Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 894 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 893 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 892 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
Laatste reactie door Duken, -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 890 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 890 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 888 weergaven
Hallo luitjes. Mijn naam is Klaas Reinders, maar mijn gebruikersnaam is Pietje Puk. Ben bijna 50 jaar. Hobbies zijn computer en wandelen. Rare combinatie, maar toch.. Eerst stressen achter de PC en daarna ontspannen wandelen en ideeen op doen. (Videos maken met diverse programma's)(Photoshoppen). Voor de rest ben ik saai en niet belangrijk.
Laatste reactie door Monkie, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 888 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
- 1 reactie
- 887 weergaven
Zal mij ook even netjes voorstellen. Ben Carla S., niet zo "piep" meer, maar wel actief op de comp Kijk graag naar verschillende genres films, en vind het ook heerlijk om samen met mijn 2 kleinzoons van 8 en 5 jaar samen kinder- en familiefilms te kijken. Een andere hobby van mij is creaties maken met Paint Shop Pro. Heb in juni jl. mijn bekken gebroken na een val van 3 traptreden en ben nog druk aan het revalideren; hierdoor kom ik helaas nog niet zo veel buiten als ik zou willen, en mis vooral de wandelingen met mijn (jonge) golden retriever Jazzy. Verder veel op Skype met mijn vriend in the US. Verveel me dus niet gelukkig Hoop hier op dit forum antwoorden op mijn …
Laatste reactie door KianYu, -
Voorstellen
door Wimpi- 4 reacties
- 887 weergaven
Hoi ik ben Willem 78 jaar mijn hobby's zijn modelbouw en Muziek en ben vaak op het Internet.!!
Laatste reactie door Wimpi, -
Hallo, Mijn naam is Yvonne en ik kom via Spotnet. Zat voorheen bij NL forum. Snap nog niet veel van Spotnet maar daar komen we wel uit. Gr.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 886 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
Even voorstellen
door monaldo- 2 reacties
- 886 weergaven
Hoi allen, Ook ik ben nieuw op het forum, momenteel download ik voornamelijk via spotnet en heb een Sunny usenet account. Helaas komt het met deze laatste tijd toch vaak voor dat het downloaden niet lukt. Daarnaast heb ik voornamelijk interesse om meer boeken en magazines te downloaden, spotnet heeft hier vrij weinig van.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 885 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 885 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 884 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 884 weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 884 weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 884 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
- 1 reactie
- 883 weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik begin nu met een beetje uit te zoeken hoe alles werkt, ik ben benieuwd wat er allemaal te vinden is.
Laatste reactie door Farid., -
Hallo allemaal
door The Stare- 5 reacties
- 883 weergaven
Ik ben Mark. Ik zwerf al jaren mee op het internet (ook op duken.nl) en ben al jaren een usenet/torrent gebruiker. Nu ik de familie van ARR heb ontdekt en deze op een goede manier wil inrichten. Dacht ik dat het tijd werd om een account hier aan te maken. Groet Mark
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 882 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 881 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool,