TB/default.aspx?utm_source=webmailing&utm_medium=noudpsveindhoven@hotmail.com&utm_campaign=399&src=wm399 is bijvoorbeeld zo iets een optie? kan ik dan niet een stream naar een 2e tv maken? Alvast bedankt, Keisers
Laatste reactie door keisers, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via wi-fi op mijn internet maar mijn xperia kan mijn router niet vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
Desire HD probleem met SD Card
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben vrijdag terug gekomen uit Parijs, en heb daar flink wat foto's genomen en wilde deze 's avonds op mijn pc zetten en wilde mijn telefoonboek back-uppen, maar om de een of andere reden pakt mijn mobiel de sd kaart niet meer. Nu is het mij gelukt om de foto's op m'n pc te krijgen, maar ik had mijn telefoonnummers/contacten 'geexporteerd' naar mijn sd kaart(dacht dat dat hetzelfde was als kopieren), maar dit is schijnbaar alleen maar verplaatsen, en nu mijn sd kaart het niet meer doet, ben ik al mijn nummers kwijt. De kaart dmv kaartlezer op de pc aansluiten werkt niet, hij doet het wel in een ander mobieltje, maar ik heb er geen rondslingeren die ze van de sd kaart ka…
-
Netbook gezocht!
door movado- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Ik wil voor op vakantie graag een netbook. http://www.bol.com/nl/p/computer/hp-mini-210-1060sd-n450-1024-mb-250-gb/9000000008171451/index.html Dit is een voorbeeld, waar ik erg gecharmeerd van ben. Qua budget (ong. €300) komt dat ook wel in de buurt. http://www.laptopshop.nl/product/83803/category-28114-netbooks/samsung-n140-ja01nl-zwart.html#specificaties Ook deze van Samsung vind ik interessant, alleen lijkt deze geen XD te kunnen lezen, of heb ik het mis? (Overigens heb ik ook een kabeltje om vanaf mijn fototoestel naar de PC te kunnen communiceren, maar ieder kabeltje minder is weer meegenomen!) In het algemeen ben ik op zoek naar een klein, licht netbook. Een…
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Wat is uw budget? 500 euro Wat is het einddoel van uw pc? Gamen Heeft u verder specifieke eisen? Goede pc, voor zo min mogelijk geld Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? zelf in elkaar zetten Hij heeft zelf een videokaart de HD 4670 1GB, hij heeft geen randapp. nodig en ook geen dvd-drive en een kast met aan de zijkant een glasplaat, en een deurtje aan de voorkant. Gr, Farid
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo , Ik heb sinds kort van een kennis een Dell GX620 optiplex gekregen, de harddrive bedraagt helaas maar 80 GB, ik wil dit graag upgraden naar een schijf van 1TB, de Samsung Spinpoint F3 HD103SJ om precies te zijn(zie link onder) Heeft iemand ervaring met de dell gx620, hij heeft twee harddrive bays, dus in mij zien zou het moeten, daarnaast heeft die ook nog 2 Sata-300 MBs poorten en nog een Sata-power connector direct naar de drive bay. De 80GB harde schijf is trouwens van Seagate Barracuda. Ik heb geprobeerd een E-mail te sturen maar Dells Technische ondersteuning E-mail en tel.nummer is nergens te bekennenn. Dus als iemand het weet, laat het me alsjeblieft w…
Laatste reactie door Releases, -
MKV geluid
door Musta- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, IK heb net MPC opnieuw geinstalleerd (had 't verwijderd) mr nu krijg ik geen geluid als ik mkv bestanden afspeel en bij mp4 bestanden hetzelfde. Hij geeft dan een error aan. Weet iemand misschien welke instellingen ik moet veranderen? (en ik weet niet of ik deze vraag hier al lang geleden ook had gesteld) Turkishmouss
Laatste reactie door Marciej123,
