Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 908 weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
Laatste reactie door Thijs., -
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 908 weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
Laatste reactie door Duken, -
nieuw lid
door vrijsimpel- 1 reactie
- 908 weergaven
Mijn naam is Billal Jaber, al surfend ben ik vaker op deze site terechtgekomen en vond het maar eens tijd om me te registreren. Heb verder nihil verstand van computers en hoop dan ook zo nu en dan wat op te pikken. :peace:
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 907 weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 906 weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
Hallo, ik ben...
door Nella47- 1 reactie
- 906 weergaven
Hallo, ik ben Nella en ik ben al een eindje richting de 70. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets weet over downloaden, streamen en nieuwsgroepen. Echter na het stopzetten door Brrrrein van mijn favourite site, ben ik op zoek. Op zoek naar vervangers. Misschien vind ik via dit forum weer iets wat mijn ex-site kan vervangen. Groetjes N.
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 906 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
- 0 reacties
- 905 weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
- 2 reacties
- 905 weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 905 weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 905 weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 904 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 903 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 903 weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
voorstellen
door the_skyliner- 3 reacties
- 903 weergaven
Hallo allemaal, ik heb me hier aangemeld om te kijken of er hier handige tips en "how to tools" zijn. ik download voor mezelf redelijk veel muziek en films, de laatste tijd hou ik me juist minder bezig met installaties van windows etc en de bijbehorende problemen dit om dat er een groep mensen is die dat veel beter kunnen dan mij. ik hoop dat als ik een probleem heb dat jullie mij het antwoord kunnen geven, 1 heb ik zowiezo al dus ben benieuwd wie er met de oplossing komt.
Laatste reactie door Pctje, -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 903 weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door Gast agigagoe- 1 reactie
- 903 weergaven
Hallo luitjes, Mijn naam is Peter, ben 25 jaren jong en ben via een collega hier terecht gekomen. Ben er klaar voor om het downloadwereldje eens te verkennen... greetz, Peter
Laatste reactie door anonymousee, -
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Laatste reactie door Zombymario, -
New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
- 902 weergaven
Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie
Laatste reactie door Marciej123, -
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 901 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 901 weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 901 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 900 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn,