Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal
door RmT- 6 reacties
- 947 weergaven
Ik benRmT. Zag jullie site voorbij komen op nzbserver in een reactie. Zag dat jullie hier nederlands talige films hadden dus kwam eens kijken
Laatste reactie door zomersla, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 946 weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 946 weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 946 weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 946 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 945 weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 945 weergaven
hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door jtsmit- 2 reacties
- 945 weergaven
Ik ben Hans en net nieuw hier, woon in de Parel van Gelderland en een groot liefhebber van films en series.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 945 weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
- 1 reactie
- 944 weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
- 943 weergaven
Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie
Laatste reactie door Marciej123, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 943 weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 3 reacties
- 943 weergaven
Hallo beste Duken.nl Ik Heet Bob en mijn hobby's zijn films downloaden en games en natuurlijk gamen en films kijken:-) Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum. Groetjes Bob
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 943 weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin., -
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 942 weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 942 weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 942 weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
goede avond
door dreamer33- 1 reactie
- 941 weergaven
hallo goede avond ben dreamer33 een fervent filmliefhebber
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 941 weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Laatste reactie door Zombymario, -
Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
- 940 weergaven
Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 940 weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 940 weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 940 weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen,