Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 985 weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
- 6 reacties
- 985 weergaven
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 985 weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 984 weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 984 weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 983 weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 983 weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 983 weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door jeffkuh, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 982 weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 982 weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 5 reacties
- 982 weergaven
Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens
Laatste reactie door Misterkilobyte, -
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 981 weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
Laatste reactie door Thijs., -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 980 weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 980 weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
Laatste reactie door Zombymario, -
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 979 weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Vers !!!
door Darius_Grey- 3 reacties
- 979 weergaven
Hallo, Ben helemaal vers begonnen vandaag heb al diversen hoe zal ik het noemen uh van dit soort sites verloren door de heren van de overheid heb gewoon gezocht en weer gevonden wil jullie hier dus ook weer voor bedanken heb dit ook bij de anderen gedaan tis gewoon tof wat jullie doen alleen nu nog het begrip van anderen Dank jullie wel. Grtz Will
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 979 weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 979 weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 978 weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 978 weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
- 977 weergaven
Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:
Laatste reactie door Duken,