Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
weer een nieuwe erbij
door Gast vogel44- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Mijn naam is Marga. Door mijn kinderen moet ik mee met de tijd en ben ik hier op het forum terecht gekomen. Belangrijke vragen waar ik oplossingen voor wil vinden :-\: Hoe moet ik spellen downloaden voor psp slim lite (psp = omgebouwd) en dan idem voor ds lite.
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hai hai ff voorstellen dan maar, ben door mn zwager uitgedaagd om ook eens te beginnen met downloaden en alles eens uit te zoeken en via hem bij deze site beland. Tot nu toe heb ik er al een boel aan gehad. utorrent zit er al op en ben nu bezig om de sims2 compleet te downloaden.... pfff nog 9 uur te gaan haha.... Hoop dat t lukt. Verder nog vragen wie ik ben of wat ik doe stel ze maar! Groetjes Heks82
Laatste reactie door Heks82, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, ik ben Luuk, mijn alias is GuruLuke, ik ben 27 jaar en woon in het noorden des lands.
Laatste reactie door steffris, -
weer een nieuweling
door maey- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi hoi Zie hier - Al surfend kom je nog eens ergens. Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het toch? Hoop dat dit ook nog op gaat als ik allerlei onnozele vragen stel maar goed ... iedereen is laag op de ladder begonnen en uhhh nog belangrijker ... ondergetekende is niet altijd even vlot van begrip als het comp. zaken betreft :redface: Een verademing dat er een complete Ned geschreven site bestaat waar zelfs ik niet gelijk van in paniek raak! P.s heb al kennis gemaakt met little Billy
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi Allemaal. Ook ik ben hier nieuw. Wil me graag verdiepen in hoe en wat bij het downloaden van films. Alvast bedankt voor jullie hulp in de toekomst. faarthe
Laatste reactie door Heisenberg, -
weer een nieuweling
door Gast wil-ma- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik ben wil-ma niet meer zo héél jong maar kom wél pas kijken in dit wereldje een complete digibeet dus ! sinds kort heb ik een dvd brander op mijn pc, zat er al op (Windows DVD brander) ik heb een aantal films gedownload met BitTorrent6.3 inmiddels heb ik -per ongeluk- een film kunnen branden, maar weet niet meer hoe ik dat gedaan heb :redface: deze dvd wordt niet geaccepteerd op mijn dvd speler, wel op mijn pc ik snap ook niet hoe ik bestanden hierin moet toevoegen onuitstaanbaar vind ik dit ik hoop dan ook hier veel te kunnen leren en ik hoop vooral op geduld van jullie en dat me dingen in jip en janneke taal uitgelegd wor…
Laatste reactie door Robin, -
weer een nieyw lid
door john75- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goedendag ik ben nieuw dus zo als het hoort zal ik me even voorstellen ik ben John en ga nu eindelijk en hopelijk leren hoe en waar je het beste kunt downloaden. ik wil vooral films downloaden voor mijn dochtertje en ook wat films voor ons zelf en ook wat muziek.
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
eeey Allemaal ik ben Dio kom uit Hoogwoud, ben 18 jaar en ik probleemtjes altijd hier, en ik dag ik meld me aan en ik zit met een Vraag, Groetjes dio.
Laatste reactie door basbulletje, -
Weer terug! 1 2
door Monique1324117104- 26 reacties
- 7k weergaven
Na een poosje weg geweest te zijn, weer terug! Heb al super veel "geleerd" hier, bedankt daar voor! Ben Monique, 24 jaar, verpleegkundige en woon in overijssel. Vindt het leuk om in mijn vrije tijd wat films ed te downloaden! Groetjes
hoi ik ben leon 39 jaar en kom uit zwolle
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Beste medeforummer. Ik ben beginnend downloader. Hierbij begon ik met Sabnzbd en een usenet server. Ik gebruik nu ook couchpotato. Mijn spelers zijn smart tv en vlc media player. Ik hoop niet al te veel te vragen hier, maar mijn eerste oproep is reeds op forum geplaatst. Mzzl Karel
Laatste reactie door B@fman, -
- 7 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi ben richard 31 jaar dagelijks leven vrachtwagen chauffeur ik zou via dit forum graag meer willen leren hoe ik programmas kan downloaden voor mij macbook
Laatste reactie door Monkie, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi Ik ben Jeroen, 29 en woonachtig in Leeuwarden. Met m'n MacBook ben ik al redelijk thuis in het downloaden (usenet, bittorent, rapidshare) en hoop hier nog meer te leren of anderen te helpen. Tot ziens! ;-)
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hee peepz, Ik ben Amiiraaa(A) En hou als meisje best wel van gamen(H)
Laatste reactie door los-cuentos, -
Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010
Laatste reactie door Wous, -
Wie Ben Ik
door oscardewit- 3 reacties
- 934 weergaven
Hallo, Ik ben Oscar de Wit-Snijder. Ga me eerst maar eens ff verdiepen in deze site, buiten het bezig zijn met downloads e.d ben ik ook aktief met handbal en doe dit in competitie verband. Naast het handballen hou ik ook van Powerkiten en Fotobewerking, dit laatste doe ik al een aantal jaren en heb zelf een site waar het e.e.a opstaat. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan een kijkje op www.oscardewit.nl Groetjes, Oscar
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 953 weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
Wie ben ik
door ahobbelen- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Mijn naam is Anja. Ik ben 35 jaar. En ben hier vooral voor mijn zoontje. Hij heet Ivo en is 7 jaar. En hij zit op zijn bestelde Wii te wachten. Dus ga ik maar alvast wat rondsurfen voor spelletjes enz. O0
Laatste reactie door Michiel, -
wie ben ik
door Gast CindyBroersen- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een nieuwe DSI gebruiker die veel moeite heeft haar software te gebruiken. Vandaar dat ik op dit forum advies kom vragen. Cindy
-
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi mijn naam is Hans. Ik ben al een jaar of wat bezig met downloaden van films ed. Toch zijn er altijd zaken die ik niet weet. dan is het handig dat je elkaar kunt helpen. Ik hoop dat ik anderen kan helpen en anderen mij kunnen helpen. Russian on ice.
Laatste reactie door headsh0t, -
Wie ben ik!!!
door Gast powerload- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo ik ben Bert en heb me net even aan gemeldt.Ik zocht een film en kwam op deze site uit en heb me direkt een account aan gemaakt. O0 Leuke en overzichtelijk site en ik zal wel weer leuke dingen tegen komen. Groeten uit het Noorden. :zwaai:
Laatste reactie door Bart', -
Wie ben ik?
door Gast Bytes.Nl- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi ik ben Bytes en ben nieuw, newbee oftewel Noob. Wat vind ik ervan? Nou na de uitvinding van de PC vind ik de uitvinding van uTorrent het beste van deze wereld, super makkkelijk in gebruik, snel en veilig. Gebruik het nu al een paar jaar en heb nog nooit eerder een probleem of vraag hierover gehad maar nu dus wel grrrr, snik. Ik ga hem dus ff snel stellen... Doeiiii Bytes
Laatste reactie door Jeroen, -
Wie ben ik?
door frily- 1 reactie
- 964 weergaven
Hallo ik ben Frily. Vanavond een vraag gesteld en al gelijk reactie! Toppie!! ga hier zeker nog vaak rondkijken.
Laatste reactie door Duken, -
Wie ben ik?
door Oswi- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Nou, ik ben Oswi en op mijn profiel staat een foto van mijn opa (RIP 1960). Weet je meteen dat ik geen Jonkie meer ben. In 1979 bij PDSN (Philips Data Systems Nederland) gewerkt en sindsdien bezig met computers (hardware en softwarematig). Verder van 1975 t/m 2017 in veel vormen en niveaus van onderwijs gewerkt, niet voor het geld, wel voor mijn plezier.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Wie ben ik.
door wooder- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo forum gebruikers, Ik heb al een behoorlijke tijd een account op dit forum maar ik ben nooit echt actief geweest. Toen ik hier voor het eerst kwam was ik nog helemaal niet bekend met downloaden. Ik besloot toen samen met een vriend gebruik te gaan maken van nieuwsgroepen. Nieuwsgroepen was voor mij toen nog erg wazig maar door de tutorials op deze site ben ik nu behoorlijk gevorderd in het gebruik van nieuwsgroepen. Ook heb ik hier alle tutorials gevolgd over het posten op usenet en gebruik van quickpar en dergelijke. Ik ben toen dit forum een beetje uit het oog verloren. Maar afgelopen zondag kwam ik een probleem tegen en toen kwam ik op het idee om hier maar e…
Laatste reactie door Duken,