Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 940 weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 940 weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 940 weergaven
Ik mis een eerlijke chat en hoop dat er hier een fijne en gezellige manier te vinden is om af en toe even te kletsen
Laatste reactie door Duken, -
Hallo all.
door the@dge- 1 reactie
- 939 weergaven
Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 939 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, -
Voorstellen
door Kutkip- 3 reacties
- 938 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 938 weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
Hey, ik ben Roland en een grote fan van verschillende series. Hoop dat ik aanvaard word en hier veel kan vinden
Hoi allemaal
door Giade94- 1 reactie
- 938 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Giade94 ik ben nieuw hier en hoop hier een leuke tijd te beleven 🙂.
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 938 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
hoi, ik ben uppertje, een uploader op een grote nederlandse tracker. Groetjes Uppertje
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 937 weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
nieuw op deze site
door Gast twan 01- 1 reactie
- 937 weergaven
ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren
Laatste reactie door Schaapje, -
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 935 weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 935 weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
heb interesse in film, muziek, series, eigenlijk alles wat je kan downloaden
nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
- 935 weergaven
hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
-
- 2 reacties
- 934 weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 934 weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 934 weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17
Laatste reactie door Zombymario,