Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.022 discussies in dit forum
- 

Voorstellen
door Kutkip- 3 reacties
 - 975 weergaven

Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂

Laatste reactie door ShadowMaster, - 

New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
 - 975 weergaven

Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie

Laatste reactie door Marciej123, - 

- 0 reacties
 - 975 weergaven

hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)

Laatste reactie door kluyt007, - 

- 3 reacties
 - 975 weergaven

Hallo beste Duken.nl Ik Heet Bob en mijn hobby's zijn films downloaden en games en natuurlijk gamen en films kijken:-) Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum. Groetjes Bob

Laatste reactie door Monkie, - 

hallo
door Ronnymadmax- 5 reacties
 - 975 weergaven

hallo allemaal bedankt voor mijn registratie ik kom uit West-Vlaanderen ybelgie

Laatste reactie door Meh Meh, - 

Dag mensen
door adominus- 1 reactie
 - 975 weergaven

Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel

Laatste reactie door Zombymario, - 

Voorstellen
door Bram- 4 reacties
 - 974 weergaven

Bram gepensioneerd (oud-)ICTer

Laatste reactie door Duken, - 

Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
 - 973 weergaven

Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.

Laatste reactie door Trizomu, - 

Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..

hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
 - 973 weergaven

hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert

Laatste reactie door Thijs., - 

Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
 - 972 weergaven

Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.

- 1 reactie
 - 972 weergaven

ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij

nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
 - 972 weergaven

Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra

ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
 - 972 weergaven

hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, - 

Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
 - 971 weergaven

Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.

Laatste reactie door Meh Meh, - 

- 3 reacties
 - 971 weergaven

Ben Mark 36 jaar 👋

Laatste reactie door Monkie, - 

even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
 - 970 weergaven

hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma

Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
 - 970 weergaven

Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...

Laatste reactie door IfElse, - 

ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
 - 969 weergaven

Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, - 

Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
 - 969 weergaven

Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, - 

- 2 reacties
 - 969 weergaven

Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
 - 

ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
 - 968 weergaven

iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen

Laatste reactie door Wous, - 

ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
 - 968 weergaven

hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast

Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
 - 968 weergaven

Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
 - 

- 3 reacties
 - 967 weergaven

Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.

Laatste reactie door Trizomu,