Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
NDSS Slecht bereikbaar Wegens verhuizing naar een andere server zal NDSS morgen slecht bereikbaar zijn, we beginnen rond 13:15 met de verhuizing en het kan een tijd duren. Ook zal de DNS mogelijk moeten worden aangepast en dat zal dus bij iedereen variabel zijn hoelang het duurt voordat de nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
nederlandse dvd's
door Gast m.timmermans- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Ik ben hier erg nieuw mee ik download eigenlijk altijd met bt daar zijn de de dvdr al ondertiteld(tenminste bij de site waar ik lid ben wel) zijn er ook irc sites te vinden waarbij dat het geval is?
-
nederlandse dvd's
door Gast m.timmermans- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Ik ben hier erg nieuw mee ik download eigenlijk altijd met bt daar zijn de de dvdr al ondertiteld(tenminste bij de site waar ik lid ben wel) zijn er ook irc sites te vinden waarbij dat het geval is?
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Goedemorgen, middag, avond of nacht.. Ik heb wat geneusd op de berging/zolder van mijn moeder.. en kwam een.. :celb:jawel.. commodore 64 tegen compleet in doos met diskdrive en cassette-speler en wat :mickey: spelletjes. Alleen de handleiding ontbreekt.... :gamer: weet iemand waar ik zo'n handleiding (liefst in het nederlands) kan vinden... :sos: Mijn vader is overleden... dus die kan het niet uitleggen. BVD Ik.
Laatste reactie door Reeeempie, -
Need for Speed Shift 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 377 weergaven
Spiel-Serie: Need for Speed ??Shift (2009-2011/MULTI2/RePack durch BNE) Jahr: 2009-2011 | Eng, Rus | PC Game | Hersteller: Slightly Mad Studios | Publisher: Electronic Arts | 7,94 GB Genre: Arcade / Racing (Cars) / Simulator / 3D Need for Speed ??Shift: Need for Speed ??SHIFT - Eine neue realistische Rennsimulation. Er vereint nicht nur die realistische Physik, schön modellierte Pkw-Modelle und eine Vielzahl von Strecken, sondern bietet auch Spieler die realistischste Erfahrung im Fahren eines Rennwagens. Spieler genießen eine spannende und angespannte Rennen: Beschleunigung, ultra-realistischen Blick auf die Position des Fahrers und der neue starres Syste…
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 19k weergaven
ik heb need for speed carbon gedownload maar als ik hem installeer dan moet ik een code invoeren. waar kan ik zo een code vinden?? en het is misschien een domme vraag maar als je het spel op je computer kan installeren is het geen ps2 spel??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Need For Speed World De gratis Need for Speed game waarin de 'carreer progress' speelbaar is tot en met level 10 zal te downloaden zijn via de officiële site vanaf 20 juli. Zij die de game gepre-ordered hebben, krijgen een week eerder toegang tot de online racer. Voor de volledige versie van de game ben je genoodzaakt de Starter Pack te kopen voor een prijs van $20. Deze geeft je de mogelijkheid te ranken tot level 50, een aantal power-ups en een exclusief voertuig. Need for Speed: World Online Play 4 Free Need for Speed: World Online is in samenwerking met Black Box en EA's online studio in Singapore gemaakt. World Online laat spelers hun eigen auto kiezen en cu…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Noord-Amerika: 15 november 2011 Europa: 17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows Playstation 3 XBOX 360 Wii Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Racing[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel Processor - Core i3-540 3.06GHz AMD Processor - Phenom II X4 805 Nvidia Graphics Card- GeForce GTS 240 ATI Graphics Card - Radeon HD 6750M RAM (Memory) - 3 GB Hard Disk Space - 9 GB Direct X - 9 Source- Game-debate[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] …
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neighbouring sounds In een middenklasse buurt in de Braziliaanse stad Recife is een straat in handen van één rijke familie. In hun huizen zijn ze veilig maar daarbuiten regeren de minder bedeelden. Privé beveiliger Clodoaldo biedt zijn diensten aan de familie aan. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 851 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Nena Zomer 1989. De vader van de zestienjarige Nena lijdt aan MS. Als hij een zelfmoordpoging doet, is Nena hevig gekwetst door zijn doodswens. Daarnaast wordt ze zwaar verliefd op Carlo, de pitcher van het honkbalteam. Nena’s leven wordt steeds interessanter terwijl dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
De download is nieuw van NENA Saskia Diesing met: Abbey Hoes (Nena), Gijs Blom (Carlo), Uwe Ochsenknecht (Martin), Monic Hendrickx, Fabian Jansen, André Jung Nederlands-Duitse coproductie. Scenario: Saskia Diesing, Esther Gerritsen. In de zomer van 1989 doet de invalide vader van de zestienjarige Nena een zelfmoordpoging. De tiener, die een [...] Het volledige artikel bekijken
Nero 8 trial
door Tjeen- 0 reacties
- 6k weergaven
Ik heb nero 8 gedownload en heb een serial van internet geplukt. na het installeren doet hij niet, en zegt dat de serial niet werkt. Wie kan me een werkende serial via PM sturen. bvd, Tjeen
Laatste reactie door Tjeen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
- 2 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik wil nero8 verwijderen om nero7 er op te zetten,omdat ik het idee heb dat nero8 mijn films zodanig brandt dat ik hem alleen maar op de computer kan zien. Ik hoop dus dat het met nero7 beter gaat. Alleen nero8 laat zich niet verwijderen in het configuratiescherm!!! "deze aktie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd" krijg ik in beeld. Misschien is de installatie dan ergens niet goed gegaan en brandde hij daardoor niet goed. In ieder geval zal hij er toch af moeten, maar hoe???
Laatste reactie door paulatine, -
Net Transport
door Gast khrachara- 0 reacties
- 419 weergaven
Net Transport 2.96c Build 620 | 5 Mb "Net Transport" (also called NetTransport or NetXfer) is a faster, exciting and the most powerful downloading manager that you ever saw, now supports the most pop Internet protocols, including: HTTP / HTTPS FTP / over SSL (Secure Sockets Layer) / over SSH (Secure Shell) MMS (Microsoft Media Services) RTSP (Real-Time Streaming Protocol) BitTorrent eMule RTMP / RTMPE / RTMPT (Real Time Messaging Protocol) Other Features 1. The flexible "Scheduler Manager" is also most powerful item in NetXfer. Even you can record the dynamic URL according to time and save it as your desire filename. 2. You can use the inbuilt "URL S…
-
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 6 reacties
- 1.1k weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
New habbo retro!
door sadpker- 2 reacties
- 2.1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=fb9gg6uoeaw Youtube video erover. Heb het even in het engels, geen zin om het helemaal te gaan vertalen, ik post het op allerlei sites. Daarom dus. We zijn opzoek naar staff op dit moment. BcHotel (The Test Server) Introduction My friend and I have recently built up a retro running at an old and outdated Debbo V3.5 server, just to test if everything works out fluently, and for now, it does. We are currently hosting it via a Hamachi Network, so LogMeIN's Hamachi will be required to enter the hotel, but take note that this type of host is only for temporary test-uses as we are still in testing development stages. To make it even wors…
Laatste reactie door Duken, -
Newsbin pro
door mohammedb- 6 reacties
- 8.3k weergaven
Hallo helpers, Heeft iemand een registratie code voor mij voor newsbinpro 5?? MVG , Jelmer
-
Newsleecher
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
Newsleecher Damn It
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
Newsleecher opent geen nzb meer
door Gast maleki- 0 reacties
- 425 weergaven
Hallo, ben nieuw op dit forum. Download echter al een paar jaar. Het gekke is dat newsleecher vanmiddag ineens geen nzb files meer opent en dus ook niet meer download. Aantal keer opnieuw geïnstalleerd (verschillende versies, waaronder ook een gekochte) zonder resultaat. Uiteindelijk m'n laptop erbij gepakt waar hetzelfde programma opstond. Ook hier kan newsleecher niet meer openen. Wat kan er mis zijn???