Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Marco van Basten staat zaterdag 19 oktober naar eigen zegge een zware dobber te wachten met zijn team SC Heerenveen in het voetbalduel tegen Vitesse. SC Heerenveen speelt deze wedstrijd in eigen stadion met een vrijwel compleet fitte selectie tegen Vitesse, de enige speler die ontbreekt is Chris Kum die de wedstrijd verstek moet laten gaan wegens ziekte. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie grati…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Aw:Image mounten
- 1,2k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
het volgense probleem doet zich voor: Geen enkel brandprogramma herkend dvd-r. ik heb verbatim dvd-r aangeschaft maar alle brandprogramma's lopen vast, en elke keer geven ze aan dat er geen dvd is ingevoerd??? Wie weet waar dit aan ligt en dus hoe kan ik het oplossen ik ben zeer benieuwd naar de oorzaak en jullie reactie's groet wrist ps: als er ergens een linkje is op deze site, laat het me even weten, ik kon 'm namelijk niet vinden...
Laatste reactie door wrist, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Carrie Carrie groeit op bij haar overreligieuze moeder en heeft geen vrienden. Als ze tijdens het schoolbal genadeloos wordt vernederd komt ze erachter dat ze bovennatuurlijke krachten heeft. Haar omgeving moet het snel ontgelden. Regie: Kimberly Peirce Met: Julianne Moore, Chloë Grace Moretz, Gabriella [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Karma uit of aan?
- 1,2k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
Aw:Nickchange
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
Aw:ABC
- 1,2k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
welke brander is er goed?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1,2k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in Arnhem, waar de hekkensluiter Roda JC op bezoek gaat bij nummer drie Vitesse. Dit zal een lastige pot worden voor het team uit Kerkrade, niet alleen omdat ze onderaan staan, maar ook omdat ze al een tijd niet meer hebben gewonnen en veel mensen moeten missen vanavond voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Vitesse zal waarschijnlijk geen moeilijke avond krijgen, maar onderschatten mag je een ploeg nooit en dat weet Peter Bosz dus dat zal …
Aw:pic vs. pic
- 1,2k weergaven
Alleen jou bowl-ster glijdt uit over een bananenschil :laugh: