Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
Laatste reactie door Duken, -
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 1,1k weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
eens voorstellen
door Gast hymer001- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0
-
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
me voorstellen plus een vraagje, wii 002 error
door Gast iceblaster- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben iceblaster en wordt meestal ice genoemd. Ik ben op dit forum terecht gekomen door link op google. Ik zit namenkikk met een error002 op de wii. Als je hier verstand van hebt wil je me dan wel even een pm doen? Groetjes, ice!;D
-
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
Voorstellen
door Suziewan- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Goedenavond, ik kom hier eens kijken wat ik allemaal kan leren.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door longshots- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek
Laatste reactie door Farid., -
Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17
Laatste reactie door Zombymario, -
Goedenavond iedereen
door Gast Hilaire- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Goedenavond iedereen, ik ben Hilaire en nieuw hier. Beste Groeten.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstellen – Hoi, ik ben Jasmijn! Bericht van Jasmijn123: Hey allemaal! Ik ben Jasmijn, 28 jaar, en nieuw hier! Ik kom uit een klein dorpje in de Achterhoek. Ik dacht, tijd om me voor te stellen en wat nieuwe mensen te leren kennen. Als ik terugdenk aan mijn jeugd, heb ik de leukste herinneringen aan de lange zomers met mijn vrienden in het bos. We bouwden hutten, hebben urenlang gespeeld en soms zelfs een kampvuur gemaakt met marshmallows. Het simpelste wat je kan doen, maar die momenten blijven me altijd bij omdat ze zo puur waren. Geen zorgen, gewoon plezier maken! Ik ben hier vooral om te kletsen over muziek en films, dat zijn echt mijn pas…
Laatste reactie door yihaa, -
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
hallo allemaal
door Gast julius21- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust
-
richard de both aangenaam
door Gast Dixicana- 1 reactie
- 1k weergaven
ben richard de both 39 jaar en heb een verloofde annemieke hopenlijk kan ik veel downloaden en uploaden greets
Laatste reactie door Thijs., -
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 1k weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
effe voorstellen
door Gast kat68- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje
-
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 1k weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Laatste reactie door Thijs.,