Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 953 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
- 1 reactie
- 952 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 952 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
Laatste reactie door Duken, -
hoi allemaal
door Gast tamara37- 1 reactie
- 951 weergaven
Ik ben tamara en kom uit zeeland en wil jullie allemaal even groeten :zwaai:
Voorstellen
door Pastafarian- 2 reacties
- 950 weergaven
Hoi, ik ben een pastafarian en ben nieuw op deze site. Ben geïnteresseerd in true crime story's En ben dus ook al een hele tijd opzoek naar de torrent van Costa del Crime
Laatste reactie door Pastafarian, -
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 950 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
Laatste reactie door Zombymario, -
ff voorstellen
door Gast wimvut- 0 reacties
- 950 weergaven
Hallo, ik heet Wim en kom bij de zoektocht naar de betekenis van DAA op deze site uit. Zoals mijn gebruikersnaam al zegt ben ik een vutter en probeer bij te blijven in de computer wereld.
-
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 947 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 946 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
hallo even voorstellen
door Gast kyenzo- 1 reactie
- 946 weergaven
hallo ik ben kim en kom eens kijken of ik hier wat leuke spelletjes vind groetjessss
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 945 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
even voorstellen
door Gast pebbles1- 1 reactie
- 945 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja (pebbels1) Ik heb al een paar keer op jullie site gekeken, handige info en lekker simpel uitgelegd 'ben nl. nog een groentje in 't downloadwereldje, dus ik denk hier veel op te steken. groetjes Natasja
- 1 reactie
- 943 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Tanja en ik kom uit Den Bosch. Kwam even kijken of jullie voor mij een oplossing hebben voor een probleem. Gr Tanja
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 943 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
even voorstellen
door patje66- 0 reacties
- 942 weergaven
Hey, ik ben Patrick en ben voornamelijk in bezit van en op zoek naar e-boeken groetjes P.
Laatste reactie door patje66, -
Nieuw
door Gast ralf81- 2 reacties
- 942 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben ralf en ben een ervaren downloader Groet ralf
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 941 weergaven
Hoi, ik heb mezelf Samantha Carter genoemd. Ben een gigantische fan van alle Stargate serie die je je maar kunt bedenken. Ik ben getrouwd, 47 jr en heb 2 zonen van 21 en 18 jr. Ik ben al een tijdje op deze manier aan het downloaden dus weet eigenlijk al hoe het werkt. Ben eigenlijk lid geworden omdat ik een vraag over spotnet heb maar kan niet goed vinden waar ik die vraag moet stellen. Misschien dat ik zo een hint krijg. Groetjes Sam :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 940 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
hallo allemaal
door mike077- 3 reacties
- 940 weergaven
hallo allemaal, hoop hier veel mooie dingen te vinden :)
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 940 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
- 1 reactie
- 940 weergaven
Hoi ik woon sinds kort in Turkije en kwam zodoende in aanraking met KODI;Ik weet er nog echt niks van ; Mijn doel is om uiteindelijk tv te ontvangen van NL en de rest van de wereld. Hoop dat ik hier verder op weg wordt geholpen; Groetjeszz
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 939 weergaven
ben net nieuw
Laatste reactie door Zombymario, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 938 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 938 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp,