Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Aw:Joint operations typhoon rising
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere wedstrijd om 14:30 uur is die tussen FC Utrecht en Feyenoord. Dat is een duel tussen de huidige nummer negen en vier van de Eredivisie met een verschil van negen punten tussen de teams. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te downloaden.[/th][th][/th] Sopcast voor Windows down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
windows xp
door gkeeee- 5 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, mijn vraag is of ik moet betalen als er valuta : €123.333....,... terwijl ik windows instaleer. (dat was ook zo bij vista)
Laatste reactie door Heisenberg, -
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1,1k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Om 19.45 uur krijgt Heracles in het Polman stadion de koploper op bezoek. Dat betekent dat het sowieso een lastige avond gaat worden voor de Almeloërs. Vitesse is erg goed in vorm en won dan ook de laatste zes wedstrijden in de Eredivisie. Een smet op de goede prestaties to nu toe is de nederlaag bij Roda JC in de beker afgelopen week. De ploeg uit Arnhem probeerde van alles, maar moest uiteindelijk het onderspit delven in Kerkrade. Dat…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991, -
Aw:welk bestand is dit?
- 1,1k weergaven
Je kan proberen met DivX-player. Maar ik dacht zo uit me hoofd dat je zo\'n rmvb bestand met real player kon bekijken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Heli Heli woont in Mexico samen met zijn vrouw, zijn jonge zusje en zijn vader. Als zijn zusje verliefd wordt op een agent in opleiding gaat het mis: Heli krijgt de maken met de Mexicaanse drugsmaffia. Heli moet zijn gezin uit de klauwen van deze gewelddadige bende [...] Het volledige artikel bekijken
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:nokia n-gage
- 1,1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. :-\ heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen?
Laatste reactie door Tom, -
Aw:WinRaR wachtwoord
- 1,1k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap