Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Aw:pal bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
Aw:lol
- 1,1k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb het spel gedownload maar hij blijft hangen als ik een spel wil beginnen. Weet iemand hier iets van.
Laatste reactie door graddes, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
inderdaad
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2 maart 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:call of duty
- 1,1k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1,1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Thanks!
-
Aw:img bestand
- 1,1k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dank je wel
-
Aw:Karma uit of aan?
- 1,1k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1,1k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – ADO Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] PEC Zwolle deed in het begin van de Eredivisie competitie goede zaken en na twee voetbal loze weekenden mag PEC Zwolle tegen ADO Den Haag opnieuw laten zien waar het team van trainer Ron Jans toe in staat is. De aftrap van de wedstrijd tussen PEC Zwolle tegen ADO Den Haag trapt men om 14.30 uur af in het Polman Stadion. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer …
Aw:pic vs. pic
- 1,1k weergaven
Alleen jou bowl-ster glijdt uit over een bananenschil :laugh:
-
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo