Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				  Hallo hier ben ikdoor Gast peterm89- 0 reacties
- 963 weergaven
 Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter 
- 
				  hoi iedereen.....door Gast kirahutch- 0 reacties
- 962 weergaven
 ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss 
- 
				  ff voorstellendoor Gast bouncer1980- 2 reacties
- 962 weergaven
 hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  Ook even netjes voorstellendoor Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 962 weergaven
 Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^  Laatste reactie door Rikkert., Laatste reactie door Rikkert.,
- 
				Hallo hallodoor lucemundo- 2 reacties
- 962 weergaven
 Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc 
- 
				  ook maar ff voorsstellendoor Gast lizle- 1 reactie
- 962 weergaven
 ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle  Laatste reactie door Jeroen, Laatste reactie door Jeroen,
- 

Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.  Laatste reactie door William1, Laatste reactie door William1,
- 
				  Goedemorgendoor Gast Lillifee- 1 reactie
- 961 weergaven
 Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal  Laatste reactie door DukeNPDA, Laatste reactie door DukeNPDA,
- 
				  Nieuw lid en gelijk een vraagdoor Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 960 weergaven
 Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt  Laatste reactie door Wous, Laatste reactie door Wous,
- 
				hallo allemaaldoor gammosi- 1 reactie
- 959 weergaven
 :zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 
				  Goedenavond iedereendoor Gast Hilaire- 1 reactie
- 959 weergaven
 Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.  Laatste reactie door Rikkert., Laatste reactie door Rikkert.,
- 
				even voorstellendoor Hiroka- 1 reactie
- 959 weergaven
 Hallo mijn naam is Hiroka, kijk al langer rond op deze site en meld me nu aan. Weet niet of ik hier goed zit (op de juiste plaats) om dit te posten. Fijne dag voor iedereen! Mijn hobby's is boeken lezen.  Laatste reactie door Meh Meh, Laatste reactie door Meh Meh,
- 
				even voorstellendoor bbge- 1 reactie
- 959 weergaven
 Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden. Laatste reactie door steffris,
- 
				  even voorstellendoor Gast akashapaco- 0 reacties
- 959 weergaven
 Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal 
- 
				  richard de both aangenaamdoor Gast Dixicana- 1 reactie
- 958 weergaven
 ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 
				  Hallowaa :Ddoor Gast rubentjah69- 1 reactie
- 958 weergaven
 Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz  Laatste reactie door Jeroen, Laatste reactie door Jeroen,
- 

Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.  Laatste reactie door Erwin., Laatste reactie door Erwin.,
- 
				effe voorstellendoor driver01- 1 reactie
- 957 weergaven
 9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				  even voorstellendoor Gast priscilla23- 0 reacties
- 957 weergaven
 Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla 
- 

hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr Laatste reactie door Valcorb,
- 
				- 2 reacties
- 956 weergaven
 Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …  Laatste reactie door Kicr, Laatste reactie door Kicr,
- 
				ebooks vindendoor Marc1966- 3 reacties
- 956 weergaven
 hoe kan ik hier ebooks vinden om te downloaden  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 0 reacties
- 956 weergaven
 Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid Gebruikersnaam: RetroGamer88 Onderwerp: Hallo allemaal! Hier ben ik, RetroGamer88! Hey allemaal! Ik ben RetroGamer88 en ik ben net lid geworden van dit geweldige forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben enorm gepassioneerd door retro games. Sinds ik klein was, zat ik achter de NES en de SNES, en het lijkt er niet op dat dat ooit gaat veranderen. De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan klassiekers zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Sonic the Hedgehog. Het is zo geweldig om die oude spellen weer op te pakken! Het geeft me echt een gevoel van nostalgie. Ik heb me aangemeld omdat i… Laatste reactie door yihaa,
- 
				Even voor stellendoor Patje71- 0 reacties
- 956 weergaven
 Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site! Laatste reactie door Patje71,
- 
				  ook nieuw hier...door Gast issiem- 0 reacties
- 956 weergaven
 Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0