Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				Een Belgjedoor Lucsje- 2 reacties
- 972 weergaven
 Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 

Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 

Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Voorstellendoor ceesvb- 1 reactie
- 971 weergaven
 Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				New here. :)door Nilsie- 4 reacties
- 971 weergaven
 Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie  Laatste reactie door Marciej123, Laatste reactie door Marciej123,
- 
				- 1 reactie
- 971 weergaven
 ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 0 reacties
- 970 weergaven
 hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)  Laatste reactie door kluyt007, Laatste reactie door kluyt007,
- 
				- 3 reacties
- 970 weergaven
 Ben Mark 36 jaar 👋  Laatste reactie door Monkie, Laatste reactie door Monkie,
- 
				Even voorstellendoor Pioneer- 3 reacties
- 969 weergaven
 Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.  Laatste reactie door Meh Meh, Laatste reactie door Meh Meh,
- 
				hallodoor Ronnymadmax- 5 reacties
- 969 weergaven
 hallo allemaal bedankt voor mijn registratie ik kom uit West-Vlaanderen ybelgie  Laatste reactie door Meh Meh, Laatste reactie door Meh Meh,
- 
				Dag mensendoor adominus- 1 reactie
- 969 weergaven
 Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				- 3 reacties
- 966 weergaven
 Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				  nieuwelingdoor Gast peeje1977- 1 reactie
- 966 weergaven
 Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  ff voorstellendoor Gast lasertje- 2 reacties
- 966 weergaven
 hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai: Laatste reactie door Maartenn,
- 
				Voorstellendoor Bram- 4 reacties
- 966 weergaven
 Bram gepensioneerd (oud-)ICTer  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				ff voorstellendoor Arda- 0 reacties
- 965 weergaven
 Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed. Laatste reactie door Arda,
- 
				  goedemiddag!door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 965 weergaven
 he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!  Laatste reactie door svenholtman, Laatste reactie door svenholtman,
- 
				  hoi weer een newbedoor Gast brutus31- 2 reacties
- 965 weergaven
 hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 
				voorstellen.door bor1- 0 reacties
- 965 weergaven
 Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends: Laatste reactie door bor1,
- 
				Even voorstellendoor *Ina*- 0 reacties
- 964 weergaven
 Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film Laatste reactie door *Ina*,
- 
				- 2 reacties
- 964 weergaven
 Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker 
- 
				  even voorstellendoor Gast crisz- 2 reacties
- 964 weergaven
 hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				Even voorstellendoor Coowly- 2 reacties
- 964 weergaven
 Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...  Laatste reactie door IfElse, Laatste reactie door IfElse,
- 
				  ff voorstellendoor Gast sanwen- 1 reactie
- 963 weergaven
 iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen  Laatste reactie door Wous, Laatste reactie door Wous,
- 
				Nieuw Hierdoor Nikki- 2 reacties
- 963 weergaven
 Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,