Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
omdat ik geen zien heb in veel dvd uit tegaan geven wil ik het zo ga doen ik wil er ook ondertiteling bij kunen doen en menu wil ik dat ik zo kan aan kilken wie kan mijn helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
Laatste reactie door YMessi, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Is dit het waard?
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1,2k weergaven
het spijt me als dit bij het verkeerde topic staat, maar alsnog: Ik wil een ps3 kopen, nu heeft iemand me het volgende aangeboden: Een ps3 fat 40GB met 1 wireless controller en de volgende games: Blast Factor Crystal Defenders Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Super Rub a Dub WipeOut HD Grand Tourismo HD Hij wil hier 200 euro voor hebben, is dit het waard denken jullie? Niels
Laatste reactie door Farid., -
Aw:lol
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles Almelo – SC Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De eerste wedstrijd van speelronde 26 speelt af in Almelo waar SC Heerenveen als nummer zes op bezoek gaat bij nummer elf Heracles. Beide teams presteren wisselvallig dit seizoen, maar doen het niet erg slecht. Als ze deze positie aan het einde van de competitie weten te bemachtigen is het een goede prestatie, al zou SC Heerenveen erna wel de play-offs willen winnen, terwijl Heracles probeert om niet in de degradatiezorgen …
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere wedstrijd om 14:30 uur is die tussen FC Utrecht en Feyenoord. Dat is een duel tussen de huidige nummer negen en vier van de Eredivisie met een verschil van negen punten tussen de teams. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te downloaden.[/th][th][/th] Sopcast voor Windows down…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter.,