Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Safri001- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hi allemaal, mijn naam is Connie en heb me aangemeld op het forum omdat ik na 15 jaar zonder enig probleem te downloaden nu problemen heb. Ik hoop dan ook op hulp van jullie misschien heb ik iets over het hoofd gezien :-)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 810 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
Voorstellen
door Romulus- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Michael en ik hoop dat ik ook in de toekomst wat voor duken kan gaan betekenen. M.vr.gr., Michael
Laatste reactie door DukeNPDA, -
voorstellen
door Gast nodeb- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik ben Deborah en bijna 32 speel graag sims en via google aan deze site gekomen
Laatste reactie door Schaapje, -
voorstellen
door Arcowe- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Ik ben Arcowe en ik hou van lezen en films en muziek en moet nog een hoop dingen leren En het lijk mij hier heel gezellig Groetjes Arcowe
Laatste reactie door Arcowe, -
Voorstellen
door Andropov- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Aloha, Ik ben Andropov en ben hier zojuist terecht gekomen omdat ik wat spelletjes wil downloaden. Ik zag al een aantal andere onderwerpen voorbijschieten die weleens interessant kunnen zijn. M'n leeftijd is 45. Ik ga gauw kijken! Ben benieuwd. Ciao
Laatste reactie door marcov, -
Voorstellen
door Eerin- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik ben Eerin, 17 jaar en een noob in deze scene. Ik weet nog bijna niks. Vandaag mijn eerste film gedownload *hurray*, maar nu heeft hij geen geluid. Dus vandaar maar op het forum om rond te kijken en te vragen. Groetjes!
Laatste reactie door Tim., -
voorstellen
door ben001- 1 reactie
- 965 weergaven
Hoy ik ben Benny 61 jaar woonachtig in Belgie allemaal de groetjes bedankt
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door chris- 3 reacties
- 2.8k weergaven
hallo ik ben chris ik ben 48 jaar en de grootste hobby is mijn computer en mijn kleindochter van 5 maanden verder hou ik ook van modelboten bouwen en uiteraard van mijn vrouw
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen
door stormsoldaat- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik ben ook nieuw hier zoals wel duidelijk is . Ik hoop hier veel te leren over downloaden en daarbij met genoeg kennis ook anderen te kunnen helpen. ADIOS :cool2:
Laatste reactie door Michiel, -
voorstellen
door Gast robdedraaier- 0 reacties
- 1.2k weergaven
he he gevonden even voorstellen ik ben rob ben aardig thuis in de pc maar heb toch wel eens hulp nodig die ik vanochtend op deze site het antwoord kreeg erg handig hoop dat er mensen zijn die wat aan mij hebben nou dat was het ga ff neusen op de site gr rob
-
voorstellen
door mentanoo- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hoi ik ben mentanoo heb een comp die op vista loopt. ik hou veel van mountainbike en gamen. en dat was het denk ik
Laatste reactie door robbieskylark, -
voorstellen
door Gast paparobin- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben lucien woon in brabant samen met kids hobby muziek en pc en mijn eigen radio en forum,s op internet ik hoop een leuke tijd te mogen hebben hier groetjes paparobin :) O0
-
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 989 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door Bolleeder- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Goedemorgen allemaal, zal me even voorstellen. Naam: Leon Leeftijd: 18 Woonplaats: Amsterdam
Laatste reactie door Bolleeder, -
voorstellen
door leipo- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi ik ben Linda. Ik hoop hier een leuke tijd te hebben.
Laatste reactie door leipo, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben Yara, 34 jaar, en ik doe donald duck na ;D Ik ben sinds van de week aan t downloaden, EINDELIJK zelf films branden, yeah maar 8eraf schijnt dat dus helemaal niet zo YEAH te zijn . De meeste zijn of avi bestand of er staat windows film en ik begrijp nu dat het een dvd bestand moet zijn om het bestand op een schijf te krijgen. Pff ik ben ook maar een leek dus ik d8 ik meld mij hier even aan Hoop wat te leren hier.
Laatste reactie door Princessyaartje, -
- 2 reacties
- 940 weergaven
hallo iedereen, ik ben nieuw sinds vandaag en hoop van jullie nog veel te mogen leren
Laatste reactie door Trizomu, -
voorstellen
door Zonti- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi mijn naam is Zonti, 47 jaar jong en via google hier terecht gekomen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een uitnodiging van THC.org, maar nu ik hier een daagje rond heb gekeken vind ik het leuk om zo nu en dan hier rond te neuzen. Maar..............mocht er toch iemand zijn met een uitnodiging dan hoor ik dat graag :) :)
Laatste reactie door Zonti, -
voorstellen
door robert1984- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik ben robert 30 jaar uit bergen op zoom
Laatste reactie door reneetje1969, -
voorstellen
door Frodo747- 11 reacties
- 1.6k weergaven
Frodo747 Stichting Brein met de vele shut downs bracht mij op deze site die mij wegwijs maakte om nare zaken te voorkomen. Dus heb ik nu een VPN aansluiting en Exodus is nu mijn top vriend . Voel me nu een stuk veiliger een raad iedereen aan ook een VPN aansluiting te nemen
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door annieko- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik ben annieko 54 jaar huisvrouw woon in spijkenisse ik ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters en 4 kleinzoons mijn hobby's zijn foto bewerking en films
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen
door aussy53- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hi ik ben aussy53 en ik hope nog wat te leren van deze site groetjes
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door Gast ghazi- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik ben aleida en ik kwam me even voorstellen ik hoop dat ik ook buitenlandse filmen kan downloaden want ik houdt heel veel van hindifilms en uiteraard ook muziek je weet wel muziek vanuit india :music:
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door Gast liljeffrey11- 2 reacties
- 1.3k weergaven
goedendag ben geoffrey kom uit spijkenisse ben 21 jaar en hoop een hoop post op deze forum te plaatsen
Laatste reactie door Zombymario,