Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 849 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo allemaal
door PRAP- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik ben nieuw hier, en ik zou graag willen leren hoe ik mijn PS3 versie 4.75 downgrade naar 3.55. ik zou het namelijk erg handig vinden voor mijn kids om zelf games te kunnen downloaden. hopelijk kan iemand mij hier bij helpen. groetjes PRAP
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 762 weergaven
Lang geleden al eens lid geweest en dacht er ineens weer aan. Dus hoi iedereen.😎
Laatste reactie door Peter2000, -
effe voorstellen
door pascy- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo , mijn naam is pascal ben gehuwd en heb twee kinderen. Mijn hobby is een ritje gaan maken met de quad. Ik hou van muziek,games,films en softwaere. Alvast bedankt dat ik er bij mag zijn op dit forum. De groejes aan iedereen van pascy
Laatste reactie door Piet Hein, -
Evene voorstellen, want ik ben nieuw
door Gast justmarcella- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Sinds vandaag ben ik member van DukeN.nl. Ik ben vooral nieuwsgierig en hoop wat meer over de mogelijkheden van mijn internet te leren. Ik ben dol op leuke nederlandstalige kinderfilms die (nog) niet te vinden zijn: J.J. de Bom, de drie Rovers, kikkerdril, despereaux etc. En zelf kijk ik graag naar Greys Anatomy en kan niet wachten totdat seizoen 6 online is. Groetjes en tot op de site, Justmarcella
Laatste reactie door Duken, -
effe voorstellen
door eddy210- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi allemaal Wij zijn Edwin en Marijke uit belgisch limburg We zijn toevallig op het forum gekomen en denken dat we hier nog wat kunnen bijleren :friends: :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo!
door lordfallback- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, sinds vandaag nieuw hier. Kom dagelijks op dit forum omdat ik al zoveel vind op google. Dus ik dacht van, waarom niet registreren!
Laatste reactie door Jeroen, -
This is me....
door Sushi W.- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben Edith, 45 jaar en momenteel helaas werkeloos. Loop nogal eens tegen technische zaken aan, zoals bijvoorbeeld (veilig) downloaden. Heb weliswaar een ICT-studerende zoon, maar die kan vaak het geduld niet opbrengen om zijn moeder eea uit te leggen :-). Dus hopelijk kan ik hier af en toe een vraag droppen....
Laatste reactie door Trizomu, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo ik bn Heinie en kom uit Emmen
Laatste reactie door reneetje1969, -
weer een blondje
door Gast ampuria- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Gelukkig ben ik op deze site terecht gekomen, en hoop van ganze harte dat ik ook geholpen kan worden. Heb me sinds verleden week aangemeld bij een nieuwsreader XLnet, en betaald voor een half jaartje. Nu Grabit geinstalleerd en alles wat er bij komt gedaan volgens de jip en janneke formule. Volgens mij oke. Maar krijg nu de melding van Grabit 502reader11xlnet.com access denied to you node usernet@xlnet.com/ Dus alle hulp is welkom gr Ampuria :-[
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo Allemaal, Zal me even voorstellen. Ben 48 jaar heb heel veel digitale hobyy's zoals fotograferen, filmen, computeren, downloaden en nog veel meer. Hoop een en ander te kunnen leren hier. Groetjes, Divx
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben Paula en hoor van iedereen verhalen over mooie films die ze downloaden. Dat wil ik ook wel eens proberen.......... :-\ groetjesssssssssssssssssssssss
Laatste reactie door Robin, -
hallo mijn naam is kimberley ben 20 heb een ds en wii ;D ;D ;D ;D ;D ;D
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Gegroet uwe edelen, tot mijn vreugde kan ik hier bij uw forum aanwezig zijn. Wie ik ben is een kwestie van perspectief. Zoals alle meningen die in het geheel genomen niets anders zijn dan uitdrukking van onszelf en zeker geen objectieve feitelijkheden. Maar wie ben ik in dat geheel? 80 kg. en twee meter. Normaal volgens mijn norm maar niet volgens die van anderen. Van beroep ben ik tovenaar (nee ik zit echt niet in het gesticht) :-[ Volgens de belasting ben ik kunstenaar en volgens de verzekering stuntman. Het overgrote deel zou me goochelaar noemen alsmede toneelspeler. Buiten dit "werken" heb ik sinds 10 dagen samen met mijn vrouw een tweede zoon. Druk genoeg …
Goedenavond wie dit leest, Ik ben op zoek naar bepaalde software en hoop hier bij deze zoektocht wat hulp te krijgen. Ik krijg vanuit de bekende newsnet zoekmachines niet meer binnen waar niet iets akeligs aan hangt. En op SpotLite een verzoekje plaatsen is een slecht plan. Grtzz D.
dag iedereen
door margchris- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo , ik ben margchris ben 40 jaar en blij om er bij te kunnen zijn. groetjes, margchris
voorstellen
door robert1984- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik ben robert 30 jaar uit bergen op zoom
Laatste reactie door reneetje1969, -
Nieuw
door stampertje2906- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal ik ben Wendy en ben 31 ,ben getrouwd en heb twee jongens.Ik heb pas een dvd brander gekocht maar snap nog niks van het branden hoop dat ik hier wat leer. Groetjes Wendy
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ben vandaag begonnen met film te downloaden, maar het lukt nog niet echt
Hallo Allemaal
door Gast marcelnl- 1 reactie
- 4.9k weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum laat me me is voorstellen Mijn naam is Marcel Ik ben 23 jaar oud Ik woon in Nederland En heb deze Forum van PlayGunsta Ik hoop dat iedereen me met plezier zal helpen als ik problemen heb
Laatste reactie door Bart', -
voorstellen
door annieko- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik ben annieko 54 jaar huisvrouw woon in spijkenisse ik ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters en 4 kleinzoons mijn hobby's zijn foto bewerking en films
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen
door aussy53- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hi ik ben aussy53 en ik hope nog wat te leren van deze site groetjes
ik ben nieuw
door thadiva- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo allemaal! hier een nieuwe filmliefhebber die zijn computer dag en nacht laat draaien voor de leukste films. omdat ik problemen heb met het uitpakken van de films ga ik hier even kijken of ik het antwoord kan vinden. groetjes jap
:redface: kan iemand helpen aub
tutut
door Gast tutut- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik woon aan de schelde waar het goed is
Laatste reactie door Jeroen,