Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:Nickchange
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1,1k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
Aw:vob files op dvd zetten
- 1,1k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
Aw:Joint operations typhoon rising
- 1,1k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1,1k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Thanks!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:nokia n-gage
- 1,1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Guitar Hero 3
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht: http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827 Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.
Laatste reactie door Tom, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
Aw:computer start slecht op
- 1,1k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,1k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://www.treadwaygallery.com/ONLINECATALOGS/January2006/SaturdayWebimages/1557.jpg
Laatste reactie door gerbertt1990, -
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje,