Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 725 weergaven
Ja ik heb internet, ik ga het nu proberen, alvast bedankt Post samenvoeging: april 05, 2010, 15:57:18 Ik heb die scan gedaan en hij zegt dat 10 "apparaten" verouderd zijn, maar als ik die wil downloaden dan moet ik betalen, waar kan ik ze downloaden zonder te hoeven betalen? Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:07:24 Ik heb een serial opgezocht nu is hij ze aan het bijwerken... Hoop dat het werkt... O0 Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:17:10 Heb m`n drivers bij gewerkt maar nu werkt GTA nog steeds niet... :-[ Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Pipmees, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
Selegiline Prescription Information
door Gast milagross- 0 reacties
- 338 weergaven
Selegiline Prescription Information - Selegiline prescription information Click Here To Enter Click Here To Enter Selegiline Prescription Information Parkinson's Disease, Dementia, Depression . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The in any case figure may, Selegiline Prescription Information, be acquaint with in such disorders as borderline personality. The different sickness is called IEDâ€â€intermittent critical upheaval. Most people with IED be struck by Selegiline Prescription Information -…
-
Gummy Bears
door Gast khrachara- 0 reacties
- 432 weergaven
Gummy Bears MiniGolf PAL WII-ZER0 English | Platform: Wii | Release: 2011-08-03 | Publisher: Enjoy Gaming | Region: EUROPE | 4.33 GB Genre: Sports Transport yourself to a wonderful fairy tale land full of color and cheer! Gummy Bears MiniGolf can be enjoyed by up to four friends or family members of any age, or on your own. Collect achievements, purchase unique Gummy Bear merchandise, and customize nine unique holes for a personalized adventure! Experience enhanced swing control with Wii Motion Plus! Come play in the fantastic world of Gummy Bears! Screenshots Download http://www.filesonic.com/file/1623779751/Gummy_Bears_MiniGolf_PAL_WII-ZER0.part0…
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit is een nieuwe release van Prinses Lillifee en de Kleine Eénhoorn (NL) In een droom wordt Prinses Lilifee door de eenhoorn Rosalie gevraagd om voor Lucy, haar baby, te zorgen. Als Lilifee wakker wordt, blijkt Lucy naast haar te zitten, maar Rosalie is nergens te bekennen. Samen beginnen ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van ALLES IS FAMILIE Joram Lürsen met: Carice van Houten (Winnie de Roover), Georgina Verbaan (Leonie), Benja Bruining (Charlie de Roover, René van ’t Hof (Evert), Peter Blankenstein (ambulancebroeder), Tjitske Reidinga (Linda), Thijs Römer (Rutmer de Roover), Kees Boot (Donald Ruksop), Kees Hulst (Arend [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Mede koploper PEC Zwolle neemt het in de laatste wedstrijd van zaterdag op tegen promovendus Cambuur Leeuwarden. Om 20:45 start de wedstrijd in het Ijsseldelta Stadion onder leiding van Björn Kuipers. De bezoekers doen het goed in de competitie, mede dankzij een ruime overwinning op FC Groningen. De Zwollenaren verbazen vriend en vijand door alle drie de wedstrijden in winst om te zetten. Ook deze wedstrijd willen ze winnen, en daardoor de eerste vier wedstrijden te winnen. Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Live: PSV – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 2 november 2013 zal om 20.45 uur de wedstrijd tussen PSV en PEC Zwolle worden afgetrapt in het Philips stadion. Vroeger zou men bij voorbaat stellen dat de wedstrijd eigenlijk al beslist is en PSV de club uit Zwolle met de staart tussen de benen zal laten terugkeren richting Zwolle, echter liggen vandaag de dag de kaarten net even iets anders. PEC Zwolle maakt dit seizoen onder leiding van Ron Jans en zijn assistent Gert Peter de Gunst en Rene Haké een ongelofelijk goed seizoen mee en w…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Dit is een nieuwe release van L’enlèvement de Michel Houellebecq De schrijver Michel Houllebecq wordt ontvoerd. In het huis waar hij gevangen wordt gehouden wordt de sfeer steeds vriendschappelijker: de ontvoerders geven hem steeds meer vrijheid. Maar wie gaat eigenlijk zijn losgeld betalen. Regie: Guillaume Nicloux Met: Françoise Lebrun, Maxime [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:branden op dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
succes ermee laat maar even weten of het lukt of niet
-
Aw:nfsu2
- 1.3k weergaven
Ja en die ga ik gelijk binnentrekken als hij er is!
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1.1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Ja ik ben supporter van de Standard Luik uit Belgie
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 670 weergaven
martijn via ftd
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
Synthroid Prescription Strengths
door Gast milagross- 0 reacties
- 343 weergaven
Synthroid Prescription Strengths - Cheapest synthroid in canada Click Here To Enter Click Here To Enter Synthroid Prescription Strengths . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Strengths Prescription Synthroid, the uniform system, Synthroid Prescription Strengths, may be for the present in such disorders as Strengths Prescription Synthroid - borderline disposition. The green sickness is called IEDâ€â€intermittent dynamite scuffle. Most people with IED bring into the world other psychiatric disorde…
-
Just Dance 2
door Gast khrachara- 0 reacties
- 331 weergaven
Just Dance 2: Special Edition Wii Year: 2011 | Developer: Ubisoft | PAL | Wii | English | 3.33 GB Genre: Dance | Music The second part of an exciting game dance Just Dance. You are expected to hit three decades. New modes and support up to eight players. All waiting for you in the new version of Just Dance 2 with three exciting new tracks Download http://www.filesonic.com/file/1623607711/JD2.SE.Wii.part1.rar http://www.filesonic.com/file/1623607761/JD2.SE.Wii.part2.rar http://www.filesonic.com/file/1623607701/JD2.SE.Wii.part3.rar http://www.filesonic.com/file/1623630021/JD2.SE.Wii.part4.rar http://www.filesonic.com/file/1623611631/JD2.SE.Wii.pa…
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
Deze release is nieuw van À l’aveugle Een jonge vrouw wordt vermoord aangetroffen in haar eigen huis. Er zijn geen sporen of getuigen: het lijkt de perfecte misdaad. De ervaren rechercheur Lassalle onderzoekt de zaak en wordt geïntrigeerd door de de blinde verdachte Narvik. Regie: Xavier Palud Met: Jacques Gamblin, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 944 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,