Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 981 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 981 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Laatste reactie door Duken, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 980 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
Laatste reactie door Zombymario, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 980 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 980 weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 979 weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
Voorstellen
door Sjerrif Rosco- 1 reactie
- 979 weergaven
Goedenmiddag, Ik ben Nick, woonachtig in Barendrecht. Nieuw hier op het forum. Download regelmatig via Spotnet. Groeten!
Laatste reactie door Borki, -
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 978 weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 978 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 977 weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
DE NIEUWE
door Gast jeank0- 1 reactie
- 975 weergaven
Dag mensen. Ben jean en ben dus de nieuwe in town Mogen we allemaal prettig samenwerken
Hallo, ik ben Annie en omdat ik al een aantal malen iets opgezocht heb op duken.nl ben ik nu lid geworden. Ik lees voornamelijk Nederlandse en Engelse ebooks. Ook series zoals Suits en Scandal zijn favoriet.
Laatste reactie door Annie, -
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 974 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
Nieuw lid dus, luistert soms naar de naam Starsky. Soms ook niet als ik wat baal. Lol.
-
hallo alemaal
door Gast yolink- 2 reacties
- 974 weergaven
Hallo Allemaal. Ik ben bjorn en ben gek op downloaden. eigelijk een beetje verslaafd eraan HAHA Download echt de meest grote onzin binnen op mn computer waar ik niks mee doe. Maar ja je moet wat he? Vind het leuk om hier te zijn in elk geval :peace:
- 1 reactie
- 974 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 974 weergaven
Hoi Hoi, Ik ben Hombra (Annelies) maar deze naam was niet meer beschikbaar. Ik wil me een beetje gaan verdiepen in de computer en et name films en muziek downladen en van genieten. ;D Gr Hombra
Laatste reactie door Maartenn, -
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 973 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
Was de site al dikwijls tegengekomen, me nu eindelijk geregistreerd.
Laatste reactie door Monkie, -
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 973 weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 972 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben André, 46 jaar en woon in het mooie Arnhem. Ik ben altijd op zoek naar goede sites voor nzb's . Zo kom ik nu langs deze. Meteen maar even aangemeld en nu lekker neuzen tussen het nieuws. Bedankt voor het toelaten. Tot snel 👍🏼
Haii everybody Ik ben tanjaaw, heel erg eigenwijs met gadgets, ik wil van alles en blijf doorproberen tot mijn wil wet is alleen kan ik nog wel eens een kluns zijn met goed kijken en zoeken.. Ik wil altijd het moeilijkste of gekste voor elkaar krijgen en Ik heb dan vaak genoeg vragen die internet alleen mij niet normaal kan antwoorden..
Laatste reactie door Duken,