Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 910 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
hoi hoi
door Gast santanateam- 1 reactie
- 910 weergaven
hoi hoi ik ben door te google hier terecht gekomen en aangezien ik nog wel iemand ben die graag een hoop dingen over games en programma op internet mag zoeken leek me dit forum wel heel handig. aangezien nu de vakantie is begonnen en ik me weer wou verdiepen in een aantal old goodies games o.a. rollercoaster tycoon. wil je nog meer weten dan hoor ik het wel gr christa
Laatste reactie door Duken, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 909 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 908 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 908 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 907 weergaven
Hallo, Ik ben Idokke en ik ben op zoek naar leden die ebooks met elkaar willen delen. hier alvast een boek van mij. Ik hou van literaire romans.
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 907 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
- 0 reacties
- 904 weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 902 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
- 1 reactie
- 902 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 902 weergaven
ben net nieuw
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Cindy een spontane 31 jarige vrouw uit zoetermeer. Zeer gelukkig in de liefde en ben opticien van beroep. :-)
Laatste reactie door SeeetyvanderWaard, -
- 1 reactie
- 900 weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Tanja en ik kom uit Den Bosch. Kwam even kijken of jullie voor mij een oplossing hebben voor een probleem. Gr Tanja
hallo allemaal
door mike077- 3 reacties
- 896 weergaven
hallo allemaal, hoop hier veel mooie dingen te vinden :)
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door wientje- 2 reacties
- 895 weergaven
Hallo, Ik ben wientje en hoop hier veel plezier te beleven.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 895 weergaven
Hoi! Mijn naam is Zafira en kom uit België. Blij dat ik hier mag vertoeven. Groetjes
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
hallo allemaal
door jack1960- 2 reacties
- 894 weergaven
Ik ben Jack, en hoop hier weer wat forums te vinden, nu army en ressurection gestopt zijn
Laatste reactie door jack1960, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 894 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 892 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
voorstellen
door Paraad- 2 reacties
- 891 weergaven
Hallo, ik ben Paraad. Nieuw op het forum. Nieuweling met downloaden.... Maar ik vind het erg leuk. Bizar hoeveel er beschikbaar is om te downloaden. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste dingen kan vinden en op welke manier ik die op mijn puter kan krijgen. Hopelijk hebben jullie geduld met misschien voor de hand liggende vragen, want voor mij is het nieuw. met vriendelijke groeten, Paraad
Laatste reactie door Freddytje, -
ff voorstellen
door willie- 1 reactie
- 891 weergaven
hallo mijn naam is willie ben getrouwt en heb drie dochters daarnaast een hondje en een konijn ik woon en werk in gemert
Laatste reactie door xipher, -
Goedemiddag!
door e-sth-r- 2 reacties
- 890 weergaven
Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes
Laatste reactie door Glenneke1996, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 890 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
- 0 reacties
- 890 weergaven
Ik ga me nog goed inlezen hier. Ben geinteresseerd in boeken. Sinds een jaar een ereader en vind het een ideaal apparaat .
Laatste reactie door Neeltje,