Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast mutziejchantal- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik ben mark en zoek vooral muziek op forums, dit forum kwam ik tegen en heb mezelf maar eens aangemeld.
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Dit is allemaal nieuw voor mij, ik ben dus zoekend en uitproberend. Als Ik iets fout doe, hoor ik het graag.
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: ZoëDePrivacyKoningin Hey allemaal! Ik ben Zoë, 28 jaar en ik kom uit Utrecht. Sinds een tijdje ben ik me echt gaan verdiepen in internetprivacy en het leek me leuk om hier een community te vinden met gelijkgestemde mensen. Ik vind het zo belangrijk dat we onszelf beschermen online, omdat er steeds meer informatie over ons verzameld wordt zonder dat we het doorhebben. Mijn interesse in dit onderwerp begon toen ik las over datalekken en hoe vaak onze gegevens zonder onze toestemming worden gedeeld. Ik vroeg me af: "Wat kan ik doen om mezelf te beschermen?" Daarom dacht ik dat het een go…
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Ik ben Jacqueline en ik ben 37 jaar Ik computer heel graag , zoek heel graag dingen uit hoe ze werken, en kan het niet uitstaan als ik dus iets niet voor mekaar krijg...haha (Zie ander topic...wil graag video s op dvd zetten , dus convertor gekocht , film mety convertor op usb gezet en dan wil ik op pc afspelen en speelt hij wel af maar krijg geen beeld en geluid!! wat doe ik fout? Hoop dat iemand iets weet.. ik hoop hier veel informatie en kennis op te doen Alvast bedankt Jacqueline
Laatste reactie door Jacqueline73, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
Ik wil me graag nog even voorstellen
door Gast Kim_mie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace:
Laatste reactie door martijn1, -
Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:
ff voorstellen
door Gast remus- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen ik ben remus kom uit arnhem ik wil me een beetje wegwijs gaan maken in deze wereld vandaar dat ik me maar heb aangemeld:D:D
-
even voorstellen
door Gast nomique- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi ik ben nomique en ben voor het eerst hier
Laatste reactie door Markey54, -
even voorstellen
door Ambull- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Allereerst de beste wensen aan iedereen! Ik ben 36 jaar en op zich redelijk wegwijs met downloaden alleen het branden....... :s. Ik hoop er hier meer over te leren.
Laatste reactie door Ambull, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
ben nieuw hier
door Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
:friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0
-
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 1k weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en h…
Laatste reactie door yihaa, -
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn,