Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een probleem met me usb. ik heb dus wbfs manager voor wii games Nu deed ik alles goed en had er 2 games opstaan. Toen had ik 1 game verwijderd en deed die het nog steeds Toen had ik er een te grote game opgezet en toen was die opeens niet meer geformateerd. Nja naar veel prustwerk opnieuw formateren Nu is die geformateerd opnieuw maar als ik dezelfde games erop de eerste lukt nog van 0.95 gig maar bij de 2de game is de usb stick opeens niet meer geformateerd :-[ wat doe ik fout? Moelijke vraag denk ik maar kan niks op google vinden
Laatste reactie door Markey54, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
In het derde kwartaal van 2010 moeten de eerste apparaten uitgerust met Google TV op de markt verschijnen. Deze apparaten moeten internet en televisie gaan combineren. De browser Google Chrome in combinatie met Google TV moet ervoor gaan zorgen dat gebruikers websites kunnen raadplegen op hun tv en gemakkelijk kunnen switchen tussen televisie en internet. Aanleiding “Op internet kunnen gebruikers heel gemakkelijk interessante content vinden en raadplegen. Het mist alleen de kwaliteit en gebruikerservaring die televisie wel kan biedenâ€�, aldus Salahuddin Choudhary, product manager bij Google TV. “Televisie is een geweldig en populair medium, het miste alleen …
Laatste reactie door Rikkert., -
Videokaart
door xtaix- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een klein vragen, welke videokaart is beter: GeForce GTX 460M of GeForce GT540M, Zag onlangs een Medion Erazer X6811 bij de aldi met een GeForce GTX 460M , maar ik weet niet als dit merk alles is
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hallo ik kom een vragen ik ben een handicapte man en kijk graag naar films en ik heb een tv mediaspeler een MXQ gekocht bij teevee.io maar ze zijn met de noorderzon vertrokken en nu is mijn vraag of er iemand dat spelerske kan verzetten of resetten dat het weer speel klaar zou zijn ik dank jullie vriendelijk
Laatste reactie door richardke, -
Laptop voor moeder
door Robin- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hi, Mn moeder is toe aan een nieuwe laptop. Budget 400-500 euro 15" Voor de rest wordt er niks anders mee gedaan dan mailen, internetten, etc Hoor het graag! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Een hele goeiedag, Ik wou weten of er een Intel i7 in mijn socket kan. Ik heb een P5VD2-X moederbord, en een LGA775 socket. headsh0t.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Aangezien ik in België woon en dus geen dvds kan bestellen uit Nederland, zocht ik naar veel sites die dit wel zouden doen. Bij de 1 lukte het niet, de andere vroeg meer dan 100 dollar taxen, maar nu denk ik eindelijk echt wat gevonden te hebben. Mijn vraag aan jullie: Is deze site betrouwbaar??? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
LCD TV
door los-cuentos- 13 reacties
- 1,8k weergaven
Beste Ik ben van plan een 32" LCD tv aan te schaffen. de tv zal gebruikt worden voor Playstation 3 en PC. Met PC bedoel ik gamen, internet kan altijd op mijn laptop gedaan worden maar zou ook leuk zijn als het scherm goed kan weergeven. Ik heb 3 tv's gevonden die mij aanspreken, graag jullie raad: http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B210516/cid/15018/Sony_KDL_32EX500/ http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B221545/cid/15018/LG_ELECTRONICS_32LD750/ http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B221353/cid/15018/Philips_32PFL5405H/ Alvast bedankt
Laatste reactie door AEW, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
doe het bij mijn niet schijfdefragmentatie C dan:( hoe kan dat?
Laatste reactie door ferrariking, -
Hallo, ik heb wil graag een router kopen maar ik weet niet waar ik moet kijken. heeft iemand nog aanraders? het moet niet al te duur wezen. O0 alvast bedankt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een probleempje met mijn laptop (Acer Travelmate 5740G) Windows 7 Wanneer ik mijn laptop op slaapstand op sluimerstand zet duurt het een tijdje wat normaal is voordat de laptop eindelijk in die stand staat. Maar wat er nu gebeurd is dat ie na een tijdje opeens uitvalt. Als ik mijn pc daarna weer opstart krijg ik een melding van: Windows is onverwachts afgesloten en hersteld. Met daaronder wat informatie waar in staat dat er een Bluescreen was, wat ik niet heb gezien want het scherm gaat altijd uit als ie bezig is met in slaapstand/sluimerstand zetten. Ik heb al met driverchecker een driver update gedaan maar zonder resultaat. Misschien weet iemand van jullie een o…
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb nu een Radeon HD6950, die ik in de zomervakantie in Crossfire will gaan zetten met een andere HD6950. Dit omdat op 6 september Far Cry 3 uitkomt, samen met nog een paar zware games die in de komende maanden daarna mijn GPU zullen opvreten. 60 frames per seconde is een must bij mij. Ik heb één of andere breinziekte en als hij ooit dropt naar 58 (ik zie dat) dan word ik onrustig. Daarom dus. Anyway, gaat de Corsair GS800 genoeg zijn voor Crossfire met die kaarten of moet ik een andere voeding kopen en zo ja, welke?
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen, Mijn vader's oude telefoon is een T-Mobile MDA Vario III. Nou is mijn vraag of ik daar Andriod kan opzetten. Ik weet wel hoe het moet alleen ik weet niet of zijn telefoon het zeg maar 'aankan'. Er staat op dit moment Windows Phone 5.6 op. (Professioneel) Het heeft een 400 Mhz processor, en 128 ram geheugen. Hij koste ongeveer 400/500 euro. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Als jullie het willen kan ik wel meer informatie geven. Gr.
Laatste reactie door Pindaman, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, Heeft hier iemand de samsung u-700 en heeft hij het standaard thema met die klok enzo op die mobiel staan? ik heb die mobiel vandaag bij vodafone gekocht (oude kapot) maar er staat alleen zon vodafone life thema op :l kan je ff dan een pm sturen dan geef ik me je email en dan kan je em mailen Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Titel zegt genoeg, mijn ingebouwde webcam van mijn laptop werkt niet meer. Ook ben ik alle mappen die ooit met deze webcam te maken had kwijtgespeeld op men laptop. Post samenvoeging: november 17, 2009, 22:12:41 pm
Laatste reactie door Thomah, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand hoe ik de intel i7 930 kan overklokken.
Laatste reactie door Tom, -
LT moederbord
door los-cuentos- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben bezig met een taak voor school en ik moet informatie verzamelen over en LT moederbord. Ik moet weten wat de afkorting is en ik moet wat informatie geven. Ik heb me al zot gezocht maar vind niets van info. Iemand die hier wat over weet? Alvast bedankt
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Wordt het vervangen van de batterij van de iPhone door Apple vergoed binnen de garantietermijn? Bij mijn iPhone redt ik het soms niet eens een hele dag met 3G en muziek aan zonder 'm 's middags aan de oplader te leggen................................ :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, ik vroeg me af of ik bovenop mijn i-150 tmobile abonnement nog een soort bundel te nemen om een week in net buitenland te internetten voor een vast bedrag. Weet iemand of dit mogelijk is en wat dit eventueel zou kosten?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hi guys, Ik ben juist beginnen met filmen men mijn smartphone Ik houd hem horizontaal... Als ik de beelden op die smartphone zie is dit goed. Verzend ik die met de chromecast naar tv is dit een ramp Enkel in het midden beeld en rechts en links een grote zwarte band. Het beeld is niet te draaien zo te zien Ik gebruik google foto om te casten Wat is daar mis ?
Laatste reactie door acdc, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb zondag een hardeschijf in me pc gestopt, die was al eerder gebruikt op een andere pc. Maar die was dus nog in 3 delen. Het is een schijf van 200gb en die wil ik graag in 1 deel, anders heb ik 2 hardeschijven en 6 delen. Op de foto, bovenste 3 is nieuwe schijf waar ik 1 van wil maken. Onderste 3 blijven.
Laatste reactie door Farid., -
Goede televisie
door Rooo1o- 11 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben op zoek naar een goede nieuwe TV voor rond de €600. Hij moet mooi spelen, meer gericht naar gaming en als ik er mijn PC op aansluit wil ik goede kwaliteit voor films. Wat voor ding moet dat zijn? Het hoeft geen Smart-TV of dat onnozele 3D-gedoe te zijn, gewoon een ding dat goed speelt zonder onnodige gimmicks die ik twee weken gebruik en daarna spijt van krijg dat ik ervoor betaald heb. Met €600 heb ik nou toch al heel wat of niet? EDIT: Oh en hij moet vooral gamen op PC zeer goed kunnen doen. Misschien nog het belangrijkst van allemaal. Spellen zoals Fifa en racing zijn leuker op een grote televisie dan op een 24" computermonitor.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen, ik heb een 5.1 surround set maar hoe kan het dat er bij de xbox of bij de tv geen geluid van achterste boxen afkomt of ligt dit gwoon aan het spel ofzo?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Hallo, Nou heb ik gehoord dat je een 2e smartcard kan aanvragen bij ziggo. Maar dan heb je ook zo'n kastje nodig zijn die kastjes heel duur? Is het mogelijk om deze 2e hands te kopen ? Zijn er extra kosten? ik snap niet heel veel van die site. gr stefjuh
Laatste reactie door movado, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb enkele dagen geleden een topic gestart voor mijn HDMI kabel te kopen. Daar ben ik al weg mee Maar nu wil ik ook een netwerkkabel naar mijn kamer doen lopen voor mijn server, dat die verbonden is via netwerkkabel. De afstands is ongeveer 7 meter. Ik wil dan in mijn kamer ook een router zetten om dan goede snelheden te hebben met mijn laptop in mijn kamer. De vraag is nu welke netwerkkabel ik koop, hij moet door een muur van zo'n 15-17cm dik maar das gwn een gaatje boren he. Ik zag zo'n verschillende soorten netwerkkabels, patch etc. Welke neem ik het best? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin.,
