Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 919 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 919 weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
hallo allen ik ben arpie ik ben nieuw hier ben 61 jaar en wil graag het een en ander te leren met vriendelijke groeten arpie
Laatste reactie door arpie, -
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 918 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 917 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
nieuw hier
door Gast knuffelenteddy- 1 reactie
- 914 weergaven
hallo wij zijn bert en brigitte nieuw hier en hopen veel plezier aan de site te beleven liefs bert en bries
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 913 weergaven
Goeie oamnd, Bie disse wil ik mie eem veurstell'nn. Soamen met mien vrouw heb ik 3 kiender'n, iene van 17, iene van 15 en de jongste is 13. dus haand'n vol an. Ik hoop me hier thuis te voelen en een mooie tijd te hebben. groetjes Nesse
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 913 weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
goede avond
door Gast extreem-worldz- 1 reactie
- 912 weergaven
hallo ik ben extreem-worldz ben een ras echte belg van 31 jaar ben verzot op films muziek en software sinds de corana crisis heb ik ineens veel tijd om films en muziek en software te downloaden heb zelf 7 weken thuis gezeten maar sinds 2 weken terug aan het werk nu maar savonds hebben tijd voor een filmpje te zien ook de reden om de we nie op cafe kunnen gaan denk toch nie direct op cafe te gaan en trouwens mis het eigelijk nie en je doet niets op dus ik hoop hier wat sites tegen te komen heb er zelf al eentje toegevoegd bij warez boards gr extreem-worldz
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 912 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 910 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
FF voorstellen
door elloco- 0 reacties
- 909 weergaven
Hallo , ben Menno en kijk graag Films en series
Laatste reactie door elloco, -
Hallo, ik ben Annie en omdat ik al een aantal malen iets opgezocht heb op duken.nl ben ik nu lid geworden. Ik lees voornamelijk Nederlandse en Engelse ebooks. Ook series zoals Suits en Scandal zijn favoriet.
Laatste reactie door Annie, -
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
gegroet
door Gast Sfinx1- 1 reactie
- 908 weergaven
Hoi allemaal, Deze dame heeft een nieuwe laptop die (hoop ik toch) heel wat meer in zijn mars heeft. Van nature voel ik me aangetrokken tot het experimenteren met dit nieuwe speeltje. Wederzijdse inspiratie en hulp is dan niet weg te denken hé. Ik ga eerst vooral uitzoeken waar het bij jullie om draait en we zien wel! Groetjes
- 1 reactie
- 907 weergaven
Zal mij ook even netjes voorstellen. Ben Carla S., niet zo "piep" meer, maar wel actief op de comp Kijk graag naar verschillende genres films, en vind het ook heerlijk om samen met mijn 2 kleinzoons van 8 en 5 jaar samen kinder- en familiefilms te kijken. Een andere hobby van mij is creaties maken met Paint Shop Pro. Heb in juni jl. mijn bekken gebroken na een val van 3 traptreden en ben nog druk aan het revalideren; hierdoor kom ik helaas nog niet zo veel buiten als ik zou willen, en mis vooral de wandelingen met mijn (jonge) golden retriever Jazzy. Verder veel op Skype met mijn vriend in the US. Verveel me dus niet gelukkig Hoop hier op dit forum antwoorden op mijn …
Laatste reactie door KianYu, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 907 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
hallo alemaal
door Gast yolink- 2 reacties
- 906 weergaven
Hallo Allemaal. Ik ben bjorn en ben gek op downloaden. eigelijk een beetje verslaafd eraan HAHA Download echt de meest grote onzin binnen op mn computer waar ik niks mee doe. Maar ja je moet wat he? Vind het leuk om hier te zijn in elk geval :peace:
Even voorstellen
door chopke- 2 reacties
- 906 weergaven
Ben 65 jaar , en ga hier eens lekker rondneuzen 😁, alvast bedankt
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 906 weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik begin nu met een beetje uit te zoeken hoe alles werkt, ik ben benieuwd wat er allemaal te vinden is.
Laatste reactie door Farid., -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 906 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 905 weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Even voorstellen
door monaldo- 2 reacties
- 905 weergaven
Hoi allen, Ook ik ben nieuw op het forum, momenteel download ik voornamelijk via spotnet en heb een Sunny usenet account. Helaas komt het met deze laatste tijd toch vaak voor dat het downloaden niet lukt. Daarnaast heb ik voornamelijk interesse om meer boeken en magazines te downloaden, spotnet heeft hier vrij weinig van.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Hallo mijn naam is Whipless en hoop veel plezier te hebben aan deze site. Groeten Whipless :goed:
Laatste reactie door Pctje,