Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast wimvut- 0 reacties
- 871 weergaven
Hallo, ik heet Wim en kom bij de zoektocht naar de betekenis van DAA op deze site uit. Zoals mijn gebruikersnaam al zegt ben ik een vutter en probeer bij te blijven in de computer wereld.
-
- 2 reacties
- 870 weergaven
Hallo luitjes. Mijn naam is Klaas Reinders, maar mijn gebruikersnaam is Pietje Puk. Ben bijna 50 jaar. Hobbies zijn computer en wandelen. Rare combinatie, maar toch.. Eerst stressen achter de PC en daarna ontspannen wandelen en ideeen op doen. (Videos maken met diverse programma's)(Photoshoppen). Voor de rest ben ik saai en niet belangrijk.
Laatste reactie door Monkie, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 870 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
- 1 reactie
- 870 weergaven
hai iedereen, zoals gevraagd zal ik mij ook even voorstellen, ik ben een vrouw van 45 en zit graag achter de computer om film en muziek voor het hele gezin op verzoek te downloaden, mijn gezin bestaat uit een man van 46 en twee puber tieners een zoon van 19 en een dochter van 17 met alledrie verschillende smaken. ik vermaak mij ook prima om zelf vakantiefilms op de computer te zetten en te bewerken met pinnacle studio (ik heb een wat oudere video camera zonder usb aansluiting en zet het hiermee de films geweldig op de computer). met deze site hoop ik eventuele nederlandstalige films te kunnen downloaden. ik ga me nu even verdiepen in dit forum hoe ik dat hier moet doen, w…
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door Voetstap- 0 reacties
- 870 weergaven
Mijn naam is Voetstap, ik ben 46 jaar en 6,5 jaar getrouwd. We wonen in het noorden van Nederland en we hebben samen 1 hond en 2 katten. Willen jullie nog meer van me weten dan hoor ik het graag. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Voetstap
Laatste reactie door Voetstap, -
hoi allemaal
door Gast tamara37- 1 reactie
- 869 weergaven
Ik ben tamara en kom uit zeeland en wil jullie allemaal even groeten :zwaai:
Hallo mijn naam is Whipless en hoop veel plezier te hebben aan deze site. Groeten Whipless :goed:
Laatste reactie door Pctje, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 868 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 867 weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 867 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
Laatste reactie door Zombymario, -
Ik ben Edwin en usenet gebruiker van het eerste uur. Ik ben vooral op zoek naar science fiction en thrillers.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 867 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
Even voorstellen
door tjw- 0 reacties
- 866 weergaven
Hallo ik ben tjw. Ik kwam op dit forum toen ik informatie over ereaders aan het zoeken was.
Laatste reactie door tjw, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 866 weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
- 3 reacties
- 865 weergaven
Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse!
-
Nieuw lid
door Gast ron-1965- 1 reactie
- 865 weergaven
Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Ron en ben 45 jaar.
Laatste reactie door Mynami, -
Hoi
door Gast- 1 reactie
- 865 weergaven
Ik ben Pistolebob. Ben al heel lang geregistreerd hier, maar had tot nu toe nog niks gepost. Ik heb een spotweb site (SPAM.me) die eerst anders heette en toen hier gepost werd door Zombymario geloof ik
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
hallo alemaal
door Gast yolink- 2 reacties
- 864 weergaven
Hallo Allemaal. Ik ben bjorn en ben gek op downloaden. eigelijk een beetje verslaafd eraan HAHA Download echt de meest grote onzin binnen op mn computer waar ik niks mee doe. Maar ja je moet wat he? Vind het leuk om hier te zijn in elk geval :peace:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 864 weergaven
Hallo digi vrienden. Hoi ik me zelf even voorstellen, ik ben zo'n 10 jaar profesioneel bezig met Pc's en het internet en al zo'n ruime 25 jaar als hobby. Ik werk op de helpdesk van een telecom provider en doe daar alles met Hardware en internet etc. ik wil mijn kennis en ervaring delen met jullie. Voor meer info ga naar mijn site *reclame* al vast een paar tips. *reclame* de site van Leo laporte veel info over windows, apple, linux, google, security etc etc [admin]Reclame is verboden. Lees de huisregels.[/admin]
Laatste reactie door maxim130, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 862 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 861 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
Goedendag!
door Mr.Vorkie- 2 reacties
- 861 weergaven
Hallo Allen, Ik ben Mitchel woonachtig in Almere, Nederland. En al tijden fanatiek down en up loader. Werk al heel lang met torrents en heb daardoor veel films en series verzamelt in de jaren. Snelheid vind ik fijn en daarom blijf ik ook veel seeden. Onder het mom van laat ik mijn netwerk eens uitbreiden kom ik hier ook even buurten. Met de hoop op een leuke toekomst! Groeten Mitchel,
Laatste reactie door Farid., -
nieuw hier..
door Gast jvputte- 2 reacties
- 859 weergaven
Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik moet nog ontdekken hoe ik een film kan vinden maar daar kom ik wel uit. Grtz
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 858 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
Laatste reactie door Freddytje,