Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:dvd branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hahaha lol volgens mij doe jij het idd helemaal fout :laugh: Wat je moet doen is 1 van die r00 t/m r14 bestandjes uitpakken met WinRAR. (dat neemt hij automatisch de andere r bestandjes mee met uitpakken) En dan krijg je waarschijnlijk of een .img of .iso bestand of een dvd structuur met een audio_ts en video_ts map. Als je een .img of .iso bestand hebt moet je die inladen in je virtuele cdrom speler en dan krijg je de dvd te zien en die kan je dan branden met bv. DVD Shrink. Als je al een map met de dvd structuur hebt dan kan je de map video_ts inladen in DVD Shrink om je dvd te gaan branden. Veel succes!
-
Aw:ACT-bestand
- 1.6k weergaven
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=ACT Vindt je meer informatie voor je extensie!
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
#JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb WoW nu net helemaal geupdate, hij is versie 2.4.3 ik heb in mijn realmlist het volgende gezet: en verder niks in de realmlist. En ik heb mij hier geregistreerd: http://account.scapegaming.com/register.php En toch krijg ik bij het inloggen op WoW, de foutmelding dat mijn account gegevens NIET kloppen, hoe kan dit? Laat maar, al opgelost, typte verkeerde wachtwoord in -.-'
Laatste reactie door robertmaverick, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar gebeurt er niks, geen scherm of niks. Als ik taakbeheer open en bij processen kijk, dan zie ik wel dat Football Manager 2009 bezig is met 90.000 kb. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik fout gedaan heb/ verkeerd doe!? alvast bedankt !! Post Merge: april 22, 2009, 11:20:23 pm mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar g…
Laatste reactie door viniedevries, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Laatste reactie door Joris., -
Re: opstartprobleem gebrande PS2 games/memor32
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit is een legale game en je kan er nog een netbook mee winen ook! En het filmpje is gewoon grappig. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 634 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
- 0 reacties
- 893 weergaven
En een achter gelaten JFK
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Jup, en deze gaan we natuurlijk ook kijken in de Bioscoop. Het zijn twee films, de 2 topics zijn dus prima
Laatste reactie door Duken, -
Phineas and Ferb
door Gast khrachara- 0 reacties
- 385 weergaven
Phineas and Ferb: Across the Second Dimension WII NTSC Scrubbed-TLS English | Platform: Wii | Release: August 02, 2011 | Publisher: Disney Interactive Studios | 4.32 GB Genre: Adventure Phineas and Ferb have discovered a new dimension. In it, Dr. Doofenshmirtz is totally evil! Save the world from the doctor's dastardly plans as only Phineas and Ferb can - by using goofball gadgets - in this game based on the Disney Channel original movie. Releaser's Notes: Extract to .iso with WinRar and burn at 4 - 6 speed with IMGBurn using high quality discs, preferably Verbatim. Update Partition removed Burnt and Tested on 4.2 Softmodded Wii In Order to play this Gam…
-
- 0 reacties
- 397 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
VERPLAATST: NDS bestand kopieren van harde schijf naar micro sd card gaat erg langzaam
door Zombymario- 0 reacties
- 436 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42241.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Citizenfour In januari 2013 ontving de Amerikaanse documentairemaakster “Laura Poitras” gecodeerde e-mails van ‘Citizenfour’. Deze bron beweerde informatie te hebben over grootschalige afluisterpraktijken van de Amerikaanse overheid. Vijf maanden na de eerste e-mails vloog Poitras samen met verslaggevers Glenn Greenwald en Ewen MacAskill [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:RAR PROBLEEM?!?!
- 1.6k weergaven
het kan zijn dat het onder het downloaden iets fout is gegaan waardoor ze corrupt zijn geworden of ze zijn al corrupt. Af en toe gebeurt dat wel eens. Maar je kan kijken of je die corrupte rar files opnieuw kan downloaden van een andere server
-
Aw:wat voor file heb ik?
- 1.4k weergaven
Je moet wel WinRAR op je pc hebben als je dat niet hebt ff zoeken in google en dan downloaden. Daarna rechtermuisklik op zo\'n 001 of 002 bestand (maakt niet uit welke) en kies je voor extract hier. Dan pakt hij automatisch die bestanden uit en dan krijg je de bestanden die je naar je xbox kan kopieren of op een cd/dvd kan branden
-
Aw:mdf files
- 1.6k weergaven
christine schreef: Hahah deze zin vindt ik echt megastoer
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb The da Vinci Code gedownload en uitgepakt en dit zijn twee (cd1, cd2) "windows film" bestanden. Hoe voeg ik deze samen en kan ik ze op een DVD branden? En hoe krijg ik een erbij gedownloade ondertiteling erbij?
Laatste reactie door jwfrancke, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
disweb
Laatste reactie door Duken,