Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal
door Fradie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben Fradie en als nieuw lid groet ik iedereen en hoop ban jullie veel te kunnen leren
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin., -
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Colombo, vrouw en 67 jaar. Hier hoop ik veel op te steken door het sluiten van veel sites. Post eigenlijk zelden, maar lees veel. Grt. Colmbo
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
voorstellen
door Gast ans1812- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo mijn naam is ans en vind spelletjes heel leuk
Laatste reactie door headsh0t, -
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
ook nieuw =)
door Gast romy90- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen , Ik ben Romy en 19 jaar groetjes!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Heey ik ben J2D4 , ik hoop op wat leuke shares! en handige tips uit te wisselen Mzl
Laatste reactie door martijn1, -
nieuwe member
door Gast BullPei- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo dames en heren, ik ben nieuw en hoop veel te kunnen leren :-)
Laatste reactie door IfElse, -
Ik ben nieuw
door Gast heikampie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen, Stephan Heikamp is mijn naam en downloaden is mijn passie O0. Greets
Laatste reactie door Huismus, -
even voorstellen
door Gast dicmul- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39148.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerGirl92 GamerGirl92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en dacht dat ik me even moest voorstellen. Mijn naam is Sarah en ik kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds ik een kind was, ben ik altijd al gek geweest op gamen, maar pas de laatste jaren ben ik echt fanatiek gaan spelen. Wat ik zo leuk vind aan de PlayStation? Nou, het is voor mij vooral de combinatie van geweldige verhalen en die leuke multiplayer-games. Het voelt echt alsof je deel uitmaakt van een avontuur samen met vrienden! Daarnaast is de graphics natuurlijk ook super mooi, waardoor spellen als "The Last of Us" en "Spider-Man" echt tot leven komen. …
Laatste reactie door yihaa, -
Even voorstellen
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Ron, 50 jaar, en nog steeds fan van WhiteSnake. Ik ben geen gamer, maar ben wel een muziekfreak. ciao Ron