Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
Laatste reactie door Duken, -
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
Hallo, Ik ben Jannie,ben sinds vandaag lid ,ben via een vriend hier terecht gekomen
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Mijn kids hebben beiden een DS en ik hou wel computeren en problemen oplossen..zodoende ben ik op deze site terecht gekomen. Inmiddels al 1 DS probleem opgelost ! Super !
Laatste reactie door Maartenn, -
Hee allemaal! Ik ben Iris, pas 18 geworden en ik woon in Eindhoven. Ik vond vandaag deze site en gezien mijn gebrek aan download skills vond ik het wel een goed idee om me hier aan te melden, haha.
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Sjonnie . Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
Laatste reactie door zomersla, -
hallo ik ben
door CoD_Saboteur- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur
nieuweling
door Gast peeje1977- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Petra en ben dus nieuw hier ook nieuw in het wereldje van downloaden vroeger deed mijn exvriend dit nu moet ik dit alleen uitvinden. Groetjes Petra
kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloaden
door Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 1k weergaven
heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is.
-
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw
door mistydoppie- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden
Laatste reactie door mistydoppie, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
even voorstellen
door Gast nika59- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal; ik ben cora en hoop op dit forum wat te leren over downloaden en computer in het algemeen,want ik ben echt een leek op dat gebied :-[ :redface: groetjes en alvast bdankt
-
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt,