Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
hoi allemaal
door Gast tamara37- 1 reactie
- 976 weergaven
Ik ben tamara en kom uit zeeland en wil jullie allemaal even groeten :zwaai:
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw hier!
door Deliciouss- 1 reactie
- 976 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw hier, ik heb me hier aangemeld, omdat ik wil weten hoe je films op je mp3 kan zetten. Ik heb er net ook een topic over aangemaakt. Ben blij dat ik hier vragen kan stellen!
Laatste reactie door Marciej123, -
hallo
door Gast tsjoeper- 1 reactie
- 975 weergaven
hallo aan iedereen ben hier per toeval terecht gekomen ,ben van regio oost-vlaanderen belgie. hobby's mtb en films bekijken
voorstellen
door ellen1701- 1 reactie
- 974 weergaven
hallo ik ben ellen getrouwd 50 jaar en 4 kinderen en 1 kleinkind woon in brabant
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door moppie67- 2 reacties
- 973 weergaven
hallo ik ben marc en ik hou van films 45 jaar oud uit belgie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 972 weergaven
Hoi ik woon sinds kort in Turkije en kwam zodoende in aanraking met KODI;Ik weet er nog echt niks van ; Mijn doel is om uiteindelijk tv te ontvangen van NL en de rest van de wereld. Hoop dat ik hier verder op weg wordt geholpen; Groetjeszz
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 971 weergaven
Hoi allemaal. Ik ben Lieke en was even aan het snuffen op het net naar nieuwe te downloaden bestanden ect. en kwam hier terecht. Ik ben benieuwd of ik wat kan bijdragen aan menige "epubs boekenkasten" Groetjes, Lieke
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 1 reactie
- 971 weergaven
Hallo mijn naam is Joentje1977 en ik hoop hier een leuke tijd te beleven.
- 1 reactie
- 970 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Charon en ik ben 21 jaar. Ben hier terecht gekomen doordat ik een probleem had met een programma. Ben er niet helemaal uitgekomen, maar ik hoop er nog wel uit te komen Groetjes Charon
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 970 weergaven
Hallootjes mijn naam is Frederik de Geus 48 jaartjes jong en kom uit Alphen a/d Rijn ben erg benieuwd wat Duken mij gaat brengen hoor er goede verhalen over Ik snap er nog niet erg veel van maar hoop dat ik hier hulp van jullie in krijg. Mijn Hobbys zijn volleybal vissen en F1 groetjesss Fredje
even voorstellen
door deloy- 2 reacties
- 969 weergaven
hoi ik ben john woont in roosendaal ben getrouwd heb twe kinderen en ik ben 41 jaar
Laatste reactie door Patricker, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
Hallo!
door newbie psp- 1 reactie
- 968 weergaven
Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 43 jaar, woon in het noorden van het land, ben getrouwd, ben moeder van twee kinderen (8 en 7 jaar), waarvan vooral onze jongste, dol is op gamen. Ik hoop hier dus tips & tricks te vinden om hem daarbij te helpen. ;-) Groetjes van een psp newbie.
Laatste reactie door Zombymario, -
Nieuw lid
door Gast ron-1965- 1 reactie
- 968 weergaven
Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Ron en ben 45 jaar.
Laatste reactie door Mynami, -
Even voorstellen
door leekje- 2 reacties
- 967 weergaven
Beste allemaal ! Ben een liefhebber van films en hoop hier en met jullie hulp een paar dingen te leren die mij niet willen lukken
nieuw
door Gast patje1001- 1 reactie
- 967 weergaven
hallo ik ben patrick
Laatste reactie door Thijs., -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 966 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 965 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
Even voorstellen
door Gast johnnyg- 1 reactie
- 964 weergaven
Hallo, Ik ben JohnnyG en ben nieuw op het forum. Ik hoop veel van jullie ervaringen gebruik te mogen maken. Grtz, JohnnyG
Nieuw
door Gast ralf81- 2 reacties
- 964 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben ralf en ben een ervaren downloader Groet ralf
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 964 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
oke daar ben ik
door Gast bonny-clyde- 1 reactie
- 963 weergaven
ja ik ben een huisvrouw ;)van 4 kinderen en 2 honden ,we wonen erg mooi in duitsland aan het bos,er is hier nog volop ruimte,dat mis je in nederland,ik vind het leuk om films te kijken en naar muziek te luisteren O0,dat is mijn verhaa ^-^l,hallo allemaal,
hoi allemaal, ben thomas 23 jaar, doe veel downloaden met nieuwsgroepen. nu heb ik een probleempje maar dat zal ik is gaan posten in het desbetreffende topic. greetz thomas
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 960 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
- 0 reacties
- 959 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter,