Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Sjerrif Rosco- 1 reactie
- 822 weergaven
Goedenmiddag, Ik ben Nick, woonachtig in Barendrecht. Nieuw hier op het forum. Download regelmatig via Spotnet. Groeten!
Laatste reactie door Borki, -
- 1 reactie
- 822 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 822 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja, ik ben 33 jaar en ik heb drie kinderen. Ik wil kijken of er leuke cd's voor kinderen te vinden zijn. Groetjes
Laatste reactie door Natasja7, -
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 820 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 819 weergaven
Ik ben Jef en een van mijn grootste hobbies is het kijken van films. Voornamelijk SF, actie, thrillers, avontuur en misdaad. Mijn ratio is 110 %. Zo op het eerste gezicht ziet deze site er goed uit. Leuk met die top upladers !
Laatste reactie door TamSz, -
voorstellen
door killroy13- 2 reacties
- 818 weergaven
beste leden ik ben blij dat ik jullie heb gevonden ik hoop dat ik nu en in de toekomst veel dingen zal leren grt killroy13
Laatste reactie door Pctje, -
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 817 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
hallo allen ik ben arpie ik ben nieuw hier ben 61 jaar en wil graag het een en ander te leren met vriendelijke groeten arpie
Laatste reactie door arpie, -
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal
door RmT- 6 reacties
- 817 weergaven
Ik benRmT. Zag jullie site voorbij komen op nzbserver in een reactie. Zag dat jullie hier nederlands talige films hadden dus kwam eens kijken
Laatste reactie door zomersla, -
hallo
door Gast studio-sunlight- 0 reacties
- 816 weergaven
goeiedag iedereen mooie sen nette site. hoop hier veel plezier aan te beleven. gr patrick
-
- 0 reacties
- 815 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje, -
- 1 reactie
- 815 weergaven
Hallo digi vrienden. Hoi ik me zelf even voorstellen, ik ben zo'n 10 jaar profesioneel bezig met Pc's en het internet en al zo'n ruime 25 jaar als hobby. Ik werk op de helpdesk van een telecom provider en doe daar alles met Hardware en internet etc. ik wil mijn kennis en ervaring delen met jullie. Voor meer info ga naar mijn site *reclame* al vast een paar tips. *reclame* de site van Leo laporte veel info over windows, apple, linux, google, security etc etc [admin]Reclame is verboden. Lees de huisregels.[/admin]
Laatste reactie door maxim130, -
- 2 reacties
- 815 weergaven
speedy4ever, Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws, dus ik dacht laat me hier ook even kijken,
- 1 reactie
- 814 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
even voorstellen
door Hiroka- 1 reactie
- 814 weergaven
Hallo mijn naam is Hiroka, kijk al langer rond op deze site en meld me nu aan. Weet niet of ik hier goed zit (op de juiste plaats) om dit te posten. Fijne dag voor iedereen! Mijn hobby's is boeken lezen.
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo duuks, Ben Lieke en stel mij voor aan jullie. Hoop heel wijs te worden met dingen die jullie allemaal al wetem. Groetje Lieke
- 2 reacties
- 812 weergaven
Hallo, ik ben Ramon en ik downloadde wel eens bij een bepaalde site. Kwam via een collega bij deze site.😁
Laatste reactie door koffieleut, -
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 812 weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 810 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 810 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
- 1 reactie
- 808 weergaven
hai iedereen, zoals gevraagd zal ik mij ook even voorstellen, ik ben een vrouw van 45 en zit graag achter de computer om film en muziek voor het hele gezin op verzoek te downloaden, mijn gezin bestaat uit een man van 46 en twee puber tieners een zoon van 19 en een dochter van 17 met alledrie verschillende smaken. ik vermaak mij ook prima om zelf vakantiefilms op de computer te zetten en te bewerken met pinnacle studio (ik heb een wat oudere video camera zonder usb aansluiting en zet het hiermee de films geweldig op de computer). met deze site hoop ik eventuele nederlandstalige films te kunnen downloaden. ik ga me nu even verdiepen in dit forum hoe ik dat hier moet doen, w…
Laatste reactie door Duken,