Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.033 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 942 weergaven
Forumtopic: Hallo allemaal! Geplaatst door: AnimeLover99 Hey allemaal! Ik ben net lid geworden van dit forum en wilde me even voorstellen! Ik ben 22 jaar en kom uit Amsterdam. Al sinds mijn kindertijd ben ik een huge anime fan. Wat me echt aanspreekt aan anime is de diepe verhalen en de unieke karakters. Ik kan zo genieten van de verschillende werelden die worden gecreëerd. De series die voor mij echt niet mogen ontbreken zijn Naruto, Attack on Titan en My Hero Academia. Ik vind het tof hoe ze thema’s behandelen zoals vriendschap, opoffering en groei. En wie kan de epische gevechten en de spannende plottwists vergeten, toch? Naast anime ben ik ook dol op ga…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Forumonderwerp: Hoi allemaal! Ik ben Techie123 Bericht van: Techie123 Hey allemaal! Ik ben Techie123 en ik ben net nieuw hier! Ik kom uit Haarlem, Nederland, en ik ben echt een tech fan. Ik houd van alles wat met gadgets en software te maken heeft. Van computers en smartphones tot de nieuwste trends in AI—ik vind het allemaal super interessant! Wat mij een echte tech fan maakt? Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn leven makkelijker te maken met techniek. Vorige maand heb ik bijvoorbeeld een slimme thermostaat geïnstalleerd, en wauw, wat een verschil! Het is zo vet om te zien hoe technologie ons dagelijks leven kan verbeteren. Ik heb me aangemeld op…
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Van: VoetbalFreak99 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum, en ik wilde me even voorstellen! Mijn naam is Max, ik ben 25 jaar en kom uit Utrecht. Voetbal is echt mijn passie sinds ik een klein ventje was. Wat me zo fanatiek maakt van voetbal? Het is de spanning, de emoties, en vooral het gevoel van samen zijn met andere fans. Ik volg al jaren FC Utrecht, en het blijft elke wedstrijd weer een avontuur! Buiten voetbal houd ik van gamen en lange wandelingen in de natuur. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik met andere voetbalfans wil praten en mijn passie wil delen, maar ook graag meer wil leren over andere team…
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Forumtopic: [Nieuwe leden] Hoi allemaal, ik ben SportFan123! Bericht van SportFan123 Hey allemaal! Ik ben SportFan123, en ik ben net nieuw hier. Ik kom uit Utrecht en ben super blij om me bij deze community aan te sluiten. Sport is echt een groot deel van mijn leven; ik ben fanatiek voetballer, maar ik houd ook van tennis en hardlopen. Wat sport voor mij zo bijzonder maakt? Het gevoel van samenkomen! Of je nou wint of verliest, die teamspirit en het samen trainen is goud waard. Ik heb me aangemeld omdat ik meer wil leren over verschillende sporten en ook omdat ik mijn passie graag wil delen met anderen. Ik ben benieuwd: wat is jullie favoriete sport en waarom…
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Onderwerp: Hoi allemaal! Ik ben SanneF Hey iedereen! Ik ben SanneF en ik ben zo blij dat ik me heb aangemeld hier! Ik kom uit het mooie Breda, waar altijd iets te doen is. Ik ben 26 jaar en in mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, fietsen en af en toe een goede serie bingewatchen. Oh, en ik ben een huge gamer, vooral van RPG’s en stiekem wat FIFA (ja, ik weet het, ik ben niet de beste, haha). Wat me hierheen heeft gebracht? Ik zocht een leuke community om ervaringen en tips te delen over gaming en andere dingen die ons allemaal bezighouden. Het lijkt me leuk om andere enthousiaste mensen te ontmoeten en samen te kletsen over onze favoriete spellen en hobby’s. …
- 0 reacties
- 65 weergaven
Forumtop ic: Nieuwe leden – Voorstelling door Engelien87 Hey allemaal! Ik ben Engelien87 en ik ben net lid geworden van dit forum. Superleuk om hier te zijn! Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een enorme film- en serieliefhebber. Netflix is mijn dagelijkse uitje, altijd op zoek naar de volgende verslaving! Een tijdje terug was ik op zoek naar de beste Netflix tips, want er is zóveel te zien dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vrienden komen met allemaal aanraders, maar ik wil ook weten wat andere fans denken! Ik ben dol op dramaseries en komedies, maar ook documentaires hebben mijn interesse. En wie weet, misschien kan ik na dit topic ook w…
- 0 reacties
- 325 weergaven
Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld?…
- 0 reacties
- 485 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en h…
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop da…
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Forumtopic: Voorstellingsonderwerp – Nieuwe leden Van: SanneF Onderwerp: Hoi allemaal! Hier ben ik! Hey allemaal! Ik ben SanneF en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 27 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik enorm van schilderen, wandelen in de natuur en het uitproberen van nieuwe recepten. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar andere creatieve mensen en om tips en inspiratie op te doen. Vooral over kunst en design! Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen maken en hoe zij hun ideeën tot leven brengen. Hebben jullie misschien leuke tips of technieken die ik zou kunnen proberen…
- 0 reacties
- 408 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal! Nieuwe gamer hier! Geplaatst door: GamerSteve99 Hey iedereen! Ik ben Steve, 25 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben sinds kort weer helemaal in de ban van gamen, en wat is er dan leuker dan hier een beetje rond te hangen en met elkaar te kletsen? Ik speel vooral op de Xbox, dus ik dacht dat dit forum de perfecte plek is om tips en trucjes te delen en te ontdekken welke spellen tof zijn! Mijn favoriete spellen op de Xbox zijn momenteel Halo Infinite en Forza Horizon 5. De actie en het avontuur in Halo zijn geweldig, en Forza is gewoon perfect voor wanneer je even lekker wilt ontspannen met een paar racetjes. Ik ben ook gek op RPG’s, d…
- 0 reacties
- 805 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspirere…
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid Gebruikersnaam: RetroGamer88 Onderwerp: Hallo allemaal! Hier ben ik, RetroGamer88! Hey allemaal! Ik ben RetroGamer88 en ik ben net lid geworden van dit geweldige forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben enorm gepassioneerd door retro games. Sinds ik klein was, zat ik achter de NES en de SNES, en het lijkt er niet op dat dat ooit gaat veranderen. De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan klassiekers zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Sonic the Hedgehog. Het is zo geweldig om die oude spellen weer op te pakken! Het geeft me echt een gevoel van nostalgie. Ik heb me aangemeld omdat i…
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Topic: Hallo allemaal! Ik ben Sam uit Utrecht! Bericht van Sam1987: Hey iedereen! Ik ben Sam, 36 jaar en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben nog niet zo lang bezig met koken, maar ik vind het geweldig! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar tips en trucs om mijn kookskills te verbeteren. Mijn interesse in koken is echt pas de laatste paar maanden ontstaan. Ik ben vooral fan van Italiaans en mediterraan eten, maar ik vind het ook leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Wat zijn jullie beste tips voor beginners in de hobbykeuken? Ik heb wel wat recepten geprobeerd, maar soms lijkt het een beetje ontmoedigend als ik de keuken in ga. Ik…
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Heeeey iedereeen, Zoals al die andere topics hier, ben ik ook nieuw. n.n Ik ben nog mà à r 15Jaar, en ben verslaafd aan de sims >.< (Ik zoek ook btw een torrent voor mysims, mail me?) Nou en ik wil zoveel mogelijk mensen helpen! Au revoir! :duivel:/i]
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hoi ik ben jaap ben nieuw hier. ben 67 jaar mijn hobys zijn auto en computeren. ik kijk erg veel op de site. bij regen zit ik de heledag achter de pc. ik heb soms wat vraagjes maar dat komt wel, gr jaap Zo ik heb je dus maar een eigen map gegeven zodat iedereen het kan lezen en je kan verwelkomen. DUs bij deze ben ik dus de eerste. Hartelijk welkom hier O0 O0 yvon
Laatste reactie door Duken, -
Wederom een nieuw lid
door Gast werner01- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Werner, bijna 36jr, vader van 2 heerlijke drukke jongens en ook gelukkig getrouwd. Site ziet er goed uit. Doet me herinneren aan de gloriueze tijd van SharePalace. gr werner
weer een nieuwe
door mous- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hoi hoi ook ik ben nieuw hier ik ben een dame van middelbare leeftijd en kom uit noord holland ik probeer al een jaar films te downlaoded maar iedereen zegt wat anders .en nog lukt het niet cd lukt me wel met lime wire maar films pppffff dus kom ik eve kijken of ik het hier wel snap :-[ :-[ :-[ :-[ groetjes melissa
Laatste reactie door Tim., -
weer een blondje
door Gast ampuria- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Gelukkig ben ik op deze site terecht gekomen, en hoop van ganze harte dat ik ook geholpen kan worden. Heb me sinds verleden week aangemeld bij een nieuwsreader XLnet, en betaald voor een half jaartje. Nu Grabit geinstalleerd en alles wat er bij komt gedaan volgens de jip en janneke formule. Volgens mij oke. Maar krijg nu de melding van Grabit 502reader11xlnet.com access denied to you node usernet@xlnet.com/ Dus alle hulp is welkom gr Ampuria :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 14 reacties
- 3,1k weergaven
Ik ben een vrouw uit Limburg, van 37 en wil gaar veel bij leren om samen met mijn zoontje van 7 te kunnen " werken " op de pc. Groetjes aan iedereen ;D
Laatste reactie door Fredpascal, -
Weer een nieuw lid!
door Gast brtje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo ieder die dit leest... Ik ben Bert, 28jaar oud en ik wil mij nu ook eindelijk wel eens verdiepen in al dat gedownload.
Weer een nieuw lid..
door Gast ronaldo_dimensie- 6 reacties
- 1,3k weergaven
...deze keer uit Denemarken, wonend op het eiland Sjælland in een dorpje ca 1 uur boven Kopenhagen. Ik ben sinds enkele dagen mij aan het orienteren op het downloaden, en kwam al snel (na wat googlen) bij deze site uit. Hopelijk kan DukeN.NL mij van veel informatie voorzien. Groetjes of zoals de Denen zeggen/schrijven Med Venlig Hilsen Ronaldo Dimensie
-
weer een nieuwe
door greeny100- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, net nieuw op dit forum, simpele computergebruiker, maar probeer wel te begrijpen wat ik doe :-)
weer een nieuwe
door Gast Jessie-30- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is Jessica, ben een mama van 3 kids en ben op zoek naar leuke, maar vooral gratis links om voor mijn kids spellen te downloaden Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel Groetjes Jessica
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, door eens te kijken wat "hansmusic" (dat ben ik dus ) momenteel bij het zoeken in Google opleverd kwam ik op DukeN.NL terecht en omdat dit alles mij heel interessant lijkt, heb ik me maar even geregistreerd, want ik moet nog veel leren op de computer , groeten, Hans
Laatste reactie door Eagles,