Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar iets om mijn dvi-d ingang te splitten zodat ik niet elke keer de kabels van mijn decoder op mijn mediaspeler hoef aan te sluiten alleen zal ik voor het geluid dan waarschijnlijk ook weer aparte kabels nodig hebben. misschien dat jullie weten of er zoiets bestaat, ik had trouwens wel een hdmi kabel bij mijn mediaspeler bijgeleverd gekregen. Maar ik weet niet of die dan nog op die dvi-d ingang te gebruiken is met een convertor. dus ik heb een splitter nodig en iets waar ik dan die Hdmi kabel mee op die splitter kan aansluiten en misschien dus een geluidskabel als er een makkelijkere oplossing is hoor ik het graag ik heb trouwens geen HDMI kab…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo jongens ik heb zojuist een WL-344 - 300N Wireless USB Adapter aangeschaf, naast het draadloze internet wil ook mijn bestanden met andere computers delen. Hebben jullie enige idee hoe dat kan, ik kan het niet in de handleiding vinden. Bij voorbaat dank! Ramadan Hasani
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, ik heb hier een shuttle pc staan, er zit een schijf van 300 gb maar hij herkent maar 10 gb:S weet iemand hoe dit komt? Ik heb er trouwens windows 7 op staan een pentium 4 systeem draait prima. ZOu het misschien daaraan liggen ^o)
Laatste reactie door Jeroen, -
Nieuwe muis?
door los-cuentos- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik ben op zoek naar een nieuwe muis of niet? Liefst een redelijk goede muis, is voor games zoals COD etc. Ik heb nu de Sidewinder X8 maar de muis aanwijzer gaat soms in haperingen over mijn scherm. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag die wat sloom was maar heb hem helemaal opgekuist en nog steeds hetzelfde probleem. Neem ik mijn muis van mijn laptop (Logitech mini) werkt hij perfect. Daarom dat ik dit vrij raar vind voor zo'n dure muis. Mvg
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een navigatiesoftware voor Nokia E75. Weet iemand waar ik een goed werkende kan vinden. Graag de stem/ spraak in het Nederlands.
Laatste reactie door xtaix, -
pc tempratuur
door roelvvv- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Mijn computer maakt heelveel geluid meestal door de verouderde fans. Maar nu in de zomer word hij al helemaal warm, laatst waren mijn processors (AMD Phenom II x4) 72 graden celsius. Later zag ik dat het normaal 62 graden moet zijn.. Dus ik vroeg me af of er coolers zijn die niet zo heel veel lawaai maken maar wel veel coolen en niet al te duur zijn. Want ik heb er zelf heel weinig verstand van. Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hee mensen! Ik heb onlangs een eeepc gekocht. Maar de resolutie van het scherm is 800 x 600. Dit was niet zon probleem geweest om te veranderen als er xp opstond. Maar op deze staat dus Xandros. Ik gebruik hem vooral voor school dus het is niet echt een probleem maar ik wil hem dus ook gaan gebruiken voor op de vakantie msn,hyves etc etc. Dus weet iemand onder ons hoe de resolutie aan gepast kan worden op linux xandros? Groetjes Pctje.
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
beste mensen, ik heb sins gisteren windows7 ultimate maar sins ik dit heb, heb ik allemaal verbindings problemen. en is alleen te verhelpen om een andere usb poort tenemen en dan doet hij het weer een tijdje. het gaat hier om een sitecom wln-172 turbo 54G stick uit me hoofd. ik heb dit op XP niet of hij pakte verbinding gelijk weer op maar word er nu een beetje simpel van. kan ik dit verhelpen? en hoe? alvast bedankt.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, Ik heb een geluidssysteem van jvc en die kan ik in een netwerk zetten. Hij is er normaal voor gemaakt om in een bedraad netwerk te gaan, echter ik wil een draadloos netwerk, daarom zoek ik een wlan stick die in zo'n lan poort gaat(Degene waar normaal de kabel ingaat) normaal is dit namelijk allemaal via usb, dus ik kan er geen een vinden... Bram
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb hier een Packard bell model utow-Qua uit 2003. ik kan maar geen beeld krijgen op me scherm, aan de kabel ligt het niet ik heb de kabel inmiddels geprobeerd op een andere computer. Deed het Prima. ik heb het zelfs geprobeerd op men HD tv met de zelfde kabel deed het super, alhoewel wel met een andere pc ik heb zo'n gevoel dat het aan de uitgang van de VGA ligt, als jullie misschien iets beter weten. Laat dan even weten. bij voorbaat dank groeten Ramadan Hasani
Laatste reactie door sunaj, -
Diascanner
door 'Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Weten jullie een goedkope diascanner zodat ik de dia's van mijn grootvader in kan scannen op de computer en op een dvd te zetten? :-\ ps wist niet in welk forum ik het moest zetten
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik ben op zoek naar een Notebook Koeler voor mijn Toshiba laptop. Het is wel een 18,4" en ik vind nergens een koeler voor 18,4" Iemand die wel een (goede) weet? Alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo, kan iemand wat informatie geven om trent de LG viewty met fotos, wat zijn mogelijkheden zijn, kan hij surfen op het thuis wifi nzo... alle informatie, met fotos O0 greetz O0
Laatste reactie door Tom, -
Samsung DVD-P191
door VXL- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb van de week een nieuwe dvd-speler gekocht, samsung DVD-P191. Nou vraag ik me af hoe ik het beste de dvd's kan branden, en of hij dat wel af kan spelen. Want hij is divx-gecertificeerd dus ik dacht dan kan ik in plaats van 1 *.dvd film er wel 4 *.avi (divx) opzetten. Zodat ik 4 op 1 dvd het staan. Maar zou dat kunnen, en zou de dvd speler gebrande dvd's kunnen afspelen. (ik heb nu dvd+rw van imation en ik denk niet dat dat de beste dvd's zijn, welke dvd's raden jullie me aan, want het ligt denk ik ook wel aan welk merk dvd's je gebruikt, maar ik moest zowieso nieuwe beter dvd's hebben)
Laatste reactie door VXL, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een xperia x1 en ik vroeg me af ofdat er ook spellen voor de iphone op de xperia geinstalleerd kunnen worden op een of andere manier? en weet iemand waar ik metal slug kan vinden voor de xperia?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb mijn oude leg mindstorms nxt brick helemaal uit elkaar gehaald. Nu wou ik een draadje op het bord solderen zodat ik door middel van een knop de brick aan kan zetten. Alleen nu kwam ik erachter dat de brick hetzelfde werkt als een afstandsbediening (qua toetsen dan) je hent een lapje dat op het bord ligt en door hier op te duwen duuwt er een rondje tegen het metaal aan waardoor de brick aangaat. Nu is mijn vraag hoe kan ik zorgen dat dit wel werkt op de manier hoe dat ik dat wil? Hoop dat het duidelijk is zo niet maak ik morgen er wat foto's bij EDIT: dit heb ik inmiddels zelf opgelost zie Het computer project topic
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Goedendag, enkele dagen geleden heb ik mijn pc opnieuw geinstaleerd. Daar zitten 2 harde schijven in, allebei 1 terrabyte. De eerste doet het gewoon, daar staat windows ook op, de tweede, waar niet zo erg veel op stond, maar wel erg belangrijke informatie, is weg. Ik heb er wel een diskettestation bijgekregen, iets wat erg raar is, aangezien ik die helemaal niet heb,.. Iemand die me kan helpen? Mvg, Buk
Laatste reactie door stefjuh, -
Vraagje Abbonnement bij Hi!
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik wil een abonnement bij Hi gaan nemen... Zie nu het plaatje bij Bijlagen. Als ik dat abbo ga nemen voor 1 jaar... Is het dan echt 15,00 per maand? Is het dan Bellen + Smsen of moet je tussen die twee kiezen ? Wat als ik te veel bel/sms? Ik ben niet van plan om een duurdere abbo te nemen dus kom hier ook niet mee . Ik vind deze abbo wel goed omdat ik toch niet zo super veel bel. Weet iemand ook of ik na mijn abbo deze telefoon kan Sim Unlocken? Alvast bedankt, LatinBabe [verwijderd door de beheerder]
-
TomTom versie
door E7691- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi, Ik zou op mijn Medion gps, er een TomTom van maken. Ik heb de tutorail gevonden, maar ik vind nergens de versie die ik moet gebruiken. Ze zeggen wel versie 6 maar welke torrent moet ik downloaden ? Als dit niet in het forum mag, wil je het dan in een bericht zetten ? Thx, xx
Laatste reactie door E7691, -
2 probleempjes met nieuwe pc
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort dus een nieuwe pc, maar er zijn 2 probleempjes. 1: Windows verkenner herkent m'n harde schijf niet(die van 2TB, de andere doet het wel gewoon), terwijl hij wel gewoon bij configuratiescherm staat... 2: als ik een letter met " of ~ erboven wil typen, kan dit niet, omdat de tekens er dan al staan voordat ik de letter heb getypt, bijvoorbeeld "u. Weet iemand hoe ik deze 2 problemen op kan lossen?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Beste forum leden. Ik wil een compleet nieuwe pc hebben. Ik wil er mee downloaden zowel films als muziek Dus ik wil er een dvd brander in en dvd speler graag zou ik hem lekker snel willen hebben,Heb nu een pc die af en toe wel erg traag is. Liefst dat de winkel hem in elkaar zet Ook zou ik er de nieuwste pc games op willen spelen(gaat nu ook niet) Ik heb weinig verstand van pc dus ga op jullie advies af. Nogmaals ik wil een super snelle pc hebben..Budget ongeveer 700/800 euro Wat raden jullie mij allemaal aan.
Laatste reactie door chevycaprice, -
Tv Storing
door shadowwatch- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Zoals de titel al zegt stoort onze tv heel erg sinds dat Ziggo werkzaamheden heeft gehad afgelopen donderdag. Deze storingen zit niet op de gewone tv maar wel op de digitale tv kastjes. De zenders geven hierop of heleml geen beeld of strepen door het beeld Ofdat het lijkt ofdat er stukjes van de uitzending dan blijven hangen. Het rare is dat we 3 decoders hebben 1 werkt nog steeds perfect 2 niet. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik kan doen om dit te verhelpen? Op een van de kastjes heb ik gevonden kwaliteit: 75% Signaalstatus: 100%
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hello dukers Ik heb onlangs zelf een pc samengesteld en zelf geassembleerd. Met een asus ma89gtd/ usb3 mobo en een 1090t cpu. Alles werkt perfect alleen krijg ik bij het opstarten net na het bios screen steeds de melding dat er een nieuwe cpu is geinstalleerd en ofwel met f1 naar bios moet gaan ofwel mijn default settings laden. Is vrij ambetant vind ik toch en weet niet of dit nare gevolgen heeft. Ielabd enig idee waaraan dit kan liggen? Alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wie kan mij helpen via google hier gekomen maar geen oplossing gevonden. Kan iemand me helpen ik heb mijn computer opnieuw geinstaleerd en ik mis : SM Bus Controller. Mijn Moederboord Eigenschappen is : <> Moederbordeigenschappen <> Moederbord ID : 10/12/2006-MPC61SM-AM-6A61KE11C-00 <> Moederbordnaam : Onbekend Het is een packard bell Op de site van packard bel word mijn pc niet gevonden. Bvd tijgetje
Laatste reactie door tijgetje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Hoe koppel ik mijn Bluetooth speaker aan mijn telefoon zonder gedoe? Gebruiker: BlueSky99 Hey allemaal! Ik heb een Bluetooth speaker die ik echt heel graag aan mijn telefoon wil koppelen, maar ik snap er niks van. Hebben jullie tips of een stap-voor-stap handleiding? Ik wil het zonder al die technische poespas doen. Alvast bedankt! Expert: TechGuru123 Hey BlueSky99! Geen paniek, het is eigenlijk heel simpel. Hier zijn een paar stappen die je kan volgen om je Bluetooth speaker aan je telefoon te koppelen: Zet je speaker aan: De meeste speakers hebben een aan/uit-knop. Zorg ervoor dat hij aan staat. Soms moet je ook een knop ingedrukt houden om …
Laatste reactie door MisterMaik,
