Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Pieter107- 1 reactie
- 941 weergaven
Hoi Ik ben Piet, Veel belangstelling voor documentaires, boeken (non-fictie) met voorkeur voor maatschappij, politiek en opinie.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 940 weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
DE NIEUWE
door Gast jeank0- 1 reactie
- 940 weergaven
Dag mensen. Ben jean en ben dus de nieuwe in town Mogen we allemaal prettig samenwerken
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 940 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
Voorstellen
door Wimpi- 4 reacties
- 940 weergaven
Hoi ik ben Willem 78 jaar mijn hobby's zijn modelbouw en Muziek en ben vaak op het Internet.!!
Laatste reactie door Wimpi, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Hola, vanuit Spanje iedereen een Feliz Ano y Nuevo, oftewel in het Nederlands een gelukkig nieuwjaar O0 In Spanje bezig een nieuw leven op te bouwen.Hou mij nu vooral bezig met repareren van pc's, mensen helpen met Internet aan te vragen en zorgen dat het ook daadwerkelijk wordt geleverd en het ook nog doet :oWant Spanje is Nederland zo'n 20 jaar terug....Alleen de PTT kunt u nemen en ach als u drie maanden moet wachtten op een 256kb verbinding, tsja dat is uw probleem > En verder dus zelf films,progjes etcetera downloaden voor de NL-goegemeenschap hier. Heb, jawel, een 2 MB verbinding....
Laatste reactie door catalunya, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 939 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 939 weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 939 weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 938 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 938 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 938 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 936 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 936 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 936 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 935 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
- 1 reactie
- 935 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 934 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 933 weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 933 weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 933 weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 933 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
Laatste reactie door Zombymario, -
he hallo allemaal ik kom me even voorstellen
door Gast radio sarina- 1 reactie
- 933 weergaven
hoi allemaal mijn naam is willem bever van radio sarina uit amsterdam ik kreeg de link van een kennis dus nou lieve mensen ik hoop hier veel plezier tebeleven dus groetjes van Willem Bever
Laatste reactie door Robin, -
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 932 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
Laatste reactie door Zombymario,