Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal, ik ben nieuw!
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door Gast pielhaas60- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo beste forumgangers Ik ben 42 jaar en heb samen met mijn 3 zonen 2 nds Omdat ik meestal (tot nu toe ) degene ben die alles download en de dstt-kaartjes vult met spellen, stel ik mij hier voor. Ik had een uitdaging om een spel aan de gang te krijgen en kwam al zoekend op dit forum terecht en heb me maar meteen geregistreerd. Groetjes en tot de volgende keer
-
Ik woon in
door Gast Hij woont in een BANAAN- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Hij woont in een banaan. :-[
Laatste reactie door Robin, -
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.
Laatste reactie door reneetje1969, -
even voorstellen
door Gast tasmen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is George ik woon in Groningen , mijn leeftijd is 64 jaar en over computers heb ik nog veel te leren. Ik hoop dat ik op deze site wat kan bijleren. Groetjes George
Laatste reactie door Rikkert., -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal Ben nieuw hier en heb dit forum gevonden daar ik op zoek was naar een antwoord. Hoop het hier te vinden Nu over mij zelf. Ben een vrouw die graag op de pc rondneust en waarvan de man graag muziek hoort maar hijzelf kent niks ( ook geen interesse ) van een computer. Zodoende doe ik het maar met alle plezier. groetjes
Laatste reactie door bollekefr, -
Triezewies
door Triezewies- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Haai! Ik ben dus Triezewies en ben op zoek naar de film van K3 bengeltjes. Zo kwam ik dus hier terecht. T is allemaal nog nieuw en niet zo heel erg duidelijk maar dat komt wel als ik ff kan doorlezen en nakijken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb pureusenet.nl in probeerversie omdat ik het allemaal nog niet zo goed weet. De film die ik zoek nl die is niet te vinden op pureusenet.nl via spotnet. Als iemand zich geroepen voelt om de ridder op het witte paard te zijn dan lees ik het wel ;-) thx!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
Even voorstellen!
door maalli- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik ben Maalli, 18 jaar oud en kom uit Groningen. Ik ben hier terechtgekomen doordat ik een probleempje met mijn Wii had en op Google aan het zoeken was. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleempje, of dat ik misschien anderen nog ergens mee kan helpen. Groetjes
Laatste reactie door maalli, -
hoi hoi
door Gast noah-jody- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi hoi ,ik ben noah-jody en ben zeer benieuwd naar dit forum.ga eens alles uitpuzzelen grtjs noah-jody
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Bea en ik ben weer een nieuwe En ik begin al goed, mijn vraag is hoe te downloaden hier. Ik wil namelijk heel graag de torrent downloaden van Suskind, maar kan geen downloadlink vinden Ik kom iedere keer uit op de uitleg over downloaden. Maar dat doe ik al een tijdje via Utorrent. Het gaat om de link waarmee ik kan downloaden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat dan kan vinden? Alvast hartelijk bedankt
-
FF voorstellen
door chris63- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben chris63 en altijd op zoek naar leuke films en cd`s en hoop die hier te vinden... )
Laatste reactie door chris63, -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Rien, 16 jaar en wonende in apeldoorn. De reden waarom ik me hier heb aangemeld is eigenlijk om meer te leren over de mogelijkheden die internet bied. En natuurlijk om films en games te downloaden;) Greetz!
Laatste reactie door knabbelmoord, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
even voorstellen
door Gast nomique- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi ik ben nomique en ben voor het eerst hier
Laatste reactie door Markey54, -
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
Even voorstellen
door sebasm- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik ben Marthijn, Momenteel heb ik een nieuwe HTPC gebouwd, en voormij dus een goede start, om hier een hoop informatie vandaan te halen. Deze HTPC Mijn spec's: * AMD FX-8120 CPU, * 32 gb Geheugen * Sony Optiarc blu-ray speler * CLUB 3D Radeon HD 6950, Coolstream Edition, 2gb Geheugen * Windows 7 Proffesional Aangesloten op mijn 52" 3D TV van Samsung. Miss een beetje overkill, maargoed. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik voorbereid wil zijn op de toekomst, en ik doordat ik veel 3d films wil gaan kijken. Momenteel ben ik nog aan het puzzelen betrffende programma keuze en dergelijke maar die zal ik tussen afspeel mogelijkheden zetten. Ik heb nml nog niet kunnen vinden wat…
Laatste reactie door Zombymario,