Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Suziewan- 1 reactie
- 897 weergaven
Goedenavond, ik kom hier eens kijken wat ik allemaal kan leren.
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door Sjerrif Rosco- 1 reactie
- 897 weergaven
Goedenmiddag, Ik ben Nick, woonachtig in Barendrecht. Nieuw hier op het forum. Download regelmatig via Spotnet. Groeten!
Laatste reactie door Borki, -
ff voorstellen
door Gast klaartje12- 1 reactie
- 896 weergaven
Hoi allemaal, Ik heb me geregistreerd omdat ook ik wil gaan proberen e.e.a. te downloaden. Om gericht te kunnen zoeken in het forum moest ik mij registreren. Denk veel informatie te kunnen vinden.
Laatste reactie door 'Robin, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 895 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
- 2 reacties
- 894 weergaven
Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁
Laatste reactie door koffieleut, -
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 893 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
Even voorstellen
door Hofpark- 1 reactie
- 892 weergaven
Ik ben Hofpark en begeef me als 64 jarige nog maar net op spotnet en heb gelijk, na spotnet te hebben gedownload, een probleem. Krijg met, na aanklikken van een regel met titel enz., melding 205 timeout after 30 seconds, artikels 0, bytes0, groups 1, posts 0,postsbytes 0 (205) kan iemand mij vertellen wat dit is? Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 892 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
Hallo DukeN
door Gast Spector89- 1 reactie
- 891 weergaven
Beste Allemaal, Ik ben Kevin, werkzaam in de IT en kwam per toeval op dit forum terrecht. De eerste indruk was goed de site oogd interesant en dacht laat ik mij dit eens een kans geven. Dus dan gaan we er ook helemaal voor en hier staat mijn post dan ook om mij voor te stellen. Groetjesz,
Laatste reactie door Thijs., -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 890 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
- 1 reactie
- 890 weergaven
Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is.
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoi!
door Gast Pirke64- 2 reacties
- 890 weergaven
Hoi, ik ben Peer, 47 jaar oud, en wil een hele hoop te weten komen over downloaden, etc. Ben getrouwd met Josje, en heb 2 kinderen van 10 en 8 jaar.
-
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 889 weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 887 weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 887 weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 886 weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 886 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 886 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
- 1 reactie
- 886 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 1 reactie
- 885 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
Laatste reactie door martijn1, -
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 884 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 884 weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 883 weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
Laatste reactie door Zombymario,