Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Intel of Amd?
door Tim.- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zat dus even op azerty te kijken en toen kwam ik dit tegen De intel I7 (quadcore) http://azerty.nl/8-912-97107/processor-1-x-intel-core-i7-i7-920-2-66-ghz-lga1366-socket-l3-8-mb-doos.html en even later AMD black edition (ook quadcore) http://azerty.nl/8-1127-210544/amd-black-edition-processor-1-x-amd-phenom-ii-x4-955-3-2-ghz-socket-am3-l3-6-mb-box.html Welke is nou beter want ik zou op de kloksnelheid afgaan en prijs en dan lijkt de amd beter maar misschien is dat niet zo Zou iemand mij dat uit kunnen leggen welke beter is? Tim.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
De laatste tijd komt het bij mij regelmatig voor dat de scrollwiel van me muis niet werkt. Zodra ik me pc opnieuw opstart doet hij wel weer maar je kan begrijpen dat ik geen zin heb om steeds me pc opnieuw op te starten als me wiel het niet doet. Ik kan wel gewoon me scrollwiel indrukken om een nieuwe tab te openen maar op en neer scrollen gaat niet ??? Ik heb een acer muis geen id welk model dat kan niet vinden
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Beste Ik heb nu al een tijdje mijn HP touchsmart 600, en daar ben ik zeer tevreden van. Jammer genoeg, enkele dagen geleden verplaatste ik mijn pc en trok ik alle USB verbindingen uit. Nu vind ik mijn USB receiver niet meer van mijn muis en toetsenbord. Weet er iemand waar ik een andere USB receiver van HP Touchsmart 600 (muis en toetsenbord) kan bestellen? Bedankt, mvg
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi, ik heb gister de pc van mijn oom geformateerd en heb windows xp erop staan. alles deed het alleen was er een probleem. de camera en de mic deed het niet. Camera: Trust 320 spacecam version 2.2 Item no. 13178-02. hij heeft er een cd ervan maar de pc zegt dan dat die niet geinstalleerd is. ik heb ook drivers op internet gezocht maar die hielpen ook niet: http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=13178. ik heb 2 uur zitten zoeken om het probleem op te lossen maar het lukt me nie. kan iemand mij aub ermee helpen :-\.
Laatste reactie door Erwin., -
mijn zus en haar vriendje willen een nieuwe tv hun budget is maximaal 1000 euro, hun eisen zijn: Laag energieverbruik. Max 2 ms reactievermogen Scherpe kleuren. TV experience, goede beleving Digitale TV tuner ( dvb-c tuner ) Moet over 5 jaar ook nog redelijk actueel zijn. 32 - 37 inch zelf zat ik te denken aan dit: http://tweakers.net/pricewatch/246670/samsung-ue32b7020.html hebben jullie nog andere suggesties?
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben in het bezit van een Kpn experiabox, thomson speedtouch 780. Nu wil ik port forwarden voor mijn playstation 3, en dat is lang zonder problemen goed gegaan. Maar als ik de poorten heb ingevoerd en ik wijs ze toe aan mijn playstation 3, gaat het modemrouter zichzelf resetten en gooit hij alle apparaten en instellingen weg. Misschien op de lossen door een update? Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Gisteren kwam ik terug na 2,5 week op vakantie te zijn geweest. Na 20 minuten voor mijn computer gezeten te hebben sloeg hij oppeens uit. Terwijl ik bezig was. Ik deed hem weer aan en ben verder gegaan waarmee ik bezig was. Toen ik even drinken ging pakken was hij weer uitgegaan. Dit is nog een paar keer gebeurd toen ik even afk was. De eerste keer gebeurde het dus terwijl ik bezig was, nu gebeurt het telkens als ik even weg ben. Vanmiddag zat ik 3 uren achter de computer zonder dat er iets gebeurde, maar toen ik even wegging was hij weer uit. Iemand een idee hoe dit komt? Mvg
Laatste reactie door Marnick|, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Zou iemand mij even kunnen helpen met het kiezen van een laptop voor mijn studie? Het probleem is namelijk dat ik een VVV bon heb en het dus alleen uit kan geven bij de dynabyte, dixons of bcc. Ik ga geen moeilijke taken uitvoeren dus ik wil er alleen op kunnen internetten en op kunnen schrijven (lange stukken) dus zou ik wel een goed toetsenbord erop willen. Het budget ligt zo rond de 400 euro. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
TV op mn PC
door Bart'- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Op mn nieuwe pc zit een HDMI ingang, hoe kan ik hiermee TV kijken op mn pc?
Laatste reactie door Farid., -
overklokken
door PCgamer- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Dit is mijn systeem: Systeemkast: Cooler Master 690 II Advanced Moederbord: Asus Rampage II Gene X58 FRG SA Processor: Intel Core i7 930 Boxed Geheugen: Kingston KVR1333D3N9K3/6G, 6GBDDR3-1333 PC3-10600 KIT Koeler: Corsair H50 Harddisk(s): Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB| OZC Vertex 30GB Videokaart: Sapp1GB D5 X HD5850 TOXIC Monitor(en): Samsung Synchmaster P2370HD Besturingssysteem: Windows 7 Voeding: Cooler Master,R Power,620W Ik wil de processor overklokken maar ik weet niet hoe ik dit moet doen in de bios. bij mijn moederbord zat deze software om dit niet in de bios te doen maar gewoon op het bureaublad van de pc. Maar ik heb geen zin dat m…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Momenteel zit ik al 3 maanden zonder printer omdat ik deze niet opnieuw geinstalleerd krijg. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een HP PSC 1610 All-In-One Dit is het probleem: Als ik het cd-tje er in doe en de installatie begin gaat in eerste instantie alles gewoon goed. Grotendeels wordt de installatie gewoon voltooid alleen als hij op een bepaald stukje is blijft hij hangen en geeft na ongeveer vijftien minuten een error dat de installatie niet kan worden voltooid. Zie screenshot: Hij sluit dan de installatie af en ik ben dus na 20 minuten nog niets opgeschoten... :-X Dus ik ging zoeken naar een andere manier om bij de installatie te komen, ik …
Laatste reactie door Bart', -
hallo duken. ik heb een vraag over de Geheugen Bandbreedte van een videokaart. ik ben namelijk aan het kijken naar een nieuwe videokaart en zat te denken aan de hd 5770/hd5830, maar de had 5770 is 50mhz sneller geklokt maar heeft een 128 bit Geheugen Bandbreedte en de hd5830 256 maar is wel 80 mhz lager geklokt, dus wat houd Geheugen Bandbreedte in?? is dat belangrijk en merk je die 50mhz?? bij voorbaat dank egry12
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb net fifa 08 gedonwload. En ik heb gemount met daemon tools. En het is het iso bestand, ik heb het uitgepakt met winrar. hij zegt: deze schijf kan niet geformateerd worden. windows kan de schijf niet lezen. (statoin G, H,I) salu
Laatste reactie door smetje, -
No video input.
door Jon- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Een hele goede avond, Ik kijk de afgelopen dagen weer eens rond op het forum en het is hier toch eigenlijk wel gezellig :friends:. Ik zal weer eens gaan posten! Maar eerst nog een vraag!, Ik heb mijn computer gister geassembleerd en hierbij heb ik dus een moederbord/Grafische kaart / CPU / HDD geinstalleerd. Een voeding was al aanwezig in de kast zelf. Nu heb ik hem vanavond aan gekregen, maar mijn scherm blijft vermelden ''No video input''. Oké dus ik heb aangenomen dat het iets is met mijn video kaart. Ik heb dubbel gechecked of hij wel stroom had, en zijn ventilator draait wel rond, het leek me dat hij dan stroom heeft. Waar zou het anders aan kunnen liggen? …
Laatste reactie door Jon, -
hp s3020.be
door rubio- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo wie kan er mij helpen en zeggen welke videokaart van geforce 9000 serie er in mijne pc past alvast bedankt
Laatste reactie door rubio, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
jongens, jullie zullen wel weer denken. weer een topic over iemand die een andere telefoon wil. nou kan ik jullie vertellen. IK HEB JULLIE NODIG! al die vergelijkingssites, k wordt d'r helemaal gek van en je wordt met termen doodgegooit waar ik geen flauw benul van heb. denk je met 15euro p/m klaar te zijn maar dan zie je in de kleine lettertjes weer allemaal dingen staat over o.a. bundels :S kortom: hulp is geboden wat wil ik graag: - iets met veel sms'jes (denk aan minimaal 500) - weinig belminuten. daar maak ik toch bijna geen gebruik van. 50 per maand lijkt mij al erg veel. - mobiel internet. zal ik denk ik veel gebruik van maken maar geen idee hoe…
Laatste reactie door Erwin., -
Probleem USB
door Marnick|- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hee Duken, Ik heb een probleem met mijn USB. Telkens als ik iets in 1 van mijn USB poorten steek ziet mijn computer de apparaten niet. Mijn camera ziet hij niet, USB stick ziet hij niet etc. Ik heb al mijn USB poorten geprobeerd, maar niet 1 van de 8 doet het. Ook mijn SD/MMC poort werkt niet. Ik moet veel dingen doen voor school dus ik heb de USB hard nodig. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Mvg, Marnick
Laatste reactie door Marnick|, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb gisteren een paar magazines van FTD geplukt. Het formaat is .PDF. Nu wil ik ze graag lezen, zonder achter de PC te zitten. Dus gewoon lekker op de bank ofzo. Ik heb een E-Reader (Sony PRS-600), en die ondersteund PDF'jes. Ik ga dat eerst proberen, maar voor als het niet lukt, hebben jullie dan een oplossing? Dus concreet, als het niet lukt op mijn E-Reader, waarmee kan ik dan het beste "on-the-go" magazines lezen? Kan iemand mij daarbij helpen?? Alvast bedankt!! O0 PS. Ik hoop dat dit topic in het goede forum staat. Zo niet, kan iemand hem dan wel in het goede forum zetten?
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Sinds ik mijn audio driver heb geupdated (Realtek High Definition Audio) heb ik geen geluid meer. Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Titel: Welke route-apps zijn het beste voor een ontspannen ritje? Gebruiker: JantjeB123 Hey iedereen! Ik ben op zoek naar goede route-apps voor als ik een relaxed ritje wil maken. Iemand ideeën? Ik wil geen stress hebben op de weg! Expert: TechGuru99 Hoi JantjeB123! Goed dat je dit vraagt. Er zijn een paar geweldige apps die je kunnen helpen om zonder gedoe te navigeren. Hier zijn enkele van de beste opties: Google Maps: Dit is waarschijnlijk de meest gebruikte app, en dat is niet zonder reden. Je krijgt niet alleen de snelste route, maar ook info over verkeersdrukte en eventuele wegwerkzaamheden. Plus, het biedt alternatieve routes als er iets misgaat. …
Laatste reactie door MisterMaik, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
He M'n computer vroeg om een update, nml servicepack 2. Ik doe deze.. De computer herstart zijn eige.. Er komen zo cijfers xx/61000, en dat gaan steeds naar omhoog, whatever.. Daarna komt dit scherm, dit staat er nu nog steeds, hij wil er maar niet uit?? Wat nu?
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb sinds vandaag een externe hardeschijf van 640 GB dit omdat ik over mijn hele pc nog maar 1 GB vrij heb. alleen nu is mijn vraag hoe ik deze schijf op kan splitsen in meerdere delen. ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. dit is voor XP gr. grimme
Laatste reactie door grimme, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn ipod touch kan jailbreaken? mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door los-cuentos, -
Tele2 + Iphone 4
door Boero- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Heeft er iemand ervaring met een Iphone 4 + Tele 2? Hoe is de dekking qua bellen en Internet? Dank!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik probeer een printer aan te sluiten op de computer maar elke keer als ik de printer aan zet valt de computer uit (start opnieuw op). Drivers zijn gewoon geinstalleerd en muis werkt ook op dezelfde usb-poort. Op de laptop heeft deze printer wel gewerkt. Kan de computer het dan niet aan ofzo? Alvast bedankt! Post samenvoeging: november 25, 2011, 22:41:00 We hebben zojuist een andere printer aangesloten, deze doet het wel. De printer waarbij het niet werkt is een tijdje niet gebruikt, tijdens verhuizing.
Laatste reactie door marco1,
