Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
Laatste reactie door Zombymario, -
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 1k weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
eens voorstellen
door Gast hymer001- 0 reacties
- 1k weergaven
ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0
-
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt, -
Even voorstellen
door Baquinn- 2 reacties
- 1k weergaven
Hey hey, Mijn naam is Baquinn. Ik ben hier voor het eerst :)
Laatste reactie door wolu, -
Even voorstellen
door Janosh- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh
Laatste reactie door Mr_PoP, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
Nieuw
door Gast jake62- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo luitjes. Mijn naam is Klaas Reinders, maar mijn gebruikersnaam is Pietje Puk. Ben bijna 50 jaar. Hobbies zijn computer en wandelen. Rare combinatie, maar toch.. Eerst stressen achter de PC en daarna ontspannen wandelen en ideeen op doen. (Videos maken met diverse programma's)(Photoshoppen). Voor de rest ben ik saai en niet belangrijk.
Laatste reactie door Monkie, -
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Hallo
door chantybaby- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Ik ben 33, alleenstaande moeder met een dochter van 13. Ik werk in de zorg. Hobby's zijn lezen, koken en films kijken. Groetjes
Laatste reactie door chantybaby, -
Even voorstellen
door Dinkie- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
me voorstellen plus een vraagje, wii 002 error
door Gast iceblaster- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik ben iceblaster en wordt meestal ice genoemd. Ik ben op dit forum terecht gekomen door link op google. Ik zit namenkikk met een error002 op de wii. Als je hier verstand van hebt wil je me dan wel even een pm doen? Groetjes, ice!;D
-
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 1k weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen,