Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 907 weergaven
hallo ben achmed
-
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw lid
door vrijsimpel- 1 reactie
- 906 weergaven
Mijn naam is Billal Jaber, al surfend ben ik vaker op deze site terechtgekomen en vond het maar eens tijd om me te registreren. Heb verder nihil verstand van computers en hoop dan ook zo nu en dan wat op te pikken. :peace:
Laatste reactie door Deeeemy, -
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 906 weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 906 weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 905 weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
Laatste reactie door Thijs., -
- 5 reacties
- 905 weergaven
Hallo Het is een goede gewoonte om je voor te stellen als je lid wordt van een forum dus dat doe ik dan ook maar even ? Ik ben een 51 jarige vrouw die probeert om alle ontwikkelingen bij te blijven haha. Tot dusver lukt mij dat nog altijd aardig zodat ik zelfs mijn grote zoons nog wat kan leren. Helaas komt er af en toe iets voorbij waar ik mij geen raad mee weet. En dan is dit forum handig denk ik
-
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 905 weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 904 weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
- 2 reacties
- 904 weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 904 weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door duiveltje- 0 reacties
- 904 weergaven
Ik ben duiveltje uit België de Kempen. Hobby's lezen film kijken mijn dieren honden katten konijnen hamsters kippen en veel vissen. Wandelen met de camper op pad gaan
Laatste reactie door duiveltje, -
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 903 weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
- 1 reactie
- 903 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
mijn naan is prive het is niet prive maar ik heet prive groetjes Prive
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 901 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 901 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
voorstellen
door boekbinder- 1 reactie
- 901 weergaven
hallo allemaal even voorstellen mijn naam is Petra (boekbinder) ik ben gek op lezen, en nu vooral met E books, ik weet nog niet hoe het hier allemaal werkt,dus moet het nog allemaal uitzoeken, hoop hier te vinden wat ik zoek groetjes petra
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 901 weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 901 weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 900 weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
- 900 weergaven
Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie
Laatste reactie door Marciej123, -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Laatste reactie door Zombymario,