Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben ook hier...
Laatste reactie door Duken, -
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hallo daar
door nickyro- 1 reactie
- 1k weergaven
Hier ben ik dan. Via via heb ik jullie gevonden. Ik hoop hier van alles te kunnen vinden en ook mijn steentje te kunnen bijdragen. Mvg en lach,
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
Even voorstellen, nieuw hier als lid, vaker geweest als gast, actief op allerhande nzb-sites, alleen zijn die nu allemaal op een paar na uit de lucht, dus om toch bij te blijven nu hier .... Downloadvoorkeur gaat uit naar series, films en muziek. Ben ook één van die gekken die de spelletjes in de huiskamer leuk vinden 😀
Laatste reactie door Consult, -
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 1k weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
ff voorstellen gerjo
door Gast gerjo- 2 reacties
- 1k weergaven
mijn naam is gerjo, kom uit oost nederlanderland, beroep teamleider in de wsw, hobby's muziek en comp, en mijn eigen radiostudio, hoop hiet veel plezier te hebben gr gerjo
-
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 1k weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
Nieuwe Leden
door Mondriaan- 2 reacties
- 1k weergaven
Even voorstellen. Mijn naam is Mondriaan, Tja ben uit de tijd van de baby boom. Samen wonen wij in het zuidwesten van het land, het land waar het leven nog goed is.. Duken.nl lijkt me een leuke en mooie site. Met vriendelijke groet Mondriaan
Laatste reactie door Meh Meh, -
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 1k weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen