Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Joint operations typhoon rising
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Anna Karenina De Russische Anna Karenina (“Keira Knightley”) zit gevangen in een liefdeloos huwelijk met een man van hoge stand, Alexei Karenina (“Jude Law”). Als Graaf Vronsky (“Aaron Johnson”) haar leven in stapt ontstaat er een liefdesaffaire die haar wereld kan laten instorten. Regie: Joe Wright Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
Aw:computer start slecht op
- 1,1k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
eey mensen ik heb rambo 4 gedownload via torrentreactor alleen speelt de film niet er komt tenminste geen beeld. ik wil die film hebben kan iemand me daarmee helpen :-\
Laatste reactie door yannick93, -
:redface:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1,1k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1,1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere wedstrijd om 14:30 uur is die tussen FC Utrecht en Feyenoord. Dat is een duel tussen de huidige nummer negen en vier van de Eredivisie met een verschil van negen punten tussen de teams. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te downloaden.[/th][th][/th] Sopcast voor Windows down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Om 19.45 uur krijgt Heracles in het Polman stadion de koploper op bezoek. Dat betekent dat het sowieso een lastige avond gaat worden voor de Almeloërs. Vitesse is erg goed in vorm en won dan ook de laatste zes wedstrijden in de Eredivisie. Een smet op de goede prestaties to nu toe is de nederlaag bij Roda JC in de beker afgelopen week. De ploeg uit Arnhem probeerde van alles, maar moest uiteindelijk het onderspit delven in Kerkrade. Dat…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
Hallo, Ik heb al een hoop dingen over Lockerz gehoord. Maar nu is mijn vraag is het wel de moeite om me te laten inviten of duurt het te lang voordat je iets hebt? De winkel is namelijk ook vaak offline maar er komt binnenkort wel een beta-shop had ik begrepen. Dus is het de moeite waard? Ja of nee. Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
- 1,1k weergaven
Jah als je dat bestand inlaadt in Deamon Tools dan kan je de inhoud in je virtuele cdrom branden met bv. Nero. Dus weer niet met Deamon Tools
-
Aw:WinRaR wachtwoord
- 1,1k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
Aw:welk bestand is dit?
- 1,1k weergaven
Je kan proberen met DivX-player. Maar ik dacht zo uit me hoofd dat je zo\'n rmvb bestand met real player kon bekijken.
-
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Du Vent Dans Mes Mollets De negenjarige Rachel wordt overstelpt met aandacht en liefde door haar bezorgde moeder, haar ietwat cynische vader en excentrieke oma, met wie ze haar kamer deelt. Ze droomt ervan lid te worden van Barbies fanclub en de beste vriendin te worden van haar populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje,