Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.3 FULL ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.1.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 624 weergaven
Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Maat: 2 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Deze release is nieuw van Nova Zembla Nova Zembla vertelt het legendarische, waargebeurde verhaal van de avontuurlijke ontdekkingsmissie van Willem Barentsz (Derek de Lint), dat destijds is opgetekend door het jonge bemanningslid Gerrit de Veer (Robert de Hoog).In het 16e eeuwse Amsterdam waarin de scheepsbemanning wordt samengesteld is Gerrit de [...] Het volledige artikel bekijken
NTSC
door petervanessa- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een omgebouwde Wii. Omgebouwd met een Argon chip. Nu dacht ik dat ik PAL en NTSC spellen kon spelen. Maar dat lukt niet. PAL geen probleem, maar ik heb twee NTSC spellen en beide doen het niet. Tja, waarom zou je NTSC spellen nemen. Nou om de volgende reden: Paar spellen in PAL die ik graag wilde hebben bleken alleen in het Spaans te zijn. Ik spreek geen woord Spaans dus heb er niets aan. Dus even NTSC regelen, dan is die in het Engels. Nou, die doen het dus niet. Misschien heeft iemand anders even een tippie waar ik Torrents kan downloaden in Multi language ofzo. Wii Iso .com heeft veel PAL in alleen Spaans of Frans. Ik hoop dat iemnd me…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Nu al plannen voor Men in Black reboot Tijdens een interview over zijn derde Men in Black-film, wierp regisseur Barry Sonnenfeld wat licht op hoe de franchise verder zou moeten gaan. Het lijkt erop dat dit zonder Will Smith en Tommy Lee Jones zal zijn. The fantastic thing about Men [...] Het volledige artikel bekijken
Nu nieuw Runescape 3 of anders genoemd Runescape Alfa
door Gast NightWing91- 3 reacties
- 1.7k weergaven
This is the newest Runescape there is. The previous version, runescape 2, was nice but it can always be better. So the team have made an new Runescape for all you fans out there. It is just a test and if it works then we will put it on the main site. You can use our very own Runescape 2 account to log into this new game, if you want to make a new account u have to do it on the main site. It would be great if you use your Account from Runescape 2 because it has different objects then a new account, we want to make sure that everything works from bronze to dragon weapons. We want to see if the server can hold up to 4000 people so we can make more and bigger servers.…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
Hallo Downloaders, Zoeken jullie nzb bestanden ? Kom naar SPAM We zijn nog aan het inkomen maar al genoeg te downlaoden Tot snel We zijn ook op zoek naar Poster. Gr jasperwis
Laatste reactie door jasperwis, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hey Usenet-users, Een tijdje geleden werd hier gevraagd naar populaire newsgroepen en de site waarvoor dat was is in zo verre klaar ;D nu zou ik graag jullie mening horen en ook tips willen hebben hoe wij kunnen groeien tot 1 van de grootste van nederland :peace: het gaat om de website http://www.nzbhome.com wij halen ruim elke minuut nieuwe posts op en daardoor zijn we vaak de eerste die het bestand heeft! wij werken samen met usenet van Use4All Ook zijn we bezig met een programma als ftd maar dan de legale manier :police: Met vriendelijke groet, Christian Verweij :friends: Als er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via MSN op christian[A]wee…
Laatste reactie door Christian-NzbHome, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
. Oblivion In de toekomst is de aarde onherkenbaar veranderd en Jack Harper (“Tom Cruise”) maakt deel uit van een missie waar de laatste delfstoffen worden gewonnen. Dan stort er een ruimteschip neer en Jack redt een vrouw uit het wrak. Dit leidt tot een reeks gebeurtenissen waarin de toekomst [...] Het volledige artikel bekijken
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 571 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
office2007 &vista
door speaker- 1 reactie
- 2k weergaven
wie kan mij helpen aan een site waar ik de nederlandse versie kan downloaden van office 2007 &vista ik heb de engelse versie wel van office 2007 wil graag de ned mijn dank is groot hier voor O0 O0 O0
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo wie kan mij helpen aan een oplossing heb office 2007gedownload maar is engels hoe krijg ik die in het nederlands ben niet zo handig met de pc maar wil het toch proberen ben 57 jaar maar nooit te oud om het te proberen dank bij voorbaat
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
OfficeSuite Pro 6 HD & PDF v6.1.861 Android-P2P OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Date: 16-06-2012 Bestandsnaam: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Maat: 12 MB Type: Utility release Beschrijving maken, bekijken, bewerken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 623 weergaven
Officiële foto’s The Dark Knight Rises In de nieuwste editie van Entertainment Weekly zijn zes foto’s geplaatst uit The Dark Knight Rises. Op de foto’s krijgen we indrukken van de voornaamste hoofdpersonages. Dit zijn uiteraard Bruce Wayne / Batman (Christian Bale), Catwoman (Anne Hathaway), Bane (Tom Hardy), John Blake (Joseph [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 706 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Offline Als Rudy uit de gevangenis komt wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag als wasmachine reparateur. Ook wil hij contact met zijn dochter weer oppakken. Dit lukt echter allebei niet. Er is echter een andere manier om in gesprek te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Olympus Has Fallen Secret Service agent Mike Banning faalde ooit tijdens het beschermen van de presidentiele familie. Als het Witte Huis wordt aangevallen door Noord-Koreaanse commando’s moet hij alles op alles zetten om de president en het Witte Huis te beschermen. Regie: Antoine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Omar Omar woont in Palestina, maar hij komt in Israël door de kogels van bewakers te ontlopen en over de scheidingsmuur te klimmen die de gebieden gescheiden houdt. Dit doet hij om zijn geheime liefde Nadia en zijn twee jeugdvrienden Tariq en Amjad [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 974 weergaven
Omar m’a tuer De Marokkaanse tuinman Omar wordt veroordeeld voor de moord op zijn bazin. Zij heeft met bloed in grammaticaal incorrect Frans op de muur geschreven dat Omar het heeft gedaan. Een journalist gelooft echter in Omar’s onschuld en ontdekt talloze rechterlijke dwalingen. Regie: Roschdy Zem Met: Sami Bouajila, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 930 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
Ombouw Xbox
door Dark Legend- 15 reacties
- 3k weergaven
hallo, ik ben er al een tijd over aant denken om een xbox te laten ombouwen... maar ik wil graag op LIVE blijven spelen. nu heeft een vriend van me de Xbox omgebouwd (doormiddel van een paar filetjes veranderen) en hij kan nog steed op LIVE als het goed is... weet iemand hier iets van? Als dit kan, zou ik het zelf kunnen (klinkt nogal simpel maar weet niet of 't ook echt zo is :s)
Laatste reactie door Dark Legend,