Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 796 weergaven
hallo allemaal ik ben dus miranda uit rotterdam ik ben helemaal nog niet bekend hoe alles werkt maar ik neem aan dat ik dit in het forum wel zal leren ik ben een moeder van een puber en eigenaar van een online zeepwinkel wat dus ook mijn hobby is wil je meer weten vraag het dan gerust gr miranda
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 795 weergaven
Hoi ik woon sinds kort in Turkije en kwam zodoende in aanraking met KODI;Ik weet er nog echt niks van ; Mijn doel is om uiteindelijk tv te ontvangen van NL en de rest van de wereld. Hoop dat ik hier verder op weg wordt geholpen; Groetjeszz
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 794 weergaven
Hallo ik ben kotter en ik wil leren downloaden en wat er bij komt kijken.En ik hoop hier wat te kunnen leren.
Laatste reactie door Blitzz, -
Nieuw hier
door sirhenry13- 1 reactie
- 794 weergaven
Hoi, ik ben Henry, Na het stoppen van Newzbin hier terecht gekomen. groet
Hallo allemaal
door Gast fieder- 1 reactie
- 793 weergaven
Ik ben 42, woon in het midden van het land en download sinds een tijdje muziek en films met torrents en nzb. Vooral filmhuis films kijk ik graag. De nieuwste films kan ik meestal niet vinden of het lukt me niet ze te downloaden. Bij Duken hoop ik info te kunnen vinden zodat dat toch gaat lukken. Ik heb sowieso al interessante en handige info gelezen hier, bedankt!
voorstellen
door Paraad- 2 reacties
- 792 weergaven
Hallo, ik ben Paraad. Nieuw op het forum. Nieuweling met downloaden.... Maar ik vind het erg leuk. Bizar hoeveel er beschikbaar is om te downloaden. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste dingen kan vinden en op welke manier ik die op mijn puter kan krijgen. Hopelijk hebben jullie geduld met misschien voor de hand liggende vragen, want voor mij is het nieuw. met vriendelijke groeten, Paraad
Laatste reactie door Freddytje, -
hallo allemaal
door mike077- 3 reacties
- 789 weergaven
hallo allemaal, hoop hier veel mooie dingen te vinden :)
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 784 weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Even voorstellen.
door Gast Guzzi3- 0 reacties
- 784 weergaven
Ik ben Cees en ben van de week gaan zoeken wat voor downloadprogramma's er allemaal zijn. Ben dus een leek op dit gebied. Maar van jullie berichten kan ik veel leren
-
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 784 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
Hoi, ik ben majo.
door majo- 2 reacties
- 783 weergaven
Graag wil ik wat leren over windows 10
Laatste reactie door majo, -
Even voorstellen
door irikro- 1 reactie
- 783 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus stel ik me even voor: Iris (38), verpleegkundige, samenwonend, woonachtig nabij Rotterdam. Ik hou erg van film en muziek. Volvo 850 liefhebber. Andere hobby's: tuinieren, lekker eten, zorgen voor mijn beestenboel (katten en konijnen) Groetjes
Laatste reactie door AEW, -
ook ff voorstellen ik ben han
door Gast han957- 1 reactie
- 778 weergaven
Ik ben dus han en ik kom hier met een vraag waar ik werkelijk niets van snap. ik download al een paar dagen van http://thepiratebay.org/login maar sinds gisteren lukt dat niet meer. ik krijg de volgende melding " jou have reached the download limit for free users" komt er op neer dat je dan op een knop buy moet drukken en als je dat doet dan krijf je de melding dat je internetverbinding niet goed is. Erg vervelend wie o wie kan me helpen.
Laatste reactie door bilal4, -
nieuw hier
door Gast teceetje- 0 reacties
- 777 weergaven
hallo mijn naam is theo ben veel bezig met muziek en film en ben dus regelmatig op zoek naar covers en hoop die dus hier te vinden
-
- 1 reactie
- 776 weergaven
Hallo Team ik ben Sjanneke Klein.piraatje ben huisvrouw en Dj bij een internetradiostation www.hitradiolimburg.com hou veel van muziek en ben 64 jaar hoop dat dit voldoende is succes met dit forum en zal er heel graag komen kijken Groet Klein.piraatje
-
Even voorstellen
door festus1- 2 reacties
- 776 weergaven
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en stel me even voor Vrouw, getrouwd, moeder en oma. Ik hoop hier af en toe iets te vinden,want de kleinkinderen vragen dat soms. Mijn nicknaam was blijkbaar al in gebruik, wat me verwonderd, want hij is toch iets apart. Het is namelijk een naam die uit herinneringen bestaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Groetjes Festus1
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 776 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 774 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
Voorstellen
door Diva- 1 reactie
- 771 weergaven
Hallo ik ben Diva, Ben hier nieuw en hou van games- muziek - en ben opzoek na bladmuziek voor de keyboard
even voorstellen
door simpele- 1 reactie
- 769 weergaven
hoi ik ben simpele ik hou van films en een goed boek heb 2 honden en een man ik ben al eerder lid geweest maar dat is al een tijd geleden
Laatste reactie door KianYu, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 769 weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
Even voorstellen
door Baquinn- 2 reacties
- 768 weergaven
Hey hey, Mijn naam is Baquinn. Ik ben hier voor het eerst :)
Laatste reactie door wolu, -
nieuw
door Gast kadilin- 1 reactie
- 767 weergaven
Op zoek naar informatie over downloaden fils min of meer onverwaht hier terechtgekomen. Ik hoop hier de juiste informatie te vinden.
Laatste reactie door Rikkert.,