Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb sinds een tijdje wat problemen met mijn computer, zomaar ineens kon ik alleen nog maar opstarten door op F1 te drukken, dat vroeg de computervoor die opstart, press F1 to continue, ook blies de ventilator constant, dit heb ik weer goed gezet in de bios, dus dat was eigelijk opgelost. Vervolgens is een andere computer kapot gegaan, Daar hebben we de harde schijf uitgehaald, en deze er bij aangesloten in mijn computer. dit ging goed, de harde schijf lag nog gewoon boven op de pc kast. na nog een keer de computer opstarten moest ik op F1 drukken, of F2 via F1 kwam je in de bios terecht, en wanneer je de bios verlaatte, starte de pc op. de volgende keer st…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Welke computerdelen heb ik nodig om mijn eigen computer te bouwen ? Zoals: Voeding, Videokaart, Processor enz enz. Dus kan iemand zo'n lijst voor mij maken. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo , Mijn garmin cx 60 leest mijn kaart : topo nl niet Hij geeft een hele onduidelijke kaart aan waar je niet goed kunt zien waar je bent. En de bestanden van topo nl zijn niet de bestanden die mapsource nodig heeft. Wie kan me helpen? gr Joris. :friends:
Laatste reactie door Joris., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo allemaal, mijn dell dimension 9100 , die ik in 2005 heb aangekocht heeft ernstige problemen. het probleem is 1 groot raadsel in de winkel kunne ze de fout ook niet vinden, ze kunnen hem maar niet maken. 1 groot raadsel dus , ik hoop dat ik het me jullie samen kan oplossen! dell dimension 9100 bevat: -Intel Pentium D 820 (2.8GHz) Dual Core Processor -512MB PC2-4200 DDR Memory -160GB 7,200rpm SATA Hard Drive -16x DVD+/-RW and 16x DVD-ROM Drives -Intel HDA Audio -ATI Radeon X300SE Graphics with 128MB Memory Het begin van het probleem, het begon met regelmatig een blauw scherm (code weet ik niet meer) het kwam altijd terug maar door op de spatie te drukken gin…
Laatste reactie door Tom, -
webcam
door Dark Legend- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hey.. ik heb een webcam van logitech en na de reset van mijn pc doet hij het niet meer. hij kan bijv. bij msn gewoon geen aanwezige webcam zien. de driver is wel geinstalleerd dus ik zou het echt niet weten. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Dark Legend, -
navteq 2007/2008
door jrmklaar- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Kan iemand mij aan navteq europa 2007/2008 voor een vdo pn 4000 helpen? sd card is gewist. alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
hallo, ik zat laatst te denken aan een game pc. ik heb er al wat over gezocht op het internet maar ik kom er niet uit. is hier iemand een beetje handig daarin? mijn budget ligt tussen de 1500 en 1000 euro. elke hulp is welkom!
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb digitenne van kpn aangezien dat mijn tv beeldscherm klein is wou ik graag digitenne op mijn beeldscherm van mijn pc hebben kan iemand mij uitleggen hoe iik dat kan doen?
Laatste reactie door klaasauke, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik moet voor school een pc samenstellen voor een erg laag budget. ik zoek een site waar ik de nieuwe vorderingen op gebied van processors, videokaarten enz enz in de gaten kan houden. ook zoek ik een site waar ik de onderdelen eventueel goedkoop kan kopen. alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
Beste Duken leden, Nadat mijn huidige PC onverwachts kapot is gegaan ben ik op zoek naar een nieuwe PC. Ik heb een budget van (ongeveer) tussen de 500 en 600 euro. Een game pc heb ik op het oog, een spel als COD MW 2 wil ik dan op high kunne spelen en spellen die volgend jaar uitkomen ook. Of dat kan weet ik niet, jullie zijn de experts O0 EDIT: Een beeldscherm en overige randapparatuur heb ik al, een desktop is voldoende
Laatste reactie door VXL, -
PC benchmarken
door headsh0t- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Mijn duken vrienden! Ik heb zoals sommigen van jullie al wel weten een nieuwe PC, maar ik wil um graag benchmarken maar ik heb geen idee hoe ik dat het beste kan doen. Ook wil ik de benchmark toevoegen aan mijn systeem op hardware.info. Iemand advies hiervoor? Ik wil zowel het grafische gedeelte (games dus) als de snelheid van de CPU, of misschien een conclusie van de hele performance van de PC. En het liefst ook waar ik de temps mee in de gaten kan houden. Iemand advies? headsh0t :cool2:
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Heej, Me broertje wil binnenkort een nieuwe laptop kopen, maar kan niet echt vinden wat het beste is voor een budget van ongeveer 500 euro. Hij wil er redelijk op kunnen gamen, en andere dingen zoals scripten en dingen voor school. Alvast bedankt.
Laatste reactie door VXL, -
Een nieuwe tv
door martijn1- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Onze tv is kapot nu. Dus we willen graag een nieuwe, met een maximale prijs van 200€. Ik zou graag hdmi erop hebben, zodat ik mijn games ook op hd kan spelen(xbox 360) Alvast bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
verbatim dvd-r
door arnem10- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, weet iemand waar ik het goedkoopst verbatim dvd-r kan kopen. Een cakebox van 50 of 100. Ik woon wel in België, dus vele Nederlandse sites werken voor mij niet. Ik heb al iets gevonden op amazon voor 100 is het maar 30 dollar en voor 50, 20 dollar, voor die 10 dollar koop ik mij er dan liever 100. Maar !!! 1) Ik heb gelezen dat door transport vele dvdtjes kapot gaan. 2) Ik heb (ook) gelezen dat de douane pakketjes die meer dan 20 euro kosten tegenhouden. Graag zou ik daarover een reactie willen hebben van jullie ! Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
asus t2-p deluxe
door eddd3- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo ik heb thuis nog een asus t2-p deluxe staan alleen ik wil misschien hier een nieuwe video kaart insteken alleen nu heb ik een vraag heeft de asus t2-p deluxe een pci slot? en ik hoorde dat je 2 verschillende soorten heb namelijk PCI en PCI-E weten jullie of de asus t2-p deluxe een van die 2 heeft?
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Is er zoiets als beste moederbord qua merk en model? is deze wel goed voor futureproof gebruik? http://tweakers.net/...wer-ii-x79.html
Laatste reactie door bambi1515, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen, afgelopen week heb ik een nieuwe dvd/cd brander gekocht en ingebouwd en ouwe der uit gehaald. maar toen ik de computer wilde opstarten bleef hij bij het laad scherm met laadbalkje van windows XP hangen. dus heb ik de pc uitgedrukt en opnieuw geprobeerd en nog een keer. en toen heb ik maar gekeke als hij de veilige modus kon opstarte en 10x raden dit kon hij direct. ik nog maar eens pc normaal proberen op testarten en bleef weer precies op zelfde punt hangen. toen dacht ik laat ik pc maar eens op nieuw installeren en dat was met resultaat hij kan normaal opstarten! maar de volgende dag kom uit me bed en druk pc aan en ja hoor hij blijft weer hange precie…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een ipod nano gekocht 8gb. nu heb ik er wel een boekje bij zitten maar staat zeer weinig info op. ik heb een mp3 naar mijn ipod gekopieerd maar als ik hem wil afspelen zegt hij 0 songs. nu heb ik itunes geinstaleerd maar daar snap ik helemaal de ballen van . moet ik via itunes liedjes kopen? of kan ik ook gewoon mp3tjes van mij schijf kopieren naar mijn ipod? zoja hoe doe ik dat? wie kan en wil me helpen kan via google eigenlijk niks vinden. alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
5.1 speakersetje op een laptop
door Gast kwt- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een acer aspire 5920 laptop en die bezit een 7.1 geluidskaart. Maar ik heb maar 1 uitgang voor de speaker. En nou heb ik ergens gelezen dat je voor die andere aansluitingen ook kan omzetten in speakeruitgang alleen heb ik al in configuratiescherm gekeken en niks kunnen veranderen. Kan iemand mij helpen?
-
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
gister kon ik me pc niet meer opstarten omdat me pc steeds opnieuw opstart, dus had ik windows verwijderd maar nu kan ik windows niet meer installeren. aan het begin van de installatie na het formatteren van me hdd worden er bestanden gekopieerd maar halverwege krijg ik een blauw scherm en stopt de installatie > ik heb ook geprobeerd om me pc op te starten van af een linux live cd maar dat lukte ook niet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
progamma om je video kaart te update ik heb een Acer travelmate 7730 maar kan geen update's vinden of de update's zijn ouder dan die van mijne wie kan me helpeeeeeeeeeeeeee Greetzz MO, alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik ben van plan om mijn wrt54gs v7 linksys router te flashen met dd-wrt, omdat op sommige plaatsen het bereik dramatisch slecht is. Als ik op de website kijk zie ik dit tabel staan voor ondersteunde routers: Als ik in de tabel kijk voor het "overclocken",(want ik wil het bereik vergroten), dan staat er bij de WRT54GS v.7 en v7.2 'option unavailable'. Betekent dat ik het zendvermogen niet kan vergroten?, of zie ik iets verkeerd?
Laatste reactie door leeuw18000, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil nieuwe Ram-geheugen gaan bestellen voor mijn laptop alleen ik weet niet welke ik moet gaan kopen.Ik heb alvast een scannetje gemaakt met everest. North Bridge Eigenschappen: North Bridge Mobile Intel Alviso-G i910GML Ondersteunde FSB-snelheden FSB400 Ondersteund Geheugentype DDR-333 SDRAM, DDR2-400 SDRAM Maximale hoeveelheid geheugen 2 GB Revisie / Stepping 03 / B1 Verpakkingstype 1257 Pin FC-BGA Verpakkingsformaat 3.75 cm x 4.00 cm Core Spanning 1.5 V In-Order Queue Depth 12 Geheugencontroller: Type Dual Channel (128 bit) Aktieve modus Single Channel (64 bit) Geheugeninstellingen: CAS Latency (CL…
Laatste reactie door Maddock, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, weet iemand waar ze een bleutooth toetsenbord verkopen voor mijn android, ik kan niet vinden of dit goedwerkend bestaat voor android, wel vind ik op sommige sites toetsenbordjes die wel voor de iphone enz. geschikt is, maar niet voor android, zie: http://www.allaboutphones.nl/nieuws/2006/Concept-iPhone-Elite-QWERTYkeyboard.html http://www.dealextreme.com/p/mini-bluetooth-keyboard-for-android-wince-nokia-symbian-s60-cellphones-black-37863 de onderste link beweert wel op android te werken, maar volgens andere sites niet. heeft iemand toevallig zo iets dergelijks? of weet waar dit in de winkel te koop is? het iphone toetsenbord uit de bovenste link ziet er…
Laatste reactie door ferrariking, -
Welke Netbook?
door PeaceFreak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar een netbook. Kunnen jullie mij er een aanraden die het volgende moet kunnen: Browsergames, zoals oGame, Travian en TribalWars. Een poker programma. En als laatste Plus500 (Is een programma om mee te beleggen, kan ook in IE of Firefox.). Het budget: max. 300-375 euro's. Ik hoop jullie hier voldoende gegevens te hebben gegeven. Alvast Bedankt O0 Post samenvoeging: september 08, 2011, 08:20:37 Ik ben er al uit. Ik ga er alleen op achteruit, dus ik koop maar een betere notebook :zwaai:
Laatste reactie door PeaceFreak,
