Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Ombouwen Wii
door fifa2008- 0 reacties
- 12.1k weergaven
Hallo mijn wii is omgebouwd. Ik kon vroeger illigale spellen spelen. Maar nu kan dat niet omdat mn wii geupdate is. Weet iemand hoe je die update er af haalt?? marbcool
Laatste reactie door marbcool, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, mijn ps2 is al een tijdje omgebouwd met een matrix mx4 1.1 modchip. Sinds gisteren heb ik socom gekocht (online) maar ik raak niet door de DNAS authentication hij geeft steeds error -402, na opzoeken op internet heb ik gevonden dat het is omdat men ps2 is omgebouwd... Toen ik hem liet ombouwen kreeg ik een klein papiertje met daarop hoe je de modchip moet uitschakelen. Maar helaas ben ik dat papiertje kwijt, dus weet iemand hoe je een mx4 1.1 modchip kunt uitschakelen?
Laatste reactie door pvgpredator, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van On the Road Na de dood van zijn vader ontmoet de aspirerende Newyorkse schrijver Sal Paradise de losbandige en avontuurlijke Dean Moriarty. Dean is een jonge ex-gevangene, volbloed charmeur en echtgenoot van de zeer vrijgevochten en verleidelijke Marylou. Het klikt meteen tussen Sal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Deze release is nieuw van Onder het Hart De 37-jarige biologe Masha (“Kim van Kooten”) ontmoet huisarts Luuk (“Koen de Graeve”) en er is gelijk een vonk. Luuk is net gescheiden en zijn dochters vinden het moeilijk om Masha te accepteren. Als Luuk ernstig ziek wordt is het de vraag [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Beste mensen, Sinds vandaag heb ik need for speed hot pusuit gedownload, de torrent was gelukkig prima maar nu blijkt mijn pc het spel niet echt aan te kunnen hij hapert nogal. Nu is de vraag dus of ik mijn pc net zo goed het dakraam uit kan gooien omdat het moederboord toch niet goed genoeg is voor dit spel? Of dat bijvoorbeeld een geforce 9500 gt het probleem eigenlijk zo goed als oplost? Ik heb hier totaal geen verstand van dus helpt u mij, PLEASE! Gegevens staan hieronder, Alvast bedankt, Luuk De setup van mijn pc is als volgt: Harde schijf: 320 gb Videokaart: nvidia geforce 7300 gt Werkgeheugen: 2048 mb Windows 7 64 bit Dual core intel pentium: E2140 1600 Mhz En vere…
Laatste reactie door luuk br, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hi, Heeft iemand de ondertiteling van de film Remember Me al gevonden ? Thx x
Laatste reactie door E7691, -
ondertiteling
door leuk50- 0 reacties
- 699 weergaven
hoe zet ik een ondertiteling in een film? alvast bedankt
Laatste reactie door leuk50, -
ondertiteling
door gkeeee- 1 reactie
- 2.2k weergaven
kan iemand voor me een ondertiteling regelen van fast and furious 4(2009)
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
ondertiteling
door graddes- 4 reacties
- 2.7k weergaven
hallo ik heb spiderman 3 gedownload en heb er ondertiteling proberen onder te zetten maar nu had ik twee delen ondert. en er is maar één deel onder gezet door convertxtodvd hoe kan dat en kan ik het tweede deel er nog bij zetten.
Laatste reactie door Eagles, -
- 7 reacties
- 2.9k weergaven
ik krijg een foutmelding bij mijn ondertiteling converter van #734 wat houd dit in ik gebruik srttossa en dan virtual dub
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
sorry dat ik weer aan het zagen ben,maar ik hoop dat dit het laatste probleem is dat ik heb: ik heb een ondertiteling in 2 delen gedownload en weet niet hoe ik die in 1 deel samen kan maken. kan iemand mij voor de laatste keer hopelijk helpen?(waarschijnlijk yvon) groetjes stef
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hoi
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb via een forum op een internet links gekopieerd en gedownload via rapidshare. En er stond bij de titel + nederlandse ondertiteling. Maar ik heb de film via media player 11 afgespeeld. Maar ik zie geen menu of ondertiteling. De film gaat meteen spelen en de sound is engels. Is er een mogelijkheid om de ondertiteling te vinden in het film bestand wat ik heb gedownload of moet ik het afspelen via een andere player?
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi ik ben vrij nieuw op Duken en vindt het een geweldige site! O0 Maar er is een probleem waar ik niet uit kom. De ondertitel van mijn film krijg ik niet gelijkmet het geluid. Ik heb de reacties van jullie opgevolgd met subsync. maar als ik in edith subtitle stretsch aan klik lijkt het net of de pagina vast loopt! Ik kan dan niks meer doen en moet de pc opnieuw opstarten alvorens ik verder kan gaan. Weet iemand wat ik verkeerd doe??
Laatste reactie door dorieneke, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van One Direction: The Only Way is Up Louis, Niall, Liam, Zayn en Harry deden als individuen auditie voor de Britse X-factor. Op aanraden van jurylid Simon Cowell vormden ze de groep ONE DIRECTION en sindsdien hebben de vijf jonge ‘mooi-boys’ Groot Brittannië en de Verenigde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Unieke download van One Direction: This Is Us Documentaire over de Engels/Ierse boyband One Direction. De documentaire bevat naast interviews ook veel concertbeelden. In de film is te zien hoe de jongens van hun geboortedorpen, via X-factor naar wereldfaam gingen. Regie: Morgan Spurlock Met: Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
One for the Money Stephanie zit in zak en as als ze haar auto en baan kwijtraakt. Om snel wat geld te verdienen gaat ze werken bij het premiejagers-bedrijf van haar neef. Daar moet ze Joe Morelli oppakken. Toevallig was hij ook degene die haar hart brak op de middelbare [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 3.6k weergaven
ik dowload torrents met bittornado en als ik een torrent wil downloaden dan krijg ik een error met: Ongeldige menu ingang. zou namelijk niet weten wat ik daaraan moet doen ???
Laatste reactie door NL_Terreur, -
Ongeveer downloadsnelheid van mIRC
door Gast mdani- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hey ik ben nieuw hier heb me vandaag aangemeld. Maar ik zit dus met een vraag ik wou vragen hoe snel je ongeveer kan halen met breedband van @home bij mIRC ik weet dat jullie niet percies kunnen aangeven maar laten we zeggen van een redelijk snelle bot waar zal het dan rond liggen?? alvast bedankt mvg,
-
- 9 reacties
- 1.7k weergaven
Aan het eind van de maand heb ik me WII binnen en dan wil ik graag online kunnen spelen, alleen heb ik geen idee wat je daar voor nodig heb ??? Heb namelijk nog nooit online gegamed met een console
Laatste reactie door Tom,