Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:fifa 2006
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1,2k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Image mounten
- 1,2k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
Aw:Leukste Internet Game
- 1,2k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1,2k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Re: home cinema set
door Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
okee.. dat is wel beter dan .. wat is het type nummer dan ? :cool2: miss ook wel wat voor mij O0 Die is wel ietsje duurder dan 220 euro : haha. Maar je hebt ze vast wel goedkoper.
Laatste reactie door Robin, -
Aw:img bestand
- 1,2k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
inderdaad
Laatste reactie door marcov, -
asfasdfdsf
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1,2k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Wrong Turn 5: Bloodlines De bossen van West Virginia zijn groter, donkerder en dodelijker dan ooit in deze nieuwste film uit de bloederige Wrong Turn serie! Wanneer er een groot Halloween festival wordt georganiseerd, verzamelt een groep studenten zich met verklede feestgangers voor een wilde nacht in [...] Het volledige artikel bekijken
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:Karma uit of aan?
- 1,2k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Aw:vaag internetprobleem
- 1,2k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:call of duty
- 1,2k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?