Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
nieuwe member
door Gast BullPei- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo dames en heren, ik ben nieuw en hoop veel te kunnen leren :-)
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en h…
Laatste reactie door yihaa, -
voorstellen
door Gast ans1812- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo mijn naam is ans en vind spelletjes heel leuk
Laatste reactie door headsh0t, -
ik ben Masli
Laatste reactie door Masli, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29540.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
NIEUW
door Gast sambo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw en zal me effe voorstellen. Heet Sambo, kom uit Noord Nederland en dit lijkt me een zeer handige site. Greetz....Sambo :peace:
-
eff voorstellen
door Gast ducman- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer
-
hallo
door Gast gert332- 0 reacties
- 1,1k weergaven
groeten aan iedereen ben van belgie (oost vlaamderen)ben al een tijdje bezig met downloaden van films heb er al ongeveer 500 en vond het eens tijd om mij te regristreren op de site men is nooit te oud om wat bij te leren een 50plusser
-
Even voorstellen
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Ron, 50 jaar, en nog steeds fan van WhiteSnake. Ik ben geen gamer, maar ben wel een muziekfreak. ciao Ron
-
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Hoi allemaal! Bericht van: NerdyNina Hey iedereen! Ik ben Nina, ook wel NerdyNina genoemd hier! Ik ben 24 jaar en ik kom uit Haarlem. Ik ben onlangs op dit forum gestuit en dacht, laat ik me even voorstellen! Als groot fan van films, series, en games, ben ik altijd al een beetje een nerd geweest. Maar ik merkte dat de nerdcultuur de laatste jaren echt booming is! Het lijkt wel alsof iedereen nu interesse heeft in comiccon, anime, of de nieuwste Marvel-film. Wat ik zo leuk vind aan deze cultuur, is dat het een plek biedt waar je jezelf kunt zijn. Je kunt je fully in je interesses duiken zonder je zorgen te maken wat anderen ervan vind…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
hallo ik ben
door CoD_Saboteur- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39148.0[/iurl]
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
hallo daar
door Gast take7years- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben 43 jaar en getrouwd heb 2 kids 1 van 11 jaar en 1 van 9 jaar. Ik woon in het Noorden des lands en ik houd van lezen en computeren en tijd besteden aan mijn kids. take7years
-
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
Laatste reactie door Duken,