Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.025 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 134 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en h…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop da…
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Forumtopic: Voorstellingsonderwerp – Nieuwe leden Van: SanneF Onderwerp: Hoi allemaal! Hier ben ik! Hey allemaal! Ik ben SanneF en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 27 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik enorm van schilderen, wandelen in de natuur en het uitproberen van nieuwe recepten. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar andere creatieve mensen en om tips en inspiratie op te doen. Vooral over kunst en design! Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen maken en hoe zij hun ideeën tot leven brengen. Hebben jullie misschien leuke tips of technieken die ik zou kunnen proberen…
- 0 reacties
- 62 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal! Nieuwe gamer hier! Geplaatst door: GamerSteve99 Hey iedereen! Ik ben Steve, 25 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben sinds kort weer helemaal in de ban van gamen, en wat is er dan leuker dan hier een beetje rond te hangen en met elkaar te kletsen? Ik speel vooral op de Xbox, dus ik dacht dat dit forum de perfecte plek is om tips en trucjes te delen en te ontdekken welke spellen tof zijn! Mijn favoriete spellen op de Xbox zijn momenteel Halo Infinite en Forza Horizon 5. De actie en het avontuur in Halo zijn geweldig, en Forza is gewoon perfect voor wanneer je even lekker wilt ontspannen met een paar racetjes. Ik ben ook gek op RPG’s, d…
- 0 reacties
- 471 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspirere…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid Gebruikersnaam: RetroGamer88 Onderwerp: Hallo allemaal! Hier ben ik, RetroGamer88! Hey allemaal! Ik ben RetroGamer88 en ik ben net lid geworden van dit geweldige forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben enorm gepassioneerd door retro games. Sinds ik klein was, zat ik achter de NES en de SNES, en het lijkt er niet op dat dat ooit gaat veranderen. De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan klassiekers zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Sonic the Hedgehog. Het is zo geweldig om die oude spellen weer op te pakken! Het geeft me echt een gevoel van nostalgie. Ik heb me aangemeld omdat i…
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Topic: Hallo allemaal! Ik ben Sam uit Utrecht! Bericht van Sam1987: Hey iedereen! Ik ben Sam, 36 jaar en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben nog niet zo lang bezig met koken, maar ik vind het geweldig! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar tips en trucs om mijn kookskills te verbeteren. Mijn interesse in koken is echt pas de laatste paar maanden ontstaan. Ik ben vooral fan van Italiaans en mediterraan eten, maar ik vind het ook leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Wat zijn jullie beste tips voor beginners in de hobbykeuken? Ik heb wel wat recepten geprobeerd, maar soms lijkt het een beetje ontmoedigend als ik de keuken in ga. Ik…
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Heeeey iedereeen, Zoals al die andere topics hier, ben ik ook nieuw. n.n Ik ben nog mà à r 15Jaar, en ben verslaafd aan de sims >.< (Ik zoek ook btw een torrent voor mysims, mail me?) Nou en ik wil zoveel mogelijk mensen helpen! Au revoir! :duivel:/i]
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hoi ik ben jaap ben nieuw hier. ben 67 jaar mijn hobys zijn auto en computeren. ik kijk erg veel op de site. bij regen zit ik de heledag achter de pc. ik heb soms wat vraagjes maar dat komt wel, gr jaap Zo ik heb je dus maar een eigen map gegeven zodat iedereen het kan lezen en je kan verwelkomen. DUs bij deze ben ik dus de eerste. Hartelijk welkom hier O0 O0 yvon
Laatste reactie door Duken, -
Wederom een nieuw lid
door Gast werner01- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Werner, bijna 36jr, vader van 2 heerlijke drukke jongens en ook gelukkig getrouwd. Site ziet er goed uit. Doet me herinneren aan de gloriueze tijd van SharePalace. gr werner
weer een nieuwe
door mous- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hoi hoi ook ik ben nieuw hier ik ben een dame van middelbare leeftijd en kom uit noord holland ik probeer al een jaar films te downlaoded maar iedereen zegt wat anders .en nog lukt het niet cd lukt me wel met lime wire maar films pppffff dus kom ik eve kijken of ik het hier wel snap :-[ :-[ :-[ :-[ groetjes melissa
Laatste reactie door Tim., -
weer een blondje
door Gast ampuria- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Gelukkig ben ik op deze site terecht gekomen, en hoop van ganze harte dat ik ook geholpen kan worden. Heb me sinds verleden week aangemeld bij een nieuwsreader XLnet, en betaald voor een half jaartje. Nu Grabit geinstalleerd en alles wat er bij komt gedaan volgens de jip en janneke formule. Volgens mij oke. Maar krijg nu de melding van Grabit 502reader11xlnet.com access denied to you node usernet@xlnet.com/ Dus alle hulp is welkom gr Ampuria :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 14 reacties
- 3k weergaven
Ik ben een vrouw uit Limburg, van 37 en wil gaar veel bij leren om samen met mijn zoontje van 7 te kunnen " werken " op de pc. Groetjes aan iedereen ;D
Laatste reactie door Fredpascal, -
Weer een nieuw lid!
door Gast brtje- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo ieder die dit leest... Ik ben Bert, 28jaar oud en ik wil mij nu ook eindelijk wel eens verdiepen in al dat gedownload.
Weer een nieuw lid..
door Gast ronaldo_dimensie- 6 reacties
- 1,2k weergaven
...deze keer uit Denemarken, wonend op het eiland Sjælland in een dorpje ca 1 uur boven Kopenhagen. Ik ben sinds enkele dagen mij aan het orienteren op het downloaden, en kwam al snel (na wat googlen) bij deze site uit. Hopelijk kan DukeN.NL mij van veel informatie voorzien. Groetjes of zoals de Denen zeggen/schrijven Med Venlig Hilsen Ronaldo Dimensie
-
weer een nieuwe
door greeny100- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, net nieuw op dit forum, simpele computergebruiker, maar probeer wel te begrijpen wat ik doe :-)
weer een nieuwe
door Gast Jessie-30- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is Jessica, ben een mama van 3 kids en ben op zoek naar leuke, maar vooral gratis links om voor mijn kids spellen te downloaden Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel Groetjes Jessica
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, door eens te kijken wat "hansmusic" (dat ben ik dus ) momenteel bij het zoeken in Google opleverd kwam ik op DukeN.NL terecht en omdat dit alles mij heel interessant lijkt, heb ik me maar even geregistreerd, want ik moet nog veel leren op de computer , groeten, Hans
Laatste reactie door Eagles, -
weer een nieuwe erbij
door Gast vogel44- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Mijn naam is Marga. Door mijn kinderen moet ik mee met de tijd en ben ik hier op het forum terecht gekomen. Belangrijke vragen waar ik oplossingen voor wil vinden :-\: Hoe moet ik spellen downloaden voor psp slim lite (psp = omgebouwd) en dan idem voor ds lite.
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hai hai ff voorstellen dan maar, ben door mn zwager uitgedaagd om ook eens te beginnen met downloaden en alles eens uit te zoeken en via hem bij deze site beland. Tot nu toe heb ik er al een boel aan gehad. utorrent zit er al op en ben nu bezig om de sims2 compleet te downloaden.... pfff nog 9 uur te gaan haha.... Hoop dat t lukt. Verder nog vragen wie ik ben of wat ik doe stel ze maar! Groetjes Heks82
Laatste reactie door Heks82, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, ik ben Luuk, mijn alias is GuruLuke, ik ben 27 jaar en woon in het noorden des lands.
Laatste reactie door steffris, -
weer een nieuweling
door maey- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi hoi Zie hier - Al surfend kom je nog eens ergens. Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het toch? Hoop dat dit ook nog op gaat als ik allerlei onnozele vragen stel maar goed ... iedereen is laag op de ladder begonnen en uhhh nog belangrijker ... ondergetekende is niet altijd even vlot van begrip als het comp. zaken betreft :redface: Een verademing dat er een complete Ned geschreven site bestaat waar zelfs ik niet gelijk van in paniek raak! P.s heb al kennis gemaakt met little Billy
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi Allemaal. Ook ik ben hier nieuw. Wil me graag verdiepen in hoe en wat bij het downloaden van films. Alvast bedankt voor jullie hulp in de toekomst. faarthe
Laatste reactie door Heisenberg, -
weer een nieuweling
door Gast wil-ma- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo allemaal ik ben wil-ma niet meer zo héél jong maar kom wél pas kijken in dit wereldje een complete digibeet dus ! sinds kort heb ik een dvd brander op mijn pc, zat er al op (Windows DVD brander) ik heb een aantal films gedownload met BitTorrent6.3 inmiddels heb ik -per ongeluk- een film kunnen branden, maar weet niet meer hoe ik dat gedaan heb :redface: deze dvd wordt niet geaccepteerd op mijn dvd speler, wel op mijn pc ik snap ook niet hoe ik bestanden hierin moet toevoegen onuitstaanbaar vind ik dit ik hoop dan ook hier veel te kunnen leren en ik hoop vooral op geduld van jullie en dat me dingen in jip en janneke taal uitgelegd wor…
Laatste reactie door Robin, -
weer een nieyw lid
door john75- 2 reacties
- 2,1k weergaven
goedendag ik ben nieuw dus zo als het hoort zal ik me even voorstellen ik ben John en ga nu eindelijk en hopelijk leren hoe en waar je het beste kunt downloaden. ik wil vooral films downloaden voor mijn dochtertje en ook wat films voor ons zelf en ook wat muziek.
Laatste reactie door Eagles,