Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door Gast taxi- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi Ik ben taxi, 59 jaar oud en ben hier terecht gekomen omdat ik een crack download zocht van het Zylomspel caramba DeLuxe - helaas nog niet gevonden
Laatste reactie door marco1, -
voorstellen
door betteke- 12 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ff voorstellen ik ben betteke woonachtig in canada en hoop op deze site nog een boel te leren!
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door clear773- 1 reactie
- 4k weergaven
Hi ben clear773 als sinds de bbs en modem tijd zoekende naar leuke dingen online
Laatste reactie door Perplex, -
voorstellen
door richard33- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi Hoi allemaal mijn is richard en ik ben 33 jaar en mijn hobby s zijn gamen chatten moeilijke progjes uit vogelen mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag groetjes richard
Laatste reactie door Mynami, -
voorstellen
door GeurtSmit- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, mijn naam is Geurt. Ik ben 56 jaar en ik kan bijna gaan genieten van mijn vervroegde pensioen. Omda ik dat wat vrije tijd krijg wil ik het downloaden van films onder de knie zien te krijgen. Ik heb al een paar geprobeerd om dit onder de knie te krijgen maar steeds lukte het net niet helemaal!! Dan lukte het ene niet en dan weer het andere niet. Dus gooide ik het bijltje er bij neer. Nu, wil ik het toch doorzetten en via Duke het downloaden onder de knie zien te krijgen. O ja, dat vergat nog: ik ben bijna 35 jaar getrouwd!!
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen
door ansje68- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hoi ik ben ansje68 wil mij ook ff voorstellen probeer t sinds gisteren maar wil niet lukken ik hoop dat ik hier juist ben grt ;D
Laatste reactie door marcov, -
Voorstellen
door gup- 3 reacties
- 1.7k weergaven
:)hoi ben gup. midden 30 en na een jaar werdt het tyijd hier masar eens te registeren. O0 hebben een top site en haal veel nuttige tips van jullie forum.
Laatste reactie door Luc., -
Voorstellen
door jokeduiv- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Mijn naam is joke. Ik ben 63jr. en moet heel veel nog leren. Ik heb bitcomet 0.70"op aanraden van een vriendin gedownl. Ze zij dat alles verder vanzelf ging. Een film aangeklikt en zie dat ie binnen lijkt te komen. Hoe dan verder geen idee. Maar wat ik zo snel zag is hier veel uitleg voor oudjes:). Morgen ga ik echt lezen. Ik snap nog niet alles en mn. engels termen niet. Ik hoop dat ik hier kan vragen. als het simpel kan, neem ik het wel op. Alle begin is moeilijk, maar ik heb nog een leven voor me. en heb er zin an. Vriendelijke groetjes joke
Laatste reactie door Robin, -
VOORSTELLEN
door Gast rrsp66- 1 reactie
- 1.1k weergaven
HALLO Ik ben rrsp en kijk of ik hier wat wijzer kan worden
Laatste reactie door Releases, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 938 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
voorstellen
door Johan.48- 1 reactie
- 1.4k weergaven
even voorstellen ,johan.48, bezig met van alles en nog veel meer. nieuwste hobby laser graveren.
voorstellen
door ikk- 7 reacties
- 2.4k weergaven
bedank dat ik lid mag zijn groetje anita
Laatste reactie door Fredpascal, -
Voorstellen
door Annabell01- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik ben een vervent downloader via torrents en via usenetsite. 58 jaartjes jong en moeder van 2 (inmiddels volwassen) zoons. Ik woon in het zuiden van Nederland in de mooiste provincie van Nederland.
voorstellen
door J.B.- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik ben een prille beginner en wil meer weten over bit. enz. Ben redelijk thuis in computeren, maar heb weinig ervaring in films downloaden. Heb deze site gevonden en hoop er mij voordeel meee te doen. Mijn gegevens: Ben sportinstructeur 45 jaar. Woonachtig in het noorden.
voorstellen
door jeannetta- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben een oma van van 60 jaar en al 41 jaar getrouwd heb 2 kinderen en 1 kleinzoon ik ben sinds kort bezig met films te downloaden maar heb daar nog wel enkele vragen over ik hoop dat ik hier wat hulp daar bij kan vinden groetjes jeannetta
Laatste reactie door Pctje, -
voorstellen
door ladyrat- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi ik ben ladyrat, Ik hou erg veel van computeren psp-en fotobewerken en spelletjes downloaden dus dan zit ik hier goed als ik iets niet weet. Binnenkort krijg ik een nintento ds en zou graag spelletjes willen downloaden maar ik weet totaal niet hoe het moet en daar wil ik zien achter te komen Als iemand mij een link geeft hoe je het stap voor stap doet zou het ik het heel fijn vinden en wat je er voor nodig hebt kan iemand de linken naar een andere topic als deze vraag al gesteld is? vriendelijke groet
Laatste reactie door miran102, -
Voorstellen
door peach- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Haaij, ik ben nieuw hier!! :peace: ben meisje van 16 jaar dat geen verstand heeft van downloaden! ;D goede handleidingen hier!! O0 :peace: PEach
Laatste reactie door peach, -
Voorstellen
door doornink- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Mijn naam is Peter. Groen op het gebied van downloaden, dus ik hoop hier veel te leren.
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
voorstellen
door blindeye- 8 reacties
- 3.1k weergaven
hallo ik heet blindeye 50 jaar en pas twee jaar op internet het meeste wat ik op internet doe is het downloaden van allerlei progamma's met een crack omdat ik het koen van de pc progamma's te duur vind. ook download ik muziek om die dan voor eigengebruik op cd te zettenm maar het interessanste vind ik toch progamma's en dan zeker de progamma's van meneer Bill Gates omdat ik vind dat die meneer al meer dan genoeg geld heeft.
voorstellen
door dinkiebo- 3 reacties
- 2k weergaven
hoi ben dinkiebo ben al een tijdje aan het klungelen en kreeg van een goede vriend de site van DukeN.nl door
voorstellen
door creaine- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik ben Ine en nog niet zo thuis in deze downloadwereld, maar ik neem aan dat het te leren is ik ga hier eerst eens rondsnuffelen. groetjes.
Laatste reactie door creaine, -
Voorstellen
door Paul51- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Hallo, ik ben Paul51 en ben altijd op zoek naar mooie series en films en voor mijn vrouw Nederlandstalige boeken , hopelijk zit er hier wat bij om onze verzameling compleet te maken. We laten ons verrassen.
-
- 1 volger
- 6 reacties
- 6.5k weergaven
Goedemiddag, Mijn naam is Kleurenvrouwtje. Ik heb veel hobby's een daarvan is lezen. Vind het ook leuk om dingen te leren op mijn laptop. Wil je meer weten, vraag maar!
Laatste reactie door Kleurenvrouwtje, -
voorstellen
door jasmien- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi! Nieuw hier, snap er nog niets van, maar dat komt nog wel... toch :s Jasmien
Laatste reactie door Wesley,