Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 1k weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 1k weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door Sjerrif Rosco- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenmiddag, Ik ben Nick, woonachtig in Barendrecht. Nieuw hier op het forum. Download regelmatig via Spotnet. Groeten!
Laatste reactie door Borki, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben ook hier...
Laatste reactie door Duken, -
ff voorstellen
door coffeebean- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Jos en kom uit Beverwijk. Mijn hobby is computeren, muziek en film Groetjes
Laatste reactie door coffeebean, -
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 1k weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 1k weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
Voorstelling
door kronosek- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door kronosek, -
Hoi allemaal, hier weer een groentje (genaamd tonypasc) erbij , maar hopenlijk heb ik jullie hulp toch niet al te vaak nodig..
Laatste reactie door tonypasc, -
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 1k weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
nieuw lid
door Gast Krisje5- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi iedereen Ik ben Kristel en ik woon in België. Ik ben vooral op zoek naar films en leuke games! Ben heel toevallig hier uitgekomen en het is hier echt super uitgelegd!!! Alvast een dikke merci!! Tot de volgende!!! Groetjes Kristel (Krisje voor de vrienden )
Laatste reactie door Erwin., -
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 1k weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Nieuw lid dus, luistert soms naar de naam Starsky. Soms ook niet als ik wat baal. Lol.
-
Nieuwe Leden
door Mondriaan- 2 reacties
- 1k weergaven
Even voorstellen. Mijn naam is Mondriaan, Tja ben uit de tijd van de baby boom. Samen wonen wij in het zuidwesten van het land, het land waar het leven nog goed is.. Duken.nl lijkt me een leuke en mooie site. Met vriendelijke groet Mondriaan
Laatste reactie door Meh Meh,