Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 915 weergaven
hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen
Laatste reactie door Duken, -
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 915 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 915 weergaven
Ben ook hier...
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 915 weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 915 weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 915 weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 914 weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 914 weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 914 weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
mijn naan is prive het is niet prive maar ik heet prive groetjes Prive
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 913 weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 913 weergaven
Hallo Het is een goede gewoonte om je voor te stellen als je lid wordt van een forum dus dat doe ik dan ook maar even ? Ik ben een 51 jarige vrouw die probeert om alle ontwikkelingen bij te blijven haha. Tot dusver lukt mij dat nog altijd aardig zodat ik zelfs mijn grote zoons nog wat kan leren. Helaas komt er af en toe iets voorbij waar ik mij geen raad mee weet. En dan is dit forum handig denk ik
-
- 1 reactie
- 912 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 912 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 912 weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Laatste reactie door Thijs., -
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 911 weergaven
hallo ben achmed
-
even voorstellen
door dreamer1- 1 reactie
- 911 weergaven
hallo ik ben dreamer1 ben een enorme filmfanaat ik kom uit het mooi limburg van belgie waar de natuur enorm mooi is tijdens de bloesems ben ook sinds kort in bezit van een pas opgestarte forum later hier meer over dus bij deze hoop ik hier de link mag neer zetten binnkort als ie gevuld is voor de rest doe ik nog 1 andere leuke hobby aan natuur fotografie gr
Laatste reactie door William1, -
hoi hoi
door koffieleut- 5 reacties
- 911 weergaven
goedemiddag allemaal ben koffieleut ben 29 jaar werk bij post.nl hobbys muziek luisteren films muziek downloaden vragen ste ze gerust
Laatste reactie door Rikkert., -
hallo nieuw hier
door deon1- 2 reacties
- 911 weergaven
hallo ik ben deon1 gewoon zelf bedacht deze naam top he nu ben een zeer felle film fan software en muziek fan ik hoop hier leuke sites tegen te komen torrent als zowel nzb waar ik deze kan downloaden voor de rest ben ik een ras echte belg mijn andere hobby's zij wandelen fietsen natuur foto's maken enzovoort wat regelmatig fifa 21 spelen op de ps4 zo dit ben ik zowat
Laatste reactie door deon1, -
voorstellen
door boekbinder- 1 reactie
- 910 weergaven
hallo allemaal even voorstellen mijn naam is Petra (boekbinder) ik ben gek op lezen, en nu vooral met E books, ik weet nog niet hoe het hier allemaal werkt,dus moet het nog allemaal uitzoeken, hoop hier te vinden wat ik zoek groetjes petra
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 909 weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 909 weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 909 weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro