Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 918 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Laatste reactie door Zombymario, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 918 weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
Laatste reactie door Duken, -
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 918 weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 918 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 917 weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 917 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 916 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
he hallo allemaal ik kom me even voorstellen
door Gast radio sarina- 1 reactie
- 916 weergaven
hoi allemaal mijn naam is willem bever van radio sarina uit amsterdam ik kreeg de link van een kennis dus nou lieve mensen ik hoop hier veel plezier tebeleven dus groetjes van Willem Bever
Laatste reactie door Robin, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 916 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
nieuw member
door The_Achouffe- 1 reactie
- 915 weergaven
hallo, ik kwam al vaker op deze site zonder geregistreerd te zijn, maar ja dan kan je ook niets vragen of reageren op het forum dus heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Prive dingen wil ik niet al te veel melden. Ben ooit eens begonne met usenet via een site die heette bedrockplace of zo, maar die besataat al lang niet meer. Daarna bij verschillende forum geweest zoals pirates for all maar die zijn nu ook gesloten dus ja .... Er is nog altijd spotnet maar daar zijn sommige dingen na een paar dagen al offline gehaald door een notice and take down.
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 914 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 914 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 913 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
- 1 reactie
- 913 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 913 weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
- 0 reacties
- 913 weergaven
Hallo allen, Ik ben digitaal onderzoeker in opleiding en voor mijn stage heb ik de hele matige beveiliging van de OV-Chipkaart als afstudeeropdracht gebruikt. Daar ben ik nu dus mee bezig De bedoeling is om eerst uit te vinden hoe de "beveiliging" in elkaar zit, en wat er eventueel aan te verbeteren is, zodat de huidige hacks niet meer werken. Zakelijk gezien hoop ik dit te kunnen oplossen, persoonlijk gezien niet...
Laatste reactie door Atropine, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 912 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 912 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
even voorstellen
door Gast lobbes- 1 reactie
- 911 weergaven
Hoi allemaal,ik ben lobbes ben 62 jaar hou van muziek,films en eigenlijk alles wat leuk is.Hoop hier veel leuks te vinden.Groetjes lobbes.
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 909 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
ff voorstellen
door Gast klaartje12- 1 reactie
- 909 weergaven
Hoi allemaal, Ik heb me geregistreerd omdat ook ik wil gaan proberen e.e.a. te downloaden. Om gericht te kunnen zoeken in het forum moest ik mij registreren. Denk veel informatie te kunnen vinden.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
Dag allemaal, Vanmiddag lid geworden van deze website. Mijn naam is Jolanda, 30 jaar oud en moeder van 2 kinderen. Wellicht tot ziens!
Laatste reactie door Jolanda1983, -
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 907 weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
Laatste reactie door Duken,