Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1,1k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:computer start slecht op
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:nokia n-gage
- 1,1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Guitar Hero 3
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht: http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827 Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.
Laatste reactie door Tom, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,1k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. :-\ heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
Aw:gedonder met een .CUE
- 1,1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
:redface:
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter.,