Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 994 weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
even voorstellen
door Hiroka- 1 reactie
- 994 weergaven
Hallo mijn naam is Hiroka, kijk al langer rond op deze site en meld me nu aan. Weet niet of ik hier goed zit (op de juiste plaats) om dit te posten. Fijne dag voor iedereen! Mijn hobby's is boeken lezen.
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 994 weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 993 weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 993 weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
Laatste reactie door Duken, -
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.
Laatste reactie door Marciej123, -
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 992 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 992 weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 991 weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 991 weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
- 1 reactie
- 991 weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 991 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 991 weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 990 weergaven
ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 990 weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 990 weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 990 weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 989 weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
- 988 weergaven
Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.
Laatste reactie door Meh Meh, -
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin., -
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 987 weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 986 weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
- 3 reacties
- 986 weergaven
Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.
Laatste reactie door Trizomu,