Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:Gevaar openen poorten???
- 1.1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:gedonder met een .CUE
- 1.1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1.1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om half 5 wordt de laatste wedstrijd gespeeld van dit Eredivisie weekend in het Gelredome. Vitesse tegen FC Groningen, de respectievelijk nummer zes en zeven van de ranglijst. Dit duel in Arnhem staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Voor de supporters van beide clubs een leuke wedstrijd. Maar ook voor de voetballiefhebber een spannend duel voor een plaatsje in de subtop, beide clubs staan in punten gelijk. Wie wint haakt aan in de bovenste regionen. Er zijn websites beschikb…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. La tercera orilla De vader van Nicholas is dokter en heeft het zich gepermitteerd er twee gezinnen op na te houden. Nicholas groeit op in het gezin van vier kinderen. Zijn vader Jorge is meestal bij zijn andere gezin. Jorge wil dat Nicholas in zijn voetsporen treed als dokter. [...] Het volledige artikel bekijken
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hey Usenet-users, Een tijdje geleden werd hier gevraagd naar populaire newsgroepen en de site waarvoor dat was is in zo verre klaar ;D nu zou ik graag jullie mening horen en ook tips willen hebben hoe wij kunnen groeien tot 1 van de grootste van nederland :peace: het gaat om de website http://www.nzbhome.com wij halen ruim elke minuut nieuwe posts op en daardoor zijn we vaak de eerste die het bestand heeft! wij werken samen met usenet van Use4All Ook zijn we bezig met een programma als ftd maar dan de legale manier :police: Met vriendelijke groet, Christian Verweij :friends: Als er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via MSN op christian[A]wee…
Laatste reactie door Christian-NzbHome, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
Aw:Directe downloads en tips
- 1.1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy,