Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
wie ben ik..
door liliank- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hallo allemaal ik ben lilian en ben huisvrouw met twee grote kinderen. ik wil graag leren downloaden omdat ik graag serie s kijk en film. aangezien alles erg duur is om te kopen en ook maar 1 x kijkt vind ik dit een goed altenatief. internet betaal je toch niet voor niks ik hoop alleen dat het me lukt. gr lilian
Laatste reactie door yvon, -
wie ik ben
door anjaoo- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo ik ben anja en vind het leuk om met de pc te experimenteren heb nog weinig ervaring maar deze site hielp mij al een eind op weg alvast bedankt hier voor. gr anja.
Laatste reactie door marcov, -
wie ik ben
door adriaan1984- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hoi ik ben dus adriaan, ben 24 jaar. Ben een fanatieke downloader en tevens ook uploader. Verder ben ik sinds een aantal maanden ook modderator.
Laatste reactie door adriaan1984, -
Wie is Hwijker?
door Hwijker- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik ben een 39 jaar en woon in Harderwijk. Werk als Logistiek Manager bij een grote outdoor-winkel & 3 webshops (kampeer-artikelen, klim-materiaal & hengelsport). In mijn vrije uurtjes mag ik graag een blokkie op mijn Yamaha rijden, Krav Maga trainen, beetje klooien met pc's of een biertje pakken met vrienden!
Laatste reactie door Trizomu, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Dan gaan we dat alsnog doen natuurlijk.... Hier zitten we onder de naam SpotPlanet.org, dat is de domein waaronder OnlineFTD hangt wat ooit opgezet is en nog steeds door Arjen Lodder wordt ontwikkeld. Waarom overgenomen, nou heel simpel, bepaalde zorgen en risicoos van hem weghalen. Maar behalve dat, tis een prima gast en hij maakt mooi spul. SpotPlanet is een zijtak van PiratesPlanet en op PP lopen alleen maar tovenaars rond die goed zijn in eigen maaksels, of het nou dit soort software is (we hebben er een van 14 en 2 gasten van 17 die zich meten kunnen met een paar diehards) of films (we hebben 65+ers die films maken die er net zo goed en soms beter uit zien dan van …
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 989 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
- 6 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik ben toon weet niet zo veel van computers af maar wat hier allemaal gebeurd dat boeit me wel en je bent nooit te oud om te leren zeggen ze wel ik ben 62 jaar dus ik waag het er maar op ik hoop hier veel kennis op te doen / te lezen en eventueel goede vrienden te leren kennen groetjes van mij toon godfather
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ook maar even voorstellen dan. Ben sinds kort bekend met het fenomeen fora en heb grote problemen met het downloaden van mijn favoriete tv-serie uit de VS en leuke films voor mijn kinderen. Dus hoop ik beide, het forumgebruik maar zeker ook het downloaden, hier te kunnen leren. Ik had al eens eerder op deze site gekeken,maar ga nu eens uitgebreid rondkijken. Tot ziens!
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
windows xp
door gorkem95- 1 reactie
- 1.3k weergaven
even voorstellen. hallo ik ben gorkem ben nieuw op dit forum en ik hoop hier goeie links te krijgen van windows xp want ik heb een pc met linux erop gekregen en ik snap er hellemaal niks van als iemand een site weet waar het opstaat als torrent of rar bestand plz help me O0
Laatste reactie door Purpleforce, -
Hallo allen Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier wat eenvoudige tekst en uitleg te verkrijgen in de wirwar van site aanbiedingen, voor downloaden. Ik ben 60 jaar en heb ruim 40 jaar als zelfstandige gewerkt en neem nu verplicht rust door / voor mijn gezondheid. Mijn vraag is: wie weet een eenvoudige site waar ik films en muziek van kan downloaden,vooral films en serie's met NL ondertiteling. In afwachting.
- 1 volger
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Tja,blond,vrouw,64,dat is het,vragen?Stel ze maar
Laatste reactie door witkop, -
Wuppie, even voorstellen
door Gast wuppie- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Wuppie en ik ben een nieuw lid en ben vanavond, 14-05-2009, bij toeval op deze site gekomen. Geweldig de informatie en de diverse instructies. Ik ben nog niet zo bedreven met het downloaden uit nieuwsgroepen en ik hoop hier heel wat op te steken. Zo af en toe neem ik een abonnement bij Yabse en met Grabit download ik dan. Wanneer iemand suggesties heeft ter verbetering, graag zelfs. Op naar een prettige samenwerking!
-
Hallo allemaal, Ik ben XeloX en ik heb een grote vriendenkring die altijd bij mij aankloppen voor epubs. Dit omdat ik altijd loop te pochen dat ik ze wel ff zal vinden. Getuige mijn inschrijven hier blijkt wel dat dit niet altijd het geval is hahaha.... een groet aan iedereen hier, XL
Laatste reactie door XeloX, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi noem me eigen PCman, die naam kreeg ik van een vriendin, waarom??? omdat ik minimaal 10 uur per dag achter de PC zit :-[ :dans2: alles wat met de PC te maken heeft wil ik weten, woon samen met Garfield mijn kater verder alleen als hobby zijn films en games :zwaai:die DL via Newsgroeps, groeten uit het zuiden des lands :cool2: mijn levens spreuk is werk is niet het probleem, mijn vrije tijd kost gewoon veel tijd :2funny:
Hey mijn naam is Chris ik woon in antwerpe en kben 16 jaar hobbys : Voetbal en weggaan met vrienden en als je nog vragen hebt ... stel ze mar ;D ITA
Laatste reactie door ITA, -
ben hier nieuw even kijken wat er hier gebeurdt ik hou van films en muziek gr pat ;D
Laatste reactie door Vico, -
yippie ben 23
door Eagles- 6 reacties
- 3k weergaven
;D yipie ik ben jarig en volslagen dronken!!!!! ben al blij dat ik nu de juise toesten indukr enzo ben 23 geworre!! en moet nu gaan salpen voor mariska...... mijn vriendun ofzo enzo enne tot morgen
Laatste reactie door Eagles, -
Yoehoe, even voorstellen ;-)
door Gast Krulletje- 2 reacties
- 1k weergaven
Hi, Ik ben Krulletje, 3x raden waarom... Moeder, Zelfstandig ondernemer. Kom uit Den Haag en heb inmiddels 7 grijze haren door 2 kinderen die graag héél veel spelletjes op de WII willen hebben :-[ . Nu de vakantie begonnen is en de sneeuwpop in de tuin staat zijn "ze" (you know who) weer binnen om... ja, ja spelletjes op de WII te doen. De netjes gekochte spelletjes zijn natuurlijk niet interessant meer dus ben ik met een werkloze HDD aan de slag gegaan met Utorent. Homebrew, USB loader staan er allemaal op... en nu? Ik ben zo atechnisch als maar kan. Ben nu dit forum aan het afstuinen naar antwoord op mijn vragen. Geweldig zoveel informatie. Mocht ik er niet…
Laatste reactie door Mr_PoP, -
Ik ben Tom net aan waaid via onze (goede) vriend google.be
Laatste reactie door Purpleforce, -
zal het netjes doen
door Gast gertienoth- 3 reacties
- 3.4k weergaven
ik zal mij even netjes voorstellen ben Antoon 42 jaar en ben hier gekomen omdat ik door de bomen het bos niet wat downlouden van film betreft en waar ik moet zijn , dit is een goed begin denk ik voordat ik met vragen begin [img size=305]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/00.jpg
-
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
;Dhallo allemaal ik ben Alex 41 jaar en kom uit Rotterdam heb 3 kinderen waar er 2 van bij mij wonen en 1 bij zijn moeder nou nu weten jullie een beetje wie ik ben gr Alex O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi mijn naam is JPeters en kom uit Purmerend.
-
- 1 volger
- 4 reacties
- 4.4k weergaven
Ben The Dutch Chef, en via via hier terecht gekomen sindskort. Kende de site al lang maar nooit geregistreerd maar wel enigzins bezocht. Ben dol op films en series kijken, stripboeken te lezen (digitaal) en af en toe spelletje spelen op de ps4 😋 soms ook livestream(s) kijken van gamers op twitch. Ben hier moderator geworden en ben niet bang om met de liniaal te slaan op iemand zijn vingers indien het moet. Voor de rest hoop ik leuke tijd hier tegemoet te gaan! Nieuwe start, nieuwe kansen!
Laatste reactie door jackjack78, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi! :cool2:
Laatste reactie door stefjuh, -
Ik ben Veronique uit Maastricht en 30 jaar. Totaal 0,0 verstand van filsm downlaoden totdat ik jullie site vond!! Ik heb nu al 5 films op DVD staan via de nieuwsgroepen en ze doen het zelfs!! Trots op mezelf maar dankzij jullie!! Groetjes, Veronique
Laatste reactie door Duken,