Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Nieuw hier
door dion1994- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Heyy, Mijn naam is Dion en ik ben net nieuw hier. Hoe is het met iedereen hierzo?
Laatste reactie door Jeroen, -
Even voorstellen:
door Gast hennie1- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Hennie1 en kom uit het midden van het land. Ik wil graag meer weten over het downloaden van Nds spellen e.d. en dit dan ook gebruiken. Groetjes, Hennie1 O0
Laatste reactie door Piet Hein, -
Een nieuwe erbij!
door Gast renyk- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo Ik ben nynke en hoop via deze site veel kijk plezier te krijgen en natuurlijk ook te leren van jullie, alvast reuze bedankt, alles is goed duidelijk op deze site. Helemaal toppie. groetjes Nynke
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 918 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi ik ben morrie 26jr en 2 dagen geleden mijn wii om laten bouwen, dus het downklooie kan beginnen..maarja dan nog op schijffie krijgen :-\ maar da ga ik hier vast vinden hoe da moet ;D
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ik ben cyriel
door playstation- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik ben Cyriel niet erg bekend maar wel al eens vaker actief geweest kan de email van cyriel gewisselt worden met deze email. Want mijn actiefe mail is eigenlijk cyriel_ritzen(at)(leven)(puntje)nl Dus als ik eens iets moet opvragen gaat dat niet ik ben namelijk het ww van cyriel kwijt en als ik hem opvraag reaageert hij niet dus BVD Cyriel. playstation
Laatste reactie door Farid., -
Prettig kennis te maken
door Gast IamMarretje- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, ik ben Marjon en zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik nieuw op deze site. Ik heb hier al verschillende keren rondgekeken (voor zover dat mogelijk was), maar heb nu dan toch besloten me te registreren. Ik ben 47 jaar en hoop veel te leren. Door mijn vrienden word ik Marretje genoemd. Met vriendelijke groeten, Marretje
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 830 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Andropov- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Aloha, Ik ben Andropov en ben hier zojuist terecht gekomen omdat ik wat spelletjes wil downloaden. Ik zag al een aantal andere onderwerpen voorbijschieten die weleens interessant kunnen zijn. M'n leeftijd is 45. Ik ga gauw kijken! Ben benieuwd. Ciao
Laatste reactie door marcov, -
Nieuw
door Gast Queeny13- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ben nieuw hier en hou graag van filmpjes kijken en muziek en ben vaak te vinden achter de pc!!! groetjes!!! Hopelijk heb ik hier veel plezier Queeny
-
Hallo
door ingemeulenbroek- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Zal me even voorstellen, ik ben Inge. Hou me vooral bezig met downloaden van films en games. Gr Inge
Laatste reactie door Piet Hein, -
haai
door Gast axjo- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey ik ben Jo, extra info is altijd welkom, ben soms nog weleens een leek in het downloaden. Komt dit forum goed van pas
Laatste reactie door Marciej123, -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 965 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
hallo allemaal, aangezien ik een leek op de pc ben, dacht ik op deze forum vind ik beslist de HOOGNODIGE
Laatste reactie door Eagles, -
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 909 weergaven
hallo ik ben patrick
nieuw ,,,
door Coen1324117117- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo allemaal ik ben coen en ben nieuw hier ik weet al heel wat van computer maja je weet nooit genoeg
Laatste reactie door Duken, -
nieuw @ duken
door caatje104- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi, Ik ben Caroline en ik ben nieuw hier bij DUKEN. Ik hoop wat info te vinden over het downloaden van NDS games. CU online O0
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal,ik ben een 44jr oude puber die nu alweer zo,n 20 jaar achter een p.c zit maar nog lang niet alles snapt,daarom zijt ik nu hier,moi :-[
Laatste reactie door Robin, -
hallo
door Gast koffiepot- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ben een vrouw van 40 jaar jong mijn hobbies zijn koken lezen computeren ben nieuw in games maar volgens mij kan ik veel van jullie site leren heel erg bedankt hiervoor groetjes
Laatste reactie door Schaapje, -
Hallo
door brabander76- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn naam is Alvin en kom uit Helmond. Ben aan het surfen gegaan over torrents na onze :police: BREIN's :police: akties de laatste maanden. Kwam zo deze Site tegen en ik denk dat ik best veel nuttige dingen kan uithalen. En hopelijk kan ik ook andere ooit van dienst zijn. Groeten uit Helmond van brabander76
Laatste reactie door Duken, -
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Even voorstellen
door irikro- 1 reactie
- 855 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus stel ik me even voor: Iris (38), verpleegkundige, samenwonend, woonachtig nabij Rotterdam. Ik hou erg van film en muziek. Volvo 850 liefhebber. Andere hobby's: tuinieren, lekker eten, zorgen voor mijn beestenboel (katten en konijnen) Groetjes
Laatste reactie door AEW, -
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 989 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
nieuw hier
door princy- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo ik ben teddeke en ik hou van films, muziek, en doordat ik aan het spitten was vond ik jullie
Laatste reactie door marjol1960, -
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 975 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert.,