Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hee mensen, Ik heb voor mn verjaardag (ja die is vandaag) boxen gekregen en een geluidskaart. Ik heb de geluidskaart: soundblaster 24 Bit advanced HD 7.1 En de boxen logitech 5.1 x-530 Maar mijn probleem is ik heb geluidskaart netjes geinstalleerd en daarna boxen aangesloten maarja nu heb ik maar uit 2 boxen geluid en ook al zet ik hem op 5.1 geen verschil weet iemand hoe ik het moet oplossen? Ik heb vista. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
heey ik heb een i780 en wil er tomtom op zetten heeft iemand daar ervaring mee ?? heb al gezogt op internet aleen word er ook ni egt wijzer van de ene zegt dat ik een port splitter nodig heb en de anderzegt van niet :geheim: ik hoop dat ik hier wat wijzer van word ^^
Laatste reactie door koenmf, -
DVB-T usb?
door maxmeyer- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik was net bij de Aldi, en ik zag daar een DVB-T usb. Wat is dit precies voor iets? Ik vond op internet dat je hier in Nederland alleen NL1,2 en 3 mee kan kijken ofzoiets. Maar dat was al van ruim 3 jaar terug. Is het mogelijk om hiermee gratis Eredivisie Live o.i.d te kunnen kijken op je PC? Ik doe dit nu al met Sopcast, maar dat is niet echt goede kwaliteit op full screen. Bedankt
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hay, lang geleden K'heb dus een probleem met me moederbord. Ik wou gisteren er wat extra RAM geheugen op zetten. Dat is gelukt. Maar, toen ik me pc terug dicht deed en wou opstarten, startte niet eens op. Ik krijg wel vanbinnen een lampje aan en op me toetsenbord komt er ook een lampje bij Num Lock dus. Het licht aan die stomme kabels: HDD LED, POWER LED, POWER SW ofzo. Ik had per ongeluk na het plaatsen van de Ram geheugen, die kabels geraakt en nu zijn ze er allemaal uit. :-[ :-[ Iemand een enig idee wat waar ik moet plaatsen? Want ik heb ook meer sloten dan kabels. alvast bedankt. echt vervelend, heb nu geen desktop pc meer >
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo spellen van mij doen het niet op mijn comp nu weet ik dat mijn videokaart niet goeed is. Ik wil nu wel een nieuwe gaan kopen maar is het verstandig dat ik het zelf doe of moet ik nou iemand vragen die er verstand van heeft ik heb wel een beetje verstand maar ik weet niet hoe en waar hij erin moet. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Ohh hee mijn vriend weet het maar nu wou ik hem er in steken maar hij is te groot 0_0 Hij steekt er boven uit hij past er wel in maar hij is te lang. Heb ik nu wat verkeerds gedaan of hem ik de verkeerde gehaald?
Laatste reactie door mikey_33, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, speel de anubis game af en toe maar dat is eigenlijk elke keer een foto maar dat word dus een game kan iemand me helpen ? want ik zou dat zelf ook graag eens maken mvg.
Laatste reactie door E7691, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Heee, Ik heb de oude harddisk van mijn ouders gekregen voor op mijn computer. Nu heb ik hem aangesloten maar hij wordt niet herkend als harddisk. En als ik dan kijk bij apparaatbeheer staat die bij spelletjes geluiden etc.. Oftewel dat is niet de goede plek. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen?? Bedankt!
Laatste reactie door liies, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik had deze vraag al gesteld en er antwoord op gekregen alleen dit was op het moment dat we de nieuwe site kregen dus het was niet opgeslagen en nu weet ik het niet meer dus vandaar dat ik de vraag nog maar een keer stel. Ik heb een videokaart met 3 aansluitingen 2 daarvan zijn al in gebruik en nu heb ik mijn tv via hdmi kabel aangesloten op de laatste uitgang (hdmi uitgang dus) met welk programma kan ik er voor zorgen dat ik op alle 3 de beeldschermen beeld krijg?
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Kan ik mijn externe harde schijf ook uit die behuizing halen in zo in mijn computer doen? Alvast bedankt greets CD
Laatste reactie door Tom, -
nokia n95
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik wil misschien een nokia n95 kopen maar wil eigenlijk eerst weten of dit een goede telefoon is
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een Seagate externe harde schijf van 1 TB. Daar dacht ik mooi al mijn foto's en films op te zetten zodat deze veilig zijn als mijn computer crasht. Maar nu werkt mijn harde schijf niet meer > Het probleem is dat mijn computer hem niet meer herkent. Ik heb al van alles geprobeerd, gezocht bij computerbeheer, nieuwe usb kabel, usb-poort gecontoleerd. Mijn vraag is dus, wat moet ik doen. Moet ik de harde schijf terug sturen naar de fabrikant en dan hopen dat het goed komt. Heb al contact opgenomen maar dat voordat ik antwoord krijg duurt het ook een week. Daarom wil ik graag weten hoe jullie het zouden aanpakken. Alvast bedankt !
Laatste reactie door AEW, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb m'n iPhone OS geupdate naar 3.13. Nu wilde ik de iPhone als modem gaan gebruiken voor een laptop. Op de Apple site staat hoe het moet: Algemeen -> Netwerk -> Schakel Tethering in Maar het probleem is dat er bij Netwerk helemaal geen Tethering staat.... Hoe komt dit?
Laatste reactie door Duken, -
igo 8 op HTC mini
door dampie- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi... Heb me pas een HTC mini gekocht...op mijn vorige HTC Touch2 had ik igo 8 geinstaleerd. Nu heb ik deze op mijn mini gezet maar ik kan niet de juiste resolutie vinden voor in mijn sys bestand te zetten...volgens mij moet dit 480x320 zijn maar dit gaat niet lukken want dan krijg ik een fout melding andere resoluties die ik aanpas passen weer niet op het scherm of zijn te klein.. wie kan mij helpen.. :-[
Laatste reactie door dampie, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik had een offerte uitgedaan naar een kennis voor een pc: de eisen: - het moet goed hd films af kunnen spelen zonder dat die haperd - de kast maakt me niets uit. zo goedkoop mogelijk - geen verdere software (dat download ik) accessoires: - een 22 inch beeldscherm met minimaal 1hdmi ingang zodat ik mijn laptop erop aan kan sluiten - 1 hdmi kabel - een set boxjes (hoeft geen super geluid te zijn). Deze boxjes moeten ook een ingang hebben zodat ik mijn oordoppen erin kan doen. anders heb ik pa en ma weer boos door de herrie) toen kreeg ik het volgende terug: Het lijstje is als volgt geworden…. (zie plaatje) "Zoals je ziet heb je tamelijk veel opslag nl. 2x 750GB…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Halo, Ik van me ouders een Hiteker HE-1700 DVD-speler gekregen maar ze hebben helaas de handleiding niet meer. Ik wil graag weten welke dvdtjes die aankan zodat ik me films op die dvdtjes kan branden en ze kan afspelen. MVG
Laatste reactie door Zombymario, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Ik vond vandaag een apparaatje in de kast, hij ligt er volgens mij al een paar jaar maar ik heb geen idee wat het is. Het apparaatje lijkt op een leeslampje, maar heeft een 3,5mm jack aansluiting, dus de gewone geluidsaansluiting zoals oordopjes en dergelijke. Iemand een idee wat het voor apparaatje is? [img width=620 height=465]http://i53.tinypic.com/1z6bnzs.jpg [img width=620 height=465]http://i51.tinypic.com/1gswfa.jpg
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
heb sinds kort een media-player wat ook op bovenstaand principe gebaseerd is, kan je dat ding ook omzetten??
Laatste reactie door KIJKMAAR, -
Tv op pc naar pc
door jelmer11- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Op een pc beneden heb ik een aansluiting van de tv. daar kan ik dus tv op kijken. Is het mogelijk dat die pc zijn beeld draadloos verstuurt naar een pc boven zodat het mogelijk is om ook boven tv te kijken? Als dit mogelijk is, hoe doe ik dit dan? Alvast bedankt.
Laatste reactie door rexwinkeltje, -
Moederbord
door Dark Legend- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik zoek een goed moederbord (niet al te duur) dat nog een hele tijd meekan. Hij moet de komende ontwikkelingen nog aankunnen. alvast bedankt O0
Laatste reactie door Tom, -
Windows Mobile
door Nielszz- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten als het mogelijk is om windows mobile op een "gewone" gsm (mobile telefoon) te installeren. MVG Niels :peace:
Laatste reactie door stefjuh, -
hallo mensen ik zoek een brander waar mee ik de Origineel spellen kan over branden voor de xbox 360 en de Playstation 2 en waar kan ik die kopen alvast bedankt gr Hans
Laatste reactie door Hans P, -
- 13 reacties
- 1,8k weergaven
Ik wou een spel mounten (tdu2) en opeens kwam er een blauw scherm met: Wat cijfers en hard error erop staan. Dus ik dacht SHIT!! pc gecrashed... Dus ik opnieuw opstarten. Staat op windows starten... en hij gaat niet verder... Staat er nu al 5 minuten op... Iemand die weet hoe ik dit man verhelpen? En graag zonder Windows op nieuw te installeren?? Alvast bedankt!!!!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een sis 650 video kaart en ik wel hem upgraden. Ik heb geen zin om een niuwe te kopen want ik zie op mmerdere forums dat videokaarten wel 200 eruo kan zijn.
Laatste reactie door jobias, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen ik heb een probleem met de wi-fi verbinding namelijk mijn xperia kan onze router neit vinde terwijl de sony ericsson w955 van mijn broertje hem wel kan vinde iemand enig idee wat het probleem is?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Toetsenbord
door Gast Sjeel- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Wie o wie kan en wil mij helpen ?? Mijn toetsenbord doet vreemd !! De tekens boven de cijfers staan verkeerd !! Heb t proberen op te lossen door Configuratiescherm-Landinstellingen-Talen enz. maar dat heeft neit geholpen dus
Laatste reactie door Robin,
