Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 999 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 999 weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 999 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 999 weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
Laatste reactie door Zombymario, -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 998 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 998 weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 997 weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 996 weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 996 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 995 weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
- 1 reactie
- 995 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
Hoi, Ik ben Ruud en ben nieuw op deze site, bedankt voor het accepteren. Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden. Fijne dag!
Laatste reactie door rdz83, -
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 995 weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
- 1 reactie
- 994 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 994 weergaven
Hallo Team ik ben Sjanneke Klein.piraatje ben huisvrouw en Dj bij een internetradiostation www.hitradiolimburg.com hou veel van muziek en ben 64 jaar hoop dat dit voldoende is succes met dit forum en zal er heel graag komen kijken Groet Klein.piraatje
-
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 994 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 993 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
- 1 reactie
- 993 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 993 weergaven
Ben ook hier...
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
- 1 reactie
- 991 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
FF voorstellen
door moonz- 0 reacties
- 990 weergaven
Hallo allemaal bij deze stel ik mij FF voor. zeg maar moonz tegen moonz, ik ben oud genoeg om behoorlijk wat fouten in mijn leven te hebben gemaakt, maar nog jong genoeg om ze weer te maken ik ben gek op puteren en vooral bezig zijn met nieuwsgroepen,enz enz, ben vaak op deze site geweest en heb hier menig tip of truc geleerd ,dit is een van mijn fav.. sites, al behoorlijk lang,snap ook niet waarom ik niet eerder heb ingeschreven hier ! affijn eerst wil ik iedereen van Duken vet complimenteren met deze geweldige site,en ook vet bedankt voor al jullie tijd en wat nog meer om dit mogelijk te maken, Zodat puteraars zoals ik wegwijs worden in dit grote digitale bos,waar i…
Laatste reactie door moonz,