Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.022 discussies in dit forum
- 

voorstellen.
door bor1- 0 reacties
 - 967 weergaven

Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, - 

Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
 - 966 weergaven

Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
 - 

goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
 - 966 weergaven

he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!

Laatste reactie door svenholtman, - 

Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
 - 966 weergaven

Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^

Laatste reactie door Rikkert., - 

ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
 - 966 weergaven

ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle

Laatste reactie door Jeroen, - 

Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
 - 965 weergaven

Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal

Laatste reactie door DukeNPDA, - 

hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
 - 965 weergaven

ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
 - 

Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
 - 965 weergaven

Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss

Laatste reactie door Duken, - 

Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
 - 965 weergaven

Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt

Laatste reactie door Wous, - 

Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
 - 964 weergaven

Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.

Laatste reactie door Rikkert., - 

Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
 - 964 weergaven

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.

effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
 - 964 weergaven

9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz

Laatste reactie door Zombymario, - 

Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.

Laatste reactie door William1, - 

Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.

Laatste reactie door Erwin., - 

richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
 - 963 weergaven

ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets

Laatste reactie door Thijs., - 

hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
 - 963 weergaven

:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.

Laatste reactie door Thijs., - 

even voorstellen
door bbge- 1 reactie
 - 963 weergaven

Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, - 

even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
 - 963 weergaven

Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.

Laatste reactie door oʞᴉlʞ, - 

- 3 reacties
 - 962 weergaven

Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard

Laatste reactie door Zombymario, - 

Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
 - 962 weergaven

Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz

Laatste reactie door Jeroen, - 

- 1 reactie
 - 961 weergaven

en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
 - 

hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, - 

ebooks vinden
door Marc1966- 3 reacties
 - 961 weergaven

hoe kan ik hier ebooks vinden om te downloaden

even voorstellen
door Hiroka- 1 reactie
 - 961 weergaven

Hallo mijn naam is Hiroka, kijk al langer rond op deze site en meld me nu aan. Weet niet of ik hier goed zit (op de juiste plaats) om dit te posten. Fijne dag voor iedereen! Mijn hobby's is boeken lezen.

Laatste reactie door Meh Meh, - 

Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
 - 961 weergaven

Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan

Laatste reactie door Zombymario,