Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door gmbh- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi wil me even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Lanaken bij Maastricht ben aan proberen te downloaden en branden zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Groet Hans
Laatste reactie door gmbh, -
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
Even voorstellen
door Gast bieko- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn naam is bieko en ik wil me even voorstellen. Ben gek op film en games en vanalles, en heb me dus hier aangemeld. Ik kom uit Limburg en heb 2 kids. Groetjes Bieko
-
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
even voorstellen
door Gast guili56- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ben guili56, 56 jaar oud, vrouw en alleenstaande,en heb me aangemeld hier omdat ik altijd graag tips en andere pc-handigheden kan gebruiken. Ook weet ik niet het fijne af van hoe goed iets te downloaden etc en ik hoop hier het een en ander te kunnen leren. groeten guili56
-
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:
Laatste reactie door Wous, -
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
Nieuweling
door leolassie- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Goedemiddag, ik ben nieuw hier. ZEER nieuwgierig wat deze groep mij kan brengen. Ik ben 68 jaar , gepensioneerd en ben vaak met de computer bezig. Ik was een fervent lid ven Newzbin maar helaas! Ik houd veel van lezen (fantasie) en Engelse serie's , wel ondertiteld want ik heb geen talenknobbel.
Laatste reactie door leolassie, -
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
Laatste reactie door Duken, -
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
nieuw sinds 13-11-10
door Gast fronius76- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans
Laatste reactie door knuffel beer, -
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Laatste reactie door Zombymario, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin.,