Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 906 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
davyschouw
door davyschouw- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, ik ben davy nieuw hier op het forum. ik kan overweg met limewire, bittorrent en nieuwsgroepen. maar, nieuwsgroepen doe ik pas sinds kort. ik hoop iedereen te kunnen helpen en jullie mij maar dat zal wel goed komen denk ik?! groetjes davy
Laatste reactie door davyschouw, -
FF voorstellen
door Gast cheen- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi Ik ben Cheen ben 48 jaar en woon in het gezellige Brabantseland. In het dagelijkse leven werk ik in een glasfabriek. Mijn hobby`s zijn muziek,op zijn tijd een leuke film. Verder wens ik de mensen van deze site heel veel succes!! Gr Cheen
-
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 997 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Ainsley, ben 20 jaar en woon in Hilversum. Je kent het vast wel: Fanatieke gamer.. die veel nieuwe en oude spellen uitprobeert.. de spellen download via torrents maar vaak moeite heeft met het goed instaleren ervan. Zo eentje ben ik dus. Deze site heeft me al 2x geholpen met het goed instaleren van een game. Dus ik dacht ik maak een account aan zodat ik beter kan communiceren en eventueel anderen kan helpen. Gr. Ainsley :-*
Laatste reactie door Ainsley, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
Gegroet allemaal!
door Gast FullyLoaded- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben Arno, nieuw op deze site. Ziet er allemaal keurig netjes uit! Leuke site leuke mensen! Nu eens gaan kijken of ik er iets van ga bakken ben niet zo handig namelijk haha. Groetjesss
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met FTP en Share sites. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23584.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Toch maar ff netjes
door jvdx- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hey iedereen. Nou toch maar ff netjes een voorstel topic aangemaakt, zoals het hoort Ik ben Jan, 17 jaar oud en doe veel met pc's. Zit momenteel in het 2e jaar van mijn ICT opleiding, waarvan ik net 10 weken stage achter de rug heb bij een ict bedrijf. Ik ben al sinds vroeger bezig met computers, vooral met spelletjes Heb een home build 'game-pc' , 2 video kaarten etc etc je kent het wel, en een bijpassend scherm. Ook een tijdje terug een server gehad in het spel r.o.s.e online, niet al te veel mensen maar toch wat donaties gekregen , was een leuke tijd tot het niet meer werkte ik zag dit forum een paar keer voorbij komen op bijv. google, en besloot me…
Laatste reactie door jvdx, -
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 946 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
nieuw hier
door buck55- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Mijn naam is Buck en ik voel me nu al thuis op deze fijne site. :)
Laatste reactie door buck55, -
Haaij
door Gast Oceana- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Haaij iedereen, Oceana is de naam ! Ten eerste wilde ik de mensen van deze site bedanken voor hun goede walkthrough's, dus thanks! :peace: Maar ik ben nog al een newbie en heb dus een vraagje of twee. Ik heb bij mij thuis een router staan, een ZyXel P-2602H-3DA. Ik heb volgens jullie walkthrough Utorrent gedownload en iid stond mijn port niet open, braaf het stappenplan gevolg, naar portforward.com gegaan en toen hadden ze geen guide voor mijn router. Dus ben ik op het web gaan zoeken...... niks Kan iemand mij alsjeblieft helpen? XXX
-
ff voorstelluh
door aad57- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hoi ik wil me ff voorstelluh. Ik ben A ad en al een klein beetje gedateerd. groetjes, Aad :-* ;D
Laatste reactie door aad57, -
nieuw hier
door Gast teceetje- 0 reacties
- 824 weergaven
hallo mijn naam is theo ben veel bezig met muziek en film en ben dus regelmatig op zoek naar covers en hoop die dus hier te vinden
-
- 0 reacties
- 814 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
hallo
door shaun terras- 0 reacties
- 1.3k weergaven
halo ik ben shaun terras ik ben 15 jaar en ik speel veel op de computer en fiets en ga naar de chiro en speel landwirtschafts simulator 2009
Laatste reactie door shaun terras, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 981 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Heey ik ben J2D4 , ik hoop op wat leuke shares! en handige tips uit te wisselen Mzl
Laatste reactie door Just2die4, -
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben Richard uit Delft.
Laatste reactie door ricardo18041968, -
Wuppie, even voorstellen
door Gast wuppie- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Wuppie en ik ben een nieuw lid en ben vanavond, 14-05-2009, bij toeval op deze site gekomen. Geweldig de informatie en de diverse instructies. Ik ben nog niet zo bedreven met het downloaden uit nieuwsgroepen en ik hoop hier heel wat op te steken. Zo af en toe neem ik een abonnement bij Yabse en met Grabit download ik dan. Wanneer iemand suggesties heeft ter verbetering, graag zelfs. Op naar een prettige samenwerking!
-
JimJim over here!
door JimJim- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo forumgebruikers Ik ben JimJim(alias jim hendriks) Ivm ik veel gezeik heb met downloaden en nooit die download die ik hebben wil kan vinden heb ik me maar even aangemeld En wat ik dus wil zeggen: Hoi.
Laatste reactie door JimJim, -
Even voorstellen
door gmbh- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi wil me even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Lanaken bij Maastricht ben aan proberen te downloaden en branden zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Groet Hans
Laatste reactie door gmbh,