Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door Gast nika59- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal; ik ben cora en hoop op dit forum wat te leren over downloaden en computer in het algemeen,want ik ben echt een leek op dat gebied :-[ :redface: groetjes en alvast bdankt
-
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 1k weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 1k weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
nieuw
door mistydoppie- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden
Laatste reactie door mistydoppie, -
Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
- 1k weergaven
Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
hallo ik ben
door CoD_Saboteur- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur
Laatste reactie door Trizomu, -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Mijn kids hebben beiden een DS en ik hou wel computeren en problemen oplossen..zodoende ben ik op deze site terecht gekomen. Inmiddels al 1 DS probleem opgelost ! Super !
Laatste reactie door Maartenn, -
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin., -
ook nieuw hier
door mams73- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben een leek wat betreft het downloaden van dingen op internet. Hopelijk kan hier vinden wat ik zoek, en dingen vragen waar ik niet uit kom. Hopelijk helpen jullie ook mensen die geen verstand hebben van het downloaden. Groetjes Esther
Laatste reactie door mams73, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspirere…
Laatste reactie door yihaa, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.
Laatste reactie door Marciej123, -
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
effe voorstellen
door Gast lindsy6- 2 reacties
- 1k weergaven
hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy
-
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloaden
door Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 1k weergaven
heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is.
-
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
hallo!
door Gast meeuweflats- 1 reactie
- 1k weergaven
Dag mensen, mijn naam is jos en nieuw op dit forum. Ik ben altijd op zoek naar torrents voor mijn verzameling, dus ik ben benieuwd wat ik hier kan vinden. Mail mij gerust als je vragen hebt!
Laatste reactie door Zombymario,