Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
nieuw op deze site
door Gast twan 01- 1 reactie
- 1k weergaven
ben al wat jaren bezig met downloaden maar ben hier lid van geworden om mensen iets te leren en zekker zo belangrijk om zelf iets te leren
Laatste reactie door Schaapje, -
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Laatste reactie door Thijs., -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 1k weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtop ic: Nieuwe leden – Voorstelling door Engelien87 Hey allemaal! Ik ben Engelien87 en ik ben net lid geworden van dit forum. Superleuk om hier te zijn! Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een enorme film- en serieliefhebber. Netflix is mijn dagelijkse uitje, altijd op zoek naar de volgende verslaving! Een tijdje terug was ik op zoek naar de beste Netflix tips, want er is zóveel te zien dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vrienden komen met allemaal aanraders, maar ik wil ook weten wat andere fans denken! Ik ben dol op dramaseries en komedies, maar ook documentaires hebben mijn interesse. En wie weet, misschien kan ik na dit topic ook w…
Laatste reactie door yihaa, -
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 1k weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 1k weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, -
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtopic: Maak kennis met mij! (Nieuwe leden) Gebruikersnaam: FotografieFan123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben gisteravond op dit forum terechtgekomen en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Ik ben Jantine, 29 jaar en ik kom uit het mooie Groningen. Sinds een paar maanden ben ik echt geïnteresseerd in hobbyfotografie, maar ik heb totaal geen technische kennis. Ik heb een simpele camera, en wil vooral leren hoe ik mooie foto’s kan maken van mijn dagelijkse leven, maar ook van de natuur en misschien wat portretfotografie van vrienden en familie! Ik ben hier omdat ik hoop dat jullie me tips kunnen geven over hoe ik kan beginnen zonder compleet overweldigd te…
- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtopic: Hallo allemaal! Ik ben RiffRider Bericht van RiffRider: Hey allemaal, Ik ben RiffRider en ik ben super enthousiast om hier te zijn! Ik kom uit Utrecht en muziek is al mijn hele leven een groot deel van mij. Wat mij een echte muziekfreak maakt? Nou, ik luister eigenlijk naar alles, van rock tot jazz tot hiphop. Ik vind het gewoon geweldig hoe muziek gevoelens kan overbrengen en mensen kan verbinden. Ik speel zelf gitaar en probeer af en toe wat nummers te schrijven. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar nieuwe muziek om te ontdekken en om te leren van anderen. Hebben jullie nog tips voor ondergewaardeerde artiesten? Ik kijk …
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 1k weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous,