Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
inderdaad
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio Onlangs kregen we te horen dat Guillermo Del Toro eindelijk zal gaan beginnen met zijn 3D stop-motion Pinocchio film. Hij zal samen met Mark Gustafson gaan regisseren en de productie gaat deze zomer van start. Nu is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
komt vanzelf wel ;D
Laatste reactie door Piet Hein, -
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Laatste reactie door Robin, -
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb net een nieuwe ;D. Deze: http://www.sonyericsson-satio.nl/wp-content/gallery/sony-ericsson-satio-officiele-fotos/sony-ericsson-satio.jpg Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
windows xp
door gkeeee- 5 reacties
- 1k weergaven
hoi, mijn vraag is of ik moet betalen als er valuta : €123.333....,... terwijl ik windows instaleer. (dat was ook zo bij vista)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:Enquete idee
- 1k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
- 6 reacties
- 1k weergaven
Hallo, is het mogelijk pokemon te spelen op mijn gejailbreakte ipod touch 4?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond begint om 20.45 uur in Alkmaar, waar FC Utrecht op bezoek gaat bij AZ. Normaal gesproken twee teams die aardig gelijk op gaan maar doordat FC Utrecht in 2014 nog maar één punt gepakt heeft is het zodanig afgezakt dat ze terug te vinden zijn op een teleurstellende veertiende positie. Ze zullen zelfs moeten vrezen dat ze niet verder afzakken, want ADO Den Haag, dat op de laatste positie staat, staat slechts vier punten onder FC Utrecht. AZ doet het beter,…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
Aw:Image mounten
- 1k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??