Spring naar bijdragen

Nieuwe PC om op te gamen


grimme

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ATI onboard. 't Ging toch om gamen? Foxconn bord, 2GB geheugen... is allemaal niet veel. Het geheugen is qua kwaliteit wel goed, moederbord ook nog wel, maar het stelt helemaal niks voor. Zelfbouw is altijd geoptimaliseerd en aangepast aan jouw wensen. Dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 55
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik wil een goede basic een video kaart kan er nog altijd bij in. van dat werkgeheugen klopt maar er komt XP op dus dat is wel goed.

en anders had ik nog wel een ander systeem alleen daar krijg ik nog meer info van als het goed is

processor: amd athlon 64 X2 4200+ 2210MHz

moederbord: MSI K9NGM

videokaart: Nvidia GeForce 9500GT 1Gb ddr2 dvi, vga, hdmi.

hardeschijf: 450Gb

extra koelers.

Geheugen: 3GB Kingston valueram 800MHz ddr2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik raad het niet aan. Sterker nog, ik raad het ten zeerste af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

en anders had ik nog wel een ander systeem alleen daar krijg ik nog meer info van als het goed is

processor: amd athlon 64 X2 4200+ 2210MHz

moederbord: MSI K9NGM

videokaart: Nvidia GeForce 9500GT 1Gb ddr2 dvi, vga, hdmi.

hardeschijf: 450Gb

extra koelers.

Geheugen: 3GB Kingston valueram 800MHz ddr2

300.00 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nah, dan is die ander nog beter. De kwaliteit van die pc was niet slecht, alleen absoluut niet optimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor dat bedrag heb je:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B80747%5D=1&product%5B65983%5D=1&product%5B192535%5D=1&product%5B215524%5D=1&product%5B65218%5D=1&product%5B80745%5D=1&product%5B63315%5D=1&product%5B91977%5D=1

Betere videokaart, moederbord, processor. Alleen 1 GB minder en 250 GB HDD. Zit wel een DVD-Brander bij en een goede voeding.

Wat voor voeding zit er in dat systeem van 300 euro? En zit er ook een DVD-Brander bij? Of is dat alles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

We hadden net zo'n mooie samenstelling...

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B92113%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B75337%5D=1&product%5B65220%5D=1&product%5B192535%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B96523%5D=1&product%5B213072%5D=1&product%5B82662%5D=1

@JFK: die voeding is echt te duur... 400W voor 58 euro kan gewoon niet. Daarnaast heb je een demobord genomen, dat is nooit zo verstandig. Altijd minder opties en kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

de verkoper van de 300,00 euro kast zij dat dit er in zit.

Behuizing:X-Gear XBlade Case zilver-audio poort Front-2 usb poorten Front-1 firewire poort Front, Blauwe ledjes voor in de frontpanel-klep

Moederbord:MSI K9NGM-Socket AM2-4 DDR2 sloten voor een totaal van 8GB max in te voeren en elke slot kan een maximaal van 800MHz aan.-2x pci, 1x PCIe 16x, 1x PCIe 1x.-Onboard videokaart Nvidia GeForce 6100-Onboard LAN 10/100 mbps.-4x S-ata.-SLI ready.

Processor:AMD Athlon 64 4200+ X2 Dual core 2210 MHz.-64kb L1 code cache per core.-64kb L1 data cache per core. -512kb L2 cache per core.

Geheugen:DIMM1: Kingston Valueram KTC1G-UDIMM    1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  DIMM3: Kingston Valueram KTC1G-UDIMM    1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  DIMM4: Kingston Valueram 9905429-005.A01LF1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  -3x 800MHz Opmerking: deze 3 gigabyte is alleen volledig te zien op windows xp 64 bits,ook wel op 32 bits maar dat geeft hij niet weer in deze computer eigenschappen.

Videokaart:Nvidia GeForce 9500GT 1Gb DDR2-128bit-GPU Klok (Geometric Domain)550 Mhz  (origineel: 550 MHz)-GPU Klok (Shader Domain)1350 Mhz  (origineel: 1350 MHz)-RAMDAC kloksnelheid 400 Mhz-Dvi, Vga, HDMI.

DVD drive:Lite-On-ATAPI DVD DW 8X16X8X16-DVD, CD, DVD Duallayer. (-r, -rw, +r, +rw)

Hardeschijven:ExcelStor Technology J9250S 7200RPM-250Gb-Sata IIMaxtor 6Y080L0 7200RPM-DiamondMax Plus 9-80Gb-IDEMaxtor 6Y120P0 -DiamondMax Plus 9-120Gb-IDE

Koelers overig:-120mm standaard case outtake fan 1200 RPM-ThermalTake R1 1300RPM.-Koeler voor hardeschijven onderin de kast een kleine 80mm met 1000RPM.

1 koeler aan de zijkant met blauwe led waarvan ik de rpm niet weet wat ik wel weet is dat ie een goede koeling bied voor me videokaart want met de kap eraf dus zonder koeling aan de zijkant word de videokaart heter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Athlon 4200 = oud. 1GB ram = niet genoeg. 9500GT = 0.4x de prestaties van de 4770. Voor 300 euro is dat een miskoop. Waarom houd je het niet gewoon bij de samenstelling die we hebben gemaakt? Een extreem goedkope pc helpt niet, dan kun je net zogoed niets kopen omdat je het dan al hebt staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ooke ik kijk niet verder deze pc de pc die is samengevoegt door jullie hij komt hier normaal gesprokken binnenkort te staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

welke van deze twee systemen is het beste en wat vind je er van

1.

moederbord: ASUS M2N68-AM PLUS

CPU: AMD X2 5050E

videokaart: sapphire HD 3850

voeding: sharkoon SHA550-12A(500 watt)

behuizing: cooler master elite 331

hardeschijf: HITACHI HDT721010SLA360(1TB)

werkgeheugen: kingston valueRAM 4 GB DDR2-533 kit

2.

moederbord: ASrock AliveDual-eSATA2

CPU: AMD Athlon 64 X2 4850E

videokaart: sapphire HD 3850

voeding: OCZ stealthXstream 500W

behuizing: cooler master elite 330

hardeschijf: Hitachi HDP725050GLA360

werkgeheugen: kingston valueRAM 2 GB DDR2-667 kit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor welke prijzen zijn die systemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vindt ze zoiezo allebei al niet super, alle onderdelen zijn wat veroudert en zeker voor het gamen, bijv: CPU en het ddr2 geheugen. De videokaart gaat nog wel, maar dit is niet bepaaald een game-pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

1.  418.00

2.  375.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1.   418.00

2.   375.00

Dan raad ik die systemen af, en waarom ga je steeds nieuwe samenstellingen hier neer zetten, terwijl we er al eentje hadden gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik post deze omdat mijn zusje er nog een nodig heeft alleen wat minder zwaar. zij bewerkt veel foto's en speelt ook wel wat zwaardere games alleen nog geen GTA IV. ik wou weten of deze systemen een beetje konden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je het budget doorgeeft, kunnen we wat samenstelling voor haar. En de systemen die je nu geeft, zijn misschien wel geschikt voor de doelen, maar veel te duur. Voor dat geld kan je er meer uit halen.

Wil je dat we nog een systeem samenstellen voor je zusje? Of heb je genoeg aan het systeem dat we al eerder hadden samengesteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nee stel er nog maar een samen wel zo goed mogelijk en rond de 400 euro er moet een beetje op gegamet kunnen worden en foto's-videobewerking


Post Merge: mei 23, 2009, 03:52:31 pm

niemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan komen we nogmaals op het systeem uit wat we al samen hebben gesteld, want als je zulke dingen wilt gaan doen, kun je gewoon niet onder de 400 euro voor een systeem duiken. Het nadeel is dat de assemblage het zo duur maakt, voor die twee systemen ben je daar al 120 euro aan kwijt. Wellicht dat we beter even bij Salland kunnen gaan kijken dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

misschien wel dan anders moet mijn moeder aan het werk.(universiteit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat snap ik even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Als ik je een goeie videokaart zou aanraden om te gamen, raad ik je de HD4770 aan. Dat is gewoon een super kaart voor weinig geld. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Die hadden we al een tijdje gevonden. Als ik hem jou aanraad, doe ik dat voor een ander die ook zoiets nodig heeft, natuurlijk ook. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

die videokaart komt er toch in dus dat maakt niet uit als ik onder de 400 weil komen moet dus het inelkaar zetten er af. dan moet mijn moeder hem thuis maar in elkaar zetten die heeft er meer verstand van als i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het is niet "even in elkaar zetten". Per pc ben je er zo'n 2.5 uur mee bezig, zeker als je het nog nooit gedaan hebt. Het is ook niet heel gemakkelijk, ze verkopen niet voor niets assemblage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...