Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben op dit moment bezig met alle theorie voor mijn volgende project en alles wat ik nodig heb uitzoeken en dit soort dingen. Nu zit ik met het probleem van de Power knop, ik wil namelijk geen wip schakelaar of iets dergelijks. Het idee is dat er een metalen plaat komt met hierachter een aanknop die hetzelfde functioneert als de aanknop van een pc(de knop moet dus terugveren) heb even snel in fotoshop in elkaar gezet hoe het ongeveer de bedoeling is.(achter deze metalen plaat komt dan namelijk een rode ccfl buis wat een heel mooi effect geeft)
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Beste, Sinds gisteren werken mijn usb-poorten niet meer, zelfs als ik mijn iPhone erin steek, laad hij zelfs niet op. Ik heb hem al eens volledig gewist, en het werkt nog altijd niet. Via apparaatbeheer zegt hij dat alles werkt. Weet iemand een oplossing? Mvg
Laatste reactie door Maddock, -
gun voor wii
door arnem10- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zou graag een gun kopen voor mijn wii. Ik had deze op het oog. Zou dit een goede gun zijn, of raden jullie mij iets anders aan? Alvast bedankt !!!
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand een goeie headset die ze bij de expert verkopen voor rond de 80 euro? neem aan dat ze gewoon een standaard aantal headset hebben bij iedere zaak en niet verschillende?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een videokaart:NVIDIA Geforce 6800 XT en ik heb laats need for speed pro street gespeeld en dan stotterd die een beetje en bij rainbow six vegas ook al en bij call of duty 4 ook al,,en ik wil gewoon mooie spellen kunnen spelen en oja mijn intern geheugen is 512 mb(ik weet niet of dat belangrijk is bij een nieuwe videokaart maarja) ik wil hier dus mee vragen welke videokaart ik dus het beste kan kopen(een niet al te dure) groetjes
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben nu 6 maanden in het bezit van een Acer Veriton M490G. Deze heeft een Core i5 processor en 4GB DDR3. Nou, je zou zeggen, loopt als een speer. Niet dus. Hij slaat al vast als ik Firefox wil opstarten. En ben ik dan bezig met Firefox, reageert hij vaak niet, en moet ik redelijk lang wachten... Volgens mij klopt dat niet helemaal bij mijn beeld van de snelheid van een Core i5. Waar kan dat aan liggen? Ik heb er wel 2 externe schijven aan hangen (2+1,5 TB), en 3 intern (totaal 2,5TB). Ook heb ik een videokaart van 1GB. Voor de rest gebeurd er niet veel mee. Hij wordt keurig elke dag gedefragmenteerd. Ik hoorde van een collega van me dat de h…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Heej, Heb eindelijk een budget want degene die een pc wil die zit altijd in blaadjes te kijken om een pc, en dan zoekt ze meestal dingen van 450 euro uit. Alleen het lijkt me veel beter dat ik een laat samenstellen hier omdat je dan volgens mij veel betere prestaties hebt voor de zelfde prijs. Maar het budget is dus 500 euro. Assemblage weet ik nog niet, want zou hem wel zelf in elkaar willen zetten, maar ik weet niet precies of ik dat kan, en ik wil ook zeker weten dat alles werkt. Windows download ik wel denk ik, dus dat hoeft er niet bij. (als ik een recovery dvd van windows professional sp 3 heb, kan ik die er zo opzetten toch). Ik weet nog niet of ik randapparatu…
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een mini laptop. Ik heb 3 eisen: hij moet football manager spellen vrij makkelijk kunnen draaien, de batterij moet vrij lang mee gaan en hij moet usb aansluitingeN hebben. Aangezien ik zelf even helemaal uit de pc configuraties ben , werd ik niet veel wijzer van google. Ik wil het liefst niet meer dan 300 uitgeven maar ik weet niet of dit haalbaar is? Ik gabinnekort op vakantie dus vandaar de spoed! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Groeten.
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Beste DukeN leden, Ik zoek een goede digitale camera. Budget: max. 250 Min. Specs: - 5 MegaPixel - 6 Optical zoom - Geheugenkaart - Flitser - LCD-scherm - Scherpstelling - Scherpstelling En merk maakt niet uit! Ik zelf zat te denken aan deze: Sony DSC H 10 Farid
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een kabelke gekocht voor mijne stereo aan mijne laptop te gebruiken. Dus als ik muziek afspeel van mijne laptop naar mijne stereo dan komt de bass er helemaal niet door! Normaal gezien is dat dan echt "WOEF WOEF" maar dan is dat nu "TOK TOK" om het eventjes simpel voor te stellen. Heb al alle instellingen van mijn pc gecontroleerd maar vind niet direkt een oorzaak. Heeft er iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Greetz David
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo daar, Ik ga als het goed is eind deze maand een nieuwe pc kopen, mijn vraag is of de voeding die ik heb uitgekozen voldoende is en niet gaat crashen of kortsluiting krijgt en dergelijke. http://tweakers.net/.../#tab:wenslijst Ik maak me het meest zorgen om de videokaart, de sapphire website die adviseert een voeding van minimaal 500 watt, deze is 430 obviously maar hij komt wel met een 6+2 pin pci express power connector. Ik heb overigens niet alle onderdelen op de lijst staan omdat ik ze al thuis heb, verder heb ik thuis nog een 1 tb Samsung spinpoint F1 harde schijf en een standaad dvd-brander. Ik gebruik geen cpu koeler omdat ik niet van plan ben me CPU te gaan o…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
WIE KAN MIJN VERTELLEN WAAR IK VAN BLAUPUNKT MCD SYSTEEM IN MIJN VW GOLF,DEZE IS NOG ZWART WIT BEELD ,DE CD VANDAAN KAN HALEN,DIE WERKEN.IK HEB AL DX GEPROBEERD,WERKT ECHT NIET..GEBRAND MET CONE CD OP LAGE SNELHEID EN NOG EEN PAAR INSTELLINGEN,MAAR WERKT ECHT NIET,WIE KANMIJN HELPEN.. MVG THECORMAN.. HET GAAT OM DE BENELUX EN FRANKRIJK.. HET GAAT OM NONDX CD;S WAAR VIND IK DIE??
Laatste reactie door thecorman, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb onlangs een Sennheiser HD 202 hoofdtelefoon gekocht. Na een aantal uren inspelen (wat echt wel verschil gaf) geeft hij een prachtig geluid op mijn ipod. Ik ben er zeer tevreden van. Echter als ik hem aansluit op mijn pc (rechtsreeks of via de boksen) geeft hij echt geen aangenaam geluid, om hoofdpijn van te krijgen. Ik heb zowel met Windows Media Player als VlC Media Player geprobeerd, en heb al vanalles geprobeerd met de equalizer. Dit is mijn geluidskaart (met gewone boksen geeft hij wel mooi geluid): Vinyl AC'97 Audio (WAVE) als iemand een oplossing heeft, altijd welkom Jan
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heb net zo'n kabel gekregen van mijn broer, ik kan nu dus op mijn LED-TV computeren, en ook spellen spelen Alleen wil ik ook kunnen instellen dat als ik spellen speel via de TV uit windows, dat mijn geluid dan ook uit de TV komt en niet uit mijn boxen van de computer, is dat mogelijk?
Laatste reactie door PatrickV94, -
videokaart
door gauthier56- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload, maar ik krijg een foutmelding: '' video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data''. Moet ik drivers download voor mijn videokaart of moet ik een nieuwe kopen, maar de welke? Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vistaâ„¢ Home Basic Versie 6.0.6000 Build 6000 Systeemfabrikant Dell Inc. Systeemmodel Dimension 5000 Systeemtype Op x86 gebaseerde pc Processor Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz, 2992 MHz, 1 core('s), 2 logische processor(s) BIOS-versie/datum Dell Inc. A02, 10/01/2005 SMBIOS-versie 2.3 Systeemmap C:\Windows\system32 Tijdzone Romance (zomertijd…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
mijn pentium 4 is aan vervanging toe BUDGET : max rond de 650 700 euro DOEL : internetten downloaden beetje videobewerking fotobewerking SPECIFIEKE EISEN: aangezien ik een tv kaart heb en nog wel eens films kijk en opneem op de pc wil ik dat de pc daar goed geschikt voor is , ook met name vanwege omzetten opgenomen programma's naar divx. ik heb 1 harde schijf van 200gb die ik wil overzetten en eventueel 1 schijf erbij van 500gb verder hoef ik geen dvd brander, systeemkast want dat heb ik al verder heb ik nu XP op mijn pc staan en dat wil ik graag zo houden dus geen vista of windows 7 de extra vraag is nog : ik heb geen pci express dus is mijn huidige tv k…
Laatste reactie door VXL, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb nog niet zolang een HTC HD2 en wil hier graag op naar de radio luisteren via internet. Ik heb al op meerdere sites gezocht en als ik het goed begrijp heb ik hiervoor de RTSP link van de radiozender nodig, maar ik het geen idee hoe ik daaraan kan komen. Weet iemand de RTSP link van 3fm of nederland.fm (of een dergelijke site) of hoe ik hieraan kan komen? Alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door Releases, -
nieuwe hdd
door los-cuentos- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben op zoek naar een nieuwe hard disk voor in mijn laptop. Er zitten er 2 in (1 500gb en 2de 320gb) het gaat om de 2de die zowat kapot is. Ik zou er een 500gb insteken maar mag niet te hoog oplopen in kosten. Ik woon in belgië en de goedkoopste die ik totnogtoe kan veroveren nieuw is € 60 Het is wel een Sata 2.5 inch Iemand die goedkoper weet? mvg
Laatste reactie door Tom, -
hallo, ik ben een beetje aan het zoeken naar een nieuw mobiel. nu heb ik de lg gw620 gevonden, dat lijkt me wel een mooi mobieltje. maar weet iemand hoeveel smsjes je kunt opslaan op dat toestel? en weet iemand of www.bestelmaar.nl veilig is? mvg
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Me zus haar laptop (msi cx600 ) doet het goed, maar de ingebouwde webcam doet het niet . we krijgen zwart beeld. Weet iemand waar ik de driver kan downloaden voor de msi cx600 van de webcam het is een reaullusion virtual camera ( tenminste er staat een programma op voor reallusion virtual camara ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groetjes
Laatste reactie door Pimmeke10, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Weet er iemand toevallig een internetshop die lege lightscribe dvd'kes verkoopt.... Ben nl al 2 shop's tegengekomen maar geen enkele dat ze verstuurd naar Belgie .... Greetz
Laatste reactie door fiestaboyke, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik krijg over een paar dagen mijn 2e 22" monitor binnen en ik was na aan het denken hoe dit gaat met gamen. Normaal gaat je muis gewoon over naar het andere scherm als je aan de rand komt. Maar stel ik wil op het ene scherm call of duty spelen en het andere scherm andere dingen in de gaten houden, is het dan mogelijk om mijn muis alleen in de monitor te houden waar ik op game? Anders schuift je muis steeds in de andere monitor als je rond probeert te kijken in de game. En dan met een shortcut weer zorgen dat je kan switchen naar het 2e scherm? Ik ben benieuwd!
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb sinds vandaag een squeezebox en het is echt uber pro. je kan via internet echt BIJNA alles luisteren. je eigen muziek maar ook verschrikkelijk veel radiozenders van over heel de wereld. echt top. wat wel jammer is is dat last.fm maar vooral grooveshark niet worden ondersteund. last.fm heb ik nu aan de praat gekregen door mijn land naar UK te veranderen dan kan je de app gratis installeren. jammer genoeg ben ik een groot grooveshark gebruiker en gebruik ik eigelijk weinig last.fm. ik heb zelf al een beetje gezocht maar kon niks vinden. misschien dat een van jullie weet hoe het toch wel kan alvast bedankt Chris
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hoii ik ga na de zomervakantie, als ik genoeg gespaard heb, een MacBook Pro kopen (YAY!) en deze comp doorverkopen aan mn broertje. maar wat denken jullie dat ie nog waard is?? + mooi 19 inch plasma widescreen beeld (1440x900) + net nieuw toetsenbord (media knoppen en platte toetsen) + muis en windows 7 ultimate hij is 3 jaar oud, verder is er absoluut niks mis mee hij gaat m voornamelijk gebruiken voor gamen volgens mij (van die vage online games en weet ik veel wat ie er allemaal mee doet) WAARSCHUWING: dat ie mn broertje is wil niet zegegn dat ie ook maar enigsinds gematst word. Heb zelf hard voor deze computer gewerkt, Macbooks kosten ook niet ni…
Laatste reactie door annemar1e, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Beste mensen, Ik heb net een wireless headset gekregen. Maar ik hoor er niks door heen. Ik heb Microsoft LifeChat geinstalleerd en hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand enig idee ? Alvast bedankt, Sandern O0
Laatste reactie door Sander,
