Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 977 weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Forumtopic: Voorstelling nieuw lid: Pirat3r77 Bericht van: Pirat3r77 Hey iedereen! Ik ben nieuw hier, en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Mijn naam is Mike, maar ik gebruik graag de naam Pirat3r77 online. Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben 28 jaar. Ik ben altijd al dol geweest op tech en alles wat met computers te maken heeft, maar ik ben ook een grote film- en muziekliefhebber. Daarom ben ik me wat meer gaan verdiepen in torrenten. Ik heb gehoord dat het een handige manier is om films en muziek te delen, maar ik vraag me af: hoe werkt torrenten eigenlijk, en is het veilig? Dat is een van de redenen waarom ik me heb aangemeld op dit forum.…
Laatste reactie door yihaa, -
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 975 weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz, -
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 975 weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 975 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
- 975 weergaven
hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
-
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 973 weergaven
hallo ben achmed
-
nieuw lid
door vrijsimpel- 1 reactie
- 972 weergaven
Mijn naam is Billal Jaber, al surfend ben ik vaker op deze site terechtgekomen en vond het maar eens tijd om me te registreren. Heb verder nihil verstand van computers en hoop dan ook zo nu en dan wat op te pikken. :peace:
Laatste reactie door Deeeemy, -
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 972 weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw lid
door Gast Krisje5- 2 reacties
- 972 weergaven
hoi iedereen Ik ben Kristel en ik woon in België. Ik ben vooral op zoek naar films en leuke games! Ben heel toevallig hier uitgekomen en het is hier echt super uitgelegd!!! Alvast een dikke merci!! Tot de volgende!!! Groetjes Kristel (Krisje voor de vrienden )
Laatste reactie door Erwin., -
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 972 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 971 weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 971 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 970 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 970 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
Hoi allemaal, hier weer een groentje (genaamd tonypasc) erbij , maar hopenlijk heb ik jullie hulp toch niet al te vaak nodig..
Laatste reactie door tonypasc, -
hey ben Hans uit breda 57 en heb gelijk n prob;eempje met spotnet na de dl en instal opgestart maar krijg geen servers te zien????
Laatste reactie door sennah, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 968 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 968 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 968 weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 968 weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 967 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 967 weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 967 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 967 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Laatste reactie door Duken,