Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 899 weergaven
Hallo, Ik ben 33 jaar en op zoek naar een forum waar info gedeeld wordt betreffende goede betrouwbare website, info over goede payservers en op dit moment op zoek naar IPTV informatie. Daarnaast zie ik veel interessante topics voorbij komen en wil ik graag helpen bij vragen. -edit; en hopelijk is de activiteit nog een beetje hoog op dit forum.... Zie wel veel al wat oudere topics... Maar tijd zal het leren.
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door dreamer1- 1 reactie
- 899 weergaven
hallo ik ben dreamer1 ben een enorme filmfanaat ik kom uit het mooi limburg van belgie waar de natuur enorm mooi is tijdens de bloesems ben ook sinds kort in bezit van een pas opgestarte forum later hier meer over dus bij deze hoop ik hier de link mag neer zetten binnkort als ie gevuld is voor de rest doe ik nog 1 andere leuke hobby aan natuur fotografie gr
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 899 weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
Laatste reactie door Duken, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 898 weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 898 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 897 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 897 weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
hoi hoi
door koffieleut- 5 reacties
- 897 weergaven
goedemiddag allemaal ben koffieleut ben 29 jaar werk bij post.nl hobbys muziek luisteren films muziek downloaden vragen ste ze gerust
Laatste reactie door Rikkert., -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 897 weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
- 0 reacties
- 896 weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
Hallo, ik ben...
door Nella47- 1 reactie
- 896 weergaven
Hallo, ik ben Nella en ik ben al een eindje richting de 70. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets weet over downloaden, streamen en nieuwsgroepen. Echter na het stopzetten door Brrrrein van mijn favourite site, ben ik op zoek. Op zoek naar vervangers. Misschien vind ik via dit forum weer iets wat mijn ex-site kan vervangen. Groetjes N.
Laatste reactie door William1, -
hallo nieuw hier
door deon1- 2 reacties
- 895 weergaven
hallo ik ben deon1 gewoon zelf bedacht deze naam top he nu ben een zeer felle film fan software en muziek fan ik hoop hier leuke sites tegen te komen torrent als zowel nzb waar ik deze kan downloaden voor de rest ben ik een ras echte belg mijn andere hobby's zij wandelen fietsen natuur foto's maken enzovoort wat regelmatig fifa 21 spelen op de ps4 zo dit ben ik zowat
Laatste reactie door deon1, -
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 895 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 894 weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw lid
door Gast Krisje5- 2 reacties
- 893 weergaven
hoi iedereen Ik ben Kristel en ik woon in België. Ik ben vooral op zoek naar films en leuke games! Ben heel toevallig hier uitgekomen en het is hier echt super uitgelegd!!! Alvast een dikke merci!! Tot de volgende!!! Groetjes Kristel (Krisje voor de vrienden )
Laatste reactie door Erwin., -
Voorstellen
door Gast agigagoe- 1 reactie
- 892 weergaven
Hallo luitjes, Mijn naam is Peter, ben 25 jaren jong en ben via een collega hier terecht gekomen. Ben er klaar voor om het downloadwereldje eens te verkennen... greetz, Peter
Laatste reactie door anonymousee, -
- 1 reactie
- 892 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
voorstellen
door the_skyliner- 3 reacties
- 890 weergaven
Hallo allemaal, ik heb me hier aangemeld om te kijken of er hier handige tips en "how to tools" zijn. ik download voor mezelf redelijk veel muziek en films, de laatste tijd hou ik me juist minder bezig met installaties van windows etc en de bijbehorende problemen dit om dat er een groep mensen is die dat veel beter kunnen dan mij. ik hoop dat als ik een probleem heb dat jullie mij het antwoord kunnen geven, 1 heb ik zowiezo al dus ben benieuwd wie er met de oplossing komt.
Laatste reactie door Pctje, -
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 890 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
- 1 reactie
- 890 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 890 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs.,