Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben Kitt.h.3. Ik ben 17 jaar en ik game al sinds me 7 Maar ben laatst pas begonnen met het downen van games voor de pc, dus zit ik met allemaal vragen enz.. die ik hier hopelijk op DukeN kan stellen.
Laatste reactie door Schaapje, -
Voorstellen,
door creative- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is voor nieuw mij nieuw wel via andere sites gedownload maar zat vaak rommel tussen dus ik hoop dat het hier beter gaat Ik wil graag films en ebooks downloaden
Laatste reactie door facteurke, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hey mensen, Ik ben nieuw hier, Mystiq 22jr uit Utrecht! Eindelijk een nieuwe computer en verder verdiept in het downloaden dankzij deze site!Dus hierbij stel ik me voor.Enne jullie zullen me denk ik geregeld met vragen langs zien komen. Groetjes Mystiq
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen!
door knaagdier- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo iedereen, ik ben knaagdier en ik maak momenteel ruzie met mijn downloadjes. Dus ik ga wat vragen stellen!
Laatste reactie door Sander, -
Voorstellen!
door NigelWarning- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik ben Nigel, 22 jaar, HBO-ICT Student en ik ken dit forum van heel lang geleden nog. Op dit moment run ik op mijn Linux-laptop een geautomatiseerde docker-systeem met Radarr voor films, Sonarr voor series en Bazarr voor ondertiteling. Ik download nog steeds met nieuwsgroepen. Ik gebruik Sabnzbd daarvoor. Ik gebruik NZBHydra2 voor mijn indexers. Ik gebruik de meest populaire indexers op dit moment, aangezien die toch de meeste content bevatten. Heel af en toe kijk is nog wel is op Spotnet, maar vrijwel nooit meer. Ben een groot fan van films, dus ben mijn film collectie aan het upgraden met Radarr en sinds de indexers veel films hebben blijft het leu…
Laatste reactie door Tropex21, -
voorstellen!
door kimmmiii- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi ik ben Kim Ben nieuw hier en ben benieuwd naar dit forum! grtjes
Laatste reactie door Bolleeder, -
Voorstellen!
door Juut13- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Judith, 15 jaar. Ben sinds kort beginnen met downloaden en nog echt slecht erin, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Echt een goede site! Als je vragen hebt, stel ze maar. Liefs, Judith.
Laatste reactie door Piet Hein, -
Voorstellen! :)
door Wouter36- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo :zwaai:, Ik ben al even lid van dit forum maar ik had me nog niet voorgesteld.. Ik ben Wouter. Ik ben 14 jaar en ik download nog wel eens wat... Ik ben hier om er wat meer over te leren en om eventueel andere mensen te helpen.. Mvg
Laatste reactie door Luc., -
Voorstellen.
door Tux- 1 volger
- 3 reacties
- 4.5k weergaven
Hallo allemaal, ik ben een 60-jarige serie fanaat, maar mag ook graag een mooie film kijken of gamen op de PC. De grote diversiteit van gegevens hier op dit forum was de belangrijkste reden om me aan te melden. Ik hoop hier mijn horizon verder te verbreden en kan hopelijk ook waar nodig een helpend handje bijsteken met het delen van mijn ervaring, waar andere gebruikers met vragen of problemen zitten. Ik ga me eerst even verdiepen in de vele informatie die hier gedeeld wordt.
Laatste reactie door Mafketel, -
Voorstellen.
door Ron603- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik ben Ron, ben geïnteresseerd in films, series en mp3tjes voor m'n dochter en ik wens iedereen een heel mooi jaar.
Laatste reactie door Ron603, -
voorstellen.
door okkiepowerrr- 3 reacties
- 1.3k weergaven
hoi ik ben joanne , 47 jaartje jong . en hebeindelijk na weken dit kunnen instaleren. pfffffffff.was eenzware bevalling . zit nu nog met een probleem en dat is dat mijn downloads steeds stoppen en er staat dan : Buiten de server bewaartijd? snap er de balle niet van :angry: . dacht eindelijk te kunnen beginnen na maanden,nu doet ie het nog niet groetje sjoanne
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
Voorstellen.
door Sodom3- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik ben Sodom3, kom uit het hoge noorden en houd me veel bezig met muziek, Films en sinds kort nu we een Nintendo Wii hebben dus ook met Wii spellen ''altans dat probeer ik'', maar dat zal wel lukken met dit geweldige forum achter de hand. VrGr.Sodom3. O0
- 1 volger
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo allemaal Ik ben nieuw op dit forum en wil mij even voorstellen, Ik vind dit een geweldige forum 😀 Wat veel info staat er op. Veel wat hier vermeld is heeft mijn interesse. Mijn dank hiervoor. 👍 Groetje FlyingDutchman.
Laatste reactie door Moi46, -
Voorstellen..
door eric90- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal , Ik ben Eric en 17 jaar. Ik ben sinds een tijdje gelede weer begonne met films downloade en branden.. Maar ik wil het liefste ook ondertiteling erbij. Ik ging zoeken op Google en ben zo op deze site terecht gekomen, ik zie hier een ontzetend goede hulp. Jullie laten zien dat met wat hulp het downloaden van ondertitelings moeilijker lijkt dan het is. Ik ben al begonne met de ondertitteling op de film te zette en ik hoop dat het gaat lukken want anders heb ik weer een probleem om aan jullie te vragen.. Maar natuurlijk hoop ik dat het helemaal goed gaat Ik hoop dat ik nu nog meer ga leren over handige trucjes om mn gedownloade films nog betere kwalite…
voorstellen...
door zetardy- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hallo iedereen, hoop hier veel op te steken op dit forum! bedankt!... Zetardy
Laatste reactie door jO0st, -
Voorstellen....
door cocoallo- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi, Ik ben Cocky moeder van 2 zonen van 18 en 22 jaar en 1 dochter van 9 jaar. :jerry: (ze heet Jerry Lee....hahaha) Sinds kort ben ik bezig met het maken van films, daar kan ik nog wel wat tips voor gebruiken. :-[ Deze site is daar geweldig voor, daarom heb ik me aangemeld en stel ik mij bij deze voor.... O0 Groetjes van Cocky....:crazy:
Laatste reactie door basbulletje, -
Voorstellen.....
door Rosalba- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi Allemaal Ik ben Rosalba en ben 25 jaar jong. Woon in Alkmaar en ben tijdje geleden begonnen met het downloaden van films en branden. Dat lukt mij redelijk alleen de avi bestanden en tv serie's nog niet. Vandaar dat ik mij heb aangemeld op het forum. Dus wordt graag geholpen. Ik zoek mijn films bij Piratebay en download met Bittorrent en brand met Nero Express. Groetjes, Rosalba
Laatste reactie door Rosalba, -
Voorstelling
door ludofilm- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw op het forum en kom uit België, mijn naam is Ludo en ben 50 jaar. Ik zie graag films doch het is de laatste tijd moeilijk om nog films te downloaden. Hopelijk biedt deze site mij mogelijkheden.
Laatste reactie door reneetje1969, -
voorstelling
door Gast degenhard- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Ik woon in België, maar stel vast dat de beste en duidelijkste sites over downloaden en computers in het algemeen toch Nederlands zijn. Vandaar mijn registratie hier. Ik ga me hier vooral verdiepen in de nieuwsgroepen want dat is een nieuwe download-vorm voor mij. Ik hoop ook nog een gelijkaardige site te vinden voor hulp bij de samenstelling van mijn nieuwe pc (bij Azerty.nl)
-
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 742 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstelling
door piensken007- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hey, ik ben kevin, kom van Belgie en heb bij jullie reeds de swap magic tools besteld. Ik kom ook naar dit forum om eens wat meer teweten te komen over de ps2
Laatste reactie door maxke006, -
Voorstelling
door kronosek- 1 reactie
- 3k weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door jackjack78, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
Voorstelling
door Phylas- 2 reacties
- 780 weergaven
Minstens 10 jaar geleden veel films geüploaded via nieuwsgroepen en fora. Ben er lang uit geweest door oa komst van streamingdienst en gebruik tablet en mobiel. Ik ben overigens 🚺 probeer er nu weer in te komen, want het blijft me trekken ondanks de vele beperkingen nu.
Laatste reactie door Phylas,