Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door bottellinni- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Ha die mensen, heb me zojuist ook aangemeld, 1e keer dat ik zoiets doe. by the way mijn naam is Leo, heb een dochter van 7 jaar die net een nintendo DS lite gekregen heeft. dus je weet wel wat ik moet doen. Ik hoop dat ik veel hulp van jullie krijg, want ik ben een leek. Groet
Laatste reactie door Wouter36, -
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
voorstellen
door mirreke9- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo, mijn naam is Miriam. Voor familie en vrienden Mir of mirreke. Ben al aardig thuis in het branden en omzetten van bestanden, maar soms kom ik iets tegen wat ik niet snap. Dat is dan ook de reden dat ik me voor deze site aangemeld heb.
Laatste reactie door mohammedb, -
voorstellen
door rinio- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo, ben rinio kom uit den haag heb veel hobby´s waarvan muziek een van is.groetjes rinio
Laatste reactie door leonpwner, -
voorstellen
door yopetje- 3 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik ben yolanda 37 jaar en kom uit zeeland ik woon samen en heb 2 kinderen 1 van 10 en 1 van 14
Laatste reactie door Lennart, -
voorstellen
door Gast ans1812- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo mijn naam is ans en vind spelletjes heel leuk
Laatste reactie door headsh0t, -
Voorstellen
door tone- 6 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi ben Tone, K'ben 48 jaar met een schat van een vrouw en twee schatten van dochters. Mijn hobby's zijn films bekijken en alles die erom zeilt. Bij problemen zet ik mijn tanden in een project om toch maar een oplossing te vinden .... dus vanalles proberen Trouwens dit is nu echt eens een forums en site die me na jaren boeit :peace:
Laatste reactie door Freddytje, -
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 908 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
voorstellen
door JoeToeb- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hi, Allereerst mijn complimenten voor deze site en forum. Ik vrees dat ik val onder de categorie 'computeranalfabeet'. Ik weet wat basisdingen en hoe om te gaan met windows moviemaker, maar verder nada niets. Dus anderen zullen helaas niet veel aan me hebben. Op YouTube ben ik behoorlijk actief. Ik heb me hier aangemeld omdat ik echt niet snap hoe ik een dvd moet kopieren, dus niet branden, naar een bestand die ik in windows moviemaker kan importeren en aanpassen naar fimpjes van hooguit 10 minuten om die vervolgens op Tube te plaatsen. Ik hoop mijn computeranalfabetisme hier een beetje op te krikken naar een wat hoger peil. Greets, JoeToeb
Laatste reactie door ryan12, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 931 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
Voorstellen
door jdb- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Jan 38 jaar Ben blij dat de site er weer is. Af en toe kom ik eens even kijken of er iets leuks op staat voor mijn kleine dochter
Laatste reactie door jack58, -
Voorstellen
door trombola- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik ben 25 jaar en werkzaam als systeembeheerder op een zorginstelling. Ben benieuwd naar het forum! Tot snel! Groetjes, Thom.
Laatste reactie door Tom, -
voorstellen
door harley525- 7 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo iedereen ik ben harley ik wilde me bij deze even voorstellen Ik wilde graag weten wat queue inhoudt bij het programma abc thanks : : :
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door heste144- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Heste144, 51 jaar oud en erg blij met downloaden via het News. Het wordt me wat moeilijk gemaakt de laatste tijd door stichting brein en op zoek naar een alternatief kwam ik op deze site terecht. Gebruik nu de online FTD maar hou mis de download knop wel.
Laatste reactie door Thijs., -
voorstellen
door Gast LG63- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Mijn gebruikersnaam naam Is LG63 Moeder van 2 jongens, en altijd op zoek naar leuke films om te dloaden. Voor mezelf de wat romantischer...voor de jongens meer aktie.. Groetjes, LG
-
Voorstellen
door hepemero- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, er werd vriendelijk gevraagd me even voor te stellen. Dus bij deze. Mijn naam is Petra, ben getrouwd en heb 3 schoolgaande kinderen. Leuk om te zien wat er allemaal gepost wordt. Groetjes
Laatste reactie door Deeeemy, -
voorstellen
door Gast zuidwest- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hoi hoi ik ben hans uit goes,40 jaar,getrouwd,zoon van bijna 15 jaar. hobby,s knvbscheidsrechter,pc,films lezen en nog veel meer. gr hans
Laatste reactie door Marciej123, -
voorstellen
door discomen- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Het ziet er een leuk forum uit hier en hoop hier nieuwe dingen te ontdekken
Laatste reactie door discomen, -
voorstellen
door ddcpeter- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mijn naam is ddcpeter ik ben een vader met 1 dochter ook ben ik vaak met mijn computer bezig vooral met homepages maken
Laatste reactie door ddcpeter, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben nieuw en al wat ouder toch wil ik leren downloden
Laatste reactie door maxke006, -
voorstellen
door dickke- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ben een man van 56 jaar,hou van films en muziek en van downloaden,snap soms de manier van downloaden niet,daarom dat ik lid wil worden,en misschien wat wijzer word; groetjes
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door bobje4- 1 volger
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, mijn naam is Karin en ik ben geinteresseerd in o.a. Nederlandstalige ebooks. Ik verslind er vele;)
Laatste reactie door xipher, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 1k weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
voorstellen
door mientje1936- 4 reacties
- 1.9k weergaven
:Dhallo ik ben *mientje1936* weet niet meer of ik dat al eens heb gedaan maar ja beter 2x dan geen he zeg ik maar .
Laatste reactie door Vico, -
voorstellen
door longshots- 1 reactie
- 1k weergaven
ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek
Laatste reactie door Farid.,